Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бар'єр тимчасового огородження, основа тимчасового огородження
Очікувана вартість
1 376 160,00 UAH
UA-2019-07-24-000324-c d3de1ded92c24a9cb026ee211bb6432c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипник Дар'я Сергіївна

+380442076127 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Скрипник Дар'я Сергіївна
+380442076127
SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 15:30
Очікувана вартість: 1 376 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 761,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 шт
Бар'єр тимчасового огородження, основа тимчасового огородження (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська обл., Київ, Згідно адреси, вказаної в тендерній документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 16:14
оголошення 25.09.2019.doc
25 вересня 2019 16:14
ТД 3492 - нова редакція 25.09.2019.doc
25 вересня 2019 16:14
Відповідь на запит.docx
25 вересня 2019 16:14
Перелік змін 25.09.19.docx
25 вересня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 16:14
оголошення 25.09.2019.doc
24 липня 2019 13:07
оголошення 24072019.doc
25 вересня 2019 16:14
ТД 3492 - нова редакція 25.09.2019.doc
24 липня 2019 13:07
ТД 3492.doc
25 вересня 2019 16:14
Відповідь на запит.docx
25 вересня 2019 16:14
Перелік змін 25.09.19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискриминация Участников по тех. характеристикам
Дата подання: 29 липня 2019 17:11
Дата відповіді: 01 серпня 2019 17:49
Внимательно изучив тендерную документацию по закупке «ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання (Бар'єр тимчасового огородження, основа тимчасового огородження)», считаем допущением дискриминационных действий со стороны Заказчика. Требования Заказчика высветлены таким образом, что не один из производителей или дилеров производителей дорожных ограждений, кроме как Adolf Nissen Elektrobau GmbH + Co. KG Mobile Plastic Safety Barrier Pro не могу принимать участия в данной закупке. Не смотря на наличие фразы «либо эквивалент» технические характеристики сужены так, что согласно данных характеристик Участник может предложить только Товар вышеуказанного производителя. Так, проанализировав нескольких конкурентов компании Adolf Nissen Elektrobau GmbH в производстве барьерных ограждений мобильного типа в данном диапазоне, наблюдается, что высота таких ограждении может варьироваться от 1000 мм до 1200 мм, диаметр трубы на стояках диаметром приблизительно от 42 мм до 42,5 мм; размер основы (подставки) под ограждения может быть длинной от 820мм, шириной от 420 мм, высотой до 130 мм. В требованиях Заказчика указаны конкретные числа, а не диапазон, таким образом, технические требования прописаны под конкретную марку и модель, а именно дорожное ограждение Mobile Kunststoff-Absturzsicherung Pro производства Adolf Nissen Elektrobau GmbH + Co. KG Mobile Plastic Safety Barrier Pro (https://nissen-germany.com/produkt/Absturzsicherungen/mobile-kunststoff-absturzsicherung-pro-43/) и подставка под данное дорожное ограждение (https://nissen-germany.com/produkt/Fussplatten/sicherheitsfu-szligplatte-kompakt-k1-49/) Так же материал подставки пластик ограничивает других производителей универсальных подставок, которые используют резину. Резина свою очередь имеет ряд преимуществ: долговечность, износостойкость, противоскольжение, универсальность в отличии от пластика. Просим расширить диапазон технических характеристик для возможности участия других производителей аналогичного предмету закупки Товара. В противном случае мы будем вынуждены обратиться в Антимонопольный комитет.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде оприлюднено відповідь на запит окремим файлом.
Дискриминация участников нерезидетов
Дата подання: 29 липня 2019 17:30
Дата відповіді: 01 серпня 2019 17:49
Добрый день. Внимательно изучив тендерную документацию по закупке «ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання (Бар'єр тимчасового огородження, основа тимчасового огородження)», считаем допущением дискриминационных действий со стороны Заказчика. Требования высветлены таким образом, что не один из производителей или дилеров производителей дорожных ограждений, которые являются нерезидентами, не могут принимать участия в переговорной процедуре. В требованиях к тендерной процедуре указано только то, что «Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених пунктом 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатком 1 до тендерної документації, подають у складі тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані (у разі наявності). Такі документи надаються разом із завіреним належним чином перекладом на українську мову». Валютой тендерного предложения является гривна. При этом нет четкого разъяснения, каким образом будет произведен пересчет стоимости в валюту (Доллар или Евро) с учетом затрат понесенных в случае участия нерезидента. Так же стоимость тендерного предложения указана с учетом НДС, что невозможно для Участника нерезидента, а так же участников, которые являются плательщиками НДС по ставке 0% или плательщиками единого налога. Согласно п. 5.3. проекта договора товар должен быть поставлен в указанные адреса, т.к. согласно международным правилам перевозки Инкотермс – DDP (растаможено и доставлено). Согласно технического задания, Заказчик планирует закупку Товара Европейского происхождения (Германия), таким образом, Товар в любом случае будет завозиться на таможенную территорию Украины. При этом участником процедуры может быть только резидент –представитель производителя. Условия поставки так же сужают возможность нерезидента участвовать в данной закупке. Так, согласно налогового кодекса Украины, письма ГНС Украины от 08.12.2015 года 26639/10/28-10-06-11 поставщик нерезидент не является плательщиком НДС в Украине и соответственно к цене на требуемых Заказчиком условиях он должен будет добавить 20% НДС, что завышает стоимость Товара и не дает возможности правильной оценки предложения нерезидента как наиболее выгодного. При этом условия поставки уже включают в себя НДС, таможенные платежи, условия доставки и другие затраты. Таким образом, нарушается основной принцип Закупок – экономичность и выгодность. Просим внести разъяснения касательно пересчета стоимости в валюту I группы (Евро, Доллар), а так же разъяснить, каким образом подавать предложение участникам, которые не являются плательщиками НДС. Просим в тендерном задании дать четкие инструкции участия в данной закупке нерезидентов и резидентов Украины, в противном случае мы будем вынуждены обратиться в Антимонопольный комитет.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде оприлюднено відповідь на запит окремим файлом.
Дискриминация участников нерезидентов (банковская гарантия)
Дата подання: 29 липня 2019 17:35
Дата відповіді: 01 серпня 2019 17:49
Внимательно изучив тендерную документацию по закупке «ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання (Бар'єр тимчасового огородження, основа тимчасового огородження)», считаем допущением дискриминационных действий со стороны Заказчика. Требования высветлены таким образом, что не один из производителей или дилеров производителей дорожных ограждений, которые являются нерезидентами, не могут принимать участия в переговорной процедуре. Условиями тендерной документации требуется обеспечение на закупку. При этом банковская гарантия должна быть оформлена банком, который имеет лицензию Национального банка Украины (При цьому учасник надає у тендерній пропозиції копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику). Таким образом, участник нерезидент не может оформить такую банковскую гарантию, так как его обслуживающий банк будет банком нерезидентом Украины. Со своей стороны просим предложить оформление обеспечения на закупку через Международные банки, в противном случае мы будем вынуждены обратиться в Антимонопольный комитет.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде оприлюднено відповідь на запит окремим файлом.
ТЗ
Дата подання: 29 липня 2019 18:00
Дата відповіді: 01 серпня 2019 17:49
Шановний Замовник! ***** Повідомляємо, що в офіційному каталозі Adolf Nissen, розміри бар’єрів та основ незначно відрізняються від вказаних в ТЗ. ***** Наприклад: розмір бар’єру 2100мм*1000мм, а вага 13 - 16кг. Розмір основ: Ш – 390-440мм; В – 104-130мм; Д – 970-895, вага від 24-28,5кг. Та немає жодної, яка б точно відповідала вказаним в ТЗ розмірам. Посилання на каталог. https://nissen-germany.com/redaktion/downloads/kataloge/klein_doppelseiten/Basis_ENG_small.pdf ***** Це призводить до наявних формальних причин для відхилення тендерних пропозицій учасників. ***** Для уникнення непорозумінь при технічній оцінці, пропонуємо вам привести ТЗ до відповідності з реально існуючим продуктом, або надати діапазони прийнятних значень величин, що вимагаються. Наприклад, вкажіть розмір бар’єру: Ширина - від 2000 до 2100мм, Висота від 1000 до 1100мм. ***** Це дозволить уникнути формальних невідповідностей між ТЗ і пропозицією, та дискваліфікацій як наслідок. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде оприлюднено відповідь на запит окремим файлом.
Проект договора
Дата подання: 30 липня 2019 09:23
Дата відповіді: 02 серпня 2019 09:06
Изучив тендерную документацию по закупке «ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання (Бар'єр тимчасового огородження, основа тимчасового огородження)», считаем допущением дискриминационных действий со стороны Заказчика. Требования высветлены таким образом, что не один из производителей или дилеров производителей дорожных ограждений, которые являются нерезидентами, не могут принимать участия в переговорной процедуре. Так, проект договора высветлен только для участников резидентов, где четко указана стоимость Товара в гривне с НДС, без возможности пересчета эквивалента стоимости в валюте (Евро, Доллар). Просим пересмотреть проект договора, добавить двуязычную версию для нерезидентов с возможностью пересчета стоимости Товара в валютный эквивалент, например Внести изменения в порядок смены цены договора в п. 3.1. « Ціна цього Договору становить ________ грн __коп. (__________ грн __коп.) без ПДВ, крім того ПДВ в розмірі ________ грн __коп. (__________ грн __коп.). Загальна ціна Договору з урахуванням ПДВ становить ________ грн __коп. (__________ грн __коп.)» Дополнить «Сторони погодили, що ціна Товару (Договору) в національній валюті України визначена як еквівалент ціни товару Євро за курсом Національного банку України (надалі-НБУ), який станом на ___________ 2019 р. (дата розкриття конкурсних пропозицій) становив ____ грн. за 1 Євро. Якщо на момент перерахування Замовником попередньої оплати та/або на момент поставки Товару відбудеться зміна курсу Євро відносно Євро визначеного на дату розкриття конкурсних пропозицій, ціна Товару (Договору) підлягає перерахунку. Перерахунок ціни Товару здійснюється за нижченаведеною формулою: Ц=Ц1 х К, де Ц – перерахована ціна Товару (Договору), грн Ц1 – ціна Товару, визначена на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів, у євро; К – курс Євро за даними НБУ на дату перерахування попередньої оплати та/або поставки Товару. Зміна ціни Товару (Договору) оформлюється відповідно. Додатковою угодою до цього Договору, яка є невід’ємною частино Договору.» Так же просим внести изменения в проект договора, а именно в раздел IV Порядок осуществления оплаты, а именно добавить условия предоплаты в размере 100%, что не противоречит законодательству Украины, в связи с тем, что Товар, требуемый заказчиком в Технических требованиях является Товаром Европейского происхождения и завод производитель требует внесение 100% оплаты. Так же данный товар имеет долгий цикл производства. В случае невнесения изменений в тендерную документацию, информируем Вас, что мы будем вынуждены обратиться в Антимонопольный комитет.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч.1. статті 627 Цивільного кодексу України, кожна із сторін є вільною у визначенні умов договору. КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» визначили умови проекту договору та виклали їх у складі тендерної документації. Ви маєте право або погодитись на наші умови і укласти з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» договір згідно ч.1 статті 638 Цивільного кодексу України, або відмовитись від укладення договору.
У цьому полягає принцип свободи договору.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-24-000324-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: THG Technik Handels Gesellschaft AG, Код ЄДРПОУ:CHE‑443.405.608
Дата подання: 02 серпня 2019 10:24
Порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у ТД
Просимо прийняти до уваги Скаргу щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у ТД
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2019 15:42
Рішення від 05.08.2019 № 10635 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 15:42
Про перенесення UA-2019-07-24-000324-c.b1 + ЗАПИТ ЗАМОВНИКУ.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 12:58
рішення від 23.08.2019 №11761.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 04:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни у ТД
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2019 16:15
Номер скарги: UA-2019-07-24-000324-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: THG Technik Handels Gesellschaft AG, Код ЄДРПОУ:CHE‑443.405.608
Дата подання: 29 жовтня 2019 15:59
Відхилення пропозиції Учасника Technik Handels Gesellschaft AG.
Просимо розглянути скаргу щодо відхилення пропозиції Учасника Technik Handels Gesellschaft AG.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 листопада 2019 18:49
Рішення від 01.11.2019 № 15788 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 01 листопада 2019 18:49
Рішення від 18.11.2019 № 16855.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2019 00:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 22 листопада 2019 14:58
Номер скарги: UA-2019-07-24-000324-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 02 грудня 2019 21:06
Скарга на дії Замовника
Просимо розглянути скаргу на дії Замовника.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2019 13:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 14 січня 2020 10:31

Документи подані скаржником

02 серпня 2019 10:24
АМКУ Київтеплоенерго.pdf

Документи подані скаржником

29 жовтня 2019 15:58
Довіреність THG AG.pdf
29 жовтня 2019 15:58
Платіжне доручення.pdf
29 жовтня 2019 15:59
Скарга THG AG.pdf

Документи Органу Оскарження

22 листопада 2019 00:15
Рішення від 18.11.2019 № 16855.pdf

Документи подані скаржником

02 грудня 2019 21:03
Пладіжне доручення 5000.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
THG Technik Handels Gesellschaft AG 1 279 830,00
UAH з ПДВ
1 279 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інкос лайн" 1 338 000,00
UAH з ПДВ
1 338 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 13:04
Документи переможця.pdf
30 вересня 2019 19:06
Електронний підпис
30 вересня 2019 19:04
Кваліф документи.rar
30 вересня 2019 19:02
Тех пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

THG Technik Handels Gesellschaft AG

ТОВ "Інкос лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інкос лайн"
#39459829
Рішення скасоване 1 338 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 14:35
THG Technik Handels Gesellschaft AG
#CHE‑443.405.608
Рішення скасоване 1 279 830,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 14:44
ТОВ "Інкос лайн"
#39459829
Рішення скасоване 1 338 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 14:44
THG Technik Handels Gesellschaft AG
#CHE‑443.405.608
Очікує рішення 1 279 830,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 10:33
THG Technik Handels Gesellschaft AG
#CHE‑443.405.608
Рішення скасоване 1 279 830,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 10:33

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 січня 2020 10:45
Коментар щодо відміни: Торги відмінено у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Умовами тендерної документації передбачалося постачання продукції у термін до 31.12.2019, що на даний момент, враховуючи визначені Законом терміни для прийняття рішення по процедурі та укладення договору, є неможливим.