Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення
Очікувана вартість
6 549,50 UAH
UA-2019-07-24-000097-b 63958a339aeb414eae7d0b192e525ff4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Северин

+380950157492 kucgb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Новомосковська центральна міська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01987273
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Сучкова, 40
Контактна особа: Наталія Северин
+380950157492
kucgb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
11.06.2019р. замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено процедуру UA-2019-06-11-002350-b. Станом на 27.06.2019р. було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому 05.07.2019 р. замовником знову було прийнять рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошеноUA-2019-07-05-001247-c . Проте знову ж таки станом на 22.07.2019р. було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом Вироби медичного призначення ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 09:03
Оскарження наміру укласти договір: 04 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Вироби медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Сучкова,40 (фармацевтичний склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

24 липня 2019 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 6 549,50
UAH з ПДВ
24 липня 2019 09:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 09:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ-Б"
#39273420
6 549,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:11
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 11:24
Договір 132.PDF зміни до договору
14 серпня 2019 11:24
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2019 09:49
Дод. угода №1 до Дог.№ 132.PDF зміни до договору
12 серпня 2019 09:49
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 13:28
Договір 132.PDF укладений
06 серпня 2019 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 132
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 549,50
UAH (в тому числі ПДВ 428,47 UAH)