Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Циклоспорин, Циклоспорин, Такролімус, Такролімус, Мікофенолова кислота та її солі
Ciclosporin, Ciclosporin, Tacrolimus, Tacrolimus, Mycophenolic acid
Ciclosporin, Ciclosporin, Tacrolimus, Tacrolimus, Mycophenolic acid
Очікувана вартість
5 961 964,00 UAH
UA-2019-07-24-000905-c ● c033f99687ee44ef8476a1ae3e1f1dc9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33769381 |
Вебсайт: | http://dozoda.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Олександр Овод +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Олександр Овод +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Health Dnipropetrovsk Regional State Administration |
National ID: | 33769381 |
Contact point: |
Oleksandr Ovod +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Additional contacts: |
Олександр Овод +380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 961 964,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 24 липня 2019 16:32 |
Enquiries until: | 17 серпня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 серпня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 961 964 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
Тендерна документація
30 липня 2019 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2019 15:03 |
Перелік змін до ТД ПВТ - 91_19.docx | |
30 липня 2019 15:03 |
ТД ПВТ - 91_19 зміни.docx | |
24 липня 2019 16:32 |
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx |
30 липня 2019 15:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 липня 2019 15:03 |
Перелік змін до ТД ПВТ - 91_19.docx
|
|||
30 липня 2019 15:03 |
ТД ПВТ - 91_19 зміни.docx
|
|||
24 липня 2019 16:32 |
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність доказової бази безпечності, наявність клінічних досліджень біоеквівалентності
Дата подання: 30 липня 2019 14:37
Дата відповіді: 30 липня 2019 15:05
Доброго дня! У п. 7 Загальних вимог до лотів №1, №4 (додаток 3 до тендерної документації) міститься вимога до учасника - підтвердити відповідність наявності доказової бази безпечності та ефективності використання в Європейських країнах (рівень А1), наявність клінічних досліджень біоеквівалентності, проведених на пацієнтах європейської раси. Предметом закупівлі по даних лотах є оригінальні (іноваційні) препарати - препарати, які вперше оотримали реєстраційні посвідчення на підставі документації, що підтверджує їх ефективність, безпеку та якість (відповідно до вимог, що діють на момент реєстрації). Про дослідження біоеквівалентності коректно говорити лише щодо лікарських засобів, які терапевтично еквівалентні еталонному препарату та які можливо використовувати взаємозамінно з оригінальним препаратом. Просимо внести зміни у п. 7 Загальних вимог до лотів №1, №4, а саме: у разі, якщо учасником запропоновано еквівалентний предмету закупівлі лікарський засіб, підтвердити відповідність наявності доказової бази безпечності та ефективності використання в Європейських країнах (рівень А1), наявність клінічних досліджень біоеквівалентності, проведених на пацієнтах європейської раси.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо. Виправили.
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 02 серпня 2019 10:45
Дата відповіді: 06 серпня 2019 14:13
Добрий день! У додатку 3 до тендерної документації за лотами 1 та 4 встановлена наступна вимога: «У разі, якщо учасником запропоновано еквівалентний предмету закупівлі лікарський засіб, підтвердити відповідність наявності доказової бази безпечності та ефективності використання в Європейських країнах (Рівень А1), наявність клінічних досліджень біоеквівалентності, проведених на пацієнтах європейської раси». Звертаємо увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з наступних причин. Статтею 9 Закону України «Про лікарські засоби» встановлено, що лікарські засоби допускаються до застосування в Україні після їх державної реєстрації, крім випадків, передбачених цим Законом. Рішення про відмову в державній реєстрації лікарського засобу приймається, якщо не підтверджуються висновки щодо його ефективності та безпечності. Таким чином, факт державної реєстрації лікарського засобу є достатньою підставою для застосування лікарського засобу у медичній практиці, оскільки якщо лікарський засіб не є ефективним та безпечним, він не може бути зареєстрованим в Україні. Вимога про надання інших документів, не передбачених законом, (наприклад, певних документів про використання в Європейських країнах) є неправомірною і має бути виключена з тендерної документації. Вимога про наявність клінічних досліджень біоеквівалентності, проведених на пацієнтах європейської раси також є незаконною, дискримінаційною та необґрунтованою, у тому числі через відсутність будь-яких доказів про відмінність дії лікарських засобів, зазначених у лотах 1 та 4, на пацієнтів різних рас чи етнічних груп. Зважаючи на викладене, просимо виключити з тендерної документації вимогу про підтвердження відповідності наявності доказової бази безпечності та ефективності використання в Європейських країнах (Рівень А1), наявність клінічних досліджень біоеквівалентності, проведених на пацієнтах європейської раси.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідь надано безпосереднім замовником препаратів, експертом за напрямом «Трансплантологія» ДОЗ ОДА:
Після трансплантації органів хворі довічно мають отримувати індивідуально підібрану багатокомпонентну імуносупресивну терапію. Циклоспорин та Мікофенолова кислота є ключовими в імуносупресивній терапії та застосовується з метою запобігання кризів відторгнення трансплантатів.
Крім того, Циклоспорин належить до препаратів так званої «критичної дози», тобто терапевтичний ефект при малій дозі лікарського засобу відсутній, а незначне перевищення дози призводить до стрімкого зростання кількості побічних ефектів. Це вимагає регулярного лікарського контролю концентрації препаратів в крові та індивідуального підбору дози.
Використання препаратів, що не пройшли клінічні випробовування, при проведенні імуносупресивної терапії загрожує зростанням частоти кризів відторгнення пересаджених органів та повернення пацієнтів на діаліз, що вдвічі здорожує лікування. Крім того, серед побічної дії Циклоспорину наявні розвиток інфекційних та вірусних ускладнень, поява злоякісних новоутворень, які приводять до загибелі хворого.
За даними результатів багатьох авторитетних досліджень, оригінальні препарати імуносупресивної дії та генерики суттєво відрізняються біодоступністю та терапевтичною еквівалентністю. Вживання генериків у рази збільшує частоту появи кризів відторгнення, суттєво збільшує відсоток проявів циклоспоринової токсичності у порівняння з оригінальним препаратом. В рекомендаціях Європейського товариства по трансплантації органів, опублікованих в лютому 2011 року зазначено:
1) заміна оригінального препарату на генерик повинна бути ініційована лише трансплантологом (спеціаліст в трансплантології, терапевт або хірург);
2) при кожній зміні препарату необхідний нагляд для контролю за досягненням необхідного терапевтичного діапазону;
3) повторної зміни на інші генеричні препарати одного і того ж лікарського засобу необхідно уникати.
4) необхідно інформувати пацієнта про зміну препарату на генерик;
5) нові генеричні препарати імуносупресивної дії, які не відповідають критеріям біоеквівалентності не повинні застосовуватись. Крім цього, застосування вже існуючих на ринку генериків імуносупресантів не слід рекомендувати до з’ясування їх біоеквівалентності у відповідності з рекомендаціями Європейського товариства по лікарським засобам (ЕМА).
Згідно рекомендацій Американської асоціації трансплантологів (AST) генеричні імуносупресивні засоби можливо використовувати лише у первинних паієнтів відразу після трансплантації та не рекомендується заміна на генерики у віддаленному періоді.
Понад 60% паціентів з пересадженими органами в Дніпропетровській області перенесли операцію 5 і більше років тому (30% більше 10 років тому). Тривале використання імуносупресивних засобів та коморбідні захворювання призводять до розвитку дисфункції трансплантату, яка наявна майже у 40% хворих. Пацієнти із стабільною функцією трансплантату (60%) забезпечуються за рахунок централізованих постачань з МОЗ генеричними лікарськими засобами. Заявка формувалась із урахуванням потреби в оригінальних лікарських засобах або ретельно перевірених генеричних засобах для забезпечення пацієнтів з дисфункцією ниркового трансплантату та хворих після трансплантації серця і печінки. Надані у заявці додаткові вимоги до аналогів лікарських засобів у вигляді біоеквівалентності та наявності клінічних досліджень не протирічать наявному законодавству та призвані сприяти закупівлі ефективних лікарських засобів для збереження функції пересаджених органів та життя хворих.
Лікування ускладнень, переведення пацієнтів на гемодіаліз у зв’язку з відторгненням (яке можливе лише у пацієнтів з трансплантованою ниркою, а при відторгненні серця або печінки хворий гине), а також повторні операції можуть перевищити економію від придбання генериків і стати значним економічним тягарем для системи охорони здоров’я як області так і країни в цілому.
Підсумовуючи вищезгадане прошу залишити додаткові вимоги до запропонованих аналогів по лотах №1 та №4 у тендерній документації на закупівлю «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція (Циклоспорин, Циклоспорин, Такролімус, Такролімус, Мікофенолова кислота та її солі)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-24-000905-c)
Після трансплантації органів хворі довічно мають отримувати індивідуально підібрану багатокомпонентну імуносупресивну терапію. Циклоспорин та Мікофенолова кислота є ключовими в імуносупресивній терапії та застосовується з метою запобігання кризів відторгнення трансплантатів.
Крім того, Циклоспорин належить до препаратів так званої «критичної дози», тобто терапевтичний ефект при малій дозі лікарського засобу відсутній, а незначне перевищення дози призводить до стрімкого зростання кількості побічних ефектів. Це вимагає регулярного лікарського контролю концентрації препаратів в крові та індивідуального підбору дози.
Використання препаратів, що не пройшли клінічні випробовування, при проведенні імуносупресивної терапії загрожує зростанням частоти кризів відторгнення пересаджених органів та повернення пацієнтів на діаліз, що вдвічі здорожує лікування. Крім того, серед побічної дії Циклоспорину наявні розвиток інфекційних та вірусних ускладнень, поява злоякісних новоутворень, які приводять до загибелі хворого.
За даними результатів багатьох авторитетних досліджень, оригінальні препарати імуносупресивної дії та генерики суттєво відрізняються біодоступністю та терапевтичною еквівалентністю. Вживання генериків у рази збільшує частоту появи кризів відторгнення, суттєво збільшує відсоток проявів циклоспоринової токсичності у порівняння з оригінальним препаратом. В рекомендаціях Європейського товариства по трансплантації органів, опублікованих в лютому 2011 року зазначено:
1) заміна оригінального препарату на генерик повинна бути ініційована лише трансплантологом (спеціаліст в трансплантології, терапевт або хірург);
2) при кожній зміні препарату необхідний нагляд для контролю за досягненням необхідного терапевтичного діапазону;
3) повторної зміни на інші генеричні препарати одного і того ж лікарського засобу необхідно уникати.
4) необхідно інформувати пацієнта про зміну препарату на генерик;
5) нові генеричні препарати імуносупресивної дії, які не відповідають критеріям біоеквівалентності не повинні застосовуватись. Крім цього, застосування вже існуючих на ринку генериків імуносупресантів не слід рекомендувати до з’ясування їх біоеквівалентності у відповідності з рекомендаціями Європейського товариства по лікарським засобам (ЕМА).
Згідно рекомендацій Американської асоціації трансплантологів (AST) генеричні імуносупресивні засоби можливо використовувати лише у первинних паієнтів відразу після трансплантації та не рекомендується заміна на генерики у віддаленному періоді.
Понад 60% паціентів з пересадженими органами в Дніпропетровській області перенесли операцію 5 і більше років тому (30% більше 10 років тому). Тривале використання імуносупресивних засобів та коморбідні захворювання призводять до розвитку дисфункції трансплантату, яка наявна майже у 40% хворих. Пацієнти із стабільною функцією трансплантату (60%) забезпечуються за рахунок централізованих постачань з МОЗ генеричними лікарськими засобами. Заявка формувалась із урахуванням потреби в оригінальних лікарських засобах або ретельно перевірених генеричних засобах для забезпечення пацієнтів з дисфункцією ниркового трансплантату та хворих після трансплантації серця і печінки. Надані у заявці додаткові вимоги до аналогів лікарських засобів у вигляді біоеквівалентності та наявності клінічних досліджень не протирічать наявному законодавству та призвані сприяти закупівлі ефективних лікарських засобів для збереження функції пересаджених органів та життя хворих.
Лікування ускладнень, переведення пацієнтів на гемодіаліз у зв’язку з відторгненням (яке можливе лише у пацієнтів з трансплантованою ниркою, а при відторгненні серця або печінки хворий гине), а також повторні операції можуть перевищити економію від придбання генериків і стати значним економічним тягарем для системи охорони здоров’я як області так і країни в цілому.
Підсумовуючи вищезгадане прошу залишити додаткові вимоги до запропонованих аналогів по лотах №1 та №4 у тендерній документації на закупівлю «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція (Циклоспорин, Циклоспорин, Такролімус, Такролімус, Мікофенолова кислота та її солі)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-24-000905-c)
Гарантійні листи
Дата подання: 08 серпня 2019 12:43
Дата відповіді: 13 серпня 2019 12:57
Доброго дня,
В спільному листі (лист № 01.7/33810 від 19.12.2018 року) Мінекономрозвитку та МОЗ України зазначено, що замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарських засобів, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів.
Невиконання вищезгаданих законодавчих норм та рекомендацій державних уповноважених органів призводить до грубого порушення принципів державних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» у вигляді створення публічної закупівлі з ознаками зловживань Замовником.
Просимо внести зміни до медико-технічних вимог і прибрати з документації гарантійні листи виробника. Пропонуємо натомість вимогу щодо надання висновку з Держлікслужби та сертифікату якості, що гарантують можливість поставки товару у кількості, зі строками придатності та в терміни визначені Замовником.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По-перше, листи міністерств та відомств не встановлюють норм права та носять виключно рекомендаційний характер. По-друге, пунктом 8 згадуваного Вами листа лише рекомендовано не вносити до тендерної документації вимоги щодо надання гарантійних листів виробників, а не встановлено пряму заборону замовникам встановлювати такі вимоги. По-третє, предметом закупівлі є доволі значна кількість вузькоспецифічних лікарських засобів, надання гарантійного листа виробника свідчитиме про те, що виробник поінформований про наміри замовника придбати такий обсяг лікарських засобів та готовий здійснити іх виготовлення та постачання у строки та в обсязі, що визначені умовами тендерної документаці. По-четверте, аналогічна вимога тендерної документацій вже була предметом розляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України та за результатами розгляду встановлено, що вимога не порушує вимоги законодавства та не є дискримінаційною.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 - 2 найменування: |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 453 795,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 103613 UAH |
Title: Lot 1 - 2 titles:
Current status: Complete
Estimated total value: 3 453 795,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 2 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 26 вересня 2019 15:41
Auction planned date: 26 вересня 2019 15:41
Закінчення: 26 вересня 2019 16:02
Позиції
1800 пач
САНДІМУН НЕОРАЛ, капсули м’які 25 мг №50 (5х10), одна капсула містить 25 мг мікроемульсії циклоспорину (або еквівалент)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Ciclosporin
ATC: L04AD01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Дата доставки:
05 грудня 2019
SANDIMMUN NEORAL, soft capsules 25 mg №50 (5x10), one capsule contains 25 mg of cyclosporine microemulsion (or equivalent)
CPV: 33600000-6
900 пач
САНДІМУН НЕОРАЛ, капсули м’які 50 мг №50 (5х10), одна капсула містить 50 мг мікроемульсії циклоспорину (або еквівалент) (Джерело фінансування закупівлі: обласний бюджет)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Ciclosporin
ATC: L04AD01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Дата доставки:
05 грудня 2019
SANDIMMUN NEORAL, soft capsules 50 mg №50 (5x10), one capsule contains 50 mg of cyclosporine microemulsion (or equivalent)
CPV: 33600000-6
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник має право при наявності погодження головного розпорядника бюджетних коштів провести розрахунки за даним договором шляхом 100% попередньої оплати Товару на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23.04.2014р. У випадку здійснення Замовником попередньої оплати постачання товару за даним Договором здійснюється у строк не більше шести місяців для лікарських засобів протягом поточного бюджетного періоду, крім випадків визначених пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23.04.2014 р. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 вересня 2019
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33769381 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "БАДМ-Б" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Людмила-Фарм" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
910 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 14:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2019 15:51
|
ДУ2 до Дог. 82_2019-91.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2019 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2019 16:20
|
ДУ1 до Дог. 82_2019-91.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2019 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2019 15:08
|
Договір 82_2019-91.pdf | укладений |
15 жовтня 2019 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі листа ТОВ «БАДМ-Б» від 15.10.2019 р. № б/н та пп. 3.1, 3.2 Договору сума Договору змінюється, а саме зменшується по лоту № 1 на 37,00 грн. (Тридцять сім грн 00 коп.). Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Сума цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 1 641 641,00 грн. (Один мільйон шістсот сорок одна тисяча шістсот сорок одна грн 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 107 397,08 грн. (Сто сім тисяч триста дев'яносто сім грн 08 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 82/2019-91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до розділу 14, додатку № 1 до Договору № 82/2019-91 від 15.10.2019 р., додатку № 2 до Договору № 82/2019-91 від 15.10.2019 р. та додатку № 3 до Договору № 82/2019-91 від 15.10.2019 р., «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Постачальника викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 82/2019-91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |