Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки, системні блоки)
Очікувана вартість
630 491,00 UAH
UA-2019-07-24-000801-b bdc82795654e4e6fab158d1c5a34e368
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Фоміних

+380612835533 tender_dnipro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611401
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Бородінська, 1а
Контактна особа: Тетяна Фоміних
+380612835533
tender_dnipro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 630 491,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 304,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штука
ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки, системні блоки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Бородінська, 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 11:02
Внесення змін.docx
26 липня 2019 11:02
Додаток_1 зі змінами.doc
24 липня 2019 11:28
Додаток_3.doc
24 липня 2019 11:28
Додаток_2.doc
24 липня 2019 11:28
Додаток_1.doc
24 липня 2019 11:28
Додаток_4.doc
24 липня 2019 11:28
ТД_комп_ютери.doc
26 липня 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 11:02
Внесення змін.docx
26 липня 2019 11:02
Додаток_1 зі змінами.doc
24 липня 2019 11:28
Додаток_3.doc
24 липня 2019 11:28
Додаток_2.doc
24 липня 2019 11:28
Додаток_1.doc
24 липня 2019 11:28
Додаток_4.doc
24 липня 2019 11:28
ТД_комп_ютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:23
Дата відповіді: 25 липня 2019 10:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В примітках до таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації зазначено: "У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмету закупівлі, джерело його походження, або виробника, вважати наявним вираз «або еквівалент»." Тому у відповідності до законодавства та тендерної документації будь-який Учасник може запропонувати еквівалент предмету закупівлі за умови, що його характеристики є не гіршими ніж в предмету закупівлі. Згідно п.35 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": "учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі". Тому фізична особа-підприємець має рівні права з іншими учасниками закупівлі щодо участі у закупівлі. Цінові пропозиції Учасників автоматично оцінюються системою. Щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника, в тендерній документації (Додаток 1) передбачена порівняльна таблиця 1, де наводяться найменування та технічні характеристики необхідного обладнання та найменування та технічні характеристики обладнання, яке запропоновано Учасником

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-000801-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 25 липня 2019 14:36
Умови
Шановний Замовнику!

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування устаткування в Замовника ПРОТЯГОМ ОДНОГО РОБОЧОГО ДНЯ з моменту виклику Замовником.

Постачальник зобов’язаний ПРОТЯГОМ ДВОХ РОБОЧИХ ДНІВ з моменту виклику Замовником відремонтувати устаткування, яке підлягає гарантійному обслуговуванню та вийшло з ладу, або надати у той же термін устаткування для підміни, яке має технічні характеристики не гірше ніж у того, яке вийшло з ладу.»


Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають ремонту/сервісній допомозі протягом 1-2 днів, тож ця вимога не є правомірною. Крім того необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого сервісного центру, що здійснюватиме гарантійне обслуговування та надаватиме сервісну допомогу, а також місце розташування Постачальника, який забезпечує заміну/підміну устаткування.


Також тендерна документація включає таку вимогу: «Замовник залишає за собою право відвідати потужності учасника для встановлення достовірності інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, із залученням представників органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасник зобов’язаний надати вільний доступ до відповідних документів та об’єктів перевірки. Перевезення уповноважених осіб замовника до місця призначення та у зворотному напрямку здійснюється транспортом учасника, у разі якщо потужності знаходяться за межами м. Запоріжжя.»

Ця вимога націлена на відлякування потенційних учасників закупівлі і є дискримінаційною, оскільки створює додаткові складності, витрати часу та коштів, особливо для тих суб’єктів підприємницької діяльності, що розташовані в інших областях України.

Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та недискримінація учасників), просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити ці вимоги документації, і переглянути строки сервісного реагування/обслуговування в сторону збільшення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 липня 2019 10:59
Шановний Учаснику. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до чинного законодавства.
Згідно ст.28 Постанови КМУ від 11 квітня 2002 р. N 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»: «28. Термін виконання гарантійного ремонту узгоджується за домовленістю сторін, але не може перевищувати встановленого
законодавством. За кожний день затримки усунення недоліків понад
установлений термін виконавець виплачує споживачеві неустойку в
розмірі 1 відсотка вартості товару».
Згідно з п.9 ст.8 Закону України «Про захист прав споживача»: «При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк».
В Додатку 1 до тендерної документації Замовника термін ремонту визначений протягом 14 робочих днів: «Термін ремонту не повинен перевищувати 14 робочих днів».
У тексті Додатку 1 вимога: «Запропонований Учасником товар обов’язково забезпечується гарантійним ремонтом. Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування устаткування у Замовника протягом одного робочого дня з моменту виклику Замовником» стосується не терміну ремонту, а терміну протягом, якого фахівець Учасника повинен виїхати за викликом Замовника без врахування часу на перебування фахівця в дорозі.
Вимога Додатку 1 до тендерної документації: «Постачальник зобов’язаний протягом двох робочих днів з моменту виклику Замовником відремонтувати устаткування, яке підлягає гарантійному обслуговуванню та вийшло з ладу, або надати у той же термін устаткування для підміни, яке має технічні характеристики не гірше ніж у того, яке вийшло з ладу» стосується заміни обладнання, яке не може бути відремонтовано протягом двох робочих днів.
Згідно з п.9 ст.8 Закону України «Про захист прав споживача»: «На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару».
Проте з метою конкретизації вимог до Учасників щодо гарантійного ремонту Замовником до тендерної документації будуть внесені зміни.
Вимога Додатку 2 до тендерної документації: «Замовник залишає за собою право відвідати потужності учасника для встановлення достовірності інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, із залученням представників органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасник зобов’язаний надати вільний доступ до відповідних документів та об’єктів перевірки. Перевезення уповноважених осіб замовника до місця призначення та у зворотному напрямку здійснюється транспортом учасника, у разі якщо потужності знаходяться за межами м. Запоріжжя» не є дискримінаційною, адже сприяє відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій у відповідності до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про відміну

Дата відміни
08 серпня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій