Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 32340000-8 — МІКРОФОНИ ТА ГУЧНОМОВЦІ (МІКРОФОНИ)
Очікувана вартість
271 358,00 UAH
UA-2019-07-23-001644-b cf34d2060cb5449f968b69dca1b83e7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захаряк Любов Василівна

+380324427278 lubov.zaharyak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський академічний обласний музично-драматичний театр ім. Юрія Дрогобича"
Код ЄДРПОУ: 02225588
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, Театральна,1
Контактна особа: Захаряк Любов Василівна
+380324427278
lubov.zaharyak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 11:42
Очікувана вартість: 271 358,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,21%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Радіомікрофон.Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевого бюджету (кошти обласного бюджету) та власні кошти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Театральна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
3 шт
Наголовний мікрофон.Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевого бюджету (кошти обласного бюджету) та власні кошти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Театральна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
10 шт
Радіомікрофон.Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевого бюджету (кошти обласного бюджету) та власні кошти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Театральна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
1 комплекти
Радіомікрофон (комплект 2 мікрофони).Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевого бюджету (кошти обласного бюджету) та власні кошти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Театральна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 банківських днів з моменту отримання Замовником Товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 16:16
Тендерна документація_нова редакція.doc
06 серпня 2019 16:16
ЗМІНИ ЩО ВНОСЯТЬ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕТАЦІЇ.doc
01 серпня 2019 15:48
ЩОДО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ.pdf
23 липня 2019 17:13
Додаток 4.doc
23 липня 2019 17:13
Додаток 3.doc
23 липня 2019 17:13
Додаток 2.doc
23 липня 2019 17:13
Додаток 1.doc
23 липня 2019 17:13
Тендерна документація.doc
06 серпня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 16:16
Тендерна документація_нова редакція.doc
06 серпня 2019 16:16
ЗМІНИ ЩО ВНОСЯТЬ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕТАЦІЇ.doc
01 серпня 2019 15:48
ЩОДО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ.pdf
23 липня 2019 17:13
Додаток 4.doc
23 липня 2019 17:13
Додаток 3.doc
23 липня 2019 17:13
Додаток 2.doc
23 липня 2019 17:13
Додаток 1.doc
23 липня 2019 17:13
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:34
Дата відповіді: 01 серпня 2019 15:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник процедури закупівлі може пропонувати «еквівалент» товару, що закуповується. Проте такий товар технічними, якісними та кількісними характеристиками має відповідати товару, який закуповується по умовах даної процедури. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію оцінки «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Згідно умов Додатку 3 до тендерної документації кожен учасник має зазначити «Опис товару,що пропонується учасником, вказати: Виробника ТМ /назва товару, гарантійний термін (строк) експлуатації товару. Характеристики товару заповнюються учасником по кожному пункту, який наведений Замовником»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Вельгас Андрій Олександрович 220 350,00
UAH з ПДВ
220 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Зільберштейн Руслан Леонідович 231 114,00
UAH з ПДВ
231 114,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 15:11
пропозиція.pdf
21 серпня 2019 15:11
щодо сертифікації.pdf
21 серпня 2019 15:11
технічне завдання.pdf
21 серпня 2019 15:11
проек договору.pdf
21 серпня 2019 15:11
гарантія.pdf
21 серпня 2019 15:11
лист-гарантія.pdf
21 серпня 2019 15:11
лист- гарантія на 17 ст..pdf
21 серпня 2019 15:11
висновок.pdf
21 серпня 2019 15:11
паспорт та код.pdf
21 серпня 2019 15:11
Витяг єдиний.pdf
21 серпня 2019 15:11
Вельгас А.О Витяг.pdf
21 серпня 2019 15:11
аналог. договір №25,ВН.pdf
21 серпня 2019 15:11
аналог.договір, ВН.pdf
21 серпня 2019 15:11
відгук контрагента №1.pdf
21 серпня 2019 15:11
відгук контрагента 2.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 10:59
дфс.pdf
30 серпня 2019 10:59
мвс.pdf
21 серпня 2019 16:43
ст. 17 ч 1 ч 2.pdf
21 серпня 2019 16:43
Фото.pdf
21 серпня 2019 16:43
технічне завдання.pdf
21 серпня 2019 16:43
пропозиція.pdf
21 серпня 2019 16:43
Дог44_3_020419 (002).pdf
21 серпня 2019 16:43
Дог43_3_020419 (002).pdf
21 серпня 2019 16:43
Лист - гарнтія.pdf
21 серпня 2019 16:43
проек договору.pdf
21 серпня 2019 16:43
договір юр.академія.pdf
21 серпня 2019 16:43
відгук.pdf
21 серпня 2019 16:43
переклад.pdf
21 серпня 2019 16:42
200819 01 ФОП ЗІЛЬБЕРШТЕЙН.pdf
21 серпня 2019 16:42
лист Лайтек.pdf
21 серпня 2019 16:42
лист Лайтек (гарантії).pdf
21 серпня 2019 16:42
Document_USR_1005613377.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Вельгас Андрій Олександрович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Зільберштейн Руслан Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Вельгас Андрій Олександрович
#2978900570
Відхилено 220 350,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2019 15:54
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Зільберштейн Руслан Леонідович
#2765514718
Переможець 231 114,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2019 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Зільберштейн Руслан Леонідович
#2765514718
231 114,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2019 16:01
Електронний підпис
26 серпня 2019 15:57
Сканироват_10002.PDF
26 серпня 2019 15:57
Сканироват_10001.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 15:42
Звіт про виконання.pdf укладений
30 жовтня 2019 15:39
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 17:55
Договір.pdf укладений
06 вересня 2019 17:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 231 114,00
UAH