Екологічний менеджмент (Оцінка впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження діяльності для Кегичівського ПСГ філії "Оператор газосховищ України")
Очікувана вартість
636 000,00 UAH
UA-2019-07-23-001641-b 002c1e9316044c52970d3dc5f10b9693
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 42601222
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна, Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 3-Й ПОВЕРХ
Контактна особа замовника: Скрипченко Олена Юріївна
(032) 234-93-65
skripchenko-yu@utg.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 13:43
Очікувана вартість: 636 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000204-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Оцінка впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження діяльності для Кегичівського ПСГ філії "Оператор газосховищ України"». Джерело фінансування: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Оцінка впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження діяльності для Кегичівського ПСГ філії "Оператор газосховищ України"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У строк 30 календарних днів з дати підписання відповідного акту здачі-приймання наданих послуг Джерело фінансування: кошти підприємства. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кваліфікаційних крітеріїв
Дата подання: 30 липня 2019 12:31
Дата відповіді: 01 серпня 2019 13:21
У складі Кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до Учасників торгів Вами наведена наступна вимога: «Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надає наступні документи: 2.2.1. Скан-копія одного з наведених нижче документів з додатками, що підтверджує технічну компетентність лабораторії, наданих Учаснику (або його структурному підрозділу, або залученому до надання послуг субпідряднику): - Атестат (з усіма додатками) про акредитацію лабораторії, щодо відповідності критеріям атестації вимогам стандарту ДСТУ ЕN ISO/ІЕС 17025, наданого Національним агенством з акредитації України (або вимогам стандарту EN ISO/IEC 17025, надану органом з акредитації, що є підписантом Угоди ILAC), або - Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012, або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей лабораторії, або Свідоцтво про атестацію на підтвердження технічної компетентності лабораторіїна проведення вимірювань у сфері метрологічного нагляду виданої ДП «Укрметртестстандарт» або іншим структурним підрозділом (державним підприємством) Міністерства економічного розвитку і торгівлі. Галузь показників повинна покривати вимірювання всіх наявних факторів впливу (кількісні та якісні показники викидів і скидів, фізичні та біологічні, шумові, вібраційні, світлові, теплові, радіаційні, та інші фактори впливу)». Оскільки формулювання "інші фактори впливу" є неточним, просимо надати вичерпний перелік факторів впливу, вимірювання яких повинна покривати галузь показників лабораторії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 2.2.1ДодаткуІІ тендерної документації сформульовано відповідно до абзацу 4 пункту 5 частини 2 статті 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», який включає в себе наступні фактори впливу: кількісні та якісні показники викидів і скидів, фізичні та біологічні, шумові, вібраційні, світлові, теплові, радіаційні фактори
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 30 липня 2019 13:21
Дата відповіді: 31 липня 2019 15:06
У розділі Забезпечення тендерної пропозиції Тендерної документації встановлено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Просимо надати роз’яснення, з якого числа починається перебіг цього строку та яким днем закінчується. Відповідно до Листа Мінюсту №20-34-968, від 21.07.2005, «Коли строки визначаються днями, то їх обчислюють з дня, наступного після того дня, з якого починається строк. Якщо останній день строку припадає на святковий, вихідний або неробочий день, то днем закінчення строку вважається найближчий робочий день. Також, відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок». Виходячи з цього, датою початку перебігу строку дії тендерного забезпечення є 22.08.2019 року, а датою закінчення - 20.12.2019 року. Просимо підтвердити чи спростувати таке твердження. Також просимо надати відповідь стосовно того, чи буде порушенням з боку Учасника, встановлення більшого ніж 120 днів строку дії забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.251 Цивільного кодексу України закріплено поняття строку та терміну. Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Згідно ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Учасникам, при оформленні забезпечення тендерної пропозиції необхідно враховувати викладене вище.
Уточнюючі питання щодо тендеру
Дата подання: 02 серпня 2019 16:21
Дата відповіді: 06 серпня 2019 17:05
Скажіть будь-ласка, чи проводилися раніше виміри на СЗЗ, повітря, вода, шум, вібрація? Чи є укладені договори на відходи? Чи була розроблено раніше проект ОВНС, дозвіл на викиди, інвентаризація відходів? Витримана санітарно-захисна зона?
Відповідь: В ДодаткуІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА тендерної документації зазначено етапність надання послуг. Пункт 4 Календарний план надання послуг етап №1 включає в себе Аналітичне опрацювання наданих замовником документів, збір та аналіз інформації про стан навколишнього середовища і впливу на нього планової діяльності. Отримання умов та вимог щодо обсягів досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Тому інформація зазначена у запитанні буде надаватися для аналізу переможцю тендеру «Виконавцю» з надання послуг Оцінка впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження діяльності для Кегичівського ПСГ філії "Оператор газосховищ України".
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-001641-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ ", Код ЄДРПОУ:42105076
Дата подання: 07 серпня 2019 15:00
Щодо усунення дискриминаційних умов
Проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого Закону України «Про публічні закупівлі» порядку.
У складі Кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до Учасників торгів Вами наведена наступна вимога: «Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надає наступні документи: 2.2.1. Скан-копія одного з наведених нижче документів з додатками, що підтверджує технічну компетентність лабораторії, наданих Учаснику (або його структурному підрозділу, або залученому до надання послуг субпідряднику): - Атестат (з усіма додатками) про акредитацію лабораторії, щодо відповідності критеріям атестації вимогам стандарту ДСТУ ЕN ISO/ІЕС 17025, наданого Національним агенством з акредитації України (або вимогам стандарту EN ISO/IEC 17025, надану органом з акредитації, що є підписантом Угоди ILAC), або - Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012, або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей лабораторії, або Свідоцтво про атестацію на підтвердження технічної компетентності лабораторіїна проведення вимірювань у сфері метрологічного нагляду виданої ДП «Укрметртестстандарт» або іншим структурним підрозділом (державним підприємством) Міністерства економічного розвитку і торгівлі. Галузь показників повинна покривати вимірювання всіх наявних факторів впливу (кількісні та якісні показники викидів і скидів, фізичні та біологічні, шумові, вібраційні, світлові, теплові, радіаційні, та інші фактори впливу)».

Вказана вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до Технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі (Додаток №1 до ТД), об’єктом послуги є виробниче управління підземного зберігання газу, що здійснює діяльність із закачування, зберігання та відбору природного газу. У процесі експлуатації (компресорних станцій / свердловин підземного сховища газу / газорозподільчих станцій) можуть мати місце впливи на геологічне, повітряне, водне та ґрунтове середовища. Закачування, зберігання та відбір природного газу планується здійснювати з існуючого чи реконструйованого обладнання (компресорні станції / експлуатаційний фонд свердловин / газорозподільчі станції) яке знаходяться за межами житлової забудови.

Така діяльність, враховуючи місце провадження та технічні вимоги предмета закупівлі, не матиме радіаційних факторів впливу, а відтак немає необхідності у тому, щоб галузь показників лабораторії покривалп вимірювання радіаційного фактору впливу.

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.

У зв’язку із вищевикладеним просимо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо покриття лабораторією вимірювання радіаційного фактору впливу.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 09:06
Відповідь: Екологічний менеджмент (Оцінка впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження діяльності для Кегичівського ПСГ філії "Оператор газосховищ України")

Як зазначалося у абзаці 2 вимоги об’єкти підземного зберігання газу можуть впливати на геологічне, повітряне, водне та ґрунтове середовища. Оскільки об’єкт надання послуг споживає воду з підземних водоносних горизонтів для господарських та побутових (питних) потреб. та керуючись вимогами ДСанПІН 2.2.4.-400-10 та НРБУ – 97 встановлені наступні радіаційні показники безпечності питної води:
--------------------------------------------------
| N | Найменування |Одиниці виміру|Нормативи| Методики |
|з/п | показників | | | визначення |
| | | | | згідно з |
| | | | | додатком 5 |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 1 |Сумарна | Бк/куб.дм | <= 1 |п. 53 |
| |активність | | | |
| |природної суміші | | | |
| |ізотопів U | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 2 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 1 |п. 53 |
| |226 | | | |
| | Ra | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 3 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 1 |п. 53 |
| |228 | | | |
| | Ra | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 4 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 100 |п. 53 |
| |222 | | | |
| | Rn | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 5 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 2 |п. 53 |
| |137 | | | |
| | Cs | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 6 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 2 |п. 53 |
| |90 | | | |
| | Sr | | | |
------------------------------------------------------------------
Ці показники повинні контролюватися з відповідною періодичністю. При цьому слід зазначити, що згідно статті 1 розділу ЗУ «Про питну воду» питна вода - вода, призначена для споживання людиною (водопровідна, фасована, з бюветів, пунктів розливу, шахтних колодязів та каптажів джерел), для використання споживачами для задоволення фізіологічних, санітарно-гігієнічних, побутових та господарських потреб, а також для виробництва продукції, що потребує її використання, склад якої за органолептичними, мікробіологічними, паразитологічними, хімічними, фізичними та радіаційними показниками відповідає гігієнічним вимогам.
При цьому об’єкт досліджень працює на підставі діючого дозволу на спеціальне водокористування де чітко зазначена мета водокористування.
Враховуючи п.2 статті 1 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» громадськість - одна чи більше фізичних або юридичних осіб, їх об’єднання, організації або групи. Колектив підприємства і населення зобов’язане бути ознайомлене з радіаційними показниками води, що використовується.
Тому для формування та винесення на громадські слухання звіту та матеріалів про оцінку пливу на довкілля необхідно встановити та оприлюднити значення вмісту природних радіо
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001641-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ ", Код ЄДРПОУ:42105076
Дата подання: 21 серпня 2019 18:03
Щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ"
Тендерна пропозиція Учасника публічної закупівлі із Екологічний менеджмент (Оцінка впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження діяльності для Кегичівського ПСГ філії "Оператор газосховищ України") (ID UA-2019-07-23-001641-b) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ", підлягає відхиленню за таких обставин:

1. Учасником не надано документів, що підтверджують інформацію, що надана Учасником у Листі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
2. Усі копії документів завірені Учасником всупереч чинному законодавству - немає дати завірення документів. Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55.
За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:
-зі слів "Згідно з оригіналом",
-назви посади,
-особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,
-дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
3. Учасником надано Довідку про виконання аналогічного договору, у якій всупереч вимогам Замовника, зазначено договір, який було укладено між учасником та його контрагентом, але не надано інформації та доказів виконання цього договору. Договір не містить Акту приймання-передачі наданих послуг, що є його невід’ємною частиною у разі виконання послуг за договором. Замовником надана така вимога щодо надання усіх додатків, які є невід'ємною частиною договору (якщо є такі додатки), яка не виконана Учасником.
4. Галузь вимірювань показників лабораторії, що надана у складі тендерної пропозиції Учасником не покриває вимірювання всіх наявних факторів впливу (кількісні та якісні показники викидів і скидів, фізичні та біологічні, шумові, вібраційні, світлові, теплові, радіаційні, та інші фактори впливу), всупереч вимогам Замовника.
Договір субпідряду (Договір про надання платних послуг екологічного характеру №4-вим від 22 квітня 2019 року), що міститься у тендерній пропозиції Учасника, містить вичерпний перелік послуг що надаються за цим Договором. Цей перелік не включає в себе вимірювання вібраційних, світлових, теплових, радіаційних факторів впливу.
Також у складі Тендерної пропозиції Учасника не надано договір субпідряду №01/2018-Л від 03.12.2018, укладеного між ТОВ «НВП «ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ» та ДП АК «Надра України «Західукргеологія», на який посилається контрагент Учасника як суб’єкта, що має здійснити вимірювання радіаційних факторів впливу.
5. Строк дії Банківської Гарантії Учасника закінчується «25» грудня 2019 року, що становить 125 днів та суперечить вимозі Замовника щодо забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до ТД Замовника, Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Розкриття тендерних пропозиції відбувається у день аукціону, 21.08.2019.
Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Тобто перебіг строку «120 днів» починається з наступного дня після 21.08.2019 року.
Таким чином, строк у 120 днів повинен закінчуватися 20 грудня 2019 року.

Враховуючи викладене, просимо розглянути питання щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2019 15:43
Ваші вимоги є безпідставними

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000043 ● 652db9a120774d649a9e52f535536a49
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-14
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-14 17:07:02
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

14.11.2019 № 328

Київ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 14.11.2019 № 328


Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2019-07-23-001641-b 23.09.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник правомірно прийняв рішення щодо визнання Учасника переможцем. Запереречення з додатками подано в окремому файлі.

2019-12-10 10:07:43

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ", 42601222, Україна, Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 3-Й ПОВЕРХ
  2. Інформація про предмет закупівлі: Оцінка впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження діяльності для Кегичівського ПСГ філії "Оператор газосховищ України", 636000UAH, 90710000-7, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: 002c1e9316044c52970d3dc5f10b9693, 2019-07-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 14 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Оператор газосховищ України» АТ «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 22.07.2019№ 203/1), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.08.2019 № 203/2, повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.09.2019 № 1909000118, звіт про результати проведення процедури закупівлі. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 2.2 Додатку № ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників торгів» до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції надає наступні документи: 2.2.1. Скан-копія одного з наведених нижче документів з додатками, що підтверджує технічну компетентність лабораторії, наданих Учаснику (або його структурному підрозділу, або залученому до надання послуг субпідряднику): - Атестат (з усіма додатками) про акредитацію лабораторії, щодо відповідності критеріям атестації вимогам стандарту ДСТУ ЕN ISO/ІЕС 17025, наданого Національним агентством з акредитації України (або вимогам стандарту EN ISO/IEC 17025, надану органом з акредитації, що є підписантом Угоди ILAC), або - Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012, або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей лабораторії, або Свідоцтво про атестацію на підтвердження технічної компетентності лабораторії на проведення вимірювань у сфері метрологічного нагляду виданої ДП «Укрметртестстандарт» або іншим структурним підрозділом (державним підприємством) Міністерства економічного розвитку і торгівлі. Галузь показників повинна покривати вимірювання всіх наявних факторів впливу (кількісні та якісні показники викидів і скидів, фізичні та біологічні, шумові, вібраційні, світлові, теплові, радіаційні, та інші фактори впливу). 2.2.2. В разі надання документа (-ів), наведеного в пункті 2.2.1. щодо субпідрядної організації, в складі тендерної пропозиції повинна обов’язково бути надана скан-копія гарантійного листа такого суб’єкта господарювання про наявність договірних відносин з учасником та посиланням на номер і дату такого договору. Проте, учасник ТОВ «ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ» на порушення вказаних вимог надав у складі тендерної пропозиції Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 від 28.11.2018 № 06-051/18 (далі – Свідоцтво), видане санітарно-екологічній лабораторії ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ» та додаток до Свідоцтва від 28.11.2019 № 06-51/18 щодо сфери об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється Свідоцтво, галузь показників якого не покриває вимірювання всіх наявних факторів впливу, а саме радіаційних факторів впливу. Слід зазначити, що номер Свідоцтва, зазначений в додатку до нього, не відповідає номеру, вказаному на Свідоцтві. На підтвердження вимог щодо вимірювання радіаційних факторів впливу учасник ТОВ «ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ» надав в складі тендерної пропозиції Свідоцтво про відповідність системи керування вимірюванням від 08.05.2019 № РЛ 040/19, видане ДП НАК «Надра України» «Західукргеологія». При цьому гарантійний лист ДП НАК «Надра України» «Західукргеологія» про наявність договірних відносин з учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ» у складі тендерної документації не надано. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ» не відповідала вимогам пунктів 2.2.1 та 2.2.2 тендерної документації Замовника. Проте, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ» як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, а визначив його переможцем та уклав з ним договір від 17.09.2019 № 1909000118., 02 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ" 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕССЕЙ" 310 000,00
UAH з ПДВ
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "ІВП "ВНІПІТРАНСГАЗ" 576 000,00
UAH з ПДВ
499 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" 550 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛЬВЕТУРІ" 520 000,00
UAH з ПДВ
520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СПЕЦЕКОРЕСУРС" 530 000,00
UAH з ПДВ
530 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ " 616 000,00
UAH з ПДВ
616 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 12:10
Довідка_МВС.PDF
20 серпня 2019 14:26
Опитувальник юр особи.pdf
20 серпня 2019 14:26
Свідоцтво Радіологія.pdf
20 серпня 2019 14:26
Довідка радіологія_.pdf
20 серпня 2019 14:26
Статут підприємства.pdf
20 серпня 2019 14:26
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 16:36
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
20 серпня 2019 16:36
Підписаний_G0819-5931-GL_tender.pdf
20 серпня 2019 16:36
Підписаний_Лицензия.pdf
20 серпня 2019 16:36
2.1.7. Стаття 17.pdf
20 серпня 2019 16:36
2.1.6. Гарантійний лист.pdf
20 серпня 2019 16:36
2.1.5. Статут.pdf
20 серпня 2019 16:36
2.1.3. Зразок підпису.pdf
20 серпня 2019 16:36
1.3.3. Відгук.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 13:46
Підписаний_Лицензия.pdf
20 серпня 2019 13:46
Субпідряд.rar
20 серпня 2019 13:46
Протокол от 19.08.19.pdf
20 серпня 2019 13:46
Підписаний_G0819-6122-GL_tender.pdf
20 серпня 2019 13:46
Отсутствие санкций .pdf
20 серпня 2019 13:46
2.1.4. Свідоцтво ПДВ.PDF
20 серпня 2019 13:46
1.1.1. Відомості про МТР.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 11:14
гарантия 12490.zip
20 серпня 2019 11:14
12 Довідка підпис.pdf
20 серпня 2019 11:14
11 Довідка ст17.pdf
20 серпня 2019 11:14
16 Довідка субпідряд.pdf
20 серпня 2019 11:14
15 Опитувальник схема.pdf
20 серпня 2019 11:14
09 Статут ГС.pdf
20 серпня 2019 11:14
08 Витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2019 11:14
07 Паспорт директор.pdf
20 серпня 2019 11:14
14 Свідоцтво ISO 10012-2015.pdf
20 серпня 2019 11:14
06 Наказ директор.PDF
20 серпня 2019 11:14
05 Протокол директор.pdf
20 серпня 2019 11:14
04 Договір _01 07-ОВД.pdf
20 серпня 2019 11:14
04 Відгук.pdf
20 серпня 2019 11:14
01 Гарантлист.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 15:02
свідоцтва лаборатор.pdf
20 серпня 2019 15:02
Політика_вельветурі.pdf
20 серпня 2019 15:02
Підписаний_Лицензия.pdf
20 серпня 2019 15:02
Паспорт Овчаренко А.О..pdf
20 серпня 2019 15:02
Банк гарантія.pdf
20 серпня 2019 15:02
Договір Кашперівський.pdf
20 серпня 2019 15:02
зразок підпису.pdf
20 серпня 2019 15:02
опис.pdf
20 серпня 2019 15:02
Довідка 20 ст.17 ст28.pdf
20 серпня 2019 15:02
наказ на призначення.pdf
20 серпня 2019 15:02
відгук.pdf
20 серпня 2019 15:02
Довідка 15 маттех база.pdf
20 серпня 2019 15:02
гаран лист Додаток 1.pdf
20 серпня 2019 15:02
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 16:31
Паспорт Рудь М.М..pdf
20 серпня 2019 16:31
відгук.pdf
20 серпня 2019 16:31
Банківська гарантія.zip
20 серпня 2019 16:31
Договір Авантаж.pdf
20 серпня 2019 16:31
Довідка 6 працівники.pdf
20 серпня 2019 16:30
Статут Спецекоресурс.pdf
20 серпня 2019 16:30
цінова пропоз_0001.pdf
20 серпня 2019 16:30
Рішення 1_спецеко.pdf
20 серпня 2019 16:30
опис статут.pdf
20 серпня 2019 16:30
наказ на призначення.pdf
20 серпня 2019 16:30
гаран лист Довідка 4.pdf
20 серпня 2019 16:30
гар лист Додаток1.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 16:23
sign.p7s
20 серпня 2019 16:22
працівники.pdf
20 серпня 2019 16:22
опитувальник.pdf
20 серпня 2019 15:59
sign.p7s
20 серпня 2019 15:58
sign.p7s
20 серпня 2019 13:25
sign.p7s
20 серпня 2019 13:20
sign.p7s
20 серпня 2019 13:15
Аналогічні договори.pdf
20 серпня 2019 13:15
мат тех база.pdf
20 серпня 2019 13:15
працівники.pdf
20 серпня 2019 13:15
опитувальник.pdf
20 серпня 2019 13:15
Сертифікат iso.pdf
20 серпня 2019 13:15
витяг з ЄДР.pdf
20 серпня 2019 13:15
Витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2019 13:15
Довідка Банк — копия 2.pdf
20 серпня 2019 13:15
Статут.pdf
20 серпня 2019 13:15
гарант лист санкції.pdf
20 серпня 2019 13:15
довідка довкілля.pdf
20 серпня 2019 13:15
довідка ст.17.pdf
20 серпня 2019 13:15
згода на обробку.pdf
20 серпня 2019 13:15
довідка ДФС.pdf
20 серпня 2019 13:15
Licence.pdf.(1) (1).P7S
20 серпня 2019 13:15
Licence (1).pdf
20 серпня 2019 13:15
Licence.pdf.(2) (2).P7S
20 серпня 2019 13:15
Dovirenist_Ryzhiy (1).pdf
20 серпня 2019 13:15
Dovirenist_Ryzhiy.pdf.(2) (1).P7S
20 серпня 2019 13:15
Dovirenist_Ryzhiy.pdf.(1) (1).P7S
20 серпня 2019 13:15
БГ УТГ 5343.pdf
20 серпня 2019 13:15
БГ УТГ 5343.pdf.(1).P7S
20 серпня 2019 13:15
БГ УТГ 5343.pdf.(2).P7S
20 серпня 2019 13:15
гарант лист дод1.pdf
20 серпня 2019 13:15
ТЗ.pdf
20 серпня 2019 13:15
Дог з додатками.pdf
20 серпня 2019 13:15
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ"
#40466483
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ"
#40466483
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 вересня 2019 16:50
_договір.pdf укладений
17 вересня 2019 16:50

Актуальні тендери

До пошуку