Реконструкція мереж зовнішнього освітлення пішохідного моста через річку Харків по Нетіченській набережній – пров. Банному з улаштуванням світлової ілюмінації в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
7 748 335,00 UAH
UA-2019-07-23-001892-c 9ad68e6b37de47d19b4b1a519e3cc1f6
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження замовника: 61003, Україна, Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа замовника: Червякова Катерина
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 14:30
Очікувана вартість: 7 748 335,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 497,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі-Кошти міського бюджету міста Харкова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція мереж зовнішнього освітлення пішохідного моста через річку Харків по Нетіченській набережній – пров. Банному з улаштуванням світлової ілюмінації в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська обл., Харків, Основ’янський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 липня 2019 20:09
Електронний цифровий підпис
23 липня 2019 20:09
оголошення про проведення відкритих торгів.docx
23 липня 2019 20:09
Додаток № 5.doc
23 липня 2019 20:09
Додаток № 4.docx
23 липня 2019 20:09
Додаток № 3.docx
23 липня 2019 20:09
Додаток № 1.doc
23 липня 2019 20:09
Тендерна документація.docx
23 липня 2019 20:09
Додаток № 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-12-000045 ● dd438eaf671d4942b7ce8500bb684dd3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-12 17:35:27
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

12.08.2019 № 200
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 12.08.2019 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 12.08.2019 № 200

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2019-07-23-001892-c 23.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду тендерних пропозицій ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ» та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК», враховуючи Висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України, тендерним комітетом Департаменту комунального господарства Харківської міської ради прийнято рішення про відхилення тендерних пропозицій обох Учасників (протокол від 13.08.2019 № 247 та від 15.08.2019 № 249) та про відміну торгів на закупівлю: Реконструкція мереж зовнішнього освітлення пішохідного моста через річку Харків по Нетіченській набережній – пров. Банному з улаштуванням світлової ілюмінації в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи) (протокол від 15.08.2019 № 250).

2019-08-16 16:35:36

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 12 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 34393088, Україна, Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція мереж зовнішнього освітлення пішохідного моста через річку Харків по Нетіченській набережній – пров. Банному з улаштуванням світлової ілюмінації в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи), 7748335UAH, 45310000-3, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 9ad68e6b37de47d19b4b1a519e3cc1f6, 2019-07-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон), відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту комунального господарства Харківської міської ради (далі – Замовника) від 23.07.2019 №222; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «МПК Енергопостач» та ТОВ «Енергосервiс ПМК». За результатами моніторингу встановлено, що на порушення умов підпункту 14 пункту 3.4 Додатку 3 тендерної документації у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «МПК Енергопостач» та ТОВ «Енергосервiс ПМК» відсутня довідка, на фірмовому бланку, складена в довільній формі про те, що Учасник погоджується з тим, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII, вимог абз. 4 п.2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. № 829-р, а також Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України № 254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій», Указу Президента України № 63/2017 від 15.03.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019, з метою забезпечення реалізації персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Враховуючи вищевикладене пропозиції всіх учасників процедури закупівлі не відповідають умовам тендерної документації. Таким чином, відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації., 12 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено, що пропозиції учасників ТОВ «МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ» та ТОВ «Енергосервiс ПМК» складені з порушенням умов тендерної документації та відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону підлягають відхиленню. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ 7 568 148,44
UAH з ПДВ
7 535 648,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енергосервiс ПМК" 7 650 000,00
UAH з ПДВ
7 548 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 17:01
sign.p7s
07 серпня 2019 16:18
Банківська гарантія.7z

Публічні документи

07 серпня 2019 18:02
Гарантія банку.rar
07 серпня 2019 18:02
Захист довкілля.pdf
07 серпня 2019 18:02
Відгуки замовників.pdf
07 серпня 2019 18:02
Технічні специфікації.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ
#37458493
Відхилено 7 535 648,44
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 17:13
ТОВ "Енергосервiс ПМК"
#37368164
Відхилено 7 548 500,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 16:34

Актуальні тендери

До пошуку