Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу кондиціонерів
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2019-07-23-001755-b f5ca4430422d461883b35a8d84b552f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 18:28
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 18:28
Початок аукціону: 12 серпня 2019 12:07
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу кондиціонерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються у безготівковій формі протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання акта приймання-передачі наданих Послуг, акта приймання-передачі виконавчої документації, план-схеми системи кондиціювання, гарантійний сертифікат на монтаж та налагодження. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні документи
Дата подання: 29 липня 2019 20:42
Дата відповіді: 01 серпня 2019 18:02
Добрий день. Чи розглядаєте ви участь в торгах учасників ФОП? Чи буде дискваліфікований учасник ФОП, якщо в кваліфікаційних документах надасть документи субподрядніка з документами: - копію Ліцензії на проведення віщезазначеніх робіт; - копії документів ПРАЦІВНИКІВ на Дозвіл Виконання робіт на вісоті Із ЗАСТОСУВАННЯ індівідуальніх ЗАСОБІВ безпеки (посвідчення, протокол Дійсний на срок Виконання робіт); - копії допуску ПРАЦІВНИКІВ до роботи з електроустановку напругою до 1000 Вольт;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно вимог тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-001755-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24", Код ЄДРПОУ:39867638
Дата подання: 15 серпня 2019 15:00
СКАРГА щодо визнання переможця закупівлі № UA-2019-07-23-001755-b
Умовами Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації передбачено надання:
- довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- копію ліцензії на проведення робіт;
- копії документів працівників на дозвіл виконання робіт на висоті із застосуванням індивідуальних засобів безпеки (посвідчення, протокол дійсний на термін виконання робіт);
- копії допуску працівників до роботи з електроустановками напругою до 1000 Вольт;
- довідки та копії документів мають бути засвідчені підписом уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням посади і дати підпису.

Звертаємо увагу Замовника, що виходячи з документа учасника-переможця «Довідка про наявність у учасника працівників потрібної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямами, що необхідні для виконання зобов’язань за предметом закупівлі № UA-2019-07-23-001755-b», переможцем ТОВ «ОНВЕКС» не надані усі документи, що вимагались умовами Додатку № 1, а саме не надані документи працівника Дем’яненка Ігоря Євгенійовича на дозвіл виконання робіт на висоті із застосуванням індивідуальних засобів безпеки; не надані документи працівника Штоюнди Дениса Васильовича з допуску до роботи з електроустановками напругою до 1000 Вольт, а також документи на дозвіл виконання робіт на висоті із застосуванням індивідуальних засобів безпеки, дійсні на термін виконання робіт; не надані документи працівника Деньгіна Ігоря Вікторовича на дозвіл виконання робіт на висоті із застосуванням індивідуальних засобів безпеки, дійсний на термін виконання робіт - детальніше у вкладеному файлі "СКАРГА 150819_1".

Крім того, надана Ліцензія державної архітектурно-будівельної інспекції ТОВ «ОНВЕКС» № 79-Л від 27.12.2018р. передбачає виконання робіт щодо систем вентиляції та кондиціонування на об’єктах за класом наслідків СС2, а саме середні наслідки.
Будівля Замовника Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, що знаходиться за адресою м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 відноситься до категорії об’єктів за класом наслідків СС3 – значні наслідки, тому ТОВ «ОНВЕКС» не має відповідних дозвільних документів для проведення робіт на об’єкті Замовника.
Надаємо порівняльну таблицю об’єктів за класом наслідків СС2 та СС3: - детальніше у вкладеному файлі "СКАРГА 150819_1".

З огляду на вище викладене, просимо Замовника переглянути рішення щодо визнання ТОВ «ОНВЕКС» переможцем закупівлі № UA-2019-07-23-001755-b.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 17:59
Повідомляємо Вам, що вимога про усунення порушення від 15 серпня 2019 року за номером UA-2019-07-23-001755-b.c1 в Управлінні адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі – Замовник) розглянута.
Відповідно до рішення від 15.08.2019 (протокол розгляду від 15.08.2019 № 532) пропозиція Учасника - ТОВ "ОНВЕКС" (код ЄДРПОУ 37062881) визнана такою, що відповідає кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної документації, підстави для її відхилення у Замовника відсутні.
Разом із цим, викладені у вимозі обставини не відповідають дійсності та спростовуються документами оприлюдненими у процедурі закупівлі UA-2019-07-23-001755-b «Послуги з монтажу кондиціонерів» ДК 021:2015 код 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи» у зв’язку з чим вони є необґрунтованими та не підлягають задоволенню. Натомість вважаємо прийняте Замовником рішення, викладене у протоколі розгляду від 15.08.2019 № 532, таким що відповідає вимогам чинного законодавства України, в якому враховані всі фактичні обставини та надано належну оцінку документам.
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001755-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24", Код ЄДРПОУ:39867638
Дата подання: 19 серпня 2019 11:02
СКАРГА щодо визнання переможця закупівлі № UA-2019-07-23-001755-b
Просимо Замовника надати протокол розгляду скарги № 150819-1 вsд 15.08.19 із зазначенням точної аргументованості по кожному питанню оскарження ,адже рішення щодо визнання ТОВ "ОНВЕКС" переможцем закупівлі має бути переглянуте з ряду причин, а саме:
1. у скарзі чітко зафіксовано, що ТОВ "ОНВЕКС" не надало усіх необхідних посвідчень працівників, що вимагалися закупівлею, що автоматично робить пропозицію ТОВ "ОНВЕКС" такою, що не відповідає вимогам Замовника та не може бути визнанан переможцем закупівлі;
2. у скарзі чітко прописані законодавчі підстави визнання об'єкта Замовника об'єктом за класом наслідків СС3, який у дозвільних документах ТОВ "ОНВЕКС", а саме ліцензії ДАБІ, відсутній, що робить пропозицію ТОВ "ОНВЕКС" такою, що не відповідає вимогам Замовника та не може бути визнанан переможцем закупівлі.
Скарга повинна бути розглянута тендерним комітетом Замовника та винесене відповідне рішення по кожному питанню оскарження переможця ТОВ "ОНВЕКС", у звязку з чим просимо оприлюднити протокол розгляду скарги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 17:56
Повідомляємо Вам, що вимога про усунення порушення від 15 серпня 2019 року за номером UA-2019-07-23-001755-b.c1 в Управлінні адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі – Замовник) розглянута.
Відповідно до рішення від 15.08.2019 (протокол розгляду від 15.08.2019 № 532) пропозиція Учасника - ТОВ "ОНВЕКС" (код ЄДРПОУ 37062881) визнана такою, що відповідає кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної документації, підстави для її відхилення у Замовника відсутні.
Разом із цим, викладені у вимозі обставини не відповідають дійсності та спростовуються документами оприлюдненими у процедурі закупівлі UA-2019-07-23-001755-b «Послуги з монтажу кондиціонерів» ДК 021:2015 код 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи» у зв’язку з чим вони є необґрунтованими та не підлягають задоволенню. Натомість вважаємо прийняте Замовником рішення, викладене у протоколі розгляду від 15.08.2019 № 532, таким що відповідає вимогам чинного законодавства України, в якому враховані всі фактичні обставини та надано належну оцінку документам.

Документи подані скаржником

15 серпня 2019 15:00
СКАРГА 150819_1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС" 1 080 000,00
UAH з ПДВ
800 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП" 1 048 998,00
UAH з ПДВ
980 879,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24" 1 080 000,00
UAH з ПДВ
1 048 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІТЮ "СК ВІКОНД" 1 133 180,19
UAH з ПДВ
1 133 180,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 22:20
Електронний підпис
12 серпня 2019 22:19
тп оновлена.pdf
06 серпня 2019 14:06
Електронний підпис
06 серпня 2019 14:04
паспорт.pdf
06 серпня 2019 14:04
дозвола.pdf
06 серпня 2019 14:04
проект договору.pdf
06 серпня 2019 14:04
ст. 17.pdf
06 серпня 2019 14:04
відповідність.pdf
06 серпня 2019 14:04
хар 1.pdf
06 серпня 2019 14:04
витяг ПДВ.pdf
06 серпня 2019 14:04
мат-тех база.pdf
06 серпня 2019 14:04
виписка з ЄДР.pdf
06 серпня 2019 14:04
ТП.pdf
06 серпня 2019 14:04
протокол.pdf
06 серпня 2019 14:04
гарантія матеріали.pdf
06 серпня 2019 14:04
ин код.pdf
06 серпня 2019 14:04
наказ.pdf
06 серпня 2019 14:04
санкції.pdf
06 серпня 2019 14:04
ліцензія завірена.pdf
06 серпня 2019 14:04
аналогічні.pdf
06 серпня 2019 14:04
працівникі.pdf
06 серпня 2019 14:04
гарантія ст. 17.pdf
06 серпня 2019 14:04
субпідрядники.pdf
06 серпня 2019 14:04
захист довкілля.pdf
06 серпня 2019 14:04
антикор. прог..pdf
06 серпня 2019 14:04
дод 1.pdf
06 серпня 2019 14:04
дод 2.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 14:19
Електронний підпис
09 серпня 2019 14:17
технічка.pdf
09 серпня 2019 14:17
спотворення.pdf
09 серпня 2019 14:17
протокол знання.pdf
09 серпня 2019 14:17
пропозиція.pdf
09 серпня 2019 14:17
проект договору.pdf
09 серпня 2019 14:17
працівники.pdf
09 серпня 2019 14:17
п.9.pdf
09 серпня 2019 14:17
п.5.pdf
09 серпня 2019 14:17
мтб.pdf
09 серпня 2019 14:17
ліцензія копія.pdf
09 серпня 2019 14:17
лист пояснення п.9.pdf
09 серпня 2019 14:17
лист пояснення дозвіл.pdf
09 серпня 2019 14:17
корупц правопоруш.pdf
09 серпня 2019 14:17
корисл мотив.pdf
09 серпня 2019 14:17
інформаційна довідка.pdf
09 серпня 2019 14:17
заборгованість.pdf
09 серпня 2019 14:17
довідка корупц.pdf
09 серпня 2019 14:17
декларація завірена.pdf
09 серпня 2019 14:17
Декларация.pdf
09 серпня 2019 14:17
гарантійний лист.pdf
09 серпня 2019 14:17
витяг пдв копія.pdf
09 серпня 2019 14:17
витяг з протоколу.pdf
09 серпня 2019 14:17
банкруцтво.pdf
09 серпня 2019 14:17
антикорупційна.pdf
09 серпня 2019 14:17
аналогічний договір 2.pdf
09 серпня 2019 14:17
2наказ.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 17:34
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:33
Пропозиція.pdf
09 серпня 2019 17:33
Копія Виписки з ЄДР.pdf
09 серпня 2019 17:33
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 16:53
Електронний підпис
09 серпня 2019 16:53
Електронний підпис
09 серпня 2019 16:46
Довідка МВС 16.07.2019.pdf
09 серпня 2019 16:44
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
09 серпня 2019 16:44
Підписаний_Лицензия.pdf
09 серпня 2019 16:44
Підписаний_G0819-5727-GL_tender.pdf
09 серпня 2019 16:42
Електробезпека.PDF
09 серпня 2019 16:42
Підвищена небезпека.PDF
09 серпня 2019 16:42
Договір 50_18 від 03.07.2018.pdf
09 серпня 2019 16:42
Проект договору.PDF
09 серпня 2019 16:42
Ліцензія.PDF
09 серпня 2019 16:41
Свідоцтво ПДВ.PDF
09 серпня 2019 16:41
Дозвіл.PDF
09 серпня 2019 16:41
Наказ на директора.PDF
09 серпня 2019 16:41
Довідки п1_п9.pdf
09 серпня 2019 16:41
МТБ.pdf
09 серпня 2019 16:41
Аналогічні договора.pdf
09 серпня 2019 16:41
Згода.pdf
09 серпня 2019 16:41
Працівники.pdf
09 серпня 2019 16:41
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС"

ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІТЮ "СК ВІКОНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС"
#37062881
Переможець 800 880,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС"
#37062881
800 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:17
Звіт про виконання договору.pdf укладений
03 січня 2020 10:16
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 15:20
Додаткова угода №1 від 02.12.2019.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:19
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 15:03
гарантія 12678.PDF укладений
30 серпня 2019 15:03
договір.pdf укладений
30 серпня 2019 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 45/19-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 530 557,18
UAH (в тому числі ПДВ 88 426,20 UAH)