Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 093 143,00 UAH
UA-2019-07-23-001556-b b9f77a3913684fe7bcb8ba440c902ec0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пурис Ольга Олександрівна

380988354045 shostkarcpmsd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський районний центр первинної медичної ( медико-санітарної) допомоги" Шосткинської районної ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 37078161
Місцезнаходження: 41140, Україна , Сумська обл., смт. Вороніж, Н-Сіверська, 33
Контактна особа: Пурис Ольга Олександрівна
380988354045
shostkarcpmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 16:40
Початок аукціону: 08 серпня 2019 14:02
Очікувана вартість: 7 093 143,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 465,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету та кошти ДФРР.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж
(ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41140, Україна, Сумська область, смт. Вороніж, Н-Сіверська, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Календарного плану фінансування після підписання Сторонами Актів приймання виконаних робіт форми КБ-2В та Довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 17:28
додаток 6 технічні вимоги.docx
23 липня 2019 17:28
додаток 5.pdf
23 липня 2019 17:26
додаток5 цінова пропозиція-1.docx
23 липня 2019 17:21
Додаток 3.pdf
23 липня 2019 17:16
додаток2.docx
23 липня 2019 17:15
додаток1 (1)-2.docx
23 липня 2019 17:15
ТД Вороніж.docx
23 липня 2019 17:14
додаток 4 договор.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-20-000009 ● fb3b568d23a84926bbf946f42e2c635a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2019 11:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.08.2019 № 28

Суми

Про початок моніторингу
закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.08.2019 № 28

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-07-23-001556-b 23.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-22 16:35:14

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-23-001556-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
які документи та у які терміни були надані переможцем торгів ФОП Скорозвоном Сергієм Володимировичем для підтвердження відсутності підстав, зазначених у частинах першій та другій статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-28 10:01:45

Відповідь на запит

08 серпня 2019 року відбувся аукціон по закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-23-001556-b). За результатами аукціону електронною системою визнано найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію ФОП Скорозвон Сергій Володимирович. Тендерний комітет розглянув завантажену з веб-порталу Уповноваженого органу тендерну документацію Учасника згідно норм чинного законодавства та прийняв рішення про визнання переможцем ФОП Скорозвон С.В. 09 серпня 2019 року для оформлення протоколу Скорозвон С.В. був запрошений на засідання тендерного комітету з повним пакетом документів в оригіналі.
Відповідно до частин першої та другої статті 17 Закону ФОП Скорозвон С.В., 09 серпня 2019 року були надані наступні документи:
- виписка із Єдиного державного реєстру;
- довідка МВС України про відсутність судимостей;
- довідка із ГУ ДФС України про відсутність заборгованості з платежів;
- довідка в довільній формі про відсутність заборгованності по сплаті податків і сборів.
Згідно вільнодоступної інформації з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов°язані з корупцією правопорушення по ФОП Скорозвон С.В. даних не знайдено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

08 серпня 2019 року відбувся аукціон по закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-23-001556-b). За результатами аукціону електронною системою визнано найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію ФОП Скорозвон Сергій Володимирович. Економія склала - 1 017 934,56 грн, що становить 14% від очікуваної суми. Для вчасного розпочатку опалювального сезону 2019-2020 років по ЛПЗ Воронізької АЗПСМ, була прискорена процедура укладання договору. Згідно договору № 23/08 від 23.08.2019 року та рахунку № 26 від 04.09.2019 року ФОП "Скорозвон С.В." був перерахований аванс на придбання матеріалів по об’єкту "Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж" в сумі 89 100,00 грн. В свою чергу ФОП "Скорозвон С.В." ці кошти перерахував на оплату матеріалів ФОП "Демич В.В." Документи указані у висновку про результати проведення маніторингу ФОП "Скорозвон С.В." надав наручно. Взв’язку з вище вказаними діями неможливо усунути виявлені порушення.

2019-09-13 10:04:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Скорозвон Сергій Володимирович 6 075 208,44
UAH з ПДВ
6 075 208,44
UAH з ПДВ
Документи
ПП БУДКОМФОРТ ДРУЖБА ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО 6 525 469,00
UAH з ПДВ
6 525 469,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 15:13
Підписаний_Лицензия.pdf
06 серпня 2019 15:13
Підписаний_G0719-5451-GL_tender.pdf
06 серпня 2019 15:09
IMG_20190806_0001_NEW.rar
06 серпня 2019 15:09
IMG_20190806_0003_NEW.pdf
06 серпня 2019 15:09
IMG_20190806_0002_NEW.pdf
06 серпня 2019 15:09
IMG_20190805_0004.pdf
06 серпня 2019 15:09
IMG_20190805_0002.pdf
06 серпня 2019 15:09
IMG_20190805_0001.pdf
06 серпня 2019 15:09
IMG_20190722_0001.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 13:26
тенд.rar
07 серпня 2019 13:24
1111.rar
07 серпня 2019 09:43
цінова проп.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Скорозвон Сергій Володимирович

ПП БУДКОМФОРТ ДРУЖБА ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Скорозвон Сергій Володимирович
#3303613836
Переможець 6 075 208,44
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Скорозвон Сергій Володимирович
#3303613836
6 075 208,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 16:21
дод угод 5.pdf зміни до договору
22 червня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 14:07
дод угод скорозвон.pdf зміни до договору
17 червня 2020 14:01
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2020 15:02
протокол Вороніж.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 15:00
договор воронеж.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 14:41
2019-10-21_143817.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 14:41
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 15:06
протокол дод.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 15:05
дод угода.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 12:40
3 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:23
2 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:23
17 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:21
16 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:21
10 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:21
13 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:21
14 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:21
12 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:21
11 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:21
15 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:21
5 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:20
2 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:20
3 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:20
9 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:20
7 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:20
1 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:20
8 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:20
4 001.jpg укладений
23 серпня 2019 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору в зв'язку з додатковим фінансуванням за рахунок коштів ДФРР
Номер договору про закупівлю: 23/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов оплати аванса
Номер договору про закупівлю: 23/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна запланована на 2020 рік становить 307409.78 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 23/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Надходження коштів з фонду ДФРР на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 23/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Надходження коштів з фонду ДФРР на 2020 рік згідно графіку фінансування. Додаткова угода № 4 від 17.06.2020 р. скасована в зв'язку з помилковим розрахунком суми договіру на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 23/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML