Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин, дизельне паливо
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2019-07-24-000486-c 32107d2a1a144ee087c04b82cd3c09a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогальська Ольга

+380574920375 rogalska.olga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАЛАКЛІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38610896
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Харківська обл., вул. Соборна, б. 98
Контактна особа: Рогальська Ольга
+380574920375
rogalska.olga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 14:38
Очікувана вартість: 375 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12500 л
Бензин, дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська обл., Балаклія, Соборна, б. 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 14:58
Тендерна документація (Бензин).docx
30 липня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 14:58
Тендерна документація (Бензин).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-000486-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 15 серпня 2019 11:34
ВИМОГА
Шановний Замовнику!

Звертаємось до Вас з інформацією про невідповідність пропозиції учасника ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" вимогам тендерної документації:
1) п. 2 ТД "Оцінка тендерних пропозицій" зазначає: "2.1. Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять інформацію, повинні містити підпис уповно-важеної посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки* учасника." Надані у складі пропозиції документи, які складені безпосередньо учасником не містять власноручного підпису керівника - проте, на усіх документах міститься накладений підпис та печатка.
2)п.7 ч.ІІІ Додатку 2 до ТД : "Проект договору на закупівлю згідно Додатку 2 із відповідни-ми даними та заповненими полями, підписаний уповноваженою особою та з печаткою учасника.". У складі пропозиції учасник надав проект договору, який не заповнений відповідно вищезазначеної вимоги, а саме відсутня інформація про суму договору та не заповнена Специфікація до договору.

Таким чином, пропозиція учасника ТОВ ЛІВАЙН ТОРГ не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до норм ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" має бути відхилена. Однак, Замовником було прийнято пропозицію учасника ТОВ ЛІВАЙН ТОРГ та опубліковано в системі повідомлення про намір укласти договір з таким учасником. Тобто, Замовником було порушено принципи проведення закупівель, а саме ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій учасників. Проігнорувавши невідповідність учасника вимогам ТД, Замовником було порушено ст.3 ЗУ, а саме "запобігання корупційним діям та зловживанням".

Отже, вимагаємо привести закупівлю у відповідність до чинного законодавства з питань публічних закупівель та відхилити пропозицію учасника ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ". Якщо Замовником буде проігноровано таку Вимогу та не відхилено учасника ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ", ТОВ "Фест Моушен Груп" буде вимушене звернутись до органів, які уповноважені на здійснення моніторингу закупівель, а також до Антимонопольного комітету України.

з повагою, Директор ТОВ ФЕСТ МОУШЕН ГРУП, А.В. Величко.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2019 09:16
Шановний учасник ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП»!
Переглянувши інформацію про невідповідність пропозиції учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» вимогам тендерної документації тендерний комітет повідомляє наступне:
1) 7 листопада 2018 року набув чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги». З цієї дати втратив чинність Закон України «Про електронний цифровий підпис». Одним із важливих нововведень закону про електронні довірчі послуги є те, що він запроваджує
поняття«кваліфікований електронний підпис», яке замінило поняття «електронного цифрового підпису». Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до Закону «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Кваліфікований електронний підпис можна використовувати в різних сферах електронного обміну інформацією, де необхідно ідентифікувати підписувача, підтвердити цілісність даних і зафіксувати час підписання документа. Кваліфікований електронний підпис використовується, наприклад, при подачі електронних декларацій, підписанні договорів, поданні електронної звітності, отриманні державних електронних послуг тощо.
Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг під час формування та видачі кваліфікованого сертифіката відкритого ключа здійснює ідентифікацію особи уповноваженого представника юридичної особи відповідно до вимог Закону, а також перевіряє обсяг його повноважень за документом або за даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що визначають повноваження представника.
Тому по першому питанню пропозиція учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» відповідає вимогам тендерної документації.
2) У складі пропозиції учасник ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» надав проект договору, де відсутня інформація про суму договору та не заповнена Специфікація до договору. Оскільки сума тендерної пропозиції може змінитися у ході аукціону, та відрізнятися від першої запропонованої пропозиції, виставляти суму договору в проекті договору немає сенсу. Тендерний комітет суму договору в проекті договору не розглядає, тому що вона найчастіше відрізняється від суми остаточної пропозиції учасника. Крім того учасник ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» оприлюднив Тендерну пропозицію за результатами аукціону. Враховуючі вищезазначене, тендерний комітет діє згідно чинного законодавства України. Пропозиція учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» відповідає вимогам Замовника. Таким чином, Замовник правомірно визначив учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» переможцем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 312 000,00
UAH з ПДВ
304 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 328 950,00
UAH з ПДВ
304 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕГАТРОН ГРУП 333 000,00
UAH з ПДВ
333 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 12:46
ДФС Балак.pdf
14 серпня 2019 08:25
мвд 05,08,2019.pdf
29 липня 2019 10:55
Електронний підпис
29 липня 2019 10:55
уповноважений_Наказ.pdf
29 липня 2019 10:55
тендерна_пропозиція.pdf
29 липня 2019 10:55
Статут.pdf
29 липня 2019 10:55
ст17_довідка_загальна.pdf
29 липня 2019 10:54
проект_договору.pdf
29 липня 2019 10:54
працівники_учасника.pdf
29 липня 2019 10:54
матер_техн_база.pdf
29 липня 2019 10:54
зразки_талонів.pdf
29 липня 2019 10:54
захист_довкілля.pdf
29 липня 2019 10:54
ЄДРПОУ_Витяг.pdf
29 липня 2019 10:54
досвід_ФАРСІ_відгук.pdf
29 липня 2019 10:54
досвід_довідка.pdf
29 липня 2019 10:54
директор_Протокол.pdf
29 липня 2019 10:54
директор_Наказ.pdf
29 липня 2019 10:54
витяг_ПДВ.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 16:42
Електронний підпис
08 серпня 2019 16:41
6. Звіт , баланс ФМГ.pdf
08 серпня 2019 16:41
6. ГУ ДФС ФМГ 02.08.2019.pdf
08 серпня 2019 16:41
5. цінова пропозиція.pdf
08 серпня 2019 16:41
2. Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
08 серпня 2019 16:41
2. Опис ФМГ.pdf
08 серпня 2019 16:41
2. ліцензія фмг.pdf
08 серпня 2019 16:41
2. Витяг ПДВ ФМГ.pdf
08 серпня 2019 16:41
2. Виписка ФМГ.pdf
08 серпня 2019 16:41
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
08 серпня 2019 16:41
1. Протокол 1 ФМГ.pdf
08 серпня 2019 16:41
1. наказ ФМГ.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 14:47
17 Пропозиція.pdf
08 серпня 2019 14:47
16 Захист довкілля.pdf
08 серпня 2019 14:47
15 Підтвердження АЗС.pdf
08 серпня 2019 14:47
14 Довідка щодо АЗС.pdf
08 серпня 2019 14:47
13 Зразки талонів.pdf
08 серпня 2019 14:47
12.4 паспорт якості 95.pdf
08 серпня 2019 14:47
12.3 Сертифікат 95.pdf
08 серпня 2019 14:47
12.2 Паспорт ДТ.pdf
08 серпня 2019 14:47
12.1 Сертиф диз.pdf
08 серпня 2019 14:47
11 Лист згода.pdf
08 серпня 2019 14:47
10 ПДВ.pdf
08 серпня 2019 14:47
7 Статутні.pdf
08 серпня 2019 14:47
6 Лист гарантія.pdf
08 серпня 2019 14:47
4 Мат-тех база.pdf
08 серпня 2019 14:47
3.1 Відгук.pdf
08 серпня 2019 14:47
3. Аналогічний договір.pdf
08 серпня 2019 14:47
2 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

ТОВ МЕГАТРОН ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Переможець 304 500,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 14:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
304 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 14:34
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 14:34
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 14:57
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 14:57
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 15:12
Договір.pdf укладений
30 серпня 2019 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коливанням ціни на ринку нафтопродуктів по Україні.
Номер договору про закупівлю: 135-243-СК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни Договору та внесення змін в спеціфікації (Додаток № 1 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 135-243-СК
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 304 451,28
UAH (в тому числі ПДВ 50 741,88 UAH)