Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мережі вуличного освітлення по вулиці 1-го Травня, м. Куп’янськ
Очікувана вартість
1 606 284,40 UAH
UA-2019-07-23-001667-b c30b64f053914d15a0b24a1cadb10147
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Ганна

+380577052159 asik1936@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пл. Свободи, 5 Держпром, 9 під'їзд, 5 поверх м. Харків
Контактна особа: Бикова Ганна
+380577052159
asik1936@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 19:00
Очікувана вартість: 1 606 284,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 818,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


фінансування з обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт мережі вуличного освітлення по вулиці 1-го Травня, м. Куп’янськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки можуть проводитись з попередньою оплатою відповідно до бюджетного законодавства України та постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до трьох місяців з дня надходження коштів на придбання матеріалів у розмірі 30%. від загального річного обсягу. Підрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з актами приймання-передачі виконаних робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовником після надання Підрядником підписаних актів виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником актів з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 14:15
Перелік змін.doc
07 серпня 2019 14:15
ДОДАТОК 6 нова редакція.doc
23 липня 2019 17:26
Додоток 1.xlsx
23 липня 2019 17:26
Додаток 3.docx
23 липня 2019 17:26
Додаток 8.doc
23 липня 2019 17:26
ДОДАТОК 7.doc
23 липня 2019 17:26
ДОДАТОК 5.doc
23 липня 2019 17:26
ДОДАТОК 4.doc
23 липня 2019 17:26
ДОДАТОК 2.doc
23 липня 2019 17:26
ТД Купянськ.docx
07 серпня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 14:15
Перелік змін.doc
07 серпня 2019 14:15
ДОДАТОК 6 нова редакція.doc
23 липня 2019 17:26
ДОДАТОК 6.doc
23 липня 2019 17:26
Додоток 1.xlsx
23 липня 2019 17:26
Додаток 3.docx
23 липня 2019 17:26
Додаток 8.doc
23 липня 2019 17:26
ДОДАТОК 7.doc
23 липня 2019 17:26
ДОДАТОК 5.doc
23 липня 2019 17:26
ДОДАТОК 4.doc
23 липня 2019 17:26
ДОДАТОК 2.doc
23 липня 2019 17:26
ТД Купянськ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 24 липня 2019 17:00
Дата відповіді: 29 липня 2019 11:05
В технічному завданні детально описані вимоги до світильніків. Однак зовсім не вказані вимоги до системи управління та немає ТЗ на управління світильниками. Просимо надати цю інформацію.
Відповідь: Будь яка система управління яка зможе забезпечити: можливість прийому команд керування яскравістю (потужністю) світильника через мережу живлення 220 В (без застосування додаткових ліній зв’язку). Діапазон застосування системи керування світильником: від простого ввімкнення-вимкнення до поступового збільшення зменшення споживання енергії світлодіодним світильником. Регулювання рівня освітлення від 0 до 100% здійснюється з використанням протоколу 1-10В або широтно-імпульсної модуляції PWM. Управління світильником виконується по двупроводній лінії електропостачання.
Світильник сумісний з шкафом керування з подальшим каналом зв’язку пристрою керування з диспетчерським пультом – GSM мережа (GPRS).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕС-БУД" 1 606 080,00
UAH з ПДВ
1 606 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 19:21
Електронний підпис
13 серпня 2019 15:55
Довідка від виробника.pdf
13 серпня 2019 14:08
Електронний підпис
12 серпня 2019 13:10
Технічна документація.pdf
12 серпня 2019 13:10
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 серпня 2019 13:10
Кошторисні.pdf
12 серпня 2019 13:10
Згода з ТЗ.pdf
12 серпня 2019 13:09
Згода з обсягом робіт.pdf
12 серпня 2019 13:09
Довiдка люди.pdf
12 серпня 2019 13:09
Довідки ст17.pdf
12 серпня 2019 13:09
Довідка техніка.pdf
12 серпня 2019 13:09
Довідка субпідрядники.pdf
12 серпня 2019 13:09
Довідка санкції.pdf
12 серпня 2019 13:09
Довідка представник.pdf
12 серпня 2019 13:09
Довідка підписант.pdf
12 серпня 2019 13:09
Довідка ліцензія.pdf
12 серпня 2019 13:09
Довідка досвід.pdf
12 серпня 2019 13:09
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕС-БУД"

Інформація про відміну

Дата відміни
14 серпня 2019 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій