Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-07-23-001735-c 755d945223be4a979bfc5ad481014325
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Машталова

+380342790266 gunptender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 40108798
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15
Контактна особа: Ольга Машталова
+380342790266
gunptender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 15:52
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Холодильник Indesit TIAA 14 (UA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штука
Електричний чайник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться протягом 14 робочих днів, шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом бюджетного періоду. Підставою для проведення розрахунків є видаткова(і) накладна(і). Оплата за поставлений Постачальником Товар, буде проводитись з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:40
Дата відповіді: 25 липня 2019 17:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня у відповідь на Ваші запитання інформуємо: 1. До розгляду допускається еквівалент з аналогічними або кращими технічними характеристиками. 2. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-001735-c.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Миронюк Владислав Сергійович, Код ЄДРПОУ:3523910035
Дата подання: 02 серпня 2019 14:57
Скарга
Шановний Замовник. Довожу до Вашого відома, що у закупівлі № UA-2019-07-23-001735-c , Учасник ТОВ "Епіцентр К", запропонував чайник об`ємом 1,7л та з пластику.
Дана інформація присутня у документі Учасника ТОВ "Епіцентр К", "Порівняльна таблиця технічних характеристик товару. (30 липня 2019 09:12)"

Відповідно до Тендерної документації попереднього тендеру UA-2019-07-16-000763-b Замовником вимагалось - об`єм 2 л, матеріал корпусу - нержавіюча сталь.
Враховуючи зазначене, прошу Вас, скасувати протокол засідання тендерного комітету № 109 від 01.08.2019 та відхилити пропозицію учасника ТОВ "Епіцентр К", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 6 770,00
UAH з ПДВ
6 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Миронюк Владислав Сергійович 6 940,00
UAH з ПДВ
6 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 09:12
NINGBO ROYAL UNION 8516 ses 2018.pdf
30 липня 2019 09:12
Ningbo Royal Union 8516 sert 2019.pdf
30 липня 2019 09:12
UA1.001.003063-13.pdf
30 липня 2019 09:12
Цінова пропозиція.pdf
30 липня 2019 09:12
19. Виписка (11.02.2019).pdf
30 липня 2019 09:12
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
30 липня 2019 09:12
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
30 липня 2019 09:12
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
30 липня 2019 09:12
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Публічні документи

29 липня 2019 14:07
Паспорт.PDF
29 липня 2019 14:07
Виписка.PDF
29 липня 2019 14:07
Відкриття рахунку.PDF
29 липня 2019 14:07
Витяг з реєстру.PDF
29 липня 2019 14:07
Договір.pdf
29 липня 2019 14:07
Підпис.pdf
29 липня 2019 14:07
Пдатковий номер.PDF
29 липня 2019 14:07
Цінова пропозиція.pdf
29 липня 2019 14:07
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ФОП Миронюк Владислав Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 6 770,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 14:33

Документи

02 серпня 2019 14:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
6 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2019 14:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 17:25
Договір від 06.08.2019 № 348.pdf укладений
06 серпня 2019 17:24