Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фурнітура різна (Дидактичні матеріали для комплектування початкових класів "Нова українська школа")
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2019-07-24-000106-c bf9e539c502c48058a5936224147a5f7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Реміцька Олександра Іванівна

+380457525240 CS.OSVITA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Надвірнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143560
Вебсайт: http://nadosvita.if.ua/
Місцезнаходження: 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, м.Надвірна, вул.Грушевського, 18
Контактна особа: Реміцька Олександра Іванівна
+380457525240
CS.OSVITA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 14:57
Очікувана вартість: 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Закупівля товару Фурнітура різна (Дидактичні матеріали для комплектування початкових класів "Нова українська школа") здійснюється за рахунок коштів державного та районного бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 комплект
Фурнітура різна (Дидактичні матеріали для комплектування початкових класів "Нова українська школа")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем в межах фактичних надходжень коштів для фінансування закупівлі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів після пред'явлення видаткової накладної, підписаної уповноваженим представником Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем відповідного бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 14:21
Додаток 4 технічні вимоги нова редакція.docx
02 серпня 2019 14:21
змiни_до_тендерноi_документацiї.docx
24 липня 2019 10:06
Додаток 7.docx
24 липня 2019 10:06
Додаток 6.docx
24 липня 2019 10:06
Додаток 5.docx
24 липня 2019 10:06
Додаток 3.docx
24 липня 2019 10:06
Додаток 2.docx
24 липня 2019 10:06
Додаток 1.docx
24 липня 2019 10:06
Тендерна документація.doc
02 серпня 2019 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 14:21
Додаток 4 технічні вимоги нова редакція.docx
24 липня 2019 10:06
Додаток 4 технічні вимоги.docx
02 серпня 2019 14:21
змiни_до_тендерноi_документацiї.docx
24 липня 2019 10:06
Додаток 7.docx
24 липня 2019 10:06
Додаток 6.docx
24 липня 2019 10:06
Додаток 5.docx
24 липня 2019 10:06
Додаток 3.docx
24 липня 2019 10:06
Додаток 2.docx
24 липня 2019 10:06
Додаток 1.docx
24 липня 2019 10:06
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 26 липня 2019 12:43
Дата відповіді: 31 липня 2019 10:33
Доброго дня! Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Вимога Тендерного комітету: "якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника)" обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. В даному випадку зазначена вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, таке положення тендерної документації позбавляє можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товарів, що закуповуються, та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами, тим самим ставить можливих постачальників у нерівні умови і створює дискримінаційні умови закупівлі, що являється порушенням ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Надання листів авторизації від виробників товарів, які закуповуються не гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов’язань та належну якість товарів, оскільки ці фактори жодним чином не пов’язані між собою. Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути сертифікат якості, висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них. Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Зазначена вимога обмежує коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі. Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати дискримінаційну умову та прибрати з тендерної документації вимогу про надання листи авторизації. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дане питання вивчається відділом освіти Надвірнянської районної державної адміністрації та пізніше буде прийняте рішення.
внесення уточнень до ТД
Дата подання: 26 липня 2019 12:52
Дата відповіді: 02 серпня 2019 14:22
Просимо внести уточнення до тендерної документації, а саме додатку 4, п.7 щодо надання "копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання на навчальні кабінети", виклавши даний підпункт в наступній редакції: "копії висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів (на комплект або на кожну з його складових)", оскільки на більшу кількість товарів з переліку складових комплекту йде окремий виробник з окремим висновком СЕС на конкретні товари свого виробництва і загального висновка на засоби для навчання та обладнання буде замало.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, Замовником вирішено внести зміни до п.7 Додатку 4 тендерної документації та опублікувати зміни у запропонованій Вами редакції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-24-000106-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА", Код ЄДРПОУ:42331157
Дата подання: 16 серпня 2019 15:16
скарга
Скарга

Згідно протокольного рішення №5 від 15.08.2019р. підприємця Буренкову І.В. визнано переможцем закупівлі. Звертаю Вашу увагу, що визнання переможцем вказаного учасника є помилковим, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та містить недоліки, а саме: 1. Невідповідність відомостей про учасника торгів. В п.6 анкети учасника торгів (додаток 1 до тендерної документації) підприємцем Буренковою І.В. зазначено реквізити про реєстрацію платника ПДВ. Натомість Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників ПДВ учасником в складі тендерної пропозиції не надано. Більше того, в складі тендерної пропозиції учасником надано Витяг з Реєстру платників єдиного податку з приміткою здійснення підприємницької діяльності без реєстрації ПДВ. Відповідно інформація про учасника містить суперечності, що є також порушенням розділу ІІІ тендерної документації. 2. Учасником порушено вимоги тендерної документації щодо забезпечення технічних вимог. Зокрема, тендерна пропозиція учасника містить відмінності по характеристиках окремих складових. Також вимогою замовника є надання учасником на підтвердження відповідності товару, що поставляється, відповідних документів; якщо учасник не є виробником, зазначено вимогу надати договори про співпрацю з виробником (або його офіційного представника). Наданий учасником на підтвердження походження виробів висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.06.2019р. не містить відомості про усі запитувані замовником складові. Наприклад, технічні вимоги замовника (додаток 4) передбачають набір годинників пісочних (1, 2, 5, 10 хвилин); набір «Частини цілого на крузі. Прості дроби» передбачає виготовлення набору з деревини тощо. Також замовником визначено настільну розвиваючу гру та її характеристики, а також набір для конструювання (магнітний конструктор 118 деталей). Враховуючи викладене, прошу повернути на стадію розгляду учасника ФОП Буренкова І.В., якого помилково визнано переможцем та відхилити тендерну пропозицію даного учасника.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2019 16:36
У відповідь на Ваші зауваження щодо визначення переможця торгів, повідомляємо наступне:
У складі пропозиції учасника Буренкової Ірини Вячеславівни наявний копія Витягу з реєстру платників єдиного податку за № 1676 від 26.09.2018 року, а також пропозиція учасника зазначена без врахування ПДВ, а в п. 6 Анкти учасника помилково вказано номер Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ФОП Буренкової Ірини Вячеславівни. Таким чином, уповноваженою особою відділу освіти враховано даний запис, такий, що містить формальні (несуттєві) помилки при підготовці тендерної документації.
Щодо невідповідності технічним вимогам, повідомляємо, що Замовником прийнято до уваги Ваші зауваження, ми погоджуємся з ними та пізніше буде прийнято рішення про відміну торгів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-24-000106-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА", Код ЄДРПОУ:42331157
Дата подання: 16 серпня 2019 15:01
Скарга
Згідно протокольного рішення №5 від 15.08.2019р. підприємця Буренкову І.В. визнано переможцем закупівлі. Звертаю Вашу увагу, що визнання переможцем вказаного учасника є помилковим, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та містить недоліки, а саме: 1. Невідповідність відомостей про учасника торгів. В п.6 анкети учасника торгів (додаток 1 до тендерної документації) підприємцем Буренковою І.В. зазначено реквізити про реєстрацію платника ПДВ. Натомість Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників ПДВ учасником в складі тендерної пропозиції не надано. Більше того, в складі тендерної пропозиції учасником надано Витяг з Реєстру платників єдиного податку з приміткою здійснення підприємницької діяльності без реєстрації ПДВ. Відповідно інформація про учасника містить суперечності, що є також порушенням розділу ІІІ тендерної документації. 2. Учасником порушено вимоги тендерної документації щодо забезпечення технічних вимог. Зокрема, тендерна пропозиція учасника містить відмінності по характеристиках окремих складових. Також вимогою замовника є надання учасником на підтвердження відповідності товару, що поставляється, відповідних документів; якщо учасник не є виробником, зазначено вимогу надати договори про співпрацю з виробником (або його офіційного представника). Наданий учасником на підтвердження походження виробів висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.06.2019р. не містить відомості про усі запитувані замовником складові. Наприклад, технічні вимоги замовника (додаток 4) передбачають набір годинників пісочних (1, 2, 5, 10 хвилин); набір «Частини цілого на крузі. Прості дроби» передбачає виготовлення набору з деревини тощо. Також замовником визначено настільну розвиваючу гру та її характеристики, а також набір для конструювання (магнітний конструктор 118 деталей). Враховуючи викладене, прошу повернути на стадію розгляду учасника ФОП Буренкова І.В., якого помилково визнано переможцем та відхилити тендерну пропозицію даного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 20.08.2019 № 11517.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 18:22

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БУРЕНКОВА ІРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА" 437 250,00
UAH з ПДВ
356 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ШАДУРА НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА 507 760,00
UAH з ПДВ
358 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ 479 985,00
UAH з ПДВ
384 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА" 423 885,00
UAH з ПДВ
385 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА 527 725,00
UAH з ПДВ
387 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 550 000,00
UAH з ПДВ
388 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА" 480 150,00
UAH з ПДВ
399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІ-ПРО" 479 820,00
UAH з ПДВ
479 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 621 390,00
UAH з ПДВ
621 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 10:51
Електронний підпис
13 серпня 2019 10:48
Довідка МВС.pdf
13 серпня 2019 10:48
Довідка ДФС.pdf
07 серпня 2019 15:30
Електронний підпис
07 серпня 2019 15:30
8.pdf
07 серпня 2019 15:30
7.pdf
07 серпня 2019 15:30
6.pdf
07 серпня 2019 15:30
5.pdf
07 серпня 2019 15:30
4.pdf
07 серпня 2019 15:30
3.pdf
07 серпня 2019 15:30
2.pdf
07 серпня 2019 15:30
1.pdf
07 серпня 2019 15:30
Свідоцтво підприємця 2.pdf
07 серпня 2019 15:30
Свідоцтво підприємця 1.pdf
07 серпня 2019 15:30
паспорт 6.pdf
07 серпня 2019 15:30
паспорт 5.pdf
07 серпня 2019 15:30
паспорт 4.pdf
07 серпня 2019 15:30
паспорт 3.pdf
07 серпня 2019 15:30
паспорт 2.pdf
07 серпня 2019 15:30
паспорт 1.pdf
07 серпня 2019 15:30
повноваження підпису.pdf
07 серпня 2019 15:30
Захист довкілля.pdf
07 серпня 2019 15:30
Довідка Санкції.pdf
07 серпня 2019 15:30
Додаток 6 Заява-згода.pdf
07 серпня 2019 15:30
Додаток 4 Тех.вимоги (4).pdf
07 серпня 2019 15:30
Додаток 4 Тех.вимоги(3).pdf
07 серпня 2019 15:30
Додаток 4 Тех.вимоги 2.pdf
07 серпня 2019 15:30
Додаток 4 Тех.вимоги 1.pdf
07 серпня 2019 15:30
видат.накл.горохів 1.pdf
07 серпня 2019 15:30
Лист-відгук (1).PDF
07 серпня 2019 15:30
відгук скан.pdf
07 серпня 2019 15:30
видат.накл.бучач.pdf
07 серпня 2019 15:30
анаог.договір бучач.pdf
07 серпня 2019 15:30
вид.накл. горохів.pdf
07 серпня 2019 15:30
видат.накл.Рубіжне.pdf
07 серпня 2019 15:30
видат.накл. Рубіжне.pdf
07 серпня 2019 15:30
Додаток 2.1 Мат-тех.база.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 20:05
Електронний підпис
08 серпня 2019 20:03
пояснення ПДВ.pdf
08 серпня 2019 20:03
якість - частина 2.pdf
08 серпня 2019 20:03
довідка сертифікація.pdf
08 серпня 2019 20:03
якість - частина 1.pdf
08 серпня 2019 20:03
лист відгук 2.pdf
08 серпня 2019 20:03
лист відгук 1.pdf
08 серпня 2019 20:03
лист відгук 3.pdf
08 серпня 2019 20:03
анкета Учасника.pdf
08 серпня 2019 20:03
лист згода.pdf
08 серпня 2019 20:03
повноваження.pdf
08 серпня 2019 20:03
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 12:18
Електронний підпис
08 серпня 2019 12:18
Про субпідрядника (2).pdf
08 серпня 2019 12:18
Про санкції.pdf
08 серпня 2019 12:18
Про ліцензування_.pdf
08 серпня 2019 12:18
Про доставку_.pdf
08 серпня 2019 12:18
Про довкілля_.pdf
08 серпня 2019 12:18
Працівники ПОВ.pdf
08 серпня 2019 12:18
Договора аналогічні.pdf
08 серпня 2019 12:18
Гарантія 12 місяців_.pdf
08 серпня 2019 12:18
Анкета.pdf
08 серпня 2019 12:18
4 Лист ст 17 Додаток 2..pdf
08 серпня 2019 12:18
2 Пропозиція 479985.pdf
08 серпня 2019 12:18
Паспорт.pdf
08 серпня 2019 12:18
Код.jpeg
08 серпня 2019 12:18
Довідка_банк.jpeg
08 серпня 2019 12:18
Витяг з ЄДР.pdf
08 серпня 2019 12:18
Витяг _РПЄП.pdf
08 серпня 2019 12:18
Виписка з ЄДР.pdf
08 серпня 2019 12:18
Сертифікати_5T.7z
08 серпня 2019 12:17
Сертифікати_4п.zip
08 серпня 2019 12:17
Сертифікати_3і.7z
08 серпня 2019 12:17
Сертифікати_2н.zip
08 серпня 2019 12:17
Сертифікати_1д.zip

Публічні документи

09 серпня 2019 11:44
Установчі Брунера .pdf
09 серпня 2019 11:44
ІSО.pdf
09 серпня 2019 11:44
СЕС.pdf
09 серпня 2019 11:44
Аналогічний договір.pdf
09 серпня 2019 11:44
Авторизаційний.pdf
09 серпня 2019 11:44
Довідки.pdf
09 серпня 2019 11:44
Проект договору.pdf
09 серпня 2019 11:44
Технічна частина.pdf
09 серпня 2019 11:44
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 15:58
Електронний підпис
09 серпня 2019 15:50
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 серпня 2019 15:50
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
09 серпня 2019 15:50
Порівняльна таблиця.pdf
09 серпня 2019 15:50
Копія висновок СЕС.pdf
09 серпня 2019 15:50
ЗАЯВА-ЗГОДА.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 13:24
Електронний підпис
09 серпня 2019 13:23
Лист про санкції.pdf
09 серпня 2019 13:23
Проект договору.pdf
09 серпня 2019 13:23
ОПИС РЕЄСТРАЦІЇ.pdf
09 серпня 2019 13:23
Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2019 13:23
9.4 GENIUS TOY сэс Гиго тойз.pdf
09 серпня 2019 13:23
Довідка ст 17.pdf
09 серпня 2019 13:23
СЕС Початкова школа ТУ.jpg
09 серпня 2019 13:23
Податкова Декларація.pdf
09 серпня 2019 13:23
Відомості з ЄДРПОУ.jpg
09 серпня 2019 13:23
титул_кабінети почат.jpg
09 серпня 2019 13:23
Висписка УКРДИДАКТИК.pdf
09 серпня 2019 13:23
Відгук Знамянка.PDF
09 серпня 2019 13:23
ФІн звіт Баланс.pdf
09 серпня 2019 13:23
ВІдомості з ЄДРПОУ 1.jpg
09 серпня 2019 13:23
Статут УКРДИДАКТИК.pdf
09 серпня 2019 13:23
Техпаспорт.pdf
09 серпня 2019 13:23
Банк боргів немає.pdf
09 серпня 2019 13:23
Лист Гарантія.pdf
09 серпня 2019 13:23
Штатний розпис.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 11:10
Електронний підпис
09 серпня 2019 11:08
Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2019 11:08
СЭЗ ЕВА и изделия 2019.pdf
09 серпня 2019 11:08
Проект договору.pdf
09 серпня 2019 11:08
Порівняльна таблиця.pdf
09 серпня 2019 11:08
Копія паспорту та інн.pdf
09 серпня 2019 11:08
ІД щодо ціни.PDF
09 серпня 2019 11:08
ІД захист довкілля.PDF
09 серпня 2019 11:08
Заява-згода.PDF
09 серпня 2019 11:08
Довідка що товар новий.PDF
09 серпня 2019 11:08
Довідка про упаковку.PDF
09 серпня 2019 11:08
Довідка погодження.PDF
09 серпня 2019 11:08
Довідка переможця.PDF
09 серпня 2019 11:08
гигиена.pdf
09 серпня 2019 11:08
Витяг податок.PDF
09 серпня 2019 11:08
Висновки СЕС.pdf
09 серпня 2019 11:08
Анкета учасника.pdf
09 серпня 2019 11:08
Аналогічні договори.pdf
09 серпня 2019 11:08
Авторизаційні листи.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 14:19
Електронний підпис
09 серпня 2019 14:19
11. Згода з ТД.pdf
09 серпня 2019 14:19
10. Персональні данні.pdf
09 серпня 2019 14:11
Електронний підпис
09 серпня 2019 11:55
Електронний підпис
09 серпня 2019 11:36
Установчі документи.pdf
09 серпня 2019 11:36
СЕС загальний БІ-ПРО.pdf
09 серпня 2019 11:36
9. Проект договору.pdf
09 серпня 2019 11:36
8. Порівняльна таблиця.pdf
09 серпня 2019 11:36
6. Захист довкілля .pdf
09 серпня 2019 11:36
5. Довідка ст. 17 Закону.pdf
09 серпня 2019 11:36
1. Цінова пропозиція .pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 13:01
Електронний підпис
09 серпня 2019 13:00
Технічна частина.pdf
09 серпня 2019 13:00
Кваліфікація.pdf
09 серпня 2019 13:00
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУРЕНКОВА ІРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА"

ШАДУРА НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРУНЕРА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

ФОП "ГАЙДАМАЧУК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА"

ТОВ "БІ-ПРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БУРЕНКОВА ІРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА"
#2702502388
Переможець 356 599,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БУРЕНКОВА ІРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА"
#2702502388
356 599,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 серпня 2019 11:33
Коментар щодо відміни: На закупівлю товару Фурнітура різна (Дидактичні матеріали для комплектування початкових класів «Нова українська школа») (39290000-1)(ДК 021:2015) на 2019 рік., унікальний номер закупівлі UA-2019-07-24-000106-c, подано дев’ять пропозицій. 12 серпня 2019 року відбувся аукціон на закупівлю даного товару, врезультаті якого пропозиція ФОП Буренкової Ірини Вячеславівни була найбільш економічно вигідною для Замовника. Тому, 15.08.2019 року протоколом №5 ФОП Буренкову Ірину Вячеславівну визнано переможцем по закупівлі товару Фурнітура різна (Дидактичні матеріали для комплектування початкових класів «Нова українська школа») (39290000-1)(ДК 021:2015) на 2019 рік, унікальний номер закупівлі UA-2019-07-24-000106-c, оскільки тендерна пропозиція учасника відповідала умовам тендерної документації. Однак, 16 серпня 2019 року, надійшла вимога від учасника, який брав участь в аукціоні, пропозиція якого не розглядалася щодо відхилення пропозиції переможця ФОП Буренкової Ірини Вячеславівни з причин не відповідності її пропозиції технічним вимогам, встановлених Замовником. Проаналізувавши повторно пропозицію ФОП Буренкової Ірини Вячеславівни в частині характеристики складових товару, що пропонувались Замовником до товару, що пропонувались нею згідно висновків санітарно-гігієнічних норм, виявились деякі неточності, що дійсно не відповідають вимогам Замовника щодо товару. Керуючись п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИРІШИЛА: 1. Відмінити торги на закупівлю товару Фурнітура різна (Дидактичні матеріали для комплектування початкових класів «Нова українська школа») (39290000-1)(ДК 021:2015), унікальний номер закупівлі UA-2019-07-24-000106-c з причин неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; 2. Розмістити протокол про відміну торгів на закупівлю товару Фурнітура різна (Дидактичні матеріали для комплектування початкових класів «Нова українська школа») (39290000-1)(ДК 021:2015), унікальний номер закупівлі UA-2019-07-24-000106-c на веб-порталі Уповноваженого органу згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Документи:
23 серпня 2019 11:33
протокол відміни торгів.pdf