Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-07-24-000179-a 1c767448338e40838cbc49a6141e7670
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Світлана Володимирівна

+380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397200
Місцезнаходження: 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А
Контактна особа: Щербина Світлана Володимирівна
+380445409100
05_ruszn@dnipr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 10:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 10:52
Початок аукціону: 30 липня 2019 11:29
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв "Xerox Performer"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 уп
Папір офісний формату А4 (для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв "Xerox Performer")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 10:47
ПРОЕКТ Договору.docx
24 липня 2019 10:47
Додаток 2.PDF
24 липня 2019 10:47
Додаток 1.PDF
24 липня 2019 10:47
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-000179-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 31 липня 2019 12:12
Вимога щодо перегляду Вашого рішення про визначення переможця в електронній закупівлі UA-2019-07-24-000179-a.
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, будинок 6
ecoprom_s@ukr.net +380968574193
До Управління праці та соціального захисту населення
Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397200
Адреса: 02152, Україна, Київська область, місто Київ, Курнатовського 7-А

Вимога
Щодо перегляду Вашого рішення про визначення переможця в електронній закупівлі UA-2019-07-24-000179-a.
Замовником електронної закупівлі переможцем закупівлі визнано ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА".
Замовником електронної закупівлі було чітко визначено предмет закупівлі, а саме: «Папір офісний формату А4 – 21 упаковка (по 500 аркушів в одній пачці, по 5 (п»ять) пачок в одній упаковці)».
Також, під час етапу уточнення (ставлення питань), Замовнику було поставлено питання, цитуємо: «1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2)Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3)З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.» - відповіді на поставлене питання Замовником не надавалося. То ж, прийняття аналогів чи еквівалентів - замовником в даній закупівліне передбачалося.
Стверджуємо, що ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА" (далі – Учасник) подав пропозицію, яка не відповідає вимогам Замовника, зокрема: Учасник пропонує: 1) папір формату А3 – замість паперу А4; 2) Учасник не завантажив довідку з інформацією про учасника та окрім цього - не завантажив в систему електронних закупівель документи про якість, проект договору, додаток 1 і додаток 2 із вимог Замовника.
Зауважуємо, що п.6 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 ДП Прозорро від 19.03.2019 року визначено, що, цитуємо: «6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається у ЕСЗ та стає
доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону.
ЕСЗ надає можливість учаснику відкликати (анулювати) свою пропозицію
до закінчення строку її подання, встановленого замовником.». Тож, внесення будьяких змін Учасником, якого визнали переможцем закупівлі – неможливе.
Керуючись п.12 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 ДП Прозорро від 19.03.2019 року, зазначаємо, що при визначенні переможця був недотриманий принцип здійснення електронних закупівель, а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій якій є обов’язковими до виконання згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.».

Виходячи із викладеного,
ПРОСИМО:
Розглянути питання про дискваліфікацію ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА"як такої, яка подала пропозицію, що не відповідає вимогам замовника.
31 липня 2019 року.
Директор Кісіль І.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 серпня 2019 11:11
Відмовити учаснику електронної закупівлі паперу офісного формату А4 ТОВ «ЕКОПРОМ СІСТЕМ» у задоволенні поданої скарги та залишити рішення тендерного комітету управління про визначення переможцем електронної закупівлі ФОП «ЛИХОЛОБ ОЛЬГИ ПАВЛІВНИ» та намір укласти з нею договір про закупівлю, викладене в Протоколі № 64 засідання тендерного комітету Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.07.2019 р. без змін.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА" 7 770,00
UAH з ПДВ
7 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 8 076,60
UAH з ПДВ
7 703,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД" 8 946,00
UAH з ПДВ
7 749,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 09:52
Електронний підпис
29 липня 2019 09:51
згода з договором.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 10:41
Електронний підпис
29 липня 2019 10:40
Цінова пропозиція.pdf
29 липня 2019 10:40
Berga Speed.pdf
29 липня 2019 10:40
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ХАМЕЛЕОН ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА"
#2321309146
Переможець 7 680,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 10:19

Документи

31 липня 2019 10:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА"
#2321309146
7 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2019 10:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 17:03
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 15:49
Договір про закупівлю укладений
16 серпня 2019 15:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 680,00
UAH