Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби для закладів освіти)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-07-24-000564-b 2040ec11204942328af157f55f549995
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:33
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


ДК 021-2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби для закладів освіти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2230 штуки
ДК 021-2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби для закладів освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 16:21
ТД дезинфекция (зміни) 2.doc
30 серпня 2019 16:18
Перелік змін дезін-2.docx
14 серпня 2019 16:22
Перелік змін дезін.docx
30 серпня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 16:21
ТД дезинфекция (зміни) 2.doc
30 серпня 2019 16:20
Перелік змін дезін-2.docx
14 серпня 2019 16:22
ТД дезинфекция (зміни).doc
24 липня 2019 10:45
ТД дезинфекция (1).doc
30 серпня 2019 16:18
Перелік змін дезін-2.docx
14 серпня 2019 16:22
Перелік змін дезін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо засобів
Дата подання: 26 липня 2019 15:03
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:23
Доброго дня. А що це за засоби такі, де їх можна знайти у відкритих джерелах?
Відповідь: Шановний учаснику засоби наведені у тендерній документації містять опис, а також тендерна документація дає можливість пропонувати еквіваленти.
Щодо протоколів випробувань
Дата подання: 26 липня 2019 15:04
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:27
Випробування яких саме лабораторій Вас задовольнять, державних чи приватних?
Відповідь: Лабораторій, які на це уповноважені.
Щодо копії паспорту
Дата подання: 26 липня 2019 15:07
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:20
Навіщо Вам копії сторінок з місцем проживання уповноваженої особи Учасника?
Відповідь: Відповідно до розділу III тендерної документації, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт* оформлено у паперовому вигляді, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу*, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами.
Щодо покращення товару
Дата подання: 26 липня 2019 15:11
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:28
Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю. п. 4 Вимога" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;" Про яке покращення йде мова та хто уповноважений встановити чи покращився товар?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Йдеться мова про якісне покращення, яке установить замовник, якщо буде виникати необхідність.
Щодо істотник умов
Дата подання: 26 липня 2019 15:16
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:41
Додаток №2 ТД Вимоги "1.1.1. Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, складу, тощо). 1.1.2. Надати кольорові скан-копії оригіналів підтверджуючих документів щодо правових підстав наявності офісу, складу (договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва/витяг про право власності, або договору оренди приміщень офісу/будівлі/складу.)". Навіщо Вам кольорові скан-копії оригіналів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст 16 Закону України "Про публічні закупівлі" 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Окремо зазначимо, що дана вимога не є дискримінаційною та передбачена ст.16 закону.
Щодо працівників
Дата подання: 26 липня 2019 15:18
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:38
Додаток №2 Вимога "1.2.2. На підтвердження інформації викладеної в вищезазначеній довідці надати кольорові скан-копії штатного розпису або цивільно-правових договорів." Навіщо Вам штатний розпис або цивільно-правові договори? А якщо Учасник ФОП і не має найманих робітників, як бути в такому випадку?
Відповідь: Відповідно до ст 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Щодо нормативної документації
Дата подання: 26 липня 2019 15:24
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:31
Додаток №3 Вимога "5. Нормативну документацію та/або витяг з нормативної документації, завірений власником, згідно якої виготовляється запропонований учасником товар для підтвердження показників якості встановлених в таблиці технічної специфікації. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена." Нормативна документація є власністю виробника і може містити комерційну таэмницю, як бути в такому випадку? Чи достатньо буде вказати № ТУ У, ДСТУ або іншого документу, згідно якого виготовляється еквівалент?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: шановний учаснику є чіткий перелік документів, документи потрібно готувати у відповідності до тендерної документації.
Щодо інгредієнтів
Дата подання: 26 липня 2019 15:26
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:43
Додаток №3 Вимога "6. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати технічний опис інгредієнтів на запропонований еквівалентний товар. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена." Як саме має виглядати опис? Наведіть, будь ласка, приклад.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику підтверджуються складові документами відповідними, які вимагаються тендерною документацією.
Щодо інгредієнтів
Дата подання: 26 липня 2019 15:28
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:44
Додаток №3 Вимога "6. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати технічний опис інгредієнтів на запропонований еквівалентний товар. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена." Які саме інгредієнти маються на увазі? Діючі речовини, допоміжні речовини, упаковка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації міститься додаток №3 для детального ознайомлення.
Щодо інгредієнтів
Дата подання: 26 липня 2019 15:32
Дата відповіді: 29 липня 2019 17:41
Додаток №3 Вимога "6. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати технічний опис інгредієнтів на запропонований еквівалентний товар. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена." Замовником встановлена вимога щодо вмісту актвиного хлору на засіб №3 в 40 %. Як технічний опис інгредієнтів може впливати на виділення 40% хлору при розчиненні у воді. Поясніть будь ласка, адже активний хлор може виділятись у воді з різних речовин. Для запобігання двозначних трактувань, поясніть будь ласка, який саме опис має бути в такому випадку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники! Тендерна документація готується з дотриманням вимог ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерні пропозиції подаються Учасниками відповідно до чітко визначеного переліку вимог, які зазначені в даній тендерній документації.
Щодо відповіді 26.07.19, 15:23
Дата подання: 26 липня 2019 15:34
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:46
Шановний Замвонику, Ви не відповіли де можна ознайомитись з засобами, окрім як ТД.
Відповідь: Ознайомитись з засобами можливо з різних джерелах інформації
Щодо відповіді 26.07.19, 15:27
Дата подання: 26 липня 2019 15:35
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:46
Ви не відповіли на питання. Лабораторій багато. Додатково поцікавимсь, які саме повноваження мають бути у лабораторії?
Відповідь: Повноваження на проведення випробувань.
Щодо відповіді 26.07.19, 15:20
Дата подання: 26 липня 2019 15:37
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:47
Шановний Замовнику, цитування вимог Документації це добре, але Ви не відповіли на поставлене питання.
Відповідь: Читайте уважно.
Щодо відповіді 26.07.19, 15:31
Дата подання: 26 липня 2019 15:38
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:48
Шановний Замовнику. Ви знову ухиляєтесь від відповіді. Ми цікавимось для чого Вам нормативна документація, що може містити комерційну таємницю
Відповідь: На дане питання була надана відповідь.
Щодо протоколів випробувань
Дата подання: 26 липня 2019 15:41
Дата відповіді: 29 липня 2019 17:38
Додаток 3 Вимога "9. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати протокол випробувань проведених в 2019 році, на запропонований еквівалент, на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена В складі тендерної пропозиції надати копію свідоцтва з додатками про акредитацію лабораторії яка зробила випробування продукції. Додатками повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань." Деззасоби можуть бути багатокомпонентними. Уточніть яка саме галузь відповідних випробувань Вас задовольнить?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику перелік документів міститься у складі тендерної документації.
Щодо протоколів випробувань
Дата подання: 26 липня 2019 15:42
Дата відповіді: 29 липня 2019 17:39
Додаток 3 Вимога "9. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати протокол випробувань проведених в 2019 році, на запропонований еквівалент, на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена В складі тендерної пропозиції надати копію свідоцтва з додатками про акредитацію лабораторії яка зробила випробування продукції. Додатками повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань.". Просимо уточнити, чи достатнім буде надати протоколи випробувань 2018 року видані в грудні, адже це всього 7 місяців назад.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники! Тендерна документація готується з дотриманням вимог ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерні пропозиції подаються Учасниками відповідно до чітко визначеного переліку вимог, які зазначені в даній тендерній документації.
Щодо відповіді 26.07.19, 15:38
Дата подання: 26 липня 2019 15:46
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:52
Шановний Замовнику, цитування норм закондавчих актів, це добре. Ви не відповіли навіщо Вам штатний розпис, копії цивільно-правових договорів та як бути якщо Учасник-ФОП не має найманих працівників.
Відповідь: Шановний учаснику якщо не маєте найманих працівників, як ви збираєтесь виконувати договір. Ми як замовник хочемо закупити товар який буде нам поставлений у відповідні терміни, тому для нас важливо, щоб в виконавця були співробітники, які працюють на постійній основі.
Постачання
Дата подання: 26 липня 2019 15:49
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:55
Поставка засобів планується централізовано, чи в кожен заклад окремо? Разово чи на протязі року. Дякуємо за відповідь
Відповідь: В кожен заклад окремо, відповідно до строків поставки.
Щодо відповіді 26.07.19, 15:43
Дата подання: 26 липня 2019 15:51
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:54
Дайте будь ласка чітку відповідь, а е формальну відписку
Відповідь: Уточніть будь-ласка на яке саме питання чітку відповідь вам не надали?
Щодо відповіді 26.07.19, 15:46
Дата подання: 26 липня 2019 16:00
Дата відповіді: 29 липня 2019 17:31
Підкажіть будь ласка хоча б одне джерело
Відповідь: Інтернет ресурси.
Повторне питання
Дата подання: 26 липня 2019 16:01
Дата відповіді: 29 липня 2019 17:32
Додаток №3 Вимога "6. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати технічний опис інгредієнтів на запропонований еквівалентний товар. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена." Як саме має виглядати опис? Наведіть, будь ласка, приклад.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику в тендерній документації є чіткі вимоги.
щодо відповіді про покращення товару
Дата подання: 26 липня 2019 16:34
Дата відповіді: 29 липня 2019 17:43
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 26.07.2019, 15:28) Йдеться мова про якісне покращення, яке установить замовник, якщо буде виникати необхідність. Шановний Замовнику, ви маєте відповідне обладнання, знання та фахівців, що б встановлювати покращення деззасобів? Які саме покращення можуть бути, наведіть будь ласка хоча б один приклад. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі потреби замовником будуть залучені фахівці.
Розгорнути всі запитання: 22 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-000564-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 24 липня 2019 15:24
Звернення до замовника чи ТОВ Гренландія. Нехай замовник сам вирішить
Шановний замовнику, доброго дня.
Ваша любов до ТОВ Гренландія та їх посіпак (ТОВ ПРОФБИТХІМ, Біотехнолоджі та декілька ФОПів) вже відома на всю країну.
Ви дивились технічне завдання, що Вам надав "постачальник"? Які ще протоколи випробувань акредитованої лабораторії на деззасоби? Деззасоби перед реєстрацією проходять клінічні випробування в МОЗ. Чи може "прикормлена" Гренландією лабораторія з м. Біла Церква буде ставити під сумнів результати клінічних досліджень уповноважених підрозділів МОЗ? Чи може Гренландія взагалі не проводила випробування своїх засобів? Приберіть цю нісенітницю та не соромтесь.
Ви знаєте для чого Ви купуєте деззасоби? звичайно окрім розпилення бюджету... Де вимоги щодо режимів використання, де вимоги щодо концентрацій, де вимоги щодо безпечності засобів, їх призначення? Внесіть відповідні зміни.
Сподіваюсь, Ви знаєте, що перед публікацією оголошення Замовник повинен промоніторити ринок щодо цін на предмет закупки. То де ж можна знайти засоби з технічного завдання? У прайсі свого улюбленця, а ще де?. Яка чудова нагода купити 2230 л\кг засобів за 800 тисяч гривень по захмарним цінам, як би не довелось членам тендерного комітету в суді відповідати за це. 358,74 грн за л\кг засобу. Отямтесь, поки не пізно. Це, як мінімум втричі завищена ціна ніж середня по ринку. Ви нестимете відповідальність за цю закупівлю.
Сподіваємось члени Вашого тендреного комітету зможуть пояснити для яких цілей Ви закуповуєте засіб для експрес дезінфекції, чому в хлорному засобі повинно бути 40% хлору, чому в засобі на основі ЧАС повинно міститись всього 9,0% діючої речовини. Ви, взагалі знаєте, що таке четвертинно-амонійні сполуки?
Для чого вимога "В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати технічний опис інгредієнтів на запропонований еквівалентний товар. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена"? Для чого вимога "5. Нормативну документацію та/або витяг з нормативної документації, завірений власником, згідно якої виготовляється запропонований учасником товар для підтвердження показників якості встановлених в таблиці технічної специфікації. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена." Який сенс в цих вимогах, якщо всі показники на деззасоби затверджуються головним санітарним лікарем України в Методичних вказівках? Ви фаховіші в дез. засобах ніж головний санітарний лікар України?
Дайте будь ласка разгорнуту відповідь на поставлені питання та внесіть зміни в документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 14:49
Шановні Учасники! Тендерна документація готується з дотриманням вимог ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерні пропозиції подаються Учасниками відповідно до чітко визначеного переліку вимог, які зазначені в даній тендерній документації.
вимога / скарга не задоволена
Номер вимоги: UA-2019-07-24-000564-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ХРИСТЮК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3104920442
Дата подання: 29 липня 2019 17:54
Документація торгів містить дискримінаційні вимоги, в т.ч. щодо наявеості документів, які є не обов'язковими у відповідності до чинного законодавства України
Шановний Замовнику

В складі документації торгів Ви вимагаєте надати:

Додаток №3, п.4. «Сертифікат відповідності виданий уповноваженим органом, дійсний на дату вихода оголошення про закупівлю». Але, дезінфекційні засоби в Україні підлягають державній реєстрації Водночас, в Україні наразі відсутній уповноважений орган по сертифікації дезінфекційних засобів, відсутній технологічний регламент, у відповідності до якого, гіпотетично можна було би сертифікувати таку продукцію. Отже вимога надання «Сертифікат відповідності виданий уповноваженим органом» є юридично нікчемною.
Замовник вимагає наявність у складі тендерної пропозиції наявність паспорту (Сертифікату) якості від виробника. При цьому залишається незрозумілим, що вимагає замовник в п 6., Додатку №3 тендерної документації, а саме : «В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати технічний опис інгредієнтів на запропонований еквівалентний товар. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена». З метою забезпечення прозорості торгів на всіх стадіях їх проведення Замовнику необхідно надати пояснення, які саме документи він передбачає наявними в складі пропозиції учасника? Адже вимога наявності Паспорта (Сертифіката) якості на продукцію, в якому повинні бути вказаними інгредієнти, які містяться в технічних вимогах до предмету закупівлі звучить в іншому підпункті документації торгів.

Також Замовник п.8. Додатку 3 « В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати сертифікат відповідності на систему управління якістю на відповідність запропонованої еквівалентної продукції ДСТУ ІSO 9001:2015 та ДСТУ ІSO 14001:2015, виданий органом з сертифікації систем менеджменту по кожному найменуванню запропонованого товару».
Водночас, проведення сертифікації за системою сертифікації у відповідності до ДСТУ ІSO 9001:2015 та ДСТУ ІSO 14001:2015 згідно чинного законодавства України є добровільною, не обов’язковою, але при цьому вимагає затрати часу, отже виконати дану сертифікацію у випадку її відсутності (а вона є не обов’язковою) саме для участі у даних торгах не представляється можливим. Отже даною вимогою Замовник обмежує конкуренцію, створює дискримінаційну умову для учасників, які не мають на момент проведення торгів вказаних не обов’язкових в Україні документів і не можуть за такий обмежений час їх отримати.

Замовник вимагає надати в складі тендерної пропозиції наступне:


П. 9.Додаток 3 тендерної документації Замовника « В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати протокол випробувань проведених в 2019 році, на запропонований еквівалент, на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена В складі тендерної пропозиції надати копію свідоцтва з додатками про акредитацію лабораторії яка зробила випробування продукції. Додатками повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань».
Водночас у відповідності до ЗУ Про метрологію та метрологічну діяльність» абсолютно рівнозначними Свідоцтву про акредитацію є «Сертифікати технічної компетентності виконавця вимірювань», а у деяких лабораторій ще не закінчилась дія «Атестата про акредитацію»і вони також продовжують діяти на законних підставах. То чому ж Замовник вимагає наявність саме «Свідоцтва із додатками про акредитацію»? Чому обмежує коло учасників і дана вимога дискримінаційна, наприклад, до нас як до майбутніх учасників, які можуть запропонувати продукцію від виробників, які перевіряють свою продукцію в лабораторіях із діючим «Атестатьм про акредитацію»?
Зважаючи на викладене, вимагаємо від Замовника торгів вилучити із документації торгів вимоги, які штучно звужують коло учасників, перешкоджають вільній, чесній конкуренції, є дискримінаційними:
- Наявність сертифікату відповідності на систему управління якістю на відповідність запропонованої еквівалентної продукції ДСТУ ІSO 9001:2015 та ДСТУ ІSO 14001:2015, виданий органом з сертифікації систем менеджменту по кожному найменуванню запропонованого товару, у зв’язку з тим , що даний документ є необов’язковим в Україні, а його отримання – потребує затрати часу, що перевищує час підготовки до торгів, отже отримати його для даних торгів неможливо, тому дана вимога є дискримінаційною
- П.9, Додатку 3, про наявність «Свідоцтва про акредитацію» як єдиного документа на підтвердження випробувальної лабораторії, так як існують інші документи (вказані вище)
- П. 4 Додатку 3 документації торгів, так як юридично нікчемної

Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію, провести торги із дотриманням чинного законодавства України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2019 17:54
Шановні Учасники! Тендерна документація готується з дотриманням вимог ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерні пропозиції подаються Учасниками відповідно до чітко визначеного переліку вимог, які зазначені в даній тендерній документації.
Вимога/скарга не задоволена.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-24-000564-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ", Код ЄДРПОУ:39382835
Дата подання: 02 серпня 2019 15:55
Скарга
Щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2019 22:01
Рішення від 06.08.2019 № 10721.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 22:01
рішенні від 21.08.2019 № 11678.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 22:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни відповідно до рішення № 11678-р/пк-пз від 21.08.2019 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 30 серпня 2019 16:37
Номер скарги: UA-2019-07-24-000564-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНТЕРДЕЗ", Код ЄДРПОУ:37403360
Дата подання: 18 вересня 2019 15:41
Скарга на дії замовника у процедурі закупівлі UA-2019-07-24-000564-b
Оскарження визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2019 22:39

Документи подані скаржником

02 серпня 2019 15:55
Додаток_1.pdf
02 серпня 2019 15:55
Додаток_2.pdf
02 серпня 2019 15:55
Додаток_3.pdf
02 серпня 2019 15:55
Додаток_4.pdf
02 серпня 2019 15:55
Додаток_5.pdf
02 серпня 2019 15:55
Додаток_6.pdf
02 серпня 2019 15:55
Додаток_7.pdf
02 серпня 2019 15:55
Додаток_8.pdf
02 серпня 2019 15:55
Додаток_9.pdf
02 серпня 2019 15:55
Додаток_10.pdf
02 серпня 2019 15:55
Додаток_11.pdf
02 серпня 2019 15:55
Додаток_12.pdf
02 серпня 2019 15:55
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

18 вересня 2019 15:41
Скарга.pdf
18 вересня 2019 15:41
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЧАН НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА 799 920,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРДЕЗ" 722 868,00
UAH з ПДВ
717 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 797 520,00
UAH з ПДВ
717 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 11:37
Електронний підпис
06 вересня 2019 11:36
Технічна частина.pdf
06 вересня 2019 11:36
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 11:36
Документи ст 17.pdf
06 вересня 2019 11:36
Інші документи.pdf
06 вересня 2019 11:36
Штатний розпис.pdf
06 вересня 2019 11:36
Копії техпаспортів.pdf
06 вересня 2019 11:36
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 14:09
Електронний підпис
13 вересня 2019 14:08
МВС 12.09.2019.pdf
13 вересня 2019 14:08
ДФС.pdf
13 вересня 2019 14:08
Довідка (GR)120919.zip
13 вересня 2019 14:08
Довідка (AU) 120919.zip
13 вересня 2019 14:08
120919 GR.pdf
06 вересня 2019 13:44
Електронний підпис
05 вересня 2019 09:34
Електронний підпис
05 вересня 2019 09:22
Цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2019 09:22
Сертифікат ISO 2015.PDF
05 вересня 2019 09:22
Сертифікат ISO 14001.pdf
05 вересня 2019 09:22
Свідоцтво платника ПДВ.PDF
05 вересня 2019 09:22
Рішення учасника.pdf
05 вересня 2019 09:22
Паспорта якості.pdf
05 вересня 2019 09:22
Опис.pdf
05 вересня 2019 09:22
Лист-роз'яснення.pdf
05 вересня 2019 09:22
Лист-згода.pdf
05 вересня 2019 09:22
Копія Статуту.pdf
05 вересня 2019 09:21
Гарантійний лист.pdf
05 вересня 2019 09:21
витяг із ТУ.pdf
05 вересня 2019 09:21
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 вересня 2019 09:21
Висновки СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЧАН НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА

ТОВ "ІНТЕРДЕЗ"

ТОВ Гренландія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЧАН НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА
#1913004043
Відхилено 600 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 14:49
ТОВ "ІНТЕРДЕЗ"
#37403360
Відхилено 717 900,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 14:55
ТОВ Гренландія
#36196836
Переможець 717 960,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гренландія
#36196836
717 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 17:57
SCAN_20191017_172854665.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 17:57
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 17:53
SCAN_20191017_172651128.pdf укладений
17 жовтня 2019 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 512
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML