Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екологічний менеджмент (Оцінка впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження діяльності для Пролетарського ВУПЗГ філії "Оператор газосховищ України")
Очікувана вартість
744 000,00 UAH
UA-2019-07-23-001632-b 5dbe7f8aa23642f7ad53c9d3a25a9cc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипченко Олена Юріївна

(032) 234-93-65 skripchenko-yu@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 42601222
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 3-Й ПОВЕРХ
Контактна особа: Скрипченко Олена Юріївна
(032) 234-93-65
skripchenko-yu@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 13:00
Очікувана вартість: 744 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000562-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Оцінка впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження діяльності для Пролетарського ВУПЗГ філії "Оператор газосховищ України"». Джерело фінансування: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Оцінка впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження діяльності для Пролетарського ВУПЗГ філії "Оператор газосховищ України"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця у строк 30 календарних днів з дати підписання відповідного акту здачі-приймання наданих послуг Джерело фінансування: кошти підприємства. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кваліфікаційних крітеріїв
Дата подання: 30 липня 2019 12:32
Дата відповіді: 01 серпня 2019 13:21
У складі Кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до Учасників торгів Вами наведена наступна вимога: «Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надає наступні документи: 2.2.1. Скан-копія одного з наведених нижче документів з додатками, що підтверджує технічну компетентність лабораторії, наданих Учаснику (або його структурному підрозділу, або залученому до надання послуг субпідряднику): - Атестат (з усіма додатками) про акредитацію лабораторії, щодо відповідності критеріям атестації вимогам стандарту ДСТУ ЕN ISO/ІЕС 17025, наданого Національним агенством з акредитації України (або вимогам стандарту EN ISO/IEC 17025, надану органом з акредитації, що є підписантом Угоди ILAC), або - Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012, або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей лабораторії, або Свідоцтво про атестацію на підтвердження технічної компетентності лабораторіїна проведення вимірювань у сфері метрологічного нагляду виданої ДП «Укрметртестстандарт» або іншим структурним підрозділом (державним підприємством) Міністерства економічного розвитку і торгівлі. Галузь показників повинна покривати вимірювання всіх наявних факторів впливу (кількісні та якісні показники викидів і скидів, фізичні та біологічні, шумові, вібраційні, світлові, теплові, радіаційні, та інші фактори впливу)». Оскільки формулювання "інші фактори впливу" є неточним, просимо надати вичерпний перелік факторів впливу, вимірювання яких повинна покривати галузь показників лабораторії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 2.2.1ДодаткуІІ тендерної документації сформульовано відповідно до абзацу 4 пункту 5 частини 2 статті 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», який включає в себе наступні фактори впливу: кількісні та якісні показники викидів і скидів, фізичні та біологічні, шумові, вібраційні, світлові, теплові, радіаційні фактори
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 30 липня 2019 13:20
Дата відповіді: 31 липня 2019 15:07
У розділі Забезпечення тендерної пропозиції Тендерної документації встановлено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Просимо надати роз’яснення, з якого числа починається перебіг цього строку та яким днем закінчується. Відповідно до Листа Мінюсту №20-34-968, від 21.07.2005, «Коли строки визначаються днями, то їх обчислюють з дня, наступного після того дня, з якого починається строк. Якщо останній день строку припадає на святковий, вихідний або неробочий день, то днем закінчення строку вважається найближчий робочий день. Також, відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок». Виходячи з цього, датою початку перебігу строку дії тендерного забезпечення є 22.08.2019 року, а датою закінчення - 20.12.2019 року. Просимо підтвердити чи спростувати таке твердження. Також просимо надати відповідь стосовно того, чи буде порушенням з боку Учасника, встановлення більшого ніж 120 днів строку дії забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.251 Цивільного кодексу України закріплено поняття строку та терміну. Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Згідно ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Учасникам, при оформленні забезпечення тендерної пропозиції необхідно враховувати викладене вище.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-001632-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ ", Код ЄДРПОУ:42105076
Дата подання: 07 серпня 2019 15:01
Щодо усунення дискриминаційних умов
Проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого Закону України «Про публічні закупівлі» порядку.
У складі Кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до Учасників торгів Вами наведена наступна вимога: «Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надає наступні документи: 2.2.1. Скан-копія одного з наведених нижче документів з додатками, що підтверджує технічну компетентність лабораторії, наданих Учаснику (або його структурному підрозділу, або залученому до надання послуг субпідряднику): - Атестат (з усіма додатками) про акредитацію лабораторії, щодо відповідності критеріям атестації вимогам стандарту ДСТУ ЕN ISO/ІЕС 17025, наданого Національним агенством з акредитації України (або вимогам стандарту EN ISO/IEC 17025, надану органом з акредитації, що є підписантом Угоди ILAC), або - Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012, або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей лабораторії, або Свідоцтво про атестацію на підтвердження технічної компетентності лабораторіїна проведення вимірювань у сфері метрологічного нагляду виданої ДП «Укрметртестстандарт» або іншим структурним підрозділом (державним підприємством) Міністерства економічного розвитку і торгівлі. Галузь показників повинна покривати вимірювання всіх наявних факторів впливу (кількісні та якісні показники викидів і скидів, фізичні та біологічні, шумові, вібраційні, світлові, теплові, радіаційні, та інші фактори впливу)».

Вказана вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до Технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі (Додаток №1 до ТД), об’єктом послуги є виробниче управління підземного зберігання газу, що здійснює діяльність із закачування, зберігання та відбору природного газу. У процесі експлуатації (компресорних станцій / свердловин підземного сховища газу / газорозподільчих станцій) можуть мати місце впливи на геологічне, повітряне, водне та ґрунтове середовища. Закачування, зберігання та відбір природного газу планується здійснювати з існуючого чи реконструйованого обладнання (компресорні станції / експлуатаційний фонд свердловин / газорозподільчі станції) яке знаходяться за межами житлової забудови.

Така діяльність, враховуючи місце провадження та технічні вимоги предмета закупівлі, не матиме радіаційних факторів впливу, а відтак немає необхідності у тому, щоб галузь показників лабораторії покривалп вимірювання радіаційного фактору впливу.

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.

У зв’язку із вищевикладеним просимо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо покриття лабораторією вимірювання радіаційного фактору впливу.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 09:07
Відповідь: Екологічний менеджмент (Оцінка впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження діяльності для Пролетарського ВУПЗГ філії "Оператор газосховищ України").
Як зазначалося у абзаці 2 вимоги об’єкти підземного зберігання газу можуть впливати на геологічне, повітряне, водне та ґрунтове середовища. Оскільки об’єкт надання послуг споживає воду з підземних водоносних горизонтів для господарських та побутових (питних) потреб. та керуючись вимогами ДСанПІН 2.2.4.-400-10 та НРБУ – 97 встановлені наступні радіаційні показники безпечності питної води:
--------------------------------------------------
| N | Найменування |Одиниці виміру|Нормативи| Методики |
|з/п | показників | | | визначення |
| | | | | згідно з |
| | | | | додатком 5 |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 1 |Сумарна | Бк/куб.дм | <= 1 |п. 53 |
| |активність | | | |
| |природної суміші | | | |
| |ізотопів U | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 2 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 1 |п. 53 |
| |226 | | | |
| | Ra | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 3 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 1 |п. 53 |
| |228 | | | |
| | Ra | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 4 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 100 |п. 53 |
| |222 | | | |
| | Rn | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 5 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 2 |п. 53 |
| |137 | | | |
| | Cs | | | |
|----+-----------------+--------------+---------+----------------|
| 6 |Питома активність| Бк/куб.дм | <= 2 |п. 53 |
| |90 | | | |
| | Sr | | | |
------------------------------------------------------------------
Ці показники повинні контролюватися з відповідною періодичністю. При цьому слід зазначити, що згідно статті 1 розділу ЗУ «Про питну воду» питна вода - вода, призначена для споживання людиною (водопровідна, фасована, з бюветів, пунктів розливу, шахтних колодязів та каптажів джерел), для використання споживачами для задоволення фізіологічних, санітарно-гігієнічних, побутових та господарських потреб, а також для виробництва продукції, що потребує її використання, склад якої за органолептичними, мікробіологічними, паразитологічними, хімічними, фізичними та радіаційними показниками відповідає гігієнічним вимогам.
При цьому об’єкт досліджень працює на підставі діючого дозволу на спеціальне водокористування де чітко зазначена мета водокористування.
Враховуючи п.2 статті 1 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» громадськість - одна чи більше фізичних або юридичних осіб, їх об’єднання, організації або групи. Колектив підприємства і населення зобов’язане бути ознайомлене з радіаційними показниками води, що використовується.
Тому для формування та винесення на громадські слухання звіту та матеріалів про оцінку пливу на довкілля необхідно встановити та оприлюднити значення вмісту природних рад
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001632-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ ", Код ЄДРПОУ:42105076
Дата подання: 21 серпня 2019 18:01
Щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ»
Тендерна пропозиція Учасника публічної закупівлі із Екологічний менеджмент (Оцінка впливу на довкілля у процесі прийняття рішень про провадження діяльності для Пролетарського ВУПЗГ філії "Оператор газосховищ України") (ID UA-2019-07-23-001632-b) ТОВ «НВП «ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ», підлягає відхиленню за таких обставин:

1. Учасником не надано документів, що підтверджують інформацію, що надана Учасником у Листі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
2. Лист про наявність матеріально-технічної бази, Гарантійний лист, Лист про наявність працівників, Інформація про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника, Довідка про виконання аналогічного договору, а також інші документи Учасника не містять вихідних номерів та дат, якими ці документи видані, що суперечить Національному стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55.
3. Усі копії документів завірені Учасником всупереч чинному законодавству - немає дати завірення документів. Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55.
За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:
-зі слів "Згідно з оригіналом",
-назви посади,
-особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,
-дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
4. Учасником надано Довідку про виконання аналогічного договору, у якій всупереч вимогам Замовника, зазначено договір, який було укладено між учасником та його контрагентом, але не надано інформації та доказів виконання цього договору. Договір не містить Акту приймання-передачі наданих послуг, що є його невід’ємною частиною у разі виконання послуг за договором. Замовником надана така вимога щодо надання усіх додатків, які є невід'ємною частиною договору (якщо є такі додатки), яка не виконана Учасником.
5. Галузь вимірювань показників лабораторії, що надана у складі тендерної пропозиції Учасником не покриває вимірювання всіх наявних факторів впливу (кількісні та якісні показники викидів і скидів, фізичні та біологічні, шумові, вібраційні, світлові, теплові, радіаційні, та інші фактори впливу), всупереч вимогам Замовника.
Договір субпідряду (Договір про надання платних послуг екологічного характеру №4-вим від 22 квітня 2019 року), що міститься у тендерній пропозиції Учасника, містить вичерпний перелік послуг що надаються за цим Договором. Цей перелік не включає в себе вимірювання вібраційних, світлових, теплових, радіаційних факторів впливу.
Також у складі Тендерної пропозиції Учасника не надано договір субпідряду №01-294/18 віл 11.12.2018, укладеного між ТОВ «НВП «ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ» та ДП АК «Надра України «Західукргеологія», на який посилається контрагент Учасника як суб’єкта, що має здійснити вимірювання радіаційних факторів впливу.
6. Строк дії Банківської Гарантії Учасника закінчується «25» грудня 2019 року, що становить 125 днів та суперечить вимозі Замовника щодо забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до ТД Замовника, Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Розкриття тендерних пропозиції відбувається у день аукціону, 21.08.2019.
Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Тобто перебіг строку «120 днів» починається з наступного дня після 21.08.2019 року.
Таким чином, строк у 120 днів повинен закінчуватися 20 грудня 2019 року.

Враховуючи викладене, просимо розглянути питання щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2019 15:45
Ваші вимоги є безпідставними
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001632-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВЕЛЬВЕТУРІ", Код ЄДРПОУ:42271156
Дата подання: 28 серпня 2019 14:54
Щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «НВП «ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ»
У довідці щодо виконання аналогічного договору, наданій учасником ТОВ «НВП «ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ», зазначено договір від 10.12.2018 № 1.12/Ж-2018, укладений з ТОВ «ГРІНМАШ».
У пункті 3.1. даного договору, оприлюдненого учасником, вказано, що договірна ціна послуг, що надаються Виконавцем, узгоджується Сторонами шляхом підписання відповідних додаткових угод, які є невід’ємною частиною Договору.
При цьому жодної такої додаткові угоди не оприлюднено учасником у складі своєї тендерної пропозиції, що не відповідає умовам п.1.3.2. додатку №ІІ (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів) до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2019 15:45
Ваші вимоги є безпідставними

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000020 ● 8c9d40a4788b4661afeec050b4288927
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019 16:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.11.2019 № 328

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

до наказу Державної аудиторської служби України
14.11.2019 № 328
Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2019-07-23-001632-b 23.09.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник правомірно прийняв рішення щодо визнання Учасника переможцем. Запереречення з додатками подано в окремому файлі.

2019-12-10 10:06:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позов про визнання протиправним та скасування висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.) . Позов додається в окремому файлі.
Дата публікації: 27 грудня 2019

Документи:

27 грудня 2019 09:55
позов1632-b.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ" 270 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕССЕЙ" 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "ІВП "ВНІПІТРАНСГАЗ" 672 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛЬВЕТУРІ" 610 000,00
UAH з ПДВ
610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СПЕЦЕКОРЕСУРС" 620 000,00
UAH з ПДВ
620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" 650 000,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ " 724 000,00
UAH з ПДВ
724 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 16:41
Додаток ІІ_2.1.5. Статут.pdf
19 серпня 2019 16:41
Додаток ІІ_2.1.3. Паспорт.pdf
19 серпня 2019 16:41
Додаток ІІ_1.3.3. Відгук.pdf
19 серпня 2019 16:41
1.3. Підтвердження.pdf
19 серпня 2019 16:41
1.2.4. Статут.pdf
19 серпня 2019 16:41
1.1. Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2019 16:41
1.1. Технічні вимоги.pdf
19 серпня 2019 16:41
1.1. Захист довкілля.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 16:40
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
20 серпня 2019 16:40
Підписаний_G0819-5936-GL_tender.pdf
20 серпня 2019 16:40
Підписаний_Лицензия.pdf
20 серпня 2019 16:40
2.1.7. Стаття 17.pdf
20 серпня 2019 16:40
2.1.6. Гарантійний лист.pdf
20 серпня 2019 16:40
2.1.5. Статут.pdf
20 серпня 2019 16:40
2.1.3. Зразок підпису.pdf
20 серпня 2019 16:40
1.3.3. Відгук.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 13:56
Підписаний_Лицензия.pdf
20 серпня 2019 13:55
Підписаний_G0819-6123-GL_tender.pdf
20 серпня 2019 13:55
Отсутствие санкций .pdf
20 серпня 2019 13:55
Протокол от 19.08.19.pdf
20 серпня 2019 13:55
Субподряд.rar
20 серпня 2019 13:55
2.1.4. Свідоцтво ПДВ.PDF
20 серпня 2019 13:55
1.1.1. Відомості про МТР.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 15:33
Політика_вельветурі.pdf
20 серпня 2019 15:33
Договір Кашперівський.pdf
20 серпня 2019 15:33
Паспорт Овчаренко А.О..pdf
20 серпня 2019 15:33
свідоцтва лаборатор.pdf
20 серпня 2019 15:33
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
20 серпня 2019 15:33
Підписаний_Лицензия.pdf
20 серпня 2019 15:33
Банківська гарантія.pdf
20 серпня 2019 15:33
наказ на призначення.pdf
20 серпня 2019 15:33
опис.pdf
20 серпня 2019 15:33
Довідка 20 ст.17 ст28.pdf
20 серпня 2019 15:33
зразок підпису.pdf
20 серпня 2019 15:33
відгук.pdf
20 серпня 2019 15:33
Підпис Проле_В_0001_0001.pdf
20 серпня 2019 15:33
МТБ Проле_В_0001_0001.pdf
20 серпня 2019 15:33
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 15:52
відгук.pdf
20 серпня 2019 15:52
банківська гарантія.zip
20 серпня 2019 15:51
Довідка 6 працівники.pdf
20 серпня 2019 15:51
Договір Авантаж.pdf
20 серпня 2019 15:51
Статут Спецекоресурс.pdf
20 серпня 2019 15:51
Паспорт Рудь М.М..pdf
20 серпня 2019 15:51
Рішення 1_спецеко.pdf
20 серпня 2019 15:51
опис статут.pdf
20 серпня 2019 15:51
наказ на призначення.pdf
20 серпня 2019 15:51
гаран лист Довідка 4.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 11:16
гарантия 12491.zip
20 серпня 2019 11:16
16 Довідка субпідряд.pdf
20 серпня 2019 11:16
15 Опитувальник схема.pdf
20 серпня 2019 11:16
14 Свідоцтво ISO 10012-2015.pdf
20 серпня 2019 11:16
12 Довідка підпис.pdf
20 серпня 2019 11:16
11 Довідка ст17.pdf
20 серпня 2019 11:16
09 Статут ГС.pdf
20 серпня 2019 11:16
08 Витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2019 11:16
07 Паспорт директор.pdf
20 серпня 2019 11:15
06 Наказ директор.PDF
20 серпня 2019 11:15
05 Протокол директор.pdf
20 серпня 2019 11:15
04 Договір _01 07-ОВД.pdf
20 серпня 2019 11:15
04 Відгук.pdf
20 серпня 2019 11:15
01 Гарантлист.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 16:21
Електронний підпис
20 серпня 2019 16:21
працівники.pdf
20 серпня 2019 16:21
опитувальник.pdf
20 серпня 2019 16:01
Електронний підпис
20 серпня 2019 13:39
Електронний підпис
20 серпня 2019 13:38
Сертифікат iso.pdf
20 серпня 2019 13:38
витяг з ЄДР.pdf
20 серпня 2019 13:38
Витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2019 13:38
Довідка Банк — копия 2.pdf
20 серпня 2019 13:38
Статут.pdf
20 серпня 2019 13:38
гарант лист санкції.pdf
20 серпня 2019 13:38
довідка довкілля.pdf
20 серпня 2019 13:38
довідка ст.17.pdf
20 серпня 2019 13:38
згода на обробку.pdf
20 серпня 2019 13:38
довідка ДФС.pdf
20 серпня 2019 13:38
Аналогічні договори.pdf
20 серпня 2019 13:38
мат тех база.pdf
20 серпня 2019 13:38
працівники.pdf
20 серпня 2019 13:38
опитувальник.pdf
20 серпня 2019 13:38
БГ УТГ 5344.pdf.(2).P7S
20 серпня 2019 13:38
БГ УТГ 5344.pdf.(1).P7S
20 серпня 2019 13:38
БГ УТГ 5344.pdf
20 серпня 2019 13:38
Dovirenist_Ryzhiy (1) — копия.pdf
20 серпня 2019 13:38
Licence.pdf.(2) (2) — копия.P7S
20 серпня 2019 13:38
Licence (1) — копия.pdf
20 серпня 2019 13:38
Licence.pdf.(1) (1) — копия.P7S
20 серпня 2019 13:38
Гарант лист.pdf
20 серпня 2019 13:38
ТЗ.pdf
20 серпня 2019 13:38
дог з додатками.pdf
20 серпня 2019 13:38
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕССЕЙ"

ПАТ "ІВП "ВНІПІТРАНСГАЗ"

ТОВ "ВЕЛЬВЕТУРІ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СПЕЦЕКОРЕСУРС"

ТОВ "ГЕОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ"

ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ"
#36620064
Переможець 270 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ"
#36620064
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 08:34
Договір.pdf укладений
17 вересня 2019 08:34