Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
53 017,45 UAH
UA-2019-07-24-001016-b ● ab5f3d6670ab4675a78cfadcf84fb0cc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 37853361 |
Вебсайт: | http://www.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36 |
Контактна особа: |
Мельниченко Тетяна Олексіївна 380442027587 melnychenko@kma.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2019 15:41 |
Очікувана вартість: | 53 017,45 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 265,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Відповідно до Додатку № 2 до ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Шредер Shred MARK 1235M або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01044, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Шредер Agen 104 X або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01044, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Дошка поворотна двухстороння на колесах під маркер, магнітна, суховитираєма 90*120см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01044, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Фліпчарт Дошка магнітно- маркерна на підставці 70*100 см під маркет на тринозі регульований по висоті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01044, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Офісне устаткування та приладдя різне | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2019 12:35 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:18
Дата відповіді: 26 липня 2019 12:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Товар, що є предметом закупівлі повинен бути у відповідності до Технічних (якісних) та кількісних характеристик предмета закупівлі, які визначені Тендерною документації.
2) Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, фізична особа – підприємець подає свою пропозицію на рівних умовах з усіма іншими учасника. Ціна пропозиції учасника який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна.
3) Тендерна документація відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
2) Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, фізична особа – підприємець подає свою пропозицію на рівних умовах з усіма іншими учасника. Ціна пропозиції учасника який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна.
3) Тендерна документація відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Салон "Софт" |
43 500,00
UAH з ПДВ
|
37 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" |
41 214,48
UAH з ПДВ
|
40 949,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» |
52 197,30
UAH з ПДВ
|
52 197,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНіСТЮ "ГОРУС" |
52 899,96
UAH з ПДВ
|
52 899,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Салон "Софт" #34257839 |
Переможець |
37 800,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2019 11:35
|
75-2019 ПП Салон Софт Офісне устаткув та приладдя різне.pdf | укладений |
03 вересня 2019 11:34
|