Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі)
Очікувана вартість
214 848,00 UAH
UA-2019-07-24-000784-b dbf295df65b04d3d982b07dbd1ea3a19
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Черніков

+380992463807 serhii.chernikov@legalaid.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Координаційний центр з надання правової допомоги
Код ЄДРПОУ: 38259562
Вебсайт: http://www.legalaid.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул.Січових Стрільців 73
Контактна особа: Сергій Черніков
+380992463807
serhii.chernikov@legalaid.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 11:23
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 11:23
Початок аукціону: 12 серпня 2019 14:31
Очікувана вартість: 214 848,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 074,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83 штука
ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2019 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 11:23
ТД 2019.docx
25 липня 2019 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 11:23
ТД 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:23
Дата відповіді: 25 липня 2019 12:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі) (Додаток 1 до документації для проведення закупівлі через електронну систему закупівель), умовами закупівлі передбачено надання еквівалентів, які, в свою чергу, повністю відповідають наведеним технічних характеристикам товару, що є предметом закупівлі. До закупівлі допускаються всі фізичні особи-підприємці і юридичні особи. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу цінову пропозицію. Якщо пропозиція учасника відповідає умовам закупівлі, Замовник визначає такого учасника переможцем та оприлюднює в системі скановану копію документа з відповідним рішенням.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-000784-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:40044829
Дата подання: 14 серпня 2019 10:17
Вимога
Яким саме умовам тендерна пропозиція не відповідає ?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2019 11:31
Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п. 1.4. містить вимогу відповідно до якої Учасник повинен надати документальне підтвердження від виробника витратних матеріалів про те що учасник є офіційним авторизованим статусним партнером виробника витратних матеріалів (офіційним дистриб’ютором) або лист від виробника витратних матеріалів, який підтверджує повноваження учасника здійснювати продаж оригінальних витратних матеріалів і запчастин, що є предметом даних торгів.
Учасник на вказану вимогу надав завірену копію листа від 30.07.19 №136
яким підтверджує, що ТОВ «ВЕЛДУ» є офіційним дистриб’ютором витратних матеріалів та комплектуючих для копіювальної техніки, які реалізуються під торговою маркою PRINTERMAYIN, а ТОВ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ", в свою чергу є авторизованим партнером з правом реалізації.
Копія Листа авторизації №136 від 30.07.2019 року не може вважатися належним виконанням вимог п. 1.4 Додатку №3 до тендерної документації ані по формі, ані по змісту тобто є таким, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відсутність в пропозиції Учасника довідки у довільній формі, щодо застосування заходів із захисту довкілля відповідно до вимог п.4 «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля» Додатку 1 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів», що також не відповідає вимогам Замовника і тендерної документації з вказаної закупівлі.

Документи

14 серпня 2019 11:31
Протокол 22 від 13.08.2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" 185 670,78
UAH з ПДВ
182 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Невада" 198 375,90
UAH з ПДВ
182 925,72
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 201 493,92
UAH з ПДВ
201 493,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 15:11
Електронний підпис
31 липня 2019 15:09
ISO ptintermayin.pdf
31 липня 2019 15:09
iso переклад.PDF
31 липня 2019 15:09
Cтатут оригінал.pdf
31 липня 2019 15:09
тендерна пропозиція.PDF
31 липня 2019 15:09
статут.PDF
31 липня 2019 15:09
статистика.PDF
31 липня 2019 15:09
статистика оригінал.pdf
31 липня 2019 15:09
ст 17.PDF
31 липня 2019 15:09
протокол.PDF
31 липня 2019 15:09
проект договору.PDF
31 липня 2019 15:09
повідомлення.PDF
31 липня 2019 15:09
повідомлення 2.PDF
31 липня 2019 15:09
паспорт.PDF
31 липня 2019 15:09
опис.PDF
31 липня 2019 15:09
Опис оригінал.pdf
31 липня 2019 15:09
наказ.PDF
31 липня 2019 15:09
наказ оригінал.PDF
31 липня 2019 15:09
лист згода.PDF
31 липня 2019 15:09
інфо про субпідряд.PDF
31 липня 2019 15:09
гарантійний лист.PDF
31 липня 2019 15:09
витяг пдв тов.pdf
31 липня 2019 15:09
витяг ПДВ оригінал.PDF
31 липня 2019 15:09
виписка.PDF
31 липня 2019 15:09
виписка оригінал.pdf
31 липня 2019 15:09
актуальний витяг.PDF
31 липня 2019 15:09
авторизація.pdf
31 липня 2019 15:09
авторизація велду.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 15:09
Електронний підпис
08 серпня 2019 10:58
Електронний підпис
08 серпня 2019 10:45
Довідка щодо санкцій.pdf
08 серпня 2019 10:45
Свідоцтво ПДВ копія.pdf
08 серпня 2019 10:45
Висновки ДСЕЕ копії.pdf
08 серпня 2019 10:45
Лист виробника Xerox.pdf
08 серпня 2019 10:45
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 11:25
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"

ТОВ "Невада"

ТДВ "ІБФ ЛДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"
#40044829
Відхилено 182 924,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 17:08
ТОВ "Невада"
#23740691
Переможець 182 925,72
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Невада"
#23740691
182 925,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 16:45
ДУ 1 ТОВ Невада.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 16:21
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 14:43
Договір №03-09-01 ТОВ Невада картриджі.pdf укладений
03 вересня 2019 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення строків поставки товару (п.5.1. договору)
Номер договору про закупівлю: 03/09-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 182 925,72
UAH (в тому числі ПДВ 30 487,62 UAH)