Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шкільний автобус
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2019-07-24-000134-a 6208405d1de44a7db3b1c950ea56f9ff
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данча Людмила Михайлівна

+380509346841 vosvbaraninci@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРАНИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 41911214
Місцезнаходження: 89425, Україна , Закарпатська обл., село Баранинці, Закарпатська обл, Ужгородський р-н вулиця Центральна ,42
Контактна особа: Данча Людмила Михайлівна
+380509346841
vosvbaraninci@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 15:15
Початок аукціону: 05 вересня 2019 15:15
Очікувана вартість: 1 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


закупівля здійснюється з метою забезпечення потреби у товарі, який є предметом закупівлі

закупівля здійснюється з метою забезпечення потреби у товарі, який є предметом закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
шкільний автобус. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89425, Україна, Закарпатська область, село Баранинці, Закарпатська обл, Ужгородський р-н вулиця Центральна ,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар може здійснюватися окремими частковими платежами в межах та обсягах виділених асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 10:10
Додаток 4 Відомості про учасника.docx
24 липня 2019 10:10
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
24 липня 2019 10:10
Додаток 2 Проект договору.docx
24 липня 2019 10:10
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
24 липня 2019 10:10
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційних критерій
Дата подання: 26 липня 2019 14:31
Дата відповіді: 29 липня 2019 13:26
Замовником у Тендерній документації у розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» частиною 4 визначено необхідність надання учасником копію договору про поставку аналогічного товару, укладеного за результатами тендерних процедур та інформація про який зазначена у довідці наданій на виконання п. 3) з обов’язковим наданням документів, які підтверджують постачання товару, який є предметом закупівлі. Цю вимогу вважаємо дискримінаційною, та такою, що порушує ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо добросовісної конкуренції серед учасників, оскільки наше підприємство спеціалізується на продажу вказаного предмету закупівлі та займає провідне місце серед постачальників відповідного товару, але участь в тендерних закупівлях не приймало, тому відповідних договорів, укладених за результатами тендерних закупівель не має. Але ми маємо можливість запропонувати Замовнику предмет закупівлі по найвигіднішим умовам і надати підтвердження виконання договорів купівлі продажу не в тендерних процедурах. Тому, просимо виключити з розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» частину 4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, згідно з нормами частини першої статті 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
На виконання зазначених вище вимог, а також з метою отримання достовірної інформації про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, і як наслідок отримання додаткових гарантій щодо можливості та своєчасності реалізації умов щодо постачання товару, який є предметом закупівлі під час підготовки тендерної документації були враховані норми чинного законодавства та прийнято рішення про встановлення одного з кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у порядку та у спосіб визначений тендерною документацією.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У зв’язку з цим, а також виходячи зі змісту порушеного Вами питання тендерний комітет нашої установи не вважає та не вбачає жодної дискримінаційної складової під час встановлення вимоги стосовно документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, у порядку та у спосіб зазначений згідно вимог тендерної документації передусім виходячи з того, що нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість поставки товару станом на сьогоднішній день та з урахуванням специфіки постачання товару безпосередньо за результатами проведення торгів.
про зміну вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 30 липня 2019 11:28
Дата відповіді: 31 липня 2019 14:30
Вважаємо, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо технічних вимог предмету закупівлі, а саме: п.6.3 «Об’єм двигуна – не менше 5500 куб.см.» та п.6.7. «Гальмівна система -пневматична». Вважаємо, що Технічні вимоги на закупівлю по предмету мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб - код ДК 021:2015 – 34120000-4 (шкільний автобус) (Додаток 3 до тендерної документації) в частині зазначених вище параметрів/характеристик прямо призводить до порушення вимог ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VII, а саме принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність на всіх стадіях закупівель; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. Товар, що має намір закупити Замовник має законодавчо встановленні технічні вимоги яким повинен відповідати останній, що визначенні у Національному стандарті України – ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (надалі за текстом – «ДСТУ 7013:2009»). В даному стандарті відсутні технічні вимоги, які вказані у Додатку 3 Документації, зокрема щодо об’єму двигуна та гальмівної системи, тому встановлення обмежень є неприпустимим. Такі технічні вимоги Документації є дискримінаційними щодо інших виробників (дилерів, тощо), а також і до інших, потенційно можливих учасників процедури закупівлі, адже всі автобуси для перевезення школярів, відповідають вимогам ДСТУ 7013:2009, проте вимогам Документації Замовника відповідають лише автобуси ЕТАЛОН, виробництва ПАТ «Бориспільський завод» та ПАТ «Чернігівський автозавод» які спільно входять до Корпорації «ЕТАЛОН». Наша компанія має можливість запропонувати Замовнику спеціалізований шкільний автобус, який виготовлений українським виробником у повній відповідності до вимог Національного стандарту України – ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів» (Надалі за текстом – «ДСТУ 7013:2009») та має сертифікат відповідності і сертифікат типу де вказано, що автобус виготовлено згідно ДСТУ 7013:2009, але об’єм двигуна в даного автобуса менше ніж 5500 куб.см. Також слід врахувати те, що двигун з об’ємом двигуна від 5500 куб.см. та більше: коштує дорожче, витрачає більше палива, мастила та охолоджуючої рідини на все це будуть витрачатися державні кошти. Так згідно ДСТУ 7013:2009 всі шкільні автобуси повинні бути обладнанні обмежувачем швидкості, що становить 70км/год. Тобто вказана вимога обмежує максимальну швидкість руху шкільного автобуса та засвідчує відсутність будь-якої необхідності у придбанні автобуса з більш потужним двигуном. На підставі вище викладеного, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі, що розширить коло потенційних учасників та призведе до конкурентної боротьби різних виробників, шляхом викладення їх у наступній редакції: п.6.3 «Об’єм двигуна – не менше 5000 куб.см.» п.6.7. «Гальмівна система -пневматична або гідравлічна»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виходячи з вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
На виконання зазначених вище норм Закону, а також виходячи зі своїх потреб та фінансування передбачене на придбання товару, який є предметом закупівлі тендерним комітетом було забезпечено розробку технічного завдання у спосіб, зазначений у тендерній документації. Також варто зазначити що такі показники як «об’єм двигуна» та «Гальмівна система» зазначались передусім виходячи з нашого територіального розміщення та тих закладів освіти до яких буде здійснюватись підвіз учнів. За результатами проведеного аналізу постачання товару з подібними технічними характеристиками можливе від щонайменше двох виробників, у зв’язку з цим незрозумілим залишається про які дискримінаційні вимоги йде мова.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на необґрунтованість та безпідставність Ваших зауважень внесення змін в тендерну документацію вважаємо недоцільними.

щодо п. 6.3 Технічних вимог
Дата подання: 31 липня 2019 11:44
Дата відповіді: 31 липня 2019 14:30
Прошу Вас обгрунтувати необхідність постачання автобусу з об’ємом двигуна не менше 5500 куб.см. Оскільки, такий автобус коштує дорожче, витрачає більше палива, мастила та охолоджуючої рідини, а оскільки всі шкільні автобуси обладнанні обмежувачем швидкості, що становить 70км/год. у двигуні більшого об’єму не має будь-якої необхідності. А двигун з меншим об’ємом ніж запитується, має наступні переваги: менші витрати пального, мастила, охолоджуючої рідини, експлуатаційні витрати, має більший моторесурс.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виходячи з вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
На виконання зазначених вище норм Закону, а також виходячи зі своїх потреб та фінансування передбачене на придбання товару, який є предметом закупівлі тендерним комітетом було забезпечено розробку технічного завдання у спосіб, зазначений у тендерній документації. Також варто зазначити що такі показники як «об’єм двигуна» та «Гальмівна система» зазначались передусім виходячи з нашого територіального розміщення та тих закладів освіти до яких буде здійснюватись підвіз учнів. За результатами проведеного аналізу постачання товару з подібними технічними характеристиками можливе від щонайменше двох виробників, у зв’язку з цим незрозумілим залишається про які дискримінаційні вимоги йде мова.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на необґрунтованість та безпідставність Ваших зауважень внесення змін в тендерну документацію вважаємо недоцільними.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-000134-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34539354
Дата подання: 01 серпня 2019 14:44
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію.
По перше: Замовником у Тендерній документації у розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» у п.п.5.1 вимагається від учасників надання документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі і наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з наданням наступних документів:
частина 3) довідку учасника у довільній формі про виконання аналогічного договору з обов’язковим зазначенням повного найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту; номер та дата договору, предмет договору та сума договору; частина 4) копію договору про поставку аналогічного товару, укладеного за результатами тендерних процедур та інформація про який зазначена у довідці наданій на виконання п. 3) з обов’язковим наданням документів, які підтверджують постачання товару, який є предметом закупівлі.
Наше підприємство спеціалізується на продажу вказаного предмету закупівлі та займає провідне місце серед постачальників відповідного товару, але участь в тендерних закупівлях не приймало, тому відповідних договорів, укладених за результатами тендерних закупівель не має. Але ми маємо можливість запропонувати Замовнику предмет закупівлі по найвигіднішим умовам і надати підтвердження виконання договорів купівлі продажу не в тендерних процедурах.
Вважаємо, що вимога ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо надання Замовнику документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не встановлює обмеження щодо надання документів отримання досвіду виконання договорів саме у процедурі тендерних закупівель. Законодавець вказує на аналогічні договора, мається на увазі аналогічний предмет договору - мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб - код ДК 021:2015 – 34120000-4 (шкільний автобус).
Цю вимогу вважаємо дискримінаційною, та такою, що порушує ст. З Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VII щодо добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінація учасників. Цією вимогою замовник, фактично, перешкоджає іншим суб’єктам підприємницької діяльності, здійснювати таку діяльність та обмежується лише колом постійних учасників у процедурі тендерних закупівель.

По-друге: Вважаємо, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо технічних вимог предмету закупівлі, а саме: п.6.3 «Об’єм двигуна – не менше 5500 куб.см.» та п.6.7. «Гальмівна система -пневматична».
Технічні вимоги на закупівлю по предмету мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб - код ДК 021:2015 – 34120000-4 (шкільний автобус) (Додаток 3 до тендерної документації) в частині зазначених вище параметрів/характеристик прямо призводить до порушення вимог ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VII, а саме принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність на всіх стадіях закупівель; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. Товар, що має намір закупити Замовник має законодавчо встановленні технічні вимоги яким повинен відповідати останній, що визначенні у Національному стандарті України – ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (надалі за текстом – «ДСТУ 7013:2009»). В даному стандарті відсутні технічні вимоги, які вказані у Додатку 3 Документації, зокрема щодо об’єму двигуна та гальмівної системи, тому встановлення обмежень є неприпустимим.
Такі технічні вимоги Документації є дискримінаційними щодо інших виробників (дилерів, тощо), а також і до інших, потенційно можливих учасників процедури закупівлі, адже всі автобуси для перевезення школярів, відповідають вимогам ДСТУ 7013:2009.
Наша компанія має можливість запропонувати Замовнику спеціалізований шкільний автобус, який виготовлений українським виробником у повній відповідності до вимог Національного стандарту України – ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів» (Надалі за текстом – «ДСТУ 7013:2009») та має сертифікат відповідності і сертифікат типу де вказано, що автобус виготовлено згідно ДСТУ 7013:2009, але об’єм двигуна в даного автобуса менше ніж 5500 куб.см. Також слід врахувати те, що двигун з об’ємом двигуна від 5500 куб.см. та більше: коштує дорожче, витрачає більше палива, мастила та охолоджуючої рідини на все це будуть витрачатися державні кошти. Так згідно ДСТУ 7013:2009 всі шкільні автобуси повинні бути обладнанні обмежувачем швидкості, що становить 70км/год. Тобто вказана вимога обмежує максимальну швидкість руху шкільного автобуса та засвідчує відсутність будь-якої необхідності у придбанні автобуса з більш потужним двигуном.
А виходячи с того, що ми повинні згідно умов тендерної документації надати порівняльну таблицю та в колонці «ВІДПОВІДНОСТІ» вказати «НІ», то нашу пропозицію буде відхилено рішенням тендерного комітету, як таку, що не відповідає технічним вимогам.
Щодо пункту 6.7 «Гальмівна система - пневматична.»
Дана вимога також є дискримінаційною, щодо учасників, що мають можливість запропонувати автобуси, які виготовлені згідно ДСТУ 7013:2009 та мають гальмівну систему гідравлічну, що в свою чергу призведе до звуження кола потенційних учасників та меншої конкуренції при проведенні електронного аукціону, що може вплинути на ціну товару, що закуповується. А Замовник в свою чергу віднесе до суттєвої невідповідності та відхилить всі пропозиції, що не відповідають умовам тендерної документацї.
Даний пункт взагалі неможливо підтвердити, тому що в сертифікаті відповідності, що видається уповноваженим на це органом не вказується даний параметр. Тому жоден з виробників документально підтвердити та виконати умову тендерної документації не зможе.
А виходячи с того, що ми повинні згідно умов тендерної документації надати порівняльну таблицю та в колонці «ВІДПОВІДНОСТІ» вказати «НІ», то нашу пропозицію буде відхилено рішенням тендерного комітету, як таку, що не відповідає технічним вимогам.

Тому, просимо про внесення змін до тендерної документації, а саме:
1. виключити з розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» вимогу щодо надання копії договору про поставку аналогічного товару, укладеного за результатами тендерних процедур.
2. Внести зміни в додаток 3 до тендерної документації, шляхом викладення у наступній редакції:
п.6.3 «Об’єм двигуна – не менше 5000 куб.см.»
п.6.7. «Гальмівна система -пневматична або гідравлічна»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2019 12:13
Тендерний комітет Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Баранинської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне.
Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, згідно з нормами частини першої статті 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
На виконання зазначених вище вимог, а також з метою отримання достовірної інформації про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, і як наслідок отримання додаткових гарантій щодо можливості та своєчасності реалізації умов щодо постачання товару, який є предметом закупівлі під час підготовки тендерної документації були враховані норми чинного законодавства та прийнято рішення про встановлення одного з кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у порядку та у спосіб визначений тендерною документацією.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
У зв’язку з цим, а також виходячи зі змісту порушеного Вами питання тендерний комітет нашої установи не вважає та не вбачає жодної дискримінаційної складової під час встановлення вимоги стосовно документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, у порядку та у спосіб зазначений згідно вимог тендерної документації передусім виходячи з того, що нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість поставки товару станом на сьогоднішній день та з урахуванням специфіки постачання товару безпосередньо за результатами проведення торгів.
Що стосується Ваших зауважень в частині технічних характеристик товару повідомляємо, що виходячи з вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
На виконання зазначених вище норм Закону, а також виходячи зі своїх потреб та фінансування передбачене на придбання товару, який є предметом закупівлі тендерним комітетом було забезпечено розробку технічного завдання у спосіб, зазначений у тендерній документації. Також варто зазначити що такі показники як «об’єм двигуна» та «Гальмівна система» зазначались передусім виходячи з нашого територіального розміщення та тих закладів освіти до яких буде здійснюватись підвіз учнів. За результатами проведеного аналізу постачання товару з подібними технічними характеристиками можливе від щонайменше двох виробників, у зв’язку з цим незрозумілим залишається про які дискримінаційні вимоги йде мова.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на необґрунтованість та безпідставність Ваших зауважень внесення змін в тендерну документацію вважаємо недоцільними.


Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-24-000134-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34539354
Дата подання: 06 серпня 2019 11:03
платіжне доручення
платіжне доручення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 серпня 2019 18:25
рішення від 08.08.2019 № 10862.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 18:24
рішення від 28.08.2019 № 11955.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 22:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Умови виправлено
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2019 15:18

Документи подані скаржником

06 серпня 2019 11:03
скарга

Документи подані замовником

04 вересня 2019 15:18
перелiк_змiн.pdf

Документи Органу Оскарження

02 вересня 2019 22:21
рішення від 28.08.2019 № 11955.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА 1 850 000,00
UAH з ПДВ
1 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД) 1 830 000,00
UAH з ПДВ
1 819 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спецтехніка+" 1 848 000,00
UAH з ПДВ
1 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 11:13
Електронний підпис
09 серпня 2019 10:45
Фото.pdf
09 серпня 2019 10:45
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 серпня 2019 14:45
Електронний підпис
11 серпня 2019 14:44
Інші.pdf
11 серпня 2019 14:44
8 Відомості ЄДР.pdf
11 серпня 2019 14:44
7.2 Технічна пропозиція.pdf
11 серпня 2019 14:44
7.1 Технічна пропозиція.pdf
11 серпня 2019 14:44
7 Технічна пропозиція.pdf
11 серпня 2019 14:44
6 Проект договору.pdf
11 серпня 2019 14:44
5 Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2019 14:44
4 Кваліфікація.pdf
11 серпня 2019 14:44
3 Свідоцтво ПДВ.pdf
11 серпня 2019 14:44
2 Статут.pdf
11 серпня 2019 14:44
1 Повноваження.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 13:09
Електронний підпис
09 серпня 2019 13:08
технічна частина.pdf
09 серпня 2019 13:08
тендерна прпозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД)

ТОВ "Спецтехніка+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА
#34539354
Очікує рішення 1 770 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 15:42

Документи

05 вересня 2019 15:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 вересня 2019 12:28
Коментар щодо відміни: на підставі абзацу третього частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
06 вересня 2019 12:28
протокол.pdf
06 вересня 2019 12:28
протокол.pdf
06 вересня 2019 12:25
протокол.pdf