Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер
Очікувана вартість
695 878,40 UAH
UA-2019-07-24-000928-a 5cfbc3cc7528465993ce21210574791e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ністоріка Олена Вікторівна

+380512500069 kot@chdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧНУ ім. П.Могили
Код ЄДРПОУ: 23623471
Вебсайт: https://chmnu.edu.ua
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. 68 Десантників,10
Контактна особа: Ністоріка Олена Вікторівна
+380512500069
kot@chdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 15:03
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 15:03
Початок аукціону: 15 серпня 2019 13:55
Очікувана вартість: 695 878,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт
Персональний комп’ютер в складі, а саме : - Монітор, - Системний блок (корпус, процесор, материнська плата, оперативна пам'ять, накопичувач SSD, блок живлення), - Периферія (миша, клавіатура, кабель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.68 Десантників,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
14 шт
Персональний комп’ютер в складі, а саме: - Монітор, - Системний блок (корпус, процесор, материнська плата, оперативна пам'ять, накопичувач SSD, відеокарта, блок живлення), - Периферія (миша, клавіатура, кабель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.68 Десантників,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 09:41
зміни.PDF
07 серпня 2019 09:41
додаток 4 дог.doc
26 липня 2019 10:12
зміни.pdf
26 липня 2019 10:12
Тендерна документація.doc
24 липня 2019 14:59
протокол 97.PDF
24 липня 2019 14:59
Додаток 8.docx
24 липня 2019 14:59
Додаток 7.docx
24 липня 2019 14:59
Додаток 6.docx
24 липня 2019 14:59
додаток 5 тбл відп.doc
24 липня 2019 14:59
додаток 3.doc
24 липня 2019 14:59
додаток 2.doc
24 липня 2019 14:59
додаток 1.doc
07 серпня 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 09:41
зміни.PDF
07 серпня 2019 09:41
додаток 4 дог.doc
24 липня 2019 14:59
додаток 4 дог.doc
26 липня 2019 10:12
зміни.pdf
26 липня 2019 10:12
Тендерна документація.doc
24 липня 2019 14:59
Тендерна документація.doc
24 липня 2019 14:59
протокол 97.PDF
24 липня 2019 14:59
Додаток 8.docx
24 липня 2019 14:59
Додаток 7.docx
24 липня 2019 14:59
Додаток 6.docx
24 липня 2019 14:59
додаток 5 тбл відп.doc
24 липня 2019 14:59
додаток 3.doc
24 липня 2019 14:59
додаток 2.doc
24 липня 2019 14:59
додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:06
Дата відповіді: 26 липня 2019 09:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Детальна інформація щодо питання №1 викладена у Додатку №2 тендерної документації. У разі якщо присутнє посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, вважати це «або еквівалент». Замовником будуть розглядатись еквіваленти товару, технічні характеристики якого не гірше визначених у тендерній документації.
2. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені.
3. Принцип «Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» дотримано Замовником, оскільки всі учасники закупівлі подають у складі своєї тендерної пропозиції таблицю відповідності запропонованого учасником Товару (Додаток №5 до тендерної документації), в якій зазначають окрім характеристик товару, конкретну торгову марку та модель, модифікацію, та інше, щоб як Замовник, так і інші учасники закупівлі могли пересвідчитися у відповідності товару вимогам Замовника.
Забепечення тендерної пропозиції
Дата подання: 25 липня 2019 10:18
Дата відповіді: 26 липня 2019 10:12
Відповідно до п. 8 статті 1 розділу І ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції – це забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Згідно статті 560 Цивільного кодексу України гарантія може бути: банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ. Згідно вимог п.п 14 п. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація має містити: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); Прошу надати пояснення який вид гаантії пердбачається в даній закупівлі, оскільки тендерна документація не містить повної інформації щодо умов надання тендерного забезпечення учасником. Також поясніть, що означає акумулюється на рахунку Замовника, які умови надання такого виду забезпечення учасником до аукціону чи після? Крім того, звертаємо вашу увагу, що в електронній системі "Прозорро" відсутня інформація про вид тендерного забезпечення в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауваження щодо відсутності в електронній системі "Прозорро" інформації про вид тендерного забезпечення усунуто Замовником 25.07.2019р.,а також внесено зміни до ТД. Вимоги, умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції викладені у Розділі III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-000928-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 25 липня 2019 12:05
Умови
Шановний Замовнику!

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Проте тендерна документація містить наступну вимогу «8.Надати зразок товару протягом 24 годин з моменту закінчення аукціону до кожного персонального комп’ютера по комплекту».

Вимога про надання зразків товару до оголошення переможця і в максимально короткий термін є протиправною, дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію, позбавляючи можливості брати участь у закупівлі тих учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника областях/населених пунктах.

Також документація не містить порядку визначення відповідності зразків продукції вимогам тендерної документації, що є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі, оскільки з незалежних від них підстав це може стати причиною відхилення їх тендерних пропозицій.

Згідно ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При цьому Законом не передбачено право замовника вимагати від учасників надання зразків предмета закупівлі.
Відповідно до ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Статтею 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.
Передача будь-яких матеріальних цінностей (зразків, тощо), Законом не передбачена, що свідчить про протизаконність вимоги щодо надання зразків. Тож зразок не може вважатися невід’ємною частиною тендерної пропозиції.

Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дане положення тендерної документації суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та недискримінація учасників), просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 14:36
Не виконання умови передбаченої п. 8 Додатку №2 до тендерної документації, не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників, тому дана вимога не є дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 636 987,94
UAH з ПДВ
621 797,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 643 538,00
UAH з ПДВ
621 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Паралєва Лілія Анатоліївна 691 110,00
UAH з ПДВ
621 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Еквіп Хаб" 676 878,30
UAH з ПДВ
676 878,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 14:44
Електронний підпис
14 серпня 2019 14:43
Додаток №1 Довідки.pdf
14 серпня 2019 14:43
Додаток №7.pdf
14 серпня 2019 14:43
ОПИС із кодом доступу.pdf
14 серпня 2019 14:43
Авторизаційний лист.pdf
14 серпня 2019 14:43
Додаток №5.pdf
14 серпня 2019 14:43
Додаток №2.pdf
14 серпня 2019 14:43
Додаток №1 Витяг з ЄДР.pdf
14 серпня 2019 14:43
Довідки.pdf
14 серпня 2019 14:43
Довідка-пояснення.pdf
14 серпня 2019 14:43
Довідка резидент.pdf
14 серпня 2019 14:43
Деларації та висновки.pdf
14 серпня 2019 14:43
Довіреність.pdf
14 серпня 2019 14:43
Банківська ліцензія.pdf
14 серпня 2019 14:43
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 15:07
документи переможця
21 серпня 2019 14:15
Електронний підпис
21 серпня 2019 14:07
щодо авторизації
13 серпня 2019 11:30
Електронний підпис
13 серпня 2019 10:38
кол скан витяг пдв.pdf
13 серпня 2019 10:37
довідка довкілля.pdf
13 серпня 2019 10:37
завірена гігієна a4tech.pdf
13 серпня 2019 10:37
довідки відповідності.pdf
13 серпня 2019 10:37
довідка аналог дог.pdf
13 серпня 2019 10:37
довідка СЦ.pdf
13 серпня 2019 10:37
таблиця відповідності.pdf
13 серпня 2019 10:37
відгук0001.PDF
13 серпня 2019 10:37
витяг сантарекс 10 07 2019.pdf
13 серпня 2019 10:37
Скадовс центр відгук.pdf
13 серпня 2019 10:37
довідка санкції.pdf
13 серпня 2019 10:37
довідка працівники.pdf
13 серпня 2019 10:37
авторизація Сантарекс.pdf
13 серпня 2019 10:37
лист-згода персон дан.pdf
13 серпня 2019 10:36
авторизац лист a4tech.pdf
13 серпня 2019 10:36
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 14:55
Електронний підпис
14 серпня 2019 14:49
Авторизаційний_Еквіп.pdf
14 серпня 2019 14:49
Паспорт.pdf
14 серпня 2019 14:19
Електронний підпис
14 серпня 2019 14:16
Довідка_ст. 17_Закону.pdf
14 серпня 2019 14:15
Банківська_гарантія_rar.rar
14 серпня 2019 14:15
Авторизац. лист Gigabyte.pdf
14 серпня 2019 14:15
Авторизац. лист A4tech.pdf
14 серпня 2019 14:15
_Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ Сантарекс

ФОП Паралєва Лілія Анатоліївна

ТОВ "Еквіп Хаб"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 621 797,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 11:41
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 621 798,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
621 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:38
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 11:26
Договір укладений
10 вересня 2019 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 621 798,00
UAH (в тому числі ПДВ 103 633,00 UAH)