Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з монтажу кондиціонерів
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2019-07-23-001755-b ● f5ca4430422d461883b35a8d84b552f9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 03539024 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Геннадій Левадний +380442567151,+380442567093 levadnyi@kmu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 18:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 18:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 18:28 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2019 12:07 |
Очікувана вартість: | 1 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу кондиціонерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються у безготівковій формі протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання акта приймання-передачі наданих Послуг, акта приймання-передачі виконавчої документації, план-схеми системи кондиціювання, гарантійний сертифікат на монтаж та налагодження. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 18:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2019 18:44 |
Оголошення-45330000-9.doc | |
23 липня 2019 18:44 |
ТД-45330000-9.docx | |
23 липня 2019 18:44 |
Додаток 7 до ТД - згода на обробку персоналних даних.docx | |
23 липня 2019 18:44 |
Додаток 6 до ТД - вимоги до електронної банківської гарантії.docx | |
23 липня 2019 18:44 |
Додаток 5 до ТД - технiчнi, якiснi та iншi характеристики.docx | |
23 липня 2019 18:44 |
Додаток 4 до ТД - проект договору.docx | |
23 липня 2019 18:44 |
Додаток 3 до ТД - тендерна пропозицiя.docx | |
23 липня 2019 18:44 |
Додаток 2 до ТД - вимоги згiдно статтi 17 Закону.docx | |
23 липня 2019 18:44 |
Додаток 1 до ТД - вимоги згiдно статтi 16 Закону.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні документи
Дата подання: 29 липня 2019 20:42
Дата відповіді: 01 серпня 2019 18:02
Добрий день. Чи розглядаєте ви участь в торгах учасників ФОП? Чи буде дискваліфікований учасник ФОП, якщо в кваліфікаційних документах надасть документи субподрядніка з документами:
- копію Ліцензії на проведення віщезазначеніх робіт;
- копії документів ПРАЦІВНИКІВ на Дозвіл Виконання робіт на вісоті Із ЗАСТОСУВАННЯ індівідуальніх ЗАСОБІВ безпеки (посвідчення, протокол Дійсний на срок Виконання робіт);
- копії допуску ПРАЦІВНИКІВ до роботи з електроустановку напругою до 1000 Вольт;
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно вимог тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001755-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24", Код ЄДРПОУ:39867638
Дата подання: 15 серпня 2019 15:00
СКАРГА щодо визнання переможця закупівлі № UA-2019-07-23-001755-b
Умовами Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації передбачено надання:
- довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- копію ліцензії на проведення робіт;
- копії документів працівників на дозвіл виконання робіт на висоті із застосуванням індивідуальних засобів безпеки (посвідчення, протокол дійсний на термін виконання робіт);
- копії допуску працівників до роботи з електроустановками напругою до 1000 Вольт;
- довідки та копії документів мають бути засвідчені підписом уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням посади і дати підпису.
Звертаємо увагу Замовника, що виходячи з документа учасника-переможця «Довідка про наявність у учасника працівників потрібної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямами, що необхідні для виконання зобов’язань за предметом закупівлі № UA-2019-07-23-001755-b», переможцем ТОВ «ОНВЕКС» не надані усі документи, що вимагались умовами Додатку № 1, а саме не надані документи працівника Дем’яненка Ігоря Євгенійовича на дозвіл виконання робіт на висоті із застосуванням індивідуальних засобів безпеки; не надані документи працівника Штоюнди Дениса Васильовича з допуску до роботи з електроустановками напругою до 1000 Вольт, а також документи на дозвіл виконання робіт на висоті із застосуванням індивідуальних засобів безпеки, дійсні на термін виконання робіт; не надані документи працівника Деньгіна Ігоря Вікторовича на дозвіл виконання робіт на висоті із застосуванням індивідуальних засобів безпеки, дійсний на термін виконання робіт - детальніше у вкладеному файлі "СКАРГА 150819_1".
Крім того, надана Ліцензія державної архітектурно-будівельної інспекції ТОВ «ОНВЕКС» № 79-Л від 27.12.2018р. передбачає виконання робіт щодо систем вентиляції та кондиціонування на об’єктах за класом наслідків СС2, а саме середні наслідки.
Будівля Замовника Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, що знаходиться за адресою м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 відноситься до категорії об’єктів за класом наслідків СС3 – значні наслідки, тому ТОВ «ОНВЕКС» не має відповідних дозвільних документів для проведення робіт на об’єкті Замовника.
Надаємо порівняльну таблицю об’єктів за класом наслідків СС2 та СС3: - детальніше у вкладеному файлі "СКАРГА 150819_1".
З огляду на вище викладене, просимо Замовника переглянути рішення щодо визнання ТОВ «ОНВЕКС» переможцем закупівлі № UA-2019-07-23-001755-b.
Розгорнути
Згорнути
- довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- копію ліцензії на проведення робіт;
- копії документів працівників на дозвіл виконання робіт на висоті із застосуванням індивідуальних засобів безпеки (посвідчення, протокол дійсний на термін виконання робіт);
- копії допуску працівників до роботи з електроустановками напругою до 1000 Вольт;
- довідки та копії документів мають бути засвідчені підписом уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням посади і дати підпису.
Звертаємо увагу Замовника, що виходячи з документа учасника-переможця «Довідка про наявність у учасника працівників потрібної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямами, що необхідні для виконання зобов’язань за предметом закупівлі № UA-2019-07-23-001755-b», переможцем ТОВ «ОНВЕКС» не надані усі документи, що вимагались умовами Додатку № 1, а саме не надані документи працівника Дем’яненка Ігоря Євгенійовича на дозвіл виконання робіт на висоті із застосуванням індивідуальних засобів безпеки; не надані документи працівника Штоюнди Дениса Васильовича з допуску до роботи з електроустановками напругою до 1000 Вольт, а також документи на дозвіл виконання робіт на висоті із застосуванням індивідуальних засобів безпеки, дійсні на термін виконання робіт; не надані документи працівника Деньгіна Ігоря Вікторовича на дозвіл виконання робіт на висоті із застосуванням індивідуальних засобів безпеки, дійсний на термін виконання робіт - детальніше у вкладеному файлі "СКАРГА 150819_1".
Крім того, надана Ліцензія державної архітектурно-будівельної інспекції ТОВ «ОНВЕКС» № 79-Л від 27.12.2018р. передбачає виконання робіт щодо систем вентиляції та кондиціонування на об’єктах за класом наслідків СС2, а саме середні наслідки.
Будівля Замовника Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, що знаходиться за адресою м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 відноситься до категорії об’єктів за класом наслідків СС3 – значні наслідки, тому ТОВ «ОНВЕКС» не має відповідних дозвільних документів для проведення робіт на об’єкті Замовника.
Надаємо порівняльну таблицю об’єктів за класом наслідків СС2 та СС3: - детальніше у вкладеному файлі "СКАРГА 150819_1".
З огляду на вище викладене, просимо Замовника переглянути рішення щодо визнання ТОВ «ОНВЕКС» переможцем закупівлі № UA-2019-07-23-001755-b.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 17:59
Повідомляємо Вам, що вимога про усунення порушення від 15 серпня 2019 року за номером UA-2019-07-23-001755-b.c1 в Управлінні адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі – Замовник) розглянута.
Відповідно до рішення від 15.08.2019 (протокол розгляду від 15.08.2019 № 532) пропозиція Учасника - ТОВ "ОНВЕКС" (код ЄДРПОУ 37062881) визнана такою, що відповідає кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної документації, підстави для її відхилення у Замовника відсутні.
Разом із цим, викладені у вимозі обставини не відповідають дійсності та спростовуються документами оприлюдненими у процедурі закупівлі UA-2019-07-23-001755-b «Послуги з монтажу кондиціонерів» ДК 021:2015 код 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи» у зв’язку з чим вони є необґрунтованими та не підлягають задоволенню. Натомість вважаємо прийняте Замовником рішення, викладене у протоколі розгляду від 15.08.2019 № 532, таким що відповідає вимогам чинного законодавства України, в якому враховані всі фактичні обставини та надано належну оцінку документам.
Відповідно до рішення від 15.08.2019 (протокол розгляду від 15.08.2019 № 532) пропозиція Учасника - ТОВ "ОНВЕКС" (код ЄДРПОУ 37062881) визнана такою, що відповідає кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної документації, підстави для її відхилення у Замовника відсутні.
Разом із цим, викладені у вимозі обставини не відповідають дійсності та спростовуються документами оприлюдненими у процедурі закупівлі UA-2019-07-23-001755-b «Послуги з монтажу кондиціонерів» ДК 021:2015 код 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи» у зв’язку з чим вони є необґрунтованими та не підлягають задоволенню. Натомість вважаємо прийняте Замовником рішення, викладене у протоколі розгляду від 15.08.2019 № 532, таким що відповідає вимогам чинного законодавства України, в якому враховані всі фактичні обставини та надано належну оцінку документам.
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001755-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24", Код ЄДРПОУ:39867638
Дата подання: 19 серпня 2019 11:02
СКАРГА щодо визнання переможця закупівлі № UA-2019-07-23-001755-b
Просимо Замовника надати протокол розгляду скарги № 150819-1 вsд 15.08.19 із зазначенням точної аргументованості по кожному питанню оскарження ,адже рішення щодо визнання ТОВ "ОНВЕКС" переможцем закупівлі має бути переглянуте з ряду причин, а саме:
1. у скарзі чітко зафіксовано, що ТОВ "ОНВЕКС" не надало усіх необхідних посвідчень працівників, що вимагалися закупівлею, що автоматично робить пропозицію ТОВ "ОНВЕКС" такою, що не відповідає вимогам Замовника та не може бути визнанан переможцем закупівлі;
2. у скарзі чітко прописані законодавчі підстави визнання об'єкта Замовника об'єктом за класом наслідків СС3, який у дозвільних документах ТОВ "ОНВЕКС", а саме ліцензії ДАБІ, відсутній, що робить пропозицію ТОВ "ОНВЕКС" такою, що не відповідає вимогам Замовника та не може бути визнанан переможцем закупівлі.
Скарга повинна бути розглянута тендерним комітетом Замовника та винесене відповідне рішення по кожному питанню оскарження переможця ТОВ "ОНВЕКС", у звязку з чим просимо оприлюднити протокол розгляду скарги.
Розгорнути
Згорнути
1. у скарзі чітко зафіксовано, що ТОВ "ОНВЕКС" не надало усіх необхідних посвідчень працівників, що вимагалися закупівлею, що автоматично робить пропозицію ТОВ "ОНВЕКС" такою, що не відповідає вимогам Замовника та не може бути визнанан переможцем закупівлі;
2. у скарзі чітко прописані законодавчі підстави визнання об'єкта Замовника об'єктом за класом наслідків СС3, який у дозвільних документах ТОВ "ОНВЕКС", а саме ліцензії ДАБІ, відсутній, що робить пропозицію ТОВ "ОНВЕКС" такою, що не відповідає вимогам Замовника та не може бути визнанан переможцем закупівлі.
Скарга повинна бути розглянута тендерним комітетом Замовника та винесене відповідне рішення по кожному питанню оскарження переможця ТОВ "ОНВЕКС", у звязку з чим просимо оприлюднити протокол розгляду скарги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 17:56
Повідомляємо Вам, що вимога про усунення порушення від 15 серпня 2019 року за номером UA-2019-07-23-001755-b.c1 в Управлінні адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі – Замовник) розглянута.
Відповідно до рішення від 15.08.2019 (протокол розгляду від 15.08.2019 № 532) пропозиція Учасника - ТОВ "ОНВЕКС" (код ЄДРПОУ 37062881) визнана такою, що відповідає кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної документації, підстави для її відхилення у Замовника відсутні.
Разом із цим, викладені у вимозі обставини не відповідають дійсності та спростовуються документами оприлюдненими у процедурі закупівлі UA-2019-07-23-001755-b «Послуги з монтажу кондиціонерів» ДК 021:2015 код 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи» у зв’язку з чим вони є необґрунтованими та не підлягають задоволенню. Натомість вважаємо прийняте Замовником рішення, викладене у протоколі розгляду від 15.08.2019 № 532, таким що відповідає вимогам чинного законодавства України, в якому враховані всі фактичні обставини та надано належну оцінку документам.
Відповідно до рішення від 15.08.2019 (протокол розгляду від 15.08.2019 № 532) пропозиція Учасника - ТОВ "ОНВЕКС" (код ЄДРПОУ 37062881) визнана такою, що відповідає кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної документації, підстави для її відхилення у Замовника відсутні.
Разом із цим, викладені у вимозі обставини не відповідають дійсності та спростовуються документами оприлюдненими у процедурі закупівлі UA-2019-07-23-001755-b «Послуги з монтажу кондиціонерів» ДК 021:2015 код 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи» у зв’язку з чим вони є необґрунтованими та не підлягають задоволенню. Натомість вважаємо прийняте Замовником рішення, викладене у протоколі розгляду від 15.08.2019 № 532, таким що відповідає вимогам чинного законодавства України, в якому враховані всі фактичні обставини та надано належну оцінку документам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
800 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП" |
1 048 998,00
UAH з ПДВ
|
980 879,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1 048 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІТЮ "СК ВІКОНД" |
1 133 180,19
UAH з ПДВ
|
1 133 180,19
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС" #37062881 |
Переможець |
800 880,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:17
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
03 січня 2020 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2019 15:20
|
Додаткова угода №1 від 02.12.2019.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2019 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 15:03
|
гарантія 12678.PDF | укладений |
30 серпня 2019 15:03
|
договір.pdf | укладений |
30 серпня 2019 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 45/19-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |