Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
53 017,45 UAH
UA-2019-07-24-001016-b ab5f3d6670ab4675a78cfadcf84fb0cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Тетяна Олексіївна

380442027587 melnychenko@kma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37853361
Вебсайт: http://www.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Мельниченко Тетяна Олексіївна
380442027587
melnychenko@kma.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 15:41
Очікувана вартість: 53 017,45 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Відповідно до Додатку № 2 до ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Шредер Shred MARK 1235M або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Шредер Agen 104 X або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Дошка поворотна двухстороння на колесах під маркер, магнітна, суховитираєма 90*120см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Фліпчарт Дошка магнітно- маркерна на підставці 70*100 см під маркет на тринозі регульований по висоті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя різне Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 12:35
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:18
Дата відповіді: 26 липня 2019 12:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Товар, що є предметом закупівлі повинен бути у відповідності до Технічних (якісних) та кількісних характеристик предмета закупівлі, які визначені Тендерною документації.
2) Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, фізична особа – підприємець подає свою пропозицію на рівних умовах з усіма іншими учасника. Ціна пропозиції учасника який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна.
3) Тендерна документація відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Салон "Софт" 43 500,00
UAH з ПДВ
37 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" 41 214,48
UAH з ПДВ
40 949,38
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 52 197,30
UAH з ПДВ
52 197,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНіСТЮ "ГОРУС" 52 899,96
UAH з ПДВ
52 899,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 10:28
Електронний підпис
15 серпня 2019 10:27
Довідка ДФС.pdf
13 серпня 2019 13:03
Dovidka_19221588800480716795.pdf.p7s
13 серпня 2019 13:03
Dovidka_19221588800480716795.pdf
09 серпня 2019 16:52
Пропозиція оновлена.pdf
08 серпня 2019 15:53
Електронний підпис
08 серпня 2019 15:45
Договір.pdf
08 серпня 2019 15:04
Договір.pdf
08 серпня 2019 15:04
Пропозиція.pdf
08 серпня 2019 15:04
Лист-гарантія.pdf
08 серпня 2019 15:04
ТУ України (дошки).pdf
08 серпня 2019 15:04
Висновок ДСЕЕ (дошка).pdf
08 серпня 2019 15:04
Витяг.pdf
08 серпня 2019 15:04
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 17:07
Електронний підпис
08 серпня 2019 17:03
статут.pdf
08 серпня 2019 17:03
Авторизація.pdf
08 серпня 2019 17:03
Висновок СЕС.pdf
08 серпня 2019 17:03
Копії ВО Мостиська.pdf
08 серпня 2019 17:03
Лист-гарантія.pdf
08 серпня 2019 17:03
Наказ.pdf
08 серпня 2019 17:03
Порівняльна таблиця.pdf
08 серпня 2019 17:03
Проект договору.pdf
08 серпня 2019 17:03
Протокол.pdf
08 серпня 2019 17:03
СЕС.pdf
08 серпня 2019 17:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 16:22
Електронний підпис
08 серпня 2019 16:20
Проект договору.pdf
08 серпня 2019 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2019 16:20
Статут.pdf
08 серпня 2019 16:19
Установчий договір.pdf
08 серпня 2019 16:19
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
08 серпня 2019 16:19
Свідоцтво ПДВ.pdf
08 серпня 2019 16:19
Довідка 4-ОПП.pdf
08 серпня 2019 16:19
Витяг з ЄДРПОУ - 01.08.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Салон "Софт"

ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНіСТЮ "ГОРУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Салон "Софт"
#34257839
Переможець 37 800,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Салон "Софт"
#34257839
37 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 11:35
75-2019 ПП Салон Софт Офісне устаткув та приладдя різне.pdf укладений
03 вересня 2019 11:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 37 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 300,00 UAH)