Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 42601222 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 3-Й ПОВЕРХ |
Контактна особа: |
Скрипченко Олена Юріївна (032) 234-93-65 skripchenko-yu@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 744 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця у строк 30 календарних днів з дати підписання відповідного акту здачі-приймання наданих послуг Джерело фінансування: кошти підприємства. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2019 17:08 |
Додаток ІХ Опитувальник фізособа.xlsx | |
23 липня 2019 17:08 |
Додаток VІII Опитувальник юрособи.xls | |
23 липня 2019 17:08 |
Додаток VII Екоопитувальник.docx | |
23 липня 2019 17:08 |
Додаток VI Гарантія договору.docx | |
23 липня 2019 17:08 |
Додаток V Гарантія пропозиції.docx | |
23 липня 2019 17:08 |
Додаток ІV Проект договору.pdf | |
23 липня 2019 17:08 |
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx | |
23 липня 2019 17:08 |
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії (1).pdf | |
23 липня 2019 17:08 |
Додаток 1-а до тех. вимог.docx | |
23 липня 2019 17:08 |
Додаток І Технічні вимоги.pdf | |
23 липня 2019 17:08 |
ТД (2).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Учасникам, при оформленні забезпечення тендерної пропозиції необхідно враховувати викладене вище.
Вимоги про усунення порушення
У складі Кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до Учасників торгів Вами наведена наступна вимога: «Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надає наступні документи: 2.2.1. Скан-копія одного з наведених нижче документів з додатками, що підтверджує технічну компетентність лабораторії, наданих Учаснику (або його структурному підрозділу, або залученому до надання послуг субпідряднику): - Атестат (з усіма додатками) про акредитацію лабораторії, щодо відповідності критеріям атестації вимогам стандарту ДСТУ ЕN ISO/ІЕС 17025, наданого Національним агенством з акредитації України (або вимогам стандарту EN ISO/IEC 17025, надану органом з акредитації, що є підписантом Угоди ILAC), або - Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012, або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей лабораторії, або Свідоцтво про атестацію на підтвердження технічної компетентності лабораторіїна проведення вимірювань у сфері метрологічного нагляду виданої ДП «Укрметртестстандарт» або іншим структурним підрозділом (державним підприємством) Міністерства економічного розвитку і торгівлі. Галузь показників повинна покривати вимірювання всіх наявних факторів впливу (кількісні та якісні показники викидів і скидів, фізичні та біологічні, шумові, вібраційні, світлові, теплові, радіаційні, та інші фактори впливу)».
Вказана вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до Технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі (Додаток №1 до ТД), об’єктом послуги є виробниче управління підземного зберігання газу, що здійснює діяльність із закачування, зберігання та відбору природного газу. У процесі експлуатації (компресорних станцій / свердловин підземного сховища газу / газорозподільчих станцій) можуть мати місце впливи на геологічне, повітряне, водне та ґрунтове середовища. Закачування, зберігання та відбір природного газу планується здійснювати з існуючого чи реконструйованого обладнання (компресорні станції / експлуатаційний фонд свердловин / газорозподільчі станції) яке знаходяться за межами житлової забудови.
Така діяльність, враховуючи місце провадження та технічні вимоги предмета закупівлі, не матиме радіаційних факторів впливу, а відтак немає необхідності у тому, щоб галузь показників лабораторії покривалп вимірювання радіаційного фактору впливу.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
У зв’язку із вищевикладеним просимо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо покриття лабораторією вимірювання радіаційного фактору впливу.
Як зазначалося у абзаці 2 вимоги об’єкти підземного зберігання газу можуть впливати на геологічне, повітряне, водне та ґрунтове середовища. Оскільки об’єкт надання послуг споживає воду з підземних водоносних горизонтів для господарських та побутових (питних) потреб. та керуючись вимогами ДСанПІН 2.2.4.-400-10 та НРБУ – 97 встановлені наступні радіаційні показники безпечності питної води:
--------------------------------------------------
| N | Найменування |Одиниці виміру|Нормативи| Методики |
|з/п | показників | | | визначення |
| | | | | згідно з |
| | | | | додатком 5 |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 1 |Сумарна | Бк/куб.дм | <= 1 |п. 53 |
| |активність | | | |
| |природної суміші | | | |
| |ізотопів U | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 2 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 1 |п. 53 |
| |226 | | | |
| | Ra | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 3 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 1 |п. 53 |
| |228 | | | |
| | Ra | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 4 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 100 |п. 53 |
| |222 | | | |
| | Rn | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 5 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 2 |п. 53 |
| |137 | | | |
| | Cs | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 6 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 2 |п. 53 |
| |90 | | | |
| | Sr | | | |
------------------------------------------------------------------
Ці показники повинні контролюватися з відповідною періодичністю. При цьому слід зазначити, що згідно статті 1 розділу ЗУ «Про питну воду» питна вода - вода, призначена для споживання людиною (водопровідна, фасована, з бюветів, пунктів розливу, шахтних колодязів та каптажів джерел), для використання споживачами для задоволення фізіологічних, санітарно-гігієнічних, побутових та господарських потреб, а також для виробництва продукції, що потребує її використання, склад якої за органолептичними, мікробіологічними, паразитологічними, хімічними, фізичними та радіаційними показниками відповідає гігієнічним вимогам.
При цьому об’єкт досліджень працює на підставі діючого дозволу на спеціальне водокористування де чітко зазначена мета водокористування.
Враховуючи п.2 статті 1 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» громадськість - одна чи більше фізичних або юридичних осіб, їх об’єднання, організації або групи. Колектив підприємства і населення зобов’язане бути ознайомлене з радіаційними показниками води, що використовується.
Тому для формування та винесення на громадські слухання звіту та матеріалів про оцінку пливу на довкілля необхідно встановити та оприлюднити значення вмісту природних рад
1. Учасником не надано документів, що підтверджують інформацію, що надана Учасником у Листі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
2. Лист про наявність матеріально-технічної бази, Гарантійний лист, Лист про наявність працівників, Інформація про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника, Довідка про виконання аналогічного договору, а також інші документи Учасника не містять вихідних номерів та дат, якими ці документи видані, що суперечить Національному стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55.
3. Усі копії документів завірені Учасником всупереч чинному законодавству - немає дати завірення документів. Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55.
За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:
-зі слів "Згідно з оригіналом",
-назви посади,
-особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,
-дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
4. Учасником надано Довідку про виконання аналогічного договору, у якій всупереч вимогам Замовника, зазначено договір, який було укладено між учасником та його контрагентом, але не надано інформації та доказів виконання цього договору. Договір не містить Акту приймання-передачі наданих послуг, що є його невід’ємною частиною у разі виконання послуг за договором. Замовником надана така вимога щодо надання усіх додатків, які є невід'ємною частиною договору (якщо є такі додатки), яка не виконана Учасником.
5. Галузь вимірювань показників лабораторії, що надана у складі тендерної пропозиції Учасником не покриває вимірювання всіх наявних факторів впливу (кількісні та якісні показники викидів і скидів, фізичні та біологічні, шумові, вібраційні, світлові, теплові, радіаційні, та інші фактори впливу), всупереч вимогам Замовника.
Договір субпідряду (Договір про надання платних послуг екологічного характеру №4-вим від 22 квітня 2019 року), що міститься у тендерній пропозиції Учасника, містить вичерпний перелік послуг що надаються за цим Договором. Цей перелік не включає в себе вимірювання вібраційних, світлових, теплових, радіаційних факторів впливу.
Також у складі Тендерної пропозиції Учасника не надано договір субпідряду №01-294/18 віл 11.12.2018, укладеного між ТОВ «НВП «ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ» та ДП АК «Надра України «Західукргеологія», на який посилається контрагент Учасника як суб’єкта, що має здійснити вимірювання радіаційних факторів впливу.
6. Строк дії Банківської Гарантії Учасника закінчується «25» грудня 2019 року, що становить 125 днів та суперечить вимозі Замовника щодо забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до ТД Замовника, Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Розкриття тендерних пропозиції відбувається у день аукціону, 21.08.2019.
Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Тобто перебіг строку «120 днів» починається з наступного дня після 21.08.2019 року.
Таким чином, строк у 120 днів повинен закінчуватися 20 грудня 2019 року.
Враховуючи викладене, просимо розглянути питання щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ».
У пункті 3.1. даного договору, оприлюдненого учасником, вказано, що договірна ціна послуг, що надаються Виконавцем, узгоджується Сторонами шляхом підписання відповідних додаткових угод, які є невід’ємною частиною Договору.
При цьому жодної такої додаткові угоди не оприлюднено учасником у складі своєї тендерної пропозиції, що не відповідає умовам п.1.3.2. додатку №ІІ (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів) до Тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-14-000020 ● 8c9d40a4788b4661afeec050b4288927
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2019 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2019 № 328
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
до наказу Державної аудиторської служби України
14.11.2019 № 328
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2019-07-23-001632-b 23.09.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник правомірно прийняв рішення щодо визнання Учасника переможцем. Запереречення з додатками подано в окремому файлі.
2019-12-10 10:06:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подано позов про визнання протиправним та скасування висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.) . Позов додається в окремому файлі. |
Дата публікації: | 27 грудня 2019 |
Документи:
27 грудня 2019 09:55
|
позов1632-b.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ" |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕССЕЙ" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "ІВП "ВНІПІТРАНСГАЗ" |
672 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕЛЬВЕТУРІ" |
610 000,00
UAH з ПДВ
|
610 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СПЕЦЕКОРЕСУРС" |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
620 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЕОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ " |
724 000,00
UAH з ПДВ
|
724 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ" #36620064 |
Переможець |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 15:51
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 28 серпня 2019 15:51
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ" #36620064 |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 08:34
|
Договір.pdf | укладений |
17 вересня 2019 08:34
|