Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту ескалаторів ПКВОК Київ-Пас (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
1 470 334,00 UAH
UA-2019-07-24-000428-a ● 696de085e8f5454eb3c1d453c6017f3d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 470 334,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 44100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50740000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування ескалаторів
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Передоплата 70% від вартості товаро - матеріальних цінностей. Остаточний розрахунок за договором по факту надання послуг протягом 30 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Передоплата 70% від вартості товаро - матеріальних цінностей. Остаточний розрахунок за договором по факту надання послуг протягом 30 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту ескалаторів ПКВОК Київ-Пас
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50740000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування ескалаторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Передоплата 70% від вартості товаро - матеріальних цінностей. Остаточний розрахунок за договором по факту надання послуг протягом 30 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної власні кошти | Аванс | 3 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Передоплата 70% від вартості товаро - матеріальних цінностей. Остаточний розрахунок за договором по факту надання послуг протягом 30 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2019 12:43 |
ТД_473-19_Послуги з ремонту ескалаторів ПКВОК Київ-Пас.doc | |
24 липня 2019 12:42 |
Проект_договора.doc | |
24 липня 2019 12:42 |
Оголошення_.doc |
Інформація про відміну
Дата відміни
09 серпня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій