Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електричні побутові прилади
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-07-23-001735-c ● 755d945223be4a979bfc5ad481014325
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108798 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15 |
Контактна особа: |
Ольга Машталова +380342790266 gunptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 15:52 |
Очікувана вартість: | 7 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Холодильник Indesit TIAA 14 (UA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штука
Електричний чайник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться протягом 14 робочих днів, шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом бюджетного періоду. Підставою для проведення розрахунків є видаткова(і) накладна(і). Оплата за поставлений Постачальником Товар, буде проводитись з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:40
Дата відповіді: 25 липня 2019 17:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня у відповідь на Ваші запитання інформуємо: 1. До розгляду допускається еквівалент з аналогічними або кращими технічними характеристиками. 2. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001735-c.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Миронюк Владислав Сергійович, Код ЄДРПОУ:3523910035
Дата подання: 02 серпня 2019 14:57
Скарга
Шановний Замовник. Довожу до Вашого відома, що у закупівлі № UA-2019-07-23-001735-c , Учасник ТОВ "Епіцентр К", запропонував чайник об`ємом 1,7л та з пластику.
Дана інформація присутня у документі Учасника ТОВ "Епіцентр К", "Порівняльна таблиця технічних характеристик товару. (30 липня 2019 09:12)"
Відповідно до Тендерної документації попереднього тендеру UA-2019-07-16-000763-b Замовником вимагалось - об`єм 2 л, матеріал корпусу - нержавіюча сталь.
Враховуючи зазначене, прошу Вас, скасувати протокол засідання тендерного комітету № 109 від 01.08.2019 та відхилити пропозицію учасника ТОВ "Епіцентр К", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Дана інформація присутня у документі Учасника ТОВ "Епіцентр К", "Порівняльна таблиця технічних характеристик товару. (30 липня 2019 09:12)"
Відповідно до Тендерної документації попереднього тендеру UA-2019-07-16-000763-b Замовником вимагалось - об`єм 2 л, матеріал корпусу - нержавіюча сталь.
Враховуючи зазначене, прошу Вас, скасувати протокол засідання тендерного комітету № 109 від 01.08.2019 та відхилити пропозицію учасника ТОВ "Епіцентр К", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
6 770,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2019 17:25
|
Договір від 06.08.2019 № 348.pdf | укладений |
06 серпня 2019 17:24
|