Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с.Лапаївка Пустомитівського району Львівської області
Очікувана вартість
10 048 358,20 UAH
UA-2019-07-23-001757-b 423d7ab0e3e049699dad76bad4001d0b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнатишин Назар Степанович

+380322952207 zymnovodivskarada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зимноводівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04372282
Вебсайт: http://zymnavoda.lviv.ua
Місцезнаходження: 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83
Контактна особа: Гнатишин Назар Степанович
+380322952207
zymnovodivskarada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 18:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 14:11
Очікувана вартість: 10 048 358,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с.Лапаївка Пустомитівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81113, Україна, Львівська область, с.Лапаївка, вул.Геологів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконанні роботи здійснюються на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт та витрат (форма КБ-3) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 18:47
Додаток _5.doc
23 липня 2019 18:47
Додаток _2.rar
23 липня 2019 18:47
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-001757-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АВАДОР, Код ЄДРПОУ:40262354
Дата подання: 14 серпня 2019 16:44
Вимога
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "АВАДОР"
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 серпня 2019 16:55
ПРОТОКОЛ №140
Розгляд вимоги учасника тендерних пропозицій відкритих торгів щодо закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с.Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг від 14.08.2019, 16:44. ТзОВ «АВАДОР»

с. Зимна Вода «19 » серпня 2019 року

1. Найменування замовника. Зимноводівська сільська рада Пустомитівського району Львівської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника. 04372282
3. Місцезнаходження. вул. Шухевича, 83, с. Зимна Вода, Пустомитівський р-н., Львівська обл., 81110
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-07-23-001757-b. Перелік тендерних пропозицій, та їх ціни, за результатами аукціону:
ТзОВ «АВАДОР» (ЄДРПОУ - 40262354) - 9 528 048,00 грн.;
ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» (ЄДРПОУ - 41390227) - 9 808 980,00 грн.;
ТОВ «ГРАНТЗАХІД» (ЄДРПОУ 41468942) – 10 048 118,45 грн.
6.Порядок денний розгляд вимоги учасника тендерних пропозицій відкритих торгів щодо закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с.Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг від 14.08.2019, 16:44. ТзОВ «АВАДОР» про «Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "АВАДОР".
- Тендерний комітет розглядає вимоги учасника тендерних пропозицій відкритих торгів щодо закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» ТзОВ «АВАДОР» про «Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "АВАДОР" та вважає дану вимогу необгрунтованою та такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам «Тенденної документації відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» з наступних причин:
У вимозі учасник посилається на те, що замовником неправомірно відхилено пропозицію учасника через не підтвердження кваліфікаційної вимоги «досвід повного виконання аналогічних договорів» та як підставу посилається на наявність відгуку про повне виконання аналогічного договору, хоча відповідно до довідки про вартість робіт та актів приймання виконаних робіт представленої учасником недовиконання договору підряду №29/07/Б від 29.07.2016р. на «Реконструкцію вул. С. Бандери (від вул. Суховоля до бульвару Ю. Дрогобича) в м. Трускавець Львівської області» становить суму 184584,8 грн. Відповідно до п.3 додатку 1 тендерної документації учасник зобов'язаний надати копію документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме договір на об'єкт, який повністю виконаний. Відповідно до ДСТУ Б. Д. 1.1- :2013 та «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затверджених Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 документом про виконання передбачених робіт є акт виконання робіт підписаний замовником та підрядником; відгук не може вважатися фактом повного виконання договору, а відображає суб’єктивне ставлення замовника. Враховуючи наведене та відсутність документів, що підтверджують повне виконання договору, а саме його недовиконання на суму 184584,8 грн. не дає можливості тендерному комітету прийняти ці документи, як належними і такими, що підтверджує досвід повного виконання аналогічного договору, а вимоги учасника в цій частині безпідставними.
Відповідно до п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерної документації відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» - «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.» Учасником ТзОВ «Авадор» подано: 1. розрахунок договірної ціни та кошторис,
2. план графік виконання робіт,
3. план фінансування робіт,
4. лист щодо гарантійного терміну на виконані роботи (не менше 10 років),
5. копію ліцензії учасника торгів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку №2,
6. копії чинних дозволів (генпідрядника чи субпідрядника) на виконання робіт з підвищеної небезпеки (на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів, проведення зварювальних робіт, роботи в колодязях, траншеях, котлованах, а також земляні роботи, що проводяться на глибині понад 2 м, тощо) відповідно до технічного завдання, яке наведене в додатку №2,
7. графік виконання робіт та графік фінансування робіт, який був складений з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001р. та договору підряду, доданого до тендерної документації з урахуванням етапів будівництва та прийняття в експлуатацію
на суму заявлену для участі у тендері 10 045 862,40 грн .
Підтвердження формування договірної ціни за результатами аукціону є подання учасником відповідно до п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» - документ, що містять технічній опис предмета закупівлі, поданий в окремому файлі. (Додатку 2)
Учасником ТзОВ «АВАДОР» подано технічне завдання, що не відповідає Додатку 2 «Технічний опис предмету закупівлі» , за таких умов тендерний комітет не має змоги акцептувати пропозицію учасника за ціною визначеною за результатами аукціону.
Також у поданому учасником розрахуноку договірної ціни та кошторисі на суму 10 045 862,40 грн у розділі Відомість ресурсів (Файл 751_вр - Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с.Лапаїв.XLS) відсутня позиція за № 134 Устаткування – автобусний павільйон , що не відповідає додатку №2 «Технічний опис предмету закупівлі».
Враховуючи наведене тендерний комітет вважає відхилення пропозиції ТзОВ «АВАДОР» правомірним та таким, що відповідає п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Щодо невиконання ТзОВ «Альтбуд ЛВ» вимог Тендерної документації відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» в частині надання згоди на обробку персональних даних вважаємо безпідставними, оскільки учасником ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» надано згоду директора Кухтицького А.С. на обробку персональних даних, як єдиної службової, чи посадової особи персональні дані якої використовуються замовником для їх поширення та застосування у договорах та інших документах у разі акцепту пропозиції чи укладення договору. Суб’єктом поширення та обробки інших персональних даних про працівників ТзОВ «Альбуд ЛВ» є саме підприємство, а не замовник будівництва та тендерний комітет, тому таку згоду вони надають відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» роботодавцю, а не замовнику будівництва. Крім того відповідно до п.п.5 п. 3 Інші документи (Тендерної документації ) «Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних», - учасником надається «Довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».» Відтак тендерною документацією вимагається згода на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» відносно осіб визначених як службові, або посадові особи замовника уповноважені на підписання договору в тому числі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо невідповідності матеріально технічної тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» у складі тендерної пропозиції надав розрахунок договірної ціни та кошторис, де зазначив автомобілі бортові 3,5т та 8 т. та не зазначив їх у довідці про наявність матеріально- технічної бази, вважаємо безпідставними та такими, що не можуть бути підставою для відхилення, оскільки учасником подано документи на автомобіль марки Камаз 5511 (маса без навантаження 9050 кг., допустима повна маса 22200 кг.) та Камаз 65115 (маса без навантаження 9000 кг. допустима повна маса 24800кг. ) які відповідно до загальнодоступних (http://www.kamaz.ua) даних продавців відповідної техніки мають вантажопідйомність до 10000 кг. та до 15000кг. відповідно. ( тобто включають масу 3,5 т та 8 т) .
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищенаведене, на підставі аналізу документів поданих учасниками, розглянувши вимогу учасника тендерних пропозицій відкритих торгів щодо закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» ТзОВ «АВАДОР» про «Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "АВАДОР" , керуючись ч.3 ст. 30 , ч.4 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , Тенденною документацією відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» , шляхом поіменного голосування:
Гнатишин Н.С. - «____»
Смалюх Я.Б. – «відсутня»
Бач Г.Б. - «відсутня»
Луник В.Д. - «_____»
Щирба В.Б. – «_____»
проти – «____», утрималось – «_____»:
- вирішили вимогу учасника тендерних пропозицій відкритих торгів щодо закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» ТзОВ «АВАДОР» про «Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "АВАДОР" відхилити
Склад тендерного комітету:
Голова тендерного комітету
Перший заступник сільського голови
Гнатишин Н.С. _______________________
Секретар тендерного комітету
Спеціаліст с/р Смалюх Я.Б. (відсутня)
Заступник тендерного комітету
Начальник фінансового відділу Бач Г.Б. (відсутня)__________________
Члени тендерного комітету
Начальник юридичного відділу Луник В.Д.______________________

Начальник відділу містобудування
ЖКГ та земельних відносин Щирба В.Б. ___________________________
підписи, МП
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001757-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АВАДОР, Код ЄДРПОУ:40262354
Дата подання: 14 серпня 2019 17:08
Вимога
08.08.2019р. відбувся електронний аукціон щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт вул. Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (CPV)».
ТзОВ «АВАДОР» брало участь в аукціоні та запропонувало найнижчу ціну за такі роботи.
Проте Замовник 09.08.2019р. прийняв рішення про те, що тендерна пропозиція ТзОВ «АВАДОР» не відповідає вимогам тендерної документації та відхилив її (протокол №127 від 09.08.2019р.).
ТОВ «АВАДОР категорично не згідне з таким рішенням Замовника з огляду на наступне.

Щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «АВАДОР» надаємо наступні заперечення:

1. Однією з підстав для відхилення пропозиції ТзОВ «АВАДОР» є непідтвердження повного виконання аналогічного договору.
Згідно з вимогами п.3 розділу 1 додатку №1 до Тендерної документації досвід виконання аналогічного договору підтверджується документами, що засвідчують факт виконання робіт повністю або фотокопіями об’єктів. Також на підтвердження інформації щодо поданого аналогічного договору необхідно було надати оригінал листа-відгука про співпрацю щодо виконаного договору.
На виконання даної вимоги Тендерної документації ТзОВ «АВАДОР» надало наступні документи: фотографії об’єкта, акти приймання виконаних робіт та лист-відгук, які підтверджують, у повному обсязі, факт виконання аналогічного договору.
У листі-відгуці зазначено, що «роботи з реконструкції вулиці були виконані у відповідні строки, у повному обсязі, з дотриманням всіх технічних норм і державних стандартів з використанням сучасної техніки. Претензій та зауважень до виконаних робіт зі сторони ЖКГ не було». Звертаємо увагу, що сам замовник аналогічного договору зазначає про те, що роботи були виконані у повному обсязі. Крім цього, доказами повного виконання договору є фотографії об’єкта.
Відтак, твердження тендерного комітету щодо неповного виконання аналогічного договору безпідставне.

2. Наступною підставою для відхилення пропозиції ТзОВ «АВАДОР» є те, що зазначені обсяги виконання робіт не відповідають обсягам, що подані в технічному завданні до закупівлі та відсутній перелік будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, відсутнє устаткування.
Проте, Замовник не врахував те, що в умовах Тендерної документації не передбачено вимоги щодо подання додатку №2 «Технічний опис предмету закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» до Тендерної документації.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, ТзОВ «АВАДОР» у складі тендерної пропозиції надав:
1. розрахунок договірної ціни та кошторис,
2. план графік виконання робіт,
3. план фінансування робіт,
4. лист щодо гарантійного терміну на виконані роботи (не менше 10 років),
5. копію ліцензії учасника торгів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку №2,
6. копії чинних дозволів (генпідрядника чи субпідрядника) на виконання робіт з підвищеної небезпеки (на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів, проведення зварювальних робіт, роботи в колодязях, траншеях, котлованах, а також земляні роботи, що проводяться на глибині понад 2 м, тощо) відповідно до технічного завдання, яке наведене в додатку №2,
7. графік виконання робіт та графік фінансування робіт, який був складений з урахуванням постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001р. та договору підряду, доданого до тендерної документації з урахуванням етапів будівництва та прийняття в експлуатацію.
Подання додатку №2 до Тендерної документації не є підтвердженням обсягу виконання робіт, а виключно містить вихідну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Отже вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «АВАДОР» є неправомірним та не відповідає вимогам Тендерної документації, а також ЗУ «Про публічні закупівлі».

Щодо тендерної пропозиції ТзОВ «АЛЬТБУД ЛВ» звертаємо увагу Замовника на таке:
1. ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» не виконало в повному обсязі вимоги Тендерної документації, а саме не надало листів-згод на обробку персональних даних від усіх працівників, які зазначені у його тендерній пропозиції.
Так, Тендерною документацією передбачено, що довідка про надання згоди на використання інформації на виконання вимог ЗУ «Про захист персональних даних» надається в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в додатку №3 до Тендерної документації та повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Особи, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» - це працівники, які зазначені у тендерній пропозиції учасника. Саме вони всі повинні були надати згоду на обробку персональних даних. У своїй тендерній пропозиції ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» не надав листів-згод на обробку персональних даних від вищевказаних осіб. Надано лише згоду директора ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ». Такі дії ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» не відповідають умовам Тендерної документації Замовника.
2. Також серед вимог Тендерної документації є вимога про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В ній зазначено, що наявність автомобільної техніки повинна відповідати будівельним машинам та механізмам, визначеним у відомості ресурсів договірної ціни розділу ІІ Будівельні машини та механізми поданої пропозиції учасника та необхідної для виконання робіт.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» у складі тендерної пропозиції надав розрахунок договірної ціни та кошторис, де учасник зазначив автомобілі бортові 3,5т та 8 т. Проте, ці автомобілі бортові не зазначені у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Крім цього, учасником не надано виписки з балансу та/або копії реєстраційних документів на ці автомобілі. Отже, учасник не надав всі необхідні документи для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Відтак, тендерна пропозиція ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.

Враховуючи все вищевикладене, керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
- скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ»,
- скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВАДОР».

У протилежному випадку ТзОВ «АВАДОР» змушене буде звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 серпня 2019 16:53
ПРОТОКОЛ №140
Розгляд вимоги учасника тендерних пропозицій відкритих торгів щодо закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с.Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг від 14.08.2019, 16:44. ТзОВ «АВАДОР»

с. Зимна Вода «19 » серпня 2019 року

1. Найменування замовника. Зимноводівська сільська рада Пустомитівського району Львівської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника. 04372282
3. Місцезнаходження. вул. Шухевича, 83, с. Зимна Вода, Пустомитівський р-н., Львівська обл., 81110
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-07-23-001757-b. Перелік тендерних пропозицій, та їх ціни, за результатами аукціону:
ТзОВ «АВАДОР» (ЄДРПОУ - 40262354) - 9 528 048,00 грн.;
ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» (ЄДРПОУ - 41390227) - 9 808 980,00 грн.;
ТОВ «ГРАНТЗАХІД» (ЄДРПОУ 41468942) – 10 048 118,45 грн.
6.Порядок денний розгляд вимоги учасника тендерних пропозицій відкритих торгів щодо закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с.Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг від 14.08.2019, 16:44. ТзОВ «АВАДОР» про «Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "АВАДОР".
- Тендерний комітет розглядає вимоги учасника тендерних пропозицій відкритих торгів щодо закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» ТзОВ «АВАДОР» про «Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "АВАДОР" та вважає дану вимогу необгрунтованою та такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам «Тенденної документації відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» з наступних причин:
У вимозі учасник посилається на те, що замовником неправомірно відхилено пропозицію учасника через не підтвердження кваліфікаційної вимоги «досвід повного виконання аналогічних договорів» та як підставу посилається на наявність відгуку про повне виконання аналогічного договору, хоча відповідно до довідки про вартість робіт та актів приймання виконаних робіт представленої учасником недовиконання договору підряду №29/07/Б від 29.07.2016р. на «Реконструкцію вул. С. Бандери (від вул. Суховоля до бульвару Ю. Дрогобича) в м. Трускавець Львівської області» становить суму 184584,8 грн. Відповідно до п.3 додатку 1 тендерної документації учасник зобов'язаний надати копію документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме договір на об'єкт, який повністю виконаний. Відповідно до ДСТУ Б. Д. 1.1- :2013 та «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затверджених Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 документом про виконання передбачених робіт є акт виконання робіт підписаний замовником та підрядником; відгук не може вважатися фактом повного виконання договору, а відображає суб’єктивне ставлення замовника. Враховуючи наведене та відсутність документів, що підтверджують повне виконання договору, а саме його недовиконання на суму 184584,8 грн. не дає можливості тендерному комітету прийняти ці документи, як належними і такими, що підтверджує досвід повного виконання аналогічного договору, а вимоги учасника в цій частині безпідставними.
Відповідно до п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерної документації відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» - «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.» Учасником ТзОВ «Авадор» подано: 1. розрахунок договірної ціни та кошторис,
2. план графік виконання робіт,
3. план фінансування робіт,
4. лист щодо гарантійного терміну на виконані роботи (не менше 10 років),
5. копію ліцензії учасника торгів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку №2,
6. копії чинних дозволів (генпідрядника чи субпідрядника) на виконання робіт з підвищеної небезпеки (на експлуатацію вантажопідіймальних механізмів, проведення зварювальних робіт, роботи в колодязях, траншеях, котлованах, а також земляні роботи, що проводяться на глибині понад 2 м, тощо) відповідно до технічного завдання, яке наведене в додатку №2,
7. графік виконання робіт та графік фінансування робіт, який був складений з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001р. та договору підряду, доданого до тендерної документації з урахуванням етапів будівництва та прийняття в експлуатацію
на суму заявлену для участі у тендері 10 045 862,40 грн .
Підтвердження формування договірної ціни за результатами аукціону є подання учасником відповідно до п. 3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» - документ, що містять технічній опис предмета закупівлі, поданий в окремому файлі. (Додатку 2)
Учасником ТзОВ «АВАДОР» подано технічне завдання, що не відповідає Додатку 2 «Технічний опис предмету закупівлі» , за таких умов тендерний комітет не має змоги акцептувати пропозицію учасника за ціною визначеною за результатами аукціону.
Також у поданому учасником розрахуноку договірної ціни та кошторисі на суму 10 045 862,40 грн у розділі Відомість ресурсів (Файл 751_вр - Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с.Лапаїв.XLS) відсутня позиція за № 134 Устаткування – автобусний павільйон , що не відповідає додатку №2 «Технічний опис предмету закупівлі».
Враховуючи наведене тендерний комітет вважає відхилення пропозиції ТзОВ «АВАДОР» правомірним та таким, що відповідає п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Щодо невиконання ТзОВ «Альтбуд ЛВ» вимог Тендерної документації відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» в частині надання згоди на обробку персональних даних вважаємо безпідставними, оскільки учасником ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» надано згоду директора Кухтицького А.С. на обробку персональних даних, як єдиної службової, чи посадової особи персональні дані якої використовуються замовником для їх поширення та застосування у договорах та інших документах у разі акцепту пропозиції чи укладення договору. Суб’єктом поширення та обробки інших персональних даних про працівників ТзОВ «Альбуд ЛВ» є саме підприємство, а не замовник будівництва та тендерний комітет, тому таку згоду вони надають відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» роботодавцю, а не замовнику будівництва. Крім того відповідно до п.п.5 п. 3 Інші документи (Тендерної документації ) «Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних», - учасником надається «Довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».» Відтак тендерною документацією вимагається згода на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» відносно осіб визначених як службові, або посадові особи замовника уповноважені на підписання договору в тому числі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо невідповідності матеріально технічної тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ» у складі тендерної пропозиції надав розрахунок договірної ціни та кошторис, де зазначив автомобілі бортові 3,5т та 8 т. та не зазначив їх у довідці про наявність матеріально- технічної бази, вважаємо безпідставними та такими, що не можуть бути підставою для відхилення, оскільки учасником подано документи на автомобіль марки Камаз 5511 (маса без навантаження 9050 кг., допустима повна маса 22200 кг.) та Камаз 65115 (маса без навантаження 9000 кг. допустима повна маса 24800кг. ) які відповідно до загальнодоступних (http://www.kamaz.ua) даних продавців відповідної техніки мають вантажопідйомність до 10000 кг. та до 15000кг. відповідно. ( тобто включають масу 3,5 т та 8 т) .
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищенаведене, на підставі аналізу документів поданих учасниками, розглянувши вимогу учасника тендерних пропозицій відкритих торгів щодо закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» ТзОВ «АВАДОР» про «Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "АВАДОР" , керуючись ч.3 ст. 30 , ч.4 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , Тенденною документацією відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» , шляхом поіменного голосування:
Гнатишин Н.С. - «____»
Смалюх Я.Б. – «відсутня»
Бач Г.Б. - «відсутня»
Луник В.Д. - «_____»
Щирба В.Б. – «_____»
проти – «____», утрималось – «_____»:
- вирішили вимогу учасника тендерних пропозицій відкритих торгів щодо закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Геологів в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області» ТзОВ «АВАДОР» про «Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "АВАДОР" відхилити
Склад тендерного комітету:
Голова тендерного комітету
Перший заступник сільського голови
Гнатишин Н.С. _______________________
Секретар тендерного комітету
Спеціаліст с/р Смалюх Я.Б. (відсутня)
Заступник тендерного комітету
Начальник фінансового відділу Бач Г.Б. (відсутня)__________________
Члени тендерного комітету
Начальник юридичного відділу Луник В.Д.______________________

Начальник відділу містобудування
ЖКГ та земельних відносин Щирба В.Б. ___________________________
підписи, МП

Документи

19 серпня 2019 16:55
Протокол

Документи

19 серпня 2019 16:53
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВАДОР 10 045 862,40
UAH з ПДВ
9 528 048,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" 9 859 220,99
UAH з ПДВ
9 808 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАНТЗАХІД" 10 048 118,45
UAH з ПДВ
10 048 118,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 16:45
Електронний підпис
09 серпня 2019 16:43
Кошторис
09 серпня 2019 16:43
Тендерна пропозиція
07 серпня 2019 18:32
Електронний підпис
07 серпня 2019 17:38
субпідряд.pdf
07 серпня 2019 17:38
ст 17.pdf
07 серпня 2019 17:38
рух грош коштів.pdf
07 серпня 2019 17:38
реєстр.pdf
07 серпня 2019 17:38
проект договору.pdf
07 серпня 2019 17:38
персональні дані.pdf
07 серпня 2019 17:38
лист гарантія.pdf
07 серпня 2019 17:38
захист довкілля.pdf
07 серпня 2019 17:38
аналогічний договір.pdf
07 серпня 2019 17:38
50. Поясненя дозвіл2.pdf
07 серпня 2019 17:38
технічне завдання.pdf
07 серпня 2019 17:38
пояснення освіта.pdf
07 серпня 2019 17:38
пояснення дозволи.pdf
07 серпня 2019 17:38
згода павелко.pdf
07 серпня 2019 17:38
згода озимок.pdf
07 серпня 2019 17:38
згода мельникович.pdf
07 серпня 2019 17:38
згода кость.pdf
07 серпня 2019 17:38
згода єрофєєва.pdf
07 серпня 2019 17:38
довкілля.pdf
07 серпня 2019 17:38
Фото робіт.pdf
07 серпня 2019 17:38
Кошторис.zip
07 серпня 2019 17:38
Дозвіл кран.jpg
07 серпня 2019 17:38
Довідка про обладання.PDF
07 серпня 2019 17:38
Банківська гарантія.rar
07 серпня 2019 17:38
Аналогічний договір.pdf
07 серпня 2019 17:38
30.Фінансовий звіт (2).PDF
07 серпня 2019 17:38
29.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
07 серпня 2019 17:38
16.1техпаспорт.pdf
07 серпня 2019 17:38
11.Декларація.PDF
07 серпня 2019 17:38
11.1.Дозвіл (1).PDF
07 серпня 2019 17:38
10.Ліцензія (2).jpg
07 серпня 2019 17:38
10.Ліцензія (1).jpg
07 серпня 2019 17:38
9.гарантійний лист (1).pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 14:43
Тендерна пропозиція.PDF
13 серпня 2019 14:43
Проект Договору.PDF
13 серпня 2019 14:43
ДЦ Лапаївка.pdf
13 серпня 2019 14:43
Довідка МВС.pdf
13 серпня 2019 14:43
ВПВ17.PDF
07 серпня 2019 17:40
Цінова пропозиція.PDF
07 серпня 2019 17:40
ТЧ Технічне завдання.PDF
07 серпня 2019 17:40
Проект договору.PDF
07 серпня 2019 17:40
КК Штатний розпис.PDF
07 серпня 2019 17:40
КК Лист Відгук.PDF
07 серпня 2019 17:40
КК копія Витягу ПДВ.pdf
07 серпня 2019 17:40
КК Копії дипломів ІТР.pdf
07 серпня 2019 17:40
КК Довідка обладнання.PDF
07 серпня 2019 17:40
КК Довідка досвід.PDF
07 серпня 2019 17:40
ІД Формальні помилки.PDF
07 серпня 2019 17:40
ІД наказ на д-ра Альт.PDF
07 серпня 2019 17:40
ІД Лист-пояснення.PDF
07 серпня 2019 17:40
ІД Лист про санкції.PDF
07 серпня 2019 17:40
ІД Лист про дозвіл.PDF
07 серпня 2019 17:40
ІД Копія ліцензії.pdf
07 серпня 2019 17:40
ІД Гарантійний лист.PDF
07 серпня 2019 17:40
ІД Витяг ЄДР 06.08.19.pdf
07 серпня 2019 17:40
ІД Баланс та фін. звіт.PDF
07 серпня 2019 17:40
Досвід Золота.rar
07 серпня 2019 17:40
ВПВ17.PDF

Публічні документи

07 серпня 2019 12:15
Електронний підпис
07 серпня 2019 12:11
технічне завд 1.pdf
07 серпня 2019 12:11
тех завд 5.pdf
07 серпня 2019 12:11
тех завд 4.pdf
07 серпня 2019 12:11
тех завд 3.pdf
07 серпня 2019 12:11
тех завд 2.pdf
07 серпня 2019 12:11
тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2019 12:11
проект договору.pdf
07 серпня 2019 12:11
ІД Протокол №3.PDF
07 серпня 2019 12:11
ВПВ 17.pdf
07 серпня 2019 12:11
Відгук Просвіти.pdf
07 серпня 2019 12:11
акт Просвіти.PDF
07 серпня 2019 12:11
Re_ кошторис.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВАДОР

ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"

ТОВ "ГРАНТЗАХІД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АВАДОР
#40262354
Відхилено 9 528 048,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 17:19
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"
#41390227
Переможець 9 808 980,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 17:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"
#41390227
9 808 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2019 17:40
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:38
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 15:31
Платіжне доручення укладений
17 березня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 12:22
Дод.угода _7.pdf зміни до договору
04 березня 2020 12:21
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 12:48
Дод.угода 6.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 12:47
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 12:09
Дод.угода 5.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 12:04
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 11:55
Дод.угода 4.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 11:50
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 12:08
Дод.угода 3.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 12:00
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 15:40
Додаткова угода 2.rar зміни до договору
24 вересня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 11:39
Додаткова угода 1.rar зміни до договору
24 вересня 2019 10:56
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 16:56
Договір укладений
22 серпня 2019 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фактичного виконання робіт по об'єкту
Номер договору про закупівлю: 66-08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування виконання робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 66-08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 66-08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування виконання робіт за рахунок державних коштів
Номер договору про закупівлю: 66-08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування у 2019 році за рахунок місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 66-08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми фінансування на 2019 рік за рахунок коштів місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 66-08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 66-08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 805 985,03
UAH (в тому числі ПДВ 1 598 281,67 UAH)