Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі ( парти/столи та стільці) для учнів Нової української школи
Очікувана вартість
250 534,90 UAH
UA-2019-07-23-001617-c ● 36459471b1fa4a959a444a291e01fac7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42025698 |
Місцезнаходження: | 44300, Україна , Волинська обл., ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, буд. 2 |
Контактна особа: |
Оксентюк Наталія Миколаївна +380978682040 lbm.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 14:59 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 14:59 |
Очікувана вартість: | 250 534,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 505,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Внесено зміни до ТД по строках поставки товару.
Поставка здійснюватиметься в заклади загальної середньої освіти Любомльської міської ради ( список закладів та адреси вказані в Додатках до ТД)
Поставка здійснюватиметься в заклади загальної середньої освіти Любомльської міської ради ( список закладів та адреси вказані в Додатках до ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 комп.
Шкільні меблі ( парти/столи та стільці) для учнів Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44300, Україна, Волинська область, ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2019 16:21 |
Додаток 6 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
23 липня 2019 16:21 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.docx | |
23 липня 2019 16:21 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
23 липня 2019 16:21 |
Додаток 3 Технічні вимоги.doc | |
23 липня 2019 16:21 |
Додаток 2 Вимоги ст. 17.docx | |
23 липня 2019 16:21 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
23 липня 2019 16:21 |
ТД меблі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001617-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ЛЮБОМЛЬСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "СВІТЯЗЬ", Код ЄДРПОУ:26207543
Дата подання: 19 серпня 2019 12:08
Вимога
1.Внаслідок виникнення з нашої сторони технічної помилки, а саме недогрузка довідки про працівників (хоча в попередній закупівлі, яка була оголошена Відділом освіти, молоді та спорту Любомльської міської ради 39160000-1 - Шкільні меблі(парти/столи та стільці для учнів Нової української школи) UA-2019-07-03-000150-c дана довідка в наявності) ми додаємо довідку.
2..Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази є в наявності в поданій документації, хоча в протоколі № 79 від 13.08.2019 року відмічено про її відсутність.
3 Додаємо Статут юридичної особи ТОВ "Завод "Світязь"
3.
Розгорнути
Згорнути
2..Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази є в наявності в поданій документації, хоча в протоколі № 79 від 13.08.2019 року відмічено про її відсутність.
3 Додаємо Статут юридичної особи ТОВ "Завод "Світязь"
3.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 16:47
Вимога не задоволена. Протокол № 83 .
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001617-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "САВОШ МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1721212630
Дата подання: 21 серпня 2019 10:46
Вимога
1.Я , ФОП Савош Михайло Іванович являюсь офіційним дилером Любомльської філії ТзОВ "Завод "Світязь", тому всі критерії ст 16 "Про публічні закупівлі"зазначені в Дилерському договорі.
2 Згідно гл.1 розд. ХІV пп.2 п.297.1 ПКУ,п.177.8 ПКУ, п. 299.9 ПКУ :фізична особа – підприємець – платник ЄП I – III груп надає юридичним особам та фізичним особам – підприємцям, з якими має господарські відносини, копію документа, підтверджуючого державну реєстрацію фізичної особи – підприємця (витяг або виписку з Єдиного державного реєстру, в яких зазначаються види діяльності) та у разі необхідності, копію витягу з реєстру платників ЄП. Обов’язкове подання документів на фірмових бланках непередбачено .
Розгорнути
Згорнути
2 Згідно гл.1 розд. ХІV пп.2 п.297.1 ПКУ,п.177.8 ПКУ, п. 299.9 ПКУ :фізична особа – підприємець – платник ЄП I – III груп надає юридичним особам та фізичним особам – підприємцям, з якими має господарські відносини, копію документа, підтверджуючого державну реєстрацію фізичної особи – підприємця (витяг або виписку з Єдиного державного реєстру, в яких зазначаються види діяльності) та у разі необхідності, копію витягу з реєстру платників ЄП. Обов’язкове подання документів на фірмових бланках непередбачено .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2019 11:10
Членами тендерного комітету було прийняте рішення відхилити дану вимогу.
В розділі ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації зазначено : якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин ( у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.
Отже, рішення тендерного комітету, яке було прийняте 13.08.2019 року ( протокол № 79) щодо дискваліфікації учасника ФОП Савош Михайло Іванович ( код ЄДРПОУ: 1721212630) правомірне та не містить порушень ЗУ «Про публічні закупівлі».
В розділі ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації зазначено : якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин ( у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.
Отже, рішення тендерного комітету, яке було прийняте 13.08.2019 року ( протокол № 79) щодо дискваліфікації учасника ФОП Савош Михайло Іванович ( код ЄДРПОУ: 1721212630) правомірне та не містить порушень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001617-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "САВОШ МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1721212630
Дата подання: 21 серпня 2019 11:20
Інформація
У закупівлі 39160000-1 - Шкільні меблі (парти/столи та стільці для учнів Нової української школи) Учасник визнаний переможцем Чимрук Олег Миколайович не вчасно подав Оригінал довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів, чим не виконав вимоги ч. 2 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 серпня 2019 11:14
відповідно розділу ІІІ пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимоги встановлені, статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників (переможця) вимогам згідно із законодавством, зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Переможець торгів ФОП Чимрук Олег Миколайович ( код ЄДРПОУ: 2687815196) не виконав вимог Закону, визначених ст.17 та не надав замовнику Довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів протягом п’яти календарних днів з дати оприлюднення на веб -порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
У разі ненадання у визначений строк учасником-переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Переможець торгів ФОП Чимрук Олег Миколайович ( код ЄДРПОУ: 2687815196) не виконав вимог Закону, визначених ст.17 та не надав замовнику Довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів протягом п’яти календарних днів з дати оприлюднення на веб -порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
У разі ненадання у визначений строк учасником-переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ЛЮБОМЛЬСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "СВІТЯЗЬ" |
237 250,00
UAH з ПДВ
|
229 735,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САВОШ МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" |
247 250,00
UAH з ПДВ
|
231 111,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЧИМРУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ |
249 500,00
UAH з ПДВ
|
231 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Романюк Сергій Олександрович |
249 600,00
UAH з ПДВ
|
231 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЛЮБОМЛЬСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "СВІТЯЗЬ" #26207543 |
Відхилено |
229 735,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 14:58
|
ФОП "САВОШ МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ" #1721212630 |
Відхилено |
231 111,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 15:07
|
ЧИМРУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ #2687815196 |
Рішення скасоване |
231 550,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 11:20
|
ЧИМРУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ #2687815196 |
Відхилено |
231 550,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 11:38
|
ФОП Романюк Сергій Олександрович #3111608710 |
Переможець |
231 600,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2019 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2019 15:55
|
виконання зобов'язань по договору.PDF | укладений |
27 вересня 2019 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 09:02
|
Договір Шкільні меблі.PDF | укладений |
11 вересня 2019 09:00
|