Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (Персональний комп'ютер форм-фактора планшетний ПК) (державний та місцевий бюджет)
Очікувана вартість
804 000,00 UAH
UA-2019-07-24-000020-b bf69f4c78e2c427cb21fba49627ec148
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Игорь Гончаров

+380522244380 uokmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Игорь Гончаров
+380522244380
uokmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 08:09
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2019 11:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 13:42
Очікувана вартість: 804 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
134 штука
Персональний комп'ютер форм-фактора планшетний ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 08:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 08:10
оголош.doc
24 липня 2019 08:09
Додаток 6.doc
24 липня 2019 08:09
додаток 5.docx
24 липня 2019 08:09
додаток 4.docx
24 липня 2019 08:09
Додаток 3.docx
24 липня 2019 08:09
додаток 2.docx
24 липня 2019 08:09
додаток 1.docx
24 липня 2019 08:09
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:36
Дата відповіді: 25 липня 2019 11:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! 1) У тендерній документації відсутня торгова марка предмету закупівлі. Технічні вимоги до предмету закупівлі визначені Наказом МОН № 1440 від 02 листопада 2017 року "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти". Якщо товар учасника відповідає технічним вимогам, які зазначені в Наказі МОН № 1440 від 02 листопада 2017 року "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти", пропозиція учасника буде розглядатися. 2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Фізична особа-підприємець НЕ Є ПЛАТНИКОМ ПДВ, тому пропозицію учасник подає із врахуванням цієї особливості, згідно чинного законодавства. 3) Питання щодо зобов'язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п., буде винесено на розгляд тендерного комітету.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 804 000,00
UAH з ПДВ
804 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 804 000,00
UAH з ПДВ
804 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 804 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 14:52
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2479304276
Відхилено 804 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 14:55

Інформація про відміну

Дата відміни
16 серпня 2019 14:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі