Реконструкція мереж зовнішнього освітлення пішохідного моста через річку Харків по Нетіченській набережній – пров. Банному з улаштуванням світлової ілюмінації в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
7 748 335,00 UAH
UA-2019-07-23-001892-c 9ad68e6b37de47d19b4b1a519e3cc1f6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження замовника: 61003, Україна, Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа замовника: Червякова Катерина
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 14:30
Очікувана вартість: 7 748 335,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 497,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі-Кошти міського бюджету міста Харкова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція мереж зовнішнього освітлення пішохідного моста через річку Харків по Нетіченській набережній – пров. Банному з улаштуванням світлової ілюмінації в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська обл., Харків, Основ’янський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 липня 2019 20:09
Електронний цифровий підпис
23 липня 2019 20:09
оголошення про проведення відкритих торгів.docx
23 липня 2019 20:09
Додаток № 5.doc
23 липня 2019 20:09
Додаток № 4.docx
23 липня 2019 20:09
Додаток № 3.docx
23 липня 2019 20:09
Додаток № 1.doc
23 липня 2019 20:09
Тендерна документація.docx
23 липня 2019 20:09
Додаток № 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-12-000045 ● dd438eaf671d4942b7ce8500bb684dd3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-12 17:35:27
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

12.08.2019 № 200
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 12.08.2019 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 12.08.2019 № 200

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2019-07-23-001892-c 23.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду тендерних пропозицій ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ» та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК», враховуючи Висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України, тендерним комітетом Департаменту комунального господарства Харківської міської ради прийнято рішення про відхилення тендерних пропозицій обох Учасників (протокол від 13.08.2019 № 247 та від 15.08.2019 № 249) та про відміну торгів на закупівлю: Реконструкція мереж зовнішнього освітлення пішохідного моста через річку Харків по Нетіченській набережній – пров. Банному з улаштуванням світлової ілюмінації в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи) (протокол від 15.08.2019 № 250).

2019-08-16 16:35:36

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 12 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 34393088, Україна, Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція мереж зовнішнього освітлення пішохідного моста через річку Харків по Нетіченській набережній – пров. Банному з улаштуванням світлової ілюмінації в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи), 7748335UAH, 45310000-3, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 9ad68e6b37de47d19b4b1a519e3cc1f6, 2019-07-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон), відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту комунального господарства Харківської міської ради (далі – Замовника) від 23.07.2019 №222; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «МПК Енергопостач» та ТОВ «Енергосервiс ПМК». За результатами моніторингу встановлено, що на порушення умов підпункту 14 пункту 3.4 Додатку 3 тендерної документації у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «МПК Енергопостач» та ТОВ «Енергосервiс ПМК» відсутня довідка, на фірмовому бланку, складена в довільній формі про те, що Учасник погоджується з тим, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII, вимог абз. 4 п.2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. № 829-р, а також Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України № 254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій», Указу Президента України № 63/2017 від 15.03.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019, з метою забезпечення реалізації персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Враховуючи вищевикладене пропозиції всіх учасників процедури закупівлі не відповідають умовам тендерної документації. Таким чином, відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації., 12 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено, що пропозиції учасників ТОВ «МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ» та ТОВ «Енергосервiс ПМК» складені з порушенням умов тендерної документації та відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону підлягають відхиленню. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ 7 568 148,44
UAH з ПДВ
7 535 648,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енергосервiс ПМК" 7 650 000,00
UAH з ПДВ
7 548 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 17:01
sign.p7s
07 серпня 2019 16:18
Банківська гарантія.7z

Публічні документи

07 серпня 2019 18:02
Гарантія банку.rar
07 серпня 2019 18:02
Захист довкілля.pdf
07 серпня 2019 18:02
Відгуки замовників.pdf
07 серпня 2019 18:02
Технічні специфікації.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ
#37458493
Відхилено 7 535 648,44
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 17:13
ТОВ "Енергосервiс ПМК"
#37368164
Відхилено 7 548 500,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 16:34

Інформація про відміну

Дата відміни
15 серпня 2019 16:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку