Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (дрібне канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-07-24-000762-b a870645b5cef45b98d3d1c9444c1e360
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Гур'єва

+380442894046
+380442896207
23-2@mlsp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство соціальної політики України
Код ЄДРПОУ: 37567866
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Алла Гур'єва
+380442894046,+380442896207
23-2@mlsp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 13:33
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6302 штука
Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна,8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 11:19
Тендерна документація канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:24
Дата відповіді: 26 липня 2019 11:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, розглянувши Ваші питання, повідолмяємо:
1. пунктом 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що у разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника таке посилання вважається таким, що містить вираз «або еквівалент».
2. пунктом 1 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної Документації передбачено, що визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється за результатами оцінки тендерних пропозицій на основі єдиного критерію “Ціна” (питома вага критерію – 100% (з ПДВ) (без ПДВ - у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України).
Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно з обраною системою оподаткування.
3. пунктом 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що в формі тендерної пропозиції, заповненої та підписаної учасником (Додаток №1 до Документації) заповнюється таблиця про запропонований товар із зазначенням виробника, типу, торгової марки тощо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-000762-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 16 серпня 2019 14:04
Вимога дискваліфікувати ТОВ "ВКФ "ВВ"
Шановний Замовник!

Просимо дискваліфікувати ТОВ "ВКФ "ВВ" у зв'язку з тим, що декілька товарних позицій, запропонованих на торги цим учасником, не відповідають технічним вимогам, наведеним у Додатку 6, а саме: мова йде про товарні позиції, вказані в рядках 11, 15, 23 і 25 цінової пропозиції цього учасника (файл "Цінова пропозиція.pdf"). По-перше, в рядку 11 цей учасник вказав товар, який має назву "Папка цільновисічна А4, 300 г/м2, Укр". З назви товару випливає, що ця папка не має глянцевої ламінації, на її обкладинці немає державної символіки; не зрозуміло, яка ширина корінця цієї папки. Отже, запропонована папка не відповідає технічним вимогам з Додатку 6. По-друге, в рядку №15 ТОВ "ВКФ "ВВ" вказує ручку Pilot BLGP-G1-5-L, але ця ручка оснащена стрижнем, який проводить лінію, товщиною 0,5 мм, тоді як Ви вимагали, щоб товщина лінії не перевищувала 0,3 мм. Між іншим, гелеві ручки, які забезпечують проведення лінії товщиною не більше 0,3 мм, належать до ще вищої цінової категорії, ніж навіть ручки Pilot, а тому заявленого Вами бюджету в 50 тисяч гривень не вистачило б для закупівлі всіх товарів, перелічених у Додатку 6 разом з такими дорогими ручками в кількості 300 штук. Отже, ручки Pilot BLGP-G1-5-L теж не відповідають технічним вимогам з Додатку 6. По-третє, в рядку 23 вказаний "Степлер пластиковий "Шахматка Міні" до 16 арк., (скоби №24, 26)". Це степлер торгової марки Buromax моделі BM.4232 (або BM.4231). Але ці степлери забезпечують глибину захоплення аркуша до 31 мм, тоді як в Додатку 6 вимагається, щоб цей параметр мав значення 50-80 мм. Отже, і ця товарна позиція не відповідає технічним вимогам. Нарешті, в рядку №25 вказана "Штемпельна фарба, 30 мл., синя", тоді як в Додатку 6 вимагається, щоб штемпельна фарба мала об'єм 28 мл. Здавалося б, переможець торгів запропонував Вам навіть кращий товар, в якому міститься більше чорнил, але проблема в тому, що штемпельна фарба у флакончиках по 28 мл - це фарба дорогих торгових марок таких, як, наприклад, Kores чи Trodat, а фарба у флакончиках по 30 мл - це фарба торгових марок, які належать до нижчої цінової категорії: наприклад, Buromax чи Axent. Отже, ТОВ "ВКФ "ВВ" запропонував Вам тут дешевший товар, який має гірші технічні, якісні та (що найголовніше) експлуатаційні характеристики, ніж штемпельна фарба у флаконах по 28 мл. Таким чином, і цей товар не відповідає вимогам з Додатку 6 до Тендерної документації.
У зв'язку з цим, просимо дискваліфікувати ТОВ "ВКФ "ВВ", оскільки його пропозиція не відповідає умовам і вимогам Вашої тендерної документації.

Дякуємо за увагу!

ТОВ "Екопром Сістем".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 16:34
Доброго дня, розглядаючи вимогу по суті, встановлено, що запропонований товар ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «ВВ»» відповідає технічним характеристикам наведеним в Додатку 6 до Тендерної документації Замовника.
Виходячи із наведеного, у Замовника відсутні підстави для задоволення даної вимоги.

Документи подані скаржником

16 серпня 2019 14:04
Цінова пропозиція.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 38 489,70
UAH з ПДВ
37 433,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 39 679,08
UAH з ПДВ
37 439,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 45 712,14
UAH з ПДВ
39 668,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 15:21
Електронний підпис
09 серпня 2019 15:20
Паспорт.pdf
09 серпня 2019 15:20
ІПН.pdf
09 серпня 2019 15:20
згода з договором.pdf
09 серпня 2019 15:20
ЕКО3073_Проект Договору.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 16:48
Електронний підпис
09 серпня 2019 16:23
УСТАВНЫЕ.7z
09 серпня 2019 16:23
Додаток 6 - ТХ.pdf
09 серпня 2019 16:23
Додаток 1- КП.pdf
09 серпня 2019 16:23
Довідка ст.17.pdf
09 серпня 2019 16:23
Довідка - Працівники.pdf
09 серпня 2019 16:23
Довідка (Санкції) 2.pdf
09 серпня 2019 16:23
Довідка (Санкції) 1.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 18:09
Електронний підпис
19 серпня 2019 16:41
Довідка ДФС до 23.08.2019.pdf
19 серпня 2019 10:29
Електронний підпис
09 серпня 2019 16:37
Електронний підпис
09 серпня 2019 16:25
Цінова пропозиція.pdf
09 серпня 2019 16:25
Технічна специфікація.pdf
09 серпня 2019 16:25
Згода на поставку.pdf
09 серпня 2019 16:25
Договір.pdf
09 серпня 2019 16:25
Довідка про санкції.pdf
09 серпня 2019 16:25
Д-ка про працівників.pdf
09 серпня 2019 16:25
Д-ка матеріал-тех-база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 37 433,88
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 11:59
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Відхилено 37 439,40
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 12:02
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 39 668,16
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
39 668,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2019 12:04
Електронний підпис
16 серпня 2019 12:03
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 09:42
Договір.pdf укладений
04 вересня 2019 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 39 668,16
UAH (в тому числі ПДВ 6 611,36 UAH)