Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтер лазерний Canon LBP-6030B та картриджі до нього
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-07-24-000445-c ● 5ce86237a92f4b3d8d363d9bfded2922
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуляйпільська районна державна адміністрація Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02140886 |
Місцезнаходження: | 70200, Україна , Запорізька обл., Гуляйполе, вулиця Н.Махна, 50 |
Контактна особа: |
Коровка Любов Василівна +380614541759 natalyasn81@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2019 14:41 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2019 14:41 |
Початок аукціону: | 30 липня 2019 14:37 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Black, 600*600 dpi, до 18 стор/хв, USB
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Принтер лазерний Canon LBP-6030B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70202, Україна, Запорізька область, м.Гуляйполе, вул.Нестора Махна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Картриджі до принтера лазерного Canon LBP-6030B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70202, Україна, Запорізька область, м.Гуляйполе, вул.Нестора Махна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата після отримання товару та підписання накладних | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2019 14:37 |
проект договору.doc | |
24 липня 2019 14:37 |
Цінова пропозиція.doc.docx | |
24 липня 2019 14:37 |
Технічна характеристика.docx | |
24 липня 2019 14:37 |
оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-24-000445-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ІРИНА ВІКТОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2723019765
Дата подання: 01 серпня 2019 12:27
Щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ФОП Зінченко Олега Борисовича.
1. Щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ФОП Зінченко Олега
Борисовича.
Опис:
Доброго дня. Тендерним комітетом Гуляйпільської Районної державної адміністрації Запорізької областів публічній Закупівлі №
UA-2019-07-24-000445-c обрано Переможцем ФОП Зінченко О.В. Уважно вивчивши тендерну пропозицію Учасника ФОП Зінченко О.В. виявлено її невідповідність тендерній документації Замовника, а саме:
1.Пунктом 10 Оголошення про проведення допорогової закупівлі від 24.07.2019 (далі-Оголошення) визначено вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження, а саме: учаснику обов`язково необхідно надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам щодо предмета закупівлі (учасник повинен надати повну технічну характеристику запропонованого товару, з обов’язковим вказанням назви (марки) товару. В документах до тендерної документації, що надано ФОП Зінченко О.В. відсутні документи на товар, що пропонується та відсутнє посилання на марку (назву) товару, тобто опис його технічних характеристик, що не дає можливості для співставлення запропонованого учасником товару технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі. Також, в Оголошені вказано, що у разі пропонування учасником товару іншої марки, моделі, ніж вказано у технічному завданні, вони повинні бути за технічними характеристиками та властивостями не гіршими або кращими за ті які вимагаються, тобто не надання опису технічних характеристик, запропонованого товару з вказанням його марки (назви) фактично позбавила можливості Вас як Замовника визначити якість запропонованого товару.
2.Згідно абзацу першого п.10 Оголошення, учасник, що надав найменшу ціну за результатами аукціону, повинен викласти в ЕСЗ цінову пропозицію з результатами після аукціону (додаток №2). ФОП Зінченко О.В.не дотримався вказаної вимоги.
3.Відповідно до останнього абзацу Додатку №2 до Оголошення, документи для підтвердження кваліфікації учасника подаються у вигляді сканованих копій у форматі PDF. ФОП Зінченко О.В. інформацію щодо виконання аналогічних договорів подано в за архівованому вигляді в форматі ZIP, чим порушено умови з надання документів.
4.З метою підтвердження згоди з Проектом договору про закупівлю за державні кошти, необхідно було надати копію, завізованого учасником, зазначеного договору, згідно додатку №3 до Оголошення. ФОП Зінченко О.В. не надано проект договору до комерційної пропозиції.
5.Згідно п.7 Додатку 1 до Оголошення, вказано, що якщо кабель (тощо), необхідний для під`єднання обладнання, відсутній в комплекті від виробника і не вказаний в заявці, учасник має додати його в комплект самостійно. В документах, наданих ФОП Зінченко до тендерної пропозиції, відсутня інформація щодо наявності в комплекті у виробника, даного кабеля.
6.Відповідно до останнього абзацу Оголошення, Учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає пояснення причин відсутності або надання іншого документа ніж зазначено в Оголошенні. Так, наприклад, ФОП Зінченко О.В. не надано пояснень щодо не надання довідки ЄДРПОУ.
7.Довідки, Вказаного Учасника, не містять дати вихідного документа його номера, тобто оформленні не належним чином.
На підставі викладеного прошу тендерний комітет переглянути прийняте рішення про визання Переможцем ФОП Зінченко О.В..
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 серпня 2019 14:10
На Вашу скаргу до тендерного комітету від 01.08.2019 Гуляйпільська районна державна адміністрація повідомляє наступне:
Система закупівель автоматично визначила переможця аукціону, після чого , на етапі КВАЛІФІКАЦІЯ тендерний комітет Гуляйпільської районної державної адміністрації перевіряє чи може переможець виконати всі тендерні умови і чи відповідають пропозиції вказаним характеристикам,
в тому числі :
Відповідно до п.10 оголошення від 24.07.2019 року копія довідки ЄДРПОУ надається юридичними особами, фізична особа- підприємець надала всі необхідні персональні дані та лист-згоду на їх обробку, є платником єдиного податку витяг з реєстру №191603401707 від 18.06.2019 року;
Цінова пропозиція зазначеного учасника не змінювалася на протязі закупівлі ( 9187,00) і була підтверджена гарантійним листом;
Згоду з проектом договору учасник надав гарантійним листом;
Марка товару, його опис підтверджено пропозицією учасника, його підписом та печаткою.
Окремим гарантійним листом учасник гарантує всі перелічені Замовником комплекти комплектації, які заявлені в технічних вимогах;
Закупівля здійснюється в інформаційно-телекомунікаційній системі, до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та який є частиною електронної системи закупівель та забезпечує створення, зберігання та оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет, тому вхідні дати присвоюються автоматично: -
враховуючи вищезазначене підстав для перегляду прийнятого рішення про визнання переможцем ФОП Зінченко О.В. відсутні
Система закупівель автоматично визначила переможця аукціону, після чого , на етапі КВАЛІФІКАЦІЯ тендерний комітет Гуляйпільської районної державної адміністрації перевіряє чи може переможець виконати всі тендерні умови і чи відповідають пропозиції вказаним характеристикам,
в тому числі :
Відповідно до п.10 оголошення від 24.07.2019 року копія довідки ЄДРПОУ надається юридичними особами, фізична особа- підприємець надала всі необхідні персональні дані та лист-згоду на їх обробку, є платником єдиного податку витяг з реєстру №191603401707 від 18.06.2019 року;
Цінова пропозиція зазначеного учасника не змінювалася на протязі закупівлі ( 9187,00) і була підтверджена гарантійним листом;
Згоду з проектом договору учасник надав гарантійним листом;
Марка товару, його опис підтверджено пропозицією учасника, його підписом та печаткою.
Окремим гарантійним листом учасник гарантує всі перелічені Замовником комплекти комплектації, які заявлені в технічних вимогах;
Закупівля здійснюється в інформаційно-телекомунікаційній системі, до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та який є частиною електронної системи закупівель та забезпечує створення, зберігання та оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет, тому вхідні дати присвоюються автоматично: -
враховуючи вищезазначене підстав для перегляду прийнятого рішення про визнання переможцем ФОП Зінченко О.В. відсутні
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2019 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" |
9 187,00
UAH з ПДВ
|
9 187,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРЕТЬЯК ІРИНА ВІКТОРІВНА |
10 990,00
UAH з ПДВ
|
10 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА |
11 877,00
UAH з ПДВ
|
11 877,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЧОРОПІТА ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ |
11 888,00
UAH з ПДВ
|
11 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" #2260704670 |
Переможець |
9 187,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2019 08:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2019 11:49
|
договір | укладений |
08 серпня 2019 11:49
|