Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ігрові елементи та комплекси для дитячих майданчиків
Очікувана вартість
503 340,00 UAH
UA-2019-07-24-000269-a a012c1f8e8f049ef8bb9d6bc71615ac3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовалов Віктор Володимирович

+380459732915 kpgostomel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП УЖКГ Гостомель
Код ЄДРПОУ: 35413136
Місцезнаходження: 08290, Україна , Київська обл., Гостомель, вулиця Свято-Покровська 125
Контактна особа: Пустовалов Віктор Володимирович
+380459732915
kpgostomel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 11:54
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 11:54
Початок аукціону: 19 серпня 2019 11:53
Очікувана вартість: 503 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 066,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61 шт
Ігрові елементи та комплекси для дитячих майданчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08290, Україна, Київська область, Гостомель, вул. Свято-Покровська, 73 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюються Покупцем на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично отриманий Товар, протягом 10 (десяти) робочих днів, на підставі належним чином оформлених Постачальником документів (рахунка-фактури, видаткової накладної або акту приймання-передачі) при наявності бюджетних призначень на ці цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 липня 2019 12:42
Дата відповіді: 24 липня 2019 14:16
Добрий день, просимо внести зміни до тендерної документації та усунути завищені та дискримінаційні вимоги до учасника, а саме: щодо надання учасником сертифікату ISO 9001:2015. З 1 січня 2018 року, є скасовано обов’язкову сертифікацію продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, оскільки втратив чинність Декрет, а також втратили чинність Закон України “Про технічне регулювання і оцінку відповідності“, Закон України “Про підтвердження відповідності”, Закон України “Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності”, а також і припинена реєстрація документів в Реєстрі державної системи сертифікації. Окрім того сертифікат ISO 9001-2015 підтверджує якість виробничих процесів, які відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо якісні характеристики продукту (товарів, послуг), і застосування стандарту ISO 9001-2015 для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а отже його отримання не є обов'язковим для учасника. Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не містить обов'язкових вимог щодо надання учасником сертифікату ISO 9001:2015. Цей сертифікат надається у разі наявності!
зміни в ТД
Дата подання: 30 липня 2019 16:14
Дата відповіді: 01 серпня 2019 15:08
Доброго дня! Відповідно до НПАОП 92.7 -1.01-06 ПРАВИЛА БУДОВИ І БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ АТРАКЦІОННОЇ ТЕХНІКИ (єдиний нормативний правовий акт України) згідно Розділу 5.17. Додаткові вимоги безпеки до дитячих гойдалок п.5.17.9. на гойдалці ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ застосовувати жорсткі елементи підвішування. Прохання внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Внесені зміни до тендерної документації.
відповідність тендерної документації
Дата подання: 05 серпня 2019 10:03
Дата відповіді: 07 серпня 2019 15:08
1. Відповідно до п. 2 ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим. Додаток № 2 «Технічні, якісні та кількісні показники до предмету закупівлі» до Тендерної документації містить посилання на конкретні назви фарб та лаків («Ibakimya», «Zobel Zowo-tec 480», «Zobel Deco-tec 5420») на конкретні артикули та назви товарів, що входять до предмету закупівлі (ТС1-15 Балансир для двох дерев'яний, ТС1-6 Пісочниця дерев'яна «Ромашка», ТС1-10 Гойдалка на пружині «Звірятко», ТС3-1 Гойдалка одинарна «Стандарт» TC4-5 Дерев'яний комплекс «Веселка-п» і т. ін.), проте в Тендерній документації відсутнє будь-яке обґрунтування необхідності згаданих посилань. Просимо обгрунтувати та внести зміни. 2. Відповідно до п. 9 ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Тендерна документація вказаним вище вимогам чинного законодавства не відповідає. Просимо внести зміни. 3. Згідно п.п. 2.1.19 п. 2.1 розділу 2 Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затверджених Наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи 01.03.2006 №110 (далі за текстом - Правила), карусель це – катальний атракціон, пасажирські модулі (посадкові місця) якого переміщуються круговою траєкторією навколо дійсної або уявної осі, розташованої вертикально, похило або зі змінним кутом нахилу. Підпунктом 5.15.10 п. 5.15 розділу 5 Правил визначено, що обертові платформи дитячих каруселей повинні бути закриті нижче пасажирських місць, якщо тільки для відвідувачів не передбачені фіксуючі пристрої. Додатком 2 до Тендерної документації визначено, що до предмету закупівлі входять карусель на трьох та карусель на чотирьох, проте технічні вимоги до вказаних каруселей не відповідають наведеним вище вимогам Правил. Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На п.1 запитання повідомляємо, що Технічні, якісні та кількісні показники до предмету закупівлі в додатку №2 до Тендерної документації передбачає, що усі характеристики які можливо вказують на певну торгову марку слід вважати як АНАЛОГ!
Стосовно п. 2 та п. 3 запитання, повідомляємо, що до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЮЩЕНКО ІННА ВОЛОДИМИРІВНА 453 340,00
UAH з ПДВ
453 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІТІПАРКІНГ 500 840,00
UAH з ПДВ
500 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Манюк Наталія Іванівна 503 000,00
UAH з ПДВ
503 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 12:45
Електронний підпис
12 серпня 2019 22:06
Електронний підпис
12 серпня 2019 22:04
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 серпня 2019 22:04
Копія паспорту.pdf
12 серпня 2019 22:04
Витяг з ЄДР на 30.06.19.pdf
12 серпня 2019 22:04
Витяг з реєстру ПЕП.pdf
12 серпня 2019 22:04
ТУ.jpg
12 серпня 2019 22:04
Виписка з ЄДР.pdf
12 серпня 2019 22:04
Лист ділер Кіндербум.jpg
12 серпня 2019 22:04
Копія ІПН.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 16:46
Справка МВС
15 серпня 2019 08:53
Електронний підпис
14 серпня 2019 16:36
Електронний підпис
14 серпня 2019 16:34
ИНН.tif.pdf
14 серпня 2019 16:34
Статут.pdf
14 серпня 2019 16:34
Срок експлуатації.pdf
14 серпня 2019 16:34
СЕС дет.обор.pdf
14 серпня 2019 16:34
Довідка не банкрут.pdf
14 серпня 2019 16:34
Проект договору.pdf
14 серпня 2019 16:34
Паспорт Бойко С.Н..pdf
14 серпня 2019 16:34
Лист-гарантія.pdf
14 серпня 2019 16:34
Відгук.pdf
14 серпня 2019 16:34
Витяг ПДВ.pdf
14 серпня 2019 16:34
Виписка з ЄДР.pdf
14 серпня 2019 16:34
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 15:52
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2019 15:52
Проект договору.pdf
14 серпня 2019 15:52
Паспорт.pdf
14 серпня 2019 15:52
ІНН.pdf
14 серпня 2019 15:52
Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЮЩЕНКО ІННА ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВ СІТІПАРКІНГ

ФОП Манюк Наталія Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ЮЩЕНКО ІННА ВОЛОДИМИРІВНА
#2581603607
Відхилено 453 340,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 16:43
ТОВ СІТІПАРКІНГ
#37607238
Переможець 500 840,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 15:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ СІТІПАРКІНГ #37607238

№ рішення у справі

65/52-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

30 серпня 2019 15:32
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:22
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІТІПАРКІНГ
#37607238
500 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2019 15:32
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:22
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 16:32
Договір укладений
16 вересня 2019 16:24