Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання основних засобів (автомобіль з вишкою)
Очікувана вартість
1 750 000,00 UAH
UA-2019-07-24-001061-b ● b1e0d6efe85840a1bc03cc89138b2d75
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Вінницький інформаційний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 36365026 |
Вебсайт: | http://www.vmr.gov.ua/MunicipalEnreprise/Lists/InformationCenter/Default.aspx |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна 64 |
Контактна особа: |
Бригадир Сергій Сергійович 380432595377 vic@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2019 15:08 |
Очікувана вартість: | 1 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Придбання основних засобів (автомобіль з вишкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 серпня 2019
—
02 грудня 2019
ДК 021:2015: 34142100-5 — Вантажні автомобілі з підіймальними платформами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 18:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2019 18:10 |
Зміни в тендерній документації.docx | |
30 липня 2019 18:08 |
Тендерна документація (виправлена).docx | |
24 липня 2019 12:53 |
Проект Договору.doc | |
24 липня 2019 12:53 |
Проект Договору.doc |
30 липня 2019 18:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 липня 2019 18:10 |
Зміни в тендерній документації.docx
|
||||||
30 липня 2019 18:08 |
Тендерна документація (виправлена).docx
|
||||||
24 липня 2019 12:53 |
Проект Договору.doc
|
||||||
24 липня 2019 12:53 |
Проект Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-24-001061-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК", Код ЄДРПОУ:41030210
Дата подання: 29 липня 2019 09:14
Усунення неточностей в документації
Прохання до Замовника привести документацію у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі":
- видалити документ "Проект договору", який не актуальний( у Вас їх два)
-розділ III, пункт 5, підпункт 5.1 містить вислів:- "..під аналогічним договором вважати договір на поставку маловантажного автомобіля...". Прохання замовника привести цей вислів відповідно до предмету закупівлі та переліку кодів ДК 021:2015.
- у додатку 1 міститься застереження:- "Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом трьох робочих днів після проведення електронного аукціону/ відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надає Замовнику Тендерну пропозицію (Додаток № 1 до Тендерної документації), , приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалася за результатами проведеного аукціону." Прохання замовника видалити цей вислів і привести його відповідно до закону про "Публічні закупівлі" - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. На свій розсуд можете вказати часові рамки, які будуть для Вас прийнятними.
Розгорнути
Згорнути
- видалити документ "Проект договору", який не актуальний( у Вас їх два)
-розділ III, пункт 5, підпункт 5.1 містить вислів:- "..під аналогічним договором вважати договір на поставку маловантажного автомобіля...". Прохання замовника привести цей вислів відповідно до предмету закупівлі та переліку кодів ДК 021:2015.
- у додатку 1 міститься застереження:- "Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом трьох робочих днів після проведення електронного аукціону/ відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надає Замовнику Тендерну пропозицію (Додаток № 1 до Тендерної документації), , приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалася за результатами проведеного аукціону." Прохання замовника видалити цей вислів і привести його відповідно до закону про "Публічні закупівлі" - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. На свій розсуд можете вказати часові рамки, які будуть для Вас прийнятними.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 липня 2019 18:17
Тендерним комітетом комунального підприємства «Вінницький інформаційний центр» були розглянуті зауваження до оприлюдненої тендерної документації № UA-2019-07-24-001061-b та прийнято рішення про внесення наступних змін, а саме:
1. розділ І п. 2.1 «повне найменування» викласти в наступній редакції: комунальне підприємство «Вінницький інформаційний центр»;
2. розділ І п. 2.3 «посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з Учасниками» викласти наступним чином: Тудвасєв В. М. – голова тендерного комітету, Бригадир Сергій Сергійович – директор комунального підприємства «Вінницький інформаційний центр», 21050, Україна, м. Вінниця, вулиця Соборна, будинок 64 тел.: 8(0432)59-53-77 електронна пошта: BrygadyrSS@vmr.gov.ua;
3. розділ І п. 3.1. «джерело фінансування» викласти наступним чином: за рахунок власних коштів підприємства;
4. розділ І п. 3.2. «очікувана вартість закупівлі» - 1750 000,00 грн ( Один мільйон сімсот п’ятдесят тисяч гривень, 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
5. розділ 3.2. «крок аукціону» - 0,5 % 8750,00 (Вісім тисяч сімсот п’ятдесят грн., 00 коп.)
6. розділ І п. 4.4. «місце, обсяг надання послуг» викласти наступним чином: 21050, Україна, м. Вінниця, вулиця Соборна, будинок 64. Обсяг надання послуг: 1 одиниця. Протягом 120 днів з моменту підписання сторонами договору про закупівлю, але не пізніше 01 грудня 2019 року.
7. у розділ ІІІ п. 5.1. вносимо наступні зміни «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним договором вважати договір на поставку автомобіля з вишкою, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34142100-5 «Вантажні автомобілі з підіймальними платформами»): учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання не менше одного договору поставки (купівлі-продажу тощо);
8. у додатку 1 до тендерної документації прикінцеве положення викласти в наступній редакції відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Що до питання наявності двох договорів, повідомляємо наступне: "на майданчику розміщено лише один проект договору"
За детальною інформацією можете звернутися за номером телефону 0977078202
Розгорнути
Згорнути
1. розділ І п. 2.1 «повне найменування» викласти в наступній редакції: комунальне підприємство «Вінницький інформаційний центр»;
2. розділ І п. 2.3 «посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з Учасниками» викласти наступним чином: Тудвасєв В. М. – голова тендерного комітету, Бригадир Сергій Сергійович – директор комунального підприємства «Вінницький інформаційний центр», 21050, Україна, м. Вінниця, вулиця Соборна, будинок 64 тел.: 8(0432)59-53-77 електронна пошта: BrygadyrSS@vmr.gov.ua;
3. розділ І п. 3.1. «джерело фінансування» викласти наступним чином: за рахунок власних коштів підприємства;
4. розділ І п. 3.2. «очікувана вартість закупівлі» - 1750 000,00 грн ( Один мільйон сімсот п’ятдесят тисяч гривень, 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
5. розділ 3.2. «крок аукціону» - 0,5 % 8750,00 (Вісім тисяч сімсот п’ятдесят грн., 00 коп.)
6. розділ І п. 4.4. «місце, обсяг надання послуг» викласти наступним чином: 21050, Україна, м. Вінниця, вулиця Соборна, будинок 64. Обсяг надання послуг: 1 одиниця. Протягом 120 днів з моменту підписання сторонами договору про закупівлю, але не пізніше 01 грудня 2019 року.
7. у розділ ІІІ п. 5.1. вносимо наступні зміни «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним договором вважати договір на поставку автомобіля з вишкою, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34142100-5 «Вантажні автомобілі з підіймальними платформами»): учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання не менше одного договору поставки (купівлі-продажу тощо);
8. у додатку 1 до тендерної документації прикінцеве положення викласти в наступній редакції відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Що до питання наявності двох договорів, повідомляємо наступне: "на майданчику розміщено лише один проект договору"
За детальною інформацією можете звернутися за номером телефону 0977078202
Вимога що до закупівлі частково задоволено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" |
1 748 000,00
UAH з ПДВ
|
1 748 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРСПЕЦАВТОІНВЕСТ" |
1 749 300,00
UAH з ПДВ
|
1 749 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" #21665011 |
Переможець |
1 748 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 11:16
|
Договір.FR12.pdf | укладений |
27 серпня 2019 11:13
|