Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «33690000-3 Лікарські засоби різні» (реактиви та контрастні речовини) (НК 024:2019 – 41701 Забарвлення, легка мікроскопія, гематологія; 42959 Май-Грюнвальда фарбувальний розчин, IVD; 32430 Набір для визначення концентрації гемоглабіну ціанметгемоглобінованим методом; 53301 Глюкоза IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53359 Загальний холестерин IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 63410 Загальний / кон'югований (прямий) білірубін ІВД, комплект, спектрофотометрія; 61900 Загальний білок ІВД, набір, спектрофотометрический аналіз; 30161 Набір реагентів для визначення вмісту креатиніну; 55983 Протромбіновий час (ПВ) ІВД, набір, аналіз утворення згустку; 54873 Антікардіоліпін антитіла ІВД, реагент; 38556 Набір аланін-амінотрансферази; 52954 Загальна аспартатамінотрансфераза (AST) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53587 Сечовина (Urea) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 43203 Набір для проведення тимолової проби; 38852 Діапазон чутливості, антимікробний); 30211 Набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці; 30216 Багатокомпонентний калібратор клінічної хімії; 53460 Тригліцериди IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53391 Холестерин ліпопротеїнів високої щільності IVD, набір, ферменуний спектрофотометричний аналіз; 53001 Загальна креатинкіназа IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 30592 Активований частковий тромбопластиновий час IVD, набір, аналіз утворення згустку, експрес-аналіз; 30215 Загальний білірубін IVD, контрольний матеріал; 45789 Кальцій (Ca2 +) IVD, набір, спектрофотометричний аналіз; 41818 Глюкоза IVD, калібратор; 53583 Сечова кислота IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 38553 Активізований часовий комплект для тромбопластину; 52891 Неорганічний фосфат (PO43-) IVD, реагент; 30188 Набір реагентів для вимірювання хлориду; 30380 Набір реагентів для вимірювання зв'язувальної здатності заліза; 52928 Загальна лужна фосфатаза (ALP) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 58532 Лужна пептонна вода живильне середовище бульйон ІВД; 58649 Поживний агар живильне середовище ІВД; 58545 Агар з сульфитом вісмуту для Salmonella spp. живильне середовище ІВД; 62697 Малонат середовище для росту ентеробактерій ІВД; 58665 Бульйон з селеніту для Salmonella spp. живильне середовище ІВД; 58640 Агар Мяллера-Хинтона для дослідження антимікробної чутливості живильне середовище ІВД, з овечої кров'ю; 33367 Культурна середовище, Неіссерія, ізоляція, патогенна; 58690 Трьохцукровий залозистий агар для діффенціаціі Enterobacteriaceae ІВД; 30709 Набір реагентів для визначення антитіл до сальмонели; 62081 Фенілаланіновой агар живильне середовище ІВД; 58669 Цитратний агар Сіммонса для Enterobacteriacae живильне середовище ІВД; 58619 Агар Кліглера з залізом для Enterobacteriaceae живильне середовище ІВД; 58660 Агар Сабуро з дексурозой для культивування грибів живильне середовище ІВД; 42694 Барвник для кислотостійких бактерій, набір, IVD; 58661 Бульйон Сабуро для культивування грибів живильне середовище ІВД; 58536 Бульйон для анаеробних мікроорганізмів живильне середовище ІВД; 53966 Білок 14-3-3 IVD, реагент; 52941 Загальна амілаза IVD, реагент; 53235 Кон'ягований (прямий, зв'язаний) білірубін IVD, контрольний матеріал; 41399 Калібратор гемоглобіну; 41400 Контроль гемоглобіну; 44700 Креатинін, калібратор, IVD; 43095 Комплект збору еритроцитів; 30536 Контроль тромбоцитів; 43052 Набір лейкоцитів; 52695 Набір для визначення групи крові системи АВО IVD, реакція аглютинації; 30598 Набір реагентів для визначення резус-фенотипу; 30815 Набір для ідентифікації ротавіруса; 52859 Множинні аналізи газів крові/гемоксиметрія/електроліти IVD, калібратор; 42651 Буферний ізотонічний сольовий розчин, IVD; 62451 Escherichia coli Числені штами антигени ізоляту культури ІВД, набір, реакція аглютинації; 51513 Множинні види Salmonella антигени ізоляту культури IVD, набір, реакція аглютинації; 52866 Множинні електроліти IVD, набір, йон-селективні електроди)
Очікувана вартість
742 300,00 UAH
UA-2019-07-24-000880-b ac44436cea3d4313ba1a741aea572bfe
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Парнета

+380676358290 parneta1905@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012740
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4
Контактна особа: Світлана Парнета
+380676358290
parneta1905@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 14:30
Очікувана вартість: 742 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 711,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
196 найменувань
ДК 021:2015 «33690000-3 Лікарські засоби різні» (реактиви та контрастні речовини)
(НК 024:2019 – 41701 Забарвлення, легка мікроскопія, гематологія; 42959 Май-Грюнвальда фарбувальний розчин, IVD; 32430 Набір для визначення концентрації гемоглабіну ціанметгемоглобінованим методом; 53301 Глюкоза IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53359 Загальний холестерин IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 63410 Загальний / кон'югований (прямий) білірубін ІВД, комплект, спектрофотометрія; 61900 Загальний білок ІВД, набір, спектрофотометрический аналіз; 30161 Набір реагентів для визначення вмісту креатиніну; 55983 Протромбіновий час (ПВ) ІВД, набір, аналіз утворення згустку; 54873 Антікардіоліпін антитіла ІВД, реагент; 38556 Набір аланін-амінотрансферази; 52954 Загальна аспартатамінотрансфераза (AST) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53587 Сечовина (Urea) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 43203 Набір для проведення тимолової проби; 38852 Діапазон чутливості, антимікробний); 30211 Набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці; 30216 Багатокомпонентний калібратор клінічної хімії; 53460 Тригліцериди IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53391 Холестерин ліпопротеїнів високої щільності IVD, набір, ферменуний спектрофотометричний аналіз; 53001 Загальна креатинкіназа IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 30592 Активований частковий тромбопластиновий час IVD, набір, аналіз утворення згустку, експрес-аналіз; 30215 Загальний білірубін IVD, контрольний матеріал; 45789 Кальцій (Ca2 +) IVD, набір, спектрофотометричний аналіз; 41818 Глюкоза IVD, калібратор; 53583 Сечова кислота IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 38553 Активізований часовий комплект для тромбопластину; 52891 Неорганічний фосфат (PO43-) IVD, реагент; 30188 Набір реагентів для вимірювання хлориду; 30380 Набір реагентів для вимірювання зв'язувальної здатності заліза; 52928 Загальна лужна фосфатаза (ALP) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 58532 Лужна пептонна вода живильне середовище бульйон ІВД; 58649 Поживний агар живильне середовище ІВД; 58545 Агар з сульфитом вісмуту для Salmonella spp. живильне середовище ІВД; 62697 Малонат середовище для росту ентеробактерій ІВД; 58665 Бульйон з селеніту для Salmonella spp. живильне середовище ІВД; 58640 Агар Мяллера-Хинтона для дослідження антимікробної чутливості живильне середовище ІВД, з овечої кров'ю; 33367 Культурна середовище, Неіссерія, ізоляція, патогенна; 58690 Трьохцукровий залозистий агар для діффенціаціі Enterobacteriaceae ІВД; 30709 Набір реагентів для визначення антитіл до сальмонели; 62081 Фенілаланіновой агар живильне середовище ІВД; 58669 Цитратний агар Сіммонса для Enterobacteriacae живильне середовище ІВД; 58619 Агар Кліглера з залізом для Enterobacteriaceae живильне середовище ІВД; 58660 Агар Сабуро з дексурозой для культивування грибів живильне середовище ІВД; 42694 Барвник для кислотостійких бактерій, набір, IVD; 58661 Бульйон Сабуро для культивування грибів живильне середовище ІВД; 58536 Бульйон для анаеробних мікроорганізмів живильне середовище ІВД; 53966 Білок 14-3-3 IVD, реагент; 52941 Загальна амілаза IVD, реагент; 53235 Кон'ягований (прямий, зв'язаний) білірубін IVD, контрольний матеріал; 41399 Калібратор гемоглобіну; 41400 Контроль гемоглобіну; 44700 Креатинін, калібратор, IVD; 43095 Комплект збору еритроцитів; 30536 Контроль тромбоцитів; 43052 Набір лейкоцитів; 52695 Набір для визначення групи крові системи АВО IVD, реакція аглютинації; 30598 Набір реагентів для визначення резус-фенотипу; 30815 Набір для ідентифікації ротавіруса; 52859 Множинні аналізи газів крові/гемоксиметрія/електроліти IVD, калібратор; 42651 Буферний ізотонічний сольовий розчин, IVD; 62451 Escherichia coli Числені штами антигени ізоляту культури ІВД, набір, реакція аглютинації; 51513 Множинні види Salmonella антигени ізоляту культури IVD, набір, реакція аглютинації; 52866 Множинні електроліти IVD, набір, йон-селективні електроди)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, поставка товару здійснюється до КЗ «Кам’янська міська лікарня №7» ДОР, за адресою вул. Сергія Слісаренка, 3, склад лікарні, згідно заявок Покупця на протязі 5 календарних днів з моменту подачі заявки.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар при наявності фінансування здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно рахунків та накладної протягом 30 днів (тридцяти) календарних днів. У разі виникнення проблем з фінансуванням, розрахунок за товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати отримання Покупцем асигнувань на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 11:43
проект договору реактиви 7 лікарня.doc
24 липня 2019 11:43
ТД - реактиви (7 больница).doc
01 серпня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 11:43
проект договору реактиви 7 лікарня.doc
24 липня 2019 11:43
ТД - реактиви (7 больница).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-000880-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Смикуржевська Катерина Едуардівна, Код ЄДРПОУ:2269501369
Дата подання: 29 липня 2019 15:25
ТД суперечить ст3 та ст 22 ЗУ Про публічні закупівлі
Шановний Замовник!
Вивчивши тендерну документацію стосовно закупівлі товару за котом ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні у кількості 196 найменувань (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-24-000880-b), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі №922.
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст. 3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників.
Проте, окремі частини предмета закупівлі (лоти) в Додатку № 3 не визначаються.
Виведення товару в специфікацію єдиним лотом обмежує потенційну кількість учасників, у зв’язку з тим, що не всі дистриб’ютори або виробники, які можуть приймати участь в даній процедурі закупівлі можуть запропонувати Замовнику весь, наведений в Додатку 3 ТД «Технічні, якісні, кількісні та іншим вимоги до предмета закупівлі».
Тобто, вимога щодо подання пропозиції конкурсних торгів загальним списком (одним лотом) обмежує нашу можливість, як Учасника прийняти участь у зазначених конкурсних торгах.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога Замовника оцінка всього переліку товарів одним лотом є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ до вимог Закону, а саме: Привести ДКТ до норми відповідно до вимог чинного законодавства України, розділивши специфікацію на окремі лоти за найменуванням товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 16:56
Шановний Скаржник!
За результатами розгляду Вашого звернення маємо намір Вам повідомити,
Замовник проводить закупівлю UA-2019-07-24-000880-b відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРіТЕ від 17.03.2016 №454 (далі-Порядок), наказу МЕРіТЕ №790 від 07.05.2019 (з урахуванням перехідних положень) та Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (надалі Закон) та виключно в межах Законодавста України в цілому.
Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону. «тендер (торги) — це здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі).»
Відповідно до п.37 ч.1 ст.1 Закону "частина предмета закупівлі (лот) - визначена Замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі."
Відповідно до ст.3 Закону"є максимальна економія та ефективність"
Відповідно до ч.2 ст.20 Закону " Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи."
Відповідно до ч.1 ст.43 "Свобода підприємницької діяльності" Господарського Кодексу України від 16.01.2003 №436-IV.(надалі-Кодекс)"Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом."
Отже слід зазначити, діюче Законодавство в цілому не містить жодних обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, дистриб'юторів, фізичних осіб-підприємців,торговців та ін. та т.п.; в той же час виробники чи дистриб'ютори не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Управління охорони здоров’я Кам’янської міської ради забезпечує надання медичного обслуговування населення, що є пріоритетним напрямком в діяльності держави. Наявність в повному обсязі у лікувальному закладі товарів за закупівлею UA-2019-07-24-000880-b є одним з основоположних завдань для забезпечення діяльності лікарні та надання в повному обсязі невідкладної допомоги населенню. Додатково повідомляємо, що Замовник визначає предмет закупівлі виключно згідно Законів та діє в межах планів, задач, потреб лікарняних закладів на надання медичної допомоги, тощо, а не за погодженням чи бажанням, та задоволенням бізнес потреб усіх чи окремих учасників процедури закупівлі, які в свою чергу не мають права впливати чи тиснути на тендерний комітет щодо вибору предмета Закупівлі, це явище є неприпустимим. Замовник не висуває певних вимог до участі в процедурі, а має за мету безперебійної роботи лікарняного закладу та запрошує усіх бажаючих прийняти участь в даній процедурі на рівних правах та в рамках Законів України.
Ураховуючи вищевикладене, у випадку нашої закупівлі поділ на лоти не передбачений та є недоречним, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Порядку та є правом, а не обов'язком Замовника.
Правова позиція Управління охорони здоров’я Кам’янської міської ради полягає у неухильному дотриманні вимог Конституції та Законів України, нормативно-правових актів Президента України та Кабінету Міністрів України, Міністерства Охорони Здоров’я та ін.
Номер вимоги: UA-2019-07-24-000880-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Регіон Сервіс, Код ЄДРПОУ:30852870
Дата подання: 20 серпня 2019 10:27
Порушення Замовником порядку оформлення та подання змісту Тендерної документації
ВИМАГАЄМО:
Відмінити Закупівлю № UA-2019-07-24-000880-b у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (стаття 31 Закону України №922 «Про публічні закупівлі») та привести Тендерну документацію у відповідність із Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» - викласти необхідну інформацію у передбачених для цього пунктах та розділах.

Скарга надана у файлі "25_Оскарження1.pdf"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 11:10
Шановний Учасник!
Ваша вимога № UA-2019-07-24-000880-b.a2 від 20.08.2019 розглянута, за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об'єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов'язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації" затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги.
Примірна тендерна документація містить, зокрема обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом, та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам тендерної документації, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до статті 23 Закону учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Учасник з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону).
Таким чином, якщо ПНТП «Регіон Сервіс» вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, у нього було право звернутись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження у строки передбачені статтею 18 Закону.
Перелік документів, які вимагаються тендерною документацію, включені у розділах тендерної документації, із змісту яких вони необхідні для підтвердження учасником своєї відповідності вимогам тендерної документації, при цьому не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вищезазначене, тендерна документація на закупівлю UA-2019-07-24-000880-b складена Замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Підстави для відміни торгів відповідно до статті 31 Закону відсутні, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-07-24-000880-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Регіон Сервіс, Код ЄДРПОУ:30852870
Дата подання: 20 серпня 2019 10:28
Наявність у Протоколі Уповноваженої особи № 42-08 від 16.08.2019 року обставини, які не відповідають дійсності та\або є недостовірними (фальсифікованими або спотвореними)
ВИМАГАЄМО:
Переглянути та виправити Протокол Уповноваженої особи № 42-08 від 16.08.2019 року для виключення з нього всіх зазначених нами неточностей, помилок та обставин які не відповідають дійсності (та/або фальсифікацій).

Вимога надана у файлі "26_Оскарження2.pdf"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 11:09
Шановний Учасник!
Ваша вимога № UA-2019-07-24-000880-b.a3 від 20.08.2019 розглянута, за результатами розгляду повідомляємо наступне.
1.Стосовно документального підтвердження учасником вимоги тендерної документації передбаченої п.5 додатку 2 тендерної документації,. то слід зазначити наступне.
На виконання вимоги п.5 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 5 до тендерної документації (у разі багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо).
В своїй вимозі учасник зазначає про те, що на підтвердження цієї вимоги тендерної документації ним надано проект договору, повністю заповнений зі сторони учасника, підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою та специфікацію. Також наданий лист згода, в якому ПНТП «Регіон Сервіс» цим листом надає згоду на те, що проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору, про що Учасником подається окремий лист-погодження. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель.
Про те, п.3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерною документацією вимагалось надання учасником підписаного ним проекту договору про закупівлю згідно Додатку 5 до тендерної документації та окремого лист-погодження про те, що проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Отже, тендерною документацією (п.5 додатку 2 та п.3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») вимагались три різні документи.
Вимоги п.3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасником підтверджені документально та надані відповідні документи - підписаний учасником проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 до тендерної документації та лист згода на те, що проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель.
Вимоги п.5 додатку 2 тендерної документації учасником не виконані та документально не підтверджені - довідку в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 5 до тендерної документації (у разі багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо) не надано.
Щодо віднесення не надання довідки в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 5 до тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції (технічні помилки та описки) та які не впливають на зміст пропозиції то слід зазначити наступне.
П.п. 1.3.п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено перелік формальних (несуттєвих) помилок, пов'язаних з оформленням тендерної пропозиції (технічні помилки та описки) та які не впливають на зміст пропозиції: окремі сторінки не матимуть підпису керівника або уповноваженої особи; зазначення русизмів, сленгових слів; некоректно складене слово, в якому випадають деякі літери або переставлені місцями.
З огляду на вищезазначене, не надання довідки в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 5 до тендерної документації не може бути визначене як формальна помилка, оскільки зазначений випадок не передбачений тендерною документацією.
2. Стосовно не надання довідки про посадову (службову) особу учасника, яку уповноважено на підпис договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі із зазначенням її прізвища, ім’я, по-батькові, зразка підпису, посади та контактного номеру телефону, підписану керівником підприємства.
Вимоги п.2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про посадову (службову) особу учасника, яку уповноважено на підпис договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі із зазначенням її прізвища, ім’я, по-батькові, зразка підпису, посади та контактного номеру телефону, підписану керівником підприємства.
Учасником в вимозі зазначено, про те що на підтвердження п.2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасником надано довідку про те, що ПНТП «Регіон Сервіс» в особі директора Сльозко Євгена Григорійовича, який діє на підставі Статуту повідомляє, що обов’язки уповноваженої особи стосовно подання пропозиції, підписання договорів та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника покладено на директора Сльозко Євгена Григорійовича та окремо надали відомості про учасника, в якому зазначена вся інформація стосовно підприємства та уповноваженої особи.
Проте, надана учасником довідка на виконання вимог п.2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», не містила всієї інформації, яка вимагалась,а саме: зразка підпису, контактного номеру телефону.
На підставі викладеного, учасником не виконі вимоги п.2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю».
3.Стосовно не надання сканованих оригіналів гарантійних листів виробників або їх офіційних представників, якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни.
П.2 додатку 3 тендерної документації передбачено про те, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, згідно переліку, Учасник надає в складі тендерної пропозиції скановані оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників, якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення закупівлі на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/ .
В своїй вимозі Ви посилаєтесь не те,що в складі тендерної пропозиції надано лист пояснення стосовно не надання відповідних документів в силу того, що строки закупівлі не дозволяють отримати відповідні оригінали, провести їх сканування та завантаження до системи Прозоро та є дискримінацією та спотворенням процедури закупівлі.
Вказана вимога тендерної документації не є дискримінаційною та ні в якому разі не спотворює процедури закупівлі.
Для запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, згідно переліку, забезпечення надання якісного медичного обслуговування населення та в повному обсязі, Замовник в тендерній документації передбачив надання учасниками оригіналів гарантійних листів виробників або їх офіційних представників.
Така вимога тендерної документації не обмежує конкуренцію, оскільки відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Отже, якщо ПНТП «Регіон Сервіс» вважає положення тендерної документації такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, у нього було право звернутись до замовника із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації.
На підставі викладеного, учасником не виконані вимоги тендерної документації.
4. Стосовно накладення ЕЦП уповноваженої особи на тендерну пропозицію.
Згідно з п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України “Про електронні довірчі послуги”, та повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) або електронно-цифровий підпис (ЕЦП) уповноваженої особи учасника, яка підписала тендерну пропозицію.
Сріншот Результату перевірки підпису: Підпис перевірено успішно
Цілісність даних підтверджено
Назва файлу з підписом: sign - 2019-08-21T233133.650
Підписувач: СЛЬОЗКО ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ
Організація (установа): ФІЗИЧНА ОСОБА
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 08.08.2019 15:21:29
Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA1040000006A6F200002891201


На зазначеному знімку вбачається, що на тендерну пропозицію накладено ЕЦП фізичної особи Сльозко Євгена Григорійовича, а не уповноваженої особи учасника.
П.п.8 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено, що електронна ідентифікація - процедура використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи.
Частиною 6 статті 22 Закону України «Про електронні довірчі послуги» зазначено, що кваліфікований надавач електронних довірчих послуг під час формування та видачі кваліфікованого сертифіката відкритого ключа здійснює ідентифікацію особи уповноваженого представника юридичної особи відповідно до вимог цього Закону, а також перевіряє обсяг його повноважень за документом або за даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що визначають повноваження представника.
На вимогу п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» на тендерну пропозиція повинен бути накладено ЕЦП уповноваженої особи учасника.
Також слід зазначити, що посилання у вимозі на Закон України «Про електронний цифровий підпис» є неправомірним, оскільки він втратив чинність 07.11.2018.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ПНТП «Регіон Сервіс» відхилена правомірно, як така що не відповідає умовам тендерної документації згідно з ч.1статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-07-24-000880-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Регіон Сервіс, Код ЄДРПОУ:30852870
Дата подання: 28 серпня 2019 15:22
Неправомірне визнання переможцем ФОП «КЛІПКОВА ОЛЕКСАНДРА ЛЬВОВИЧА»
Учасником ФОП «КЛІПКОВИМ ОЛЕКСАНДРОМ ЛЬВОВИЧЄМ» (ІПН 2302001376) запропонований товар який не відповідає вимогам тендерної документації.
Учасником не надано жодного документу, який може підтвердити якість та відповідність частини запропонованого товару.
Учасник надав документ що не є чинним та таким чином не виконав вимогу Замовника

Вимога у доданому файлі "27_Оскарження3.pdf"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 19:40
Замовником розглянуто Вашу вимогу, та, керуючись ст. 2, 3, 18, 22, 23, 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, повідомляємо про наступне:

щодо першого питання: Замовник повідомляє, що запропонований Учасником товар, повністю відповідає вимогам встановленим у тендерній документації та підтверджується документами наданими у пропозиції Учасника.

щодо другого питання: слід повідомити, надані у складі пропозиції документи щодо відповідності медико-технічним вимогам відповідають встановленим у тендерній документації вимогам Замовника та, повністю запевнюють його у відповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації;

щодо третього питання: у тендерній документації було зазначено надання проекту договору, ніяких вимог щодо його заповнення повного або без цінових показників у тендерній документації не міститься. Тому Учасником виконано вимогу тендерної документації в частині надання погодженого договору у повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2019-07-24-000880-b.b5
Статус:
Скасована
Учасник: Регіон Сервіс, Код ЄДРПОУ:30852870
Дата подання: 28 серпня 2019 15:27
Спотворений Протокол уповноваженої особи № 44-08 від 21.08.2019 розгляду тендерних пропозицій
Протокол уповноваженої особи № 44-08 від 21.08.2019 розгляду тендерних пропозицій має дві дати складання. Зазначено що цей протокол складено 21.08.2019 та 23.01.2019. Обидві дати дають змогу тлумачити правомочність цього протоку по різному.

Вимога у доданому файлі "28_Оскарження4.pdf"
Скасована
Дата: 29 серпня 2019 10:39
Причина: Помилка у даті в вимозі
Номер вимоги: UA-2019-07-24-000880-b.b6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Регіон Сервіс, Код ЄДРПОУ:30852870
Дата подання: 29 серпня 2019 10:37
Спотворений Протокол уповноваженої особи № 44-08 від 21.08.2019 розгляду тендерних пропозицій
Протокол уповноваженої особи № 44-08 від 21.08.2019 розгляду тендерних пропозиції має дві дати складання. Зазначено що цей протокол складено 21.08.2019 та 23.08.2019. Обидві дати дають змогу тлумачити правомочність цього протоку по різному.

Вимога у доданому файлі "29_Оскарження5.pdf"
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 10:26
25_Оскарження1.pdf

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 10:28
26_Оскарження2.pdf

Документи подані скаржником

28 серпня 2019 15:21
27_Оскарження3.pdf

Документи подані скаржником

28 серпня 2019 15:27
28_Оскарження4.pdf

Документи подані скаржником

29 серпня 2019 10:37
29_Оскарження5.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Регіон Сервіс 627 757,00
UAH з ПДВ
627 757,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ" 740 870,20
UAH з ПДВ
740 870,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КИШИНСЬКА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" 742 098,55
UAH з ПДВ
742 098,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 15:21
Електронний підпис
08 серпня 2019 15:19
24_Сертифікати.pdf
08 серпня 2019 15:19
23_Декларації.pdf
08 серпня 2019 15:19
22_Звітні документи.pdf
08 серпня 2019 15:19
21_Договір найму.pdf
08 серпня 2019 15:19
20_Відомості з ЄДР.pdf
08 серпня 2019 15:19
19_Пояснення.pdf
08 серпня 2019 15:19
18_Гарантійний лист.pdf
08 серпня 2019 15:19
15_Ліцензія.pdf
08 серпня 2019 15:19
14_Уставні документи.pdf
08 серпня 2019 15:19
13_Лист погодження.pdf
08 серпня 2019 15:19
12_Проект договору.pdf
08 серпня 2019 15:19
11_Лист.pdf
08 серпня 2019 15:19
10_Гарантійний лист.pdf
08 серпня 2019 15:19
9_Лист згода.pdf
08 серпня 2019 15:19
8_Персональні дані.pdf
08 серпня 2019 15:19
5_Довкілля.pdf
08 серпня 2019 15:19
4_Відомості.pdf
08 серпня 2019 15:19
3_ст17.pdf
08 серпня 2019 15:19
2_ст16.pdf
08 серпня 2019 15:19
1_Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Регіон Сервіс

ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ"

ФОП "КИШИНСЬКА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Регіон Сервіс
#30852870
Відхилено 627 757,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 16:46
ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ"
#2302001376
Переможець 740 870,20
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 12:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ"
#2302001376
740 870,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 17:38
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 17:12
додаток до додатк. угоди №4 до дог.20-09 3ст.jpg укладений
13 лютого 2020 17:11
додаток до додатк. угоди №4 до дог.20-09 2ст.jpg укладений
13 лютого 2020 17:11
додаток до додатк. угоди №4 до дог.20-09.jpg укладений
13 лютого 2020 17:11
додатк. угода №4 до дог.20-09.jpg укладений
13 лютого 2020 17:09
додатк. угода №4 до дог.20-09.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 17:07
додаток до додатк. угоди №4 до дог.20-09.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 17:07
додаток до додатк. угоди №4 до дог.20-09 3ст.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 17:07
додаток до додатк. угоди №4 до дог.20-09 2ст.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 17:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 22:42
доп.угода 3 к дог.20.jpeg укладений
28 грудня 2019 22:41
доп.угода 3 к дог.20.jpeg зміни до договору
28 грудня 2019 22:39
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 19:45
доп.угода 2 к дог.20 ст.9.PDF укладений
26 грудня 2019 19:44
доп.угода 2 к дог.20 ст.8.PDF укладений
26 грудня 2019 19:44
доп.угода 2 к дог.20 ст.7.PDF укладений
26 грудня 2019 19:44
доп.угода 2 к дог.20 ст.6.PDF укладений
26 грудня 2019 19:44
доп.угода 2 к дог.20 ст.5.PDF укладений
26 грудня 2019 19:44
доп.угода 2 к дог.20 ст.4.PDF укладений
26 грудня 2019 19:44
доп.угода 2 к дог.20 ст.3.PDF укладений
26 грудня 2019 19:44
доп.угода 2 к дог.20 ст.2.PDF укладений
26 грудня 2019 19:44
доп.угода 2 к дог.20 ст.1.PDF укладений
26 грудня 2019 19:44
доп.угода 2 к дог.20 ст.1.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 19:30
доп.угода 2 к дог.20 ст.2.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 19:30
доп.угода 2 к дог.20 ст.3.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 19:30
доп.угода 2 к дог.20 ст.4.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 19:30
доп.угода 2 к дог.20 ст.5.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 19:30
доп.угода 2 к дог.20 ст.6.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 19:30
доп.угода 2 к дог.20 ст.7.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 19:30
доп.угода 2 к дог.20 ст.8.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 19:30
доп.угода 2 к дог.20 ст.9.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 19:30
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 11:10
доп.угода 1 к дог.20 ст.8.PDF укладений
19 листопада 2019 11:08
доп.угода 1 к дог.20 ст.4.PDF укладений
19 листопада 2019 11:08
доп.угода 1 к дог.20 ст.3.PDF укладений
19 листопада 2019 11:08
доп.угода 1 к дог.20 ст.5.PDF укладений
19 листопада 2019 11:08
доп.угода 1 к дог.20 ст.9.PDF укладений
19 листопада 2019 11:08
доп.угода 1 к дог.20 ст.6.PDF укладений
19 листопада 2019 11:08
доп.угода 1 к дог.20 ст.7.PDF укладений
19 листопада 2019 11:08
доп.угода 1 к дог.20 ст.2.PDF укладений
19 листопада 2019 11:08
доп.угода 1 к дог.20 ст.1.PDF укладений
19 листопада 2019 11:08
доп.угода 1 к дог.20 ст.4.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 10:59
доп.угода 1 к дог.20 ст.1.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 10:59
доп.угода 1 к дог.20 ст.9.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 10:59
доп.угода 1 к дог.20 ст.6.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 10:59
доп.угода 1 к дог.20 ст.7.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 10:59
доп.угода 1 к дог.20 ст.5.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 10:59
доп.угода 1 к дог.20 ст.3.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 10:59
доп.угода 1 к дог.20 ст.2.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 10:59
доп.угода 1 к дог.20 ст.8.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 10:59
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 14:38
договор 20 ст.1.PDF укладений
03 вересня 2019 14:33
договор 20 ст.2.PDF укладений
03 вересня 2019 14:33
договор 20 ст.3.PDF укладений
03 вересня 2019 14:33
договор 20 ст.4.PDF укладений
03 вересня 2019 14:33
договор 20 ст.5.PDF укладений
03 вересня 2019 14:33
договор 20 ст.6.PDF укладений
03 вересня 2019 14:33
договор 20 ст.7.PDF укладений
03 вересня 2019 14:33
договор 20 ст.8.PDF укладений
03 вересня 2019 14:33
договор 20 ст.9.PDF укладений
03 вересня 2019 14:33
договор 20 ст.10.PDF укладений
03 вересня 2019 14:33
договор 20 ст.11.PDF укладений
03 вересня 2019 14:33
договор 20 ст.12.PDF укладений
03 вересня 2019 14:33
договор 20 ст.13.PDF укладений
03 вересня 2019 14:33
договор 20 ст.14.PDF укладений
03 вересня 2019 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 20-09/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 20-09/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 20-09/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 20-09/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 829 008,87
UAH