Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39710000-2 Електричні побутові прилади Кондиціонери
Очікувана вартість
80 833,33 UAH
UA-2019-07-24-000035-c ● 100d57e5881e402b82ce29347827ec16
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Швидка Олена +380(057)730-22-53 SHVYDKA.OO@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 08:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2019 15:08 |
Очікувана вартість: | 80 833,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 808,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Джерело фінансування - кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
39710000-2 Електричні побутові прилади Кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 7 | Банківські | 20 | |
Поставка товару | Джерело фінансування-кошти підприємства. З дати підписання Акту приймання-передачі та за наданим Постачальником Рахунком-фактурою | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 08:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2019 08:55 |
66629 ТД Кондиционер повтор.docx | |
24 липня 2019 08:55 |
66629 ТД Scan.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
монтаж
Дата подання: 24 липня 2019 15:16
Дата відповіді: 25 липня 2019 11:05
Які умови монтажу: поверх, наявність решіток на вікнах і можливий монтаж з вікна, чи потрібні послуги автовишки? З чого складається фасад будівлі, чи є декоративна обшивка?
Відповідь: Доброго дня Шановний Учасник!
Поверх перший, решітки на вікнах відсутні, монтаж виконується з драбини (відстань від підлоги до низу спліт-системи 3 метри). Фасад будівлі цегляний (товщина стіни 75 см) без декоративної обшивки.
Поверх перший, решітки на вікнах відсутні, монтаж виконується з драбини (відстань від підлоги до низу спліт-системи 3 метри). Фасад будівлі цегляний (товщина стіни 75 см) без декоративної обшивки.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:32
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний Учасник!
Стосовно першого запитання:
- Згідно п. 3 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Додатком 3 до тендерної документації «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» визначен перелік продукції, що є предметом закупівлі, та заначено його найменування з позначкою «Або еквівалент».
Стосовно другого запитання:
- Замовник здійснює закупівлю з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник лише вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та вимогам, встановленим статтею 17 Закону (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону), викладеним в Розділі І Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Стосовно третього запитання:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принцип: «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» забезпечується шляхом оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі на веб порталі Уповноваженого органу. Перелік документів та строки оприлюднення визначаються ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», якою Замовник належним чином керувався при оприлюднені інформації про закупівлю. У зв’язку з цим Замовник вважає, що безумовно дотримується кожного з наведених принципів передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також зазначаємо, що на виконання ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником виконано всі діяння передбачені положенням даної норм. На підставі чого в подальшому учасниками мають бути подані тендерні пропозиції.
Враховуючи вищезазначену інформацію, Замовник вважає звернення учасника щодо зобов’язання учасниками вносити окрему інформацію нецілеспрямованим.
Стосовно першого запитання:
- Згідно п. 3 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Додатком 3 до тендерної документації «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» визначен перелік продукції, що є предметом закупівлі, та заначено його найменування з позначкою «Або еквівалент».
Стосовно другого запитання:
- Замовник здійснює закупівлю з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник лише вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та вимогам, встановленим статтею 17 Закону (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону), викладеним в Розділі І Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Стосовно третього запитання:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принцип: «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» забезпечується шляхом оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі на веб порталі Уповноваженого органу. Перелік документів та строки оприлюднення визначаються ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», якою Замовник належним чином керувався при оприлюднені інформації про закупівлю. У зв’язку з цим Замовник вважає, що безумовно дотримується кожного з наведених принципів передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також зазначаємо, що на виконання ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником виконано всі діяння передбачені положенням даної норм. На підставі чого в подальшому учасниками мають бути подані тендерні пропозиції.
Враховуючи вищезазначену інформацію, Замовник вважає звернення учасника щодо зобов’язання учасниками вносити окрему інформацію нецілеспрямованим.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО |
65 565,00
UAH
|
62 400,00
UAH
|
Документи |
ФОП "Сопін Андрій Олександрович" |
79 700,00
UAH
|
62 500,00
UAH
|
Документи |
ФОП ПАНАСЕНКО Д.В. |
80 800,00
UAH
|
80 800,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО #36253988 |
Переможець |
62 400,00
UAH
|
16 серпня 2019 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 14:18
|
дог 08-066629-19 від 29.08.2019.pdf | укладений |
29 серпня 2019 14:17
|