Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський районний центр первинної медичної ( медико-санітарної) допомоги" Шосткинської районної ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 37078161 |
Місцезнаходження: | 41140, Україна , Сумська обл., смт. Вороніж, Н-Сіверська, 33 |
Контактна особа: |
Пурис Ольга Олександрівна 380988354045 shostkarcpmsd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2019 16:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 16:40 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 14:02 |
Очікувана вартість: | 7 093 143,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 465,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Календарного плану фінансування після підписання Сторонами Актів приймання виконаних робіт форми КБ-2В та Довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2019 17:28 |
додаток 6 технічні вимоги.docx | |
23 липня 2019 17:28 |
додаток 5.pdf | |
23 липня 2019 17:26 |
додаток5 цінова пропозиція-1.docx | |
23 липня 2019 17:21 |
Додаток 3.pdf | |
23 липня 2019 17:16 |
додаток2.docx | |
23 липня 2019 17:15 |
додаток1 (1)-2.docx | |
23 липня 2019 17:15 |
ТД Вороніж.docx | |
23 липня 2019 17:14 |
додаток 4 договор.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-20-000009 ● fb3b568d23a84926bbf946f42e2c635a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2019 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.08.2019 № 28
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.08.2019 № 28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-07-23-001556-b 23.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-22 16:35:14
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-23-001556-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
які документи та у які терміни були надані переможцем торгів ФОП Скорозвоном Сергієм Володимировичем для підтвердження відсутності підстав, зазначених у частинах першій та другій статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-28 10:01:45
Відповідь на запит
08 серпня 2019 року відбувся аукціон по закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-23-001556-b). За результатами аукціону електронною системою визнано найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію ФОП Скорозвон Сергій Володимирович. Тендерний комітет розглянув завантажену з веб-порталу Уповноваженого органу тендерну документацію Учасника згідно норм чинного законодавства та прийняв рішення про визнання переможцем ФОП Скорозвон С.В. 09 серпня 2019 року для оформлення протоколу Скорозвон С.В. був запрошений на засідання тендерного комітету з повним пакетом документів в оригіналі.
Відповідно до частин першої та другої статті 17 Закону ФОП Скорозвон С.В., 09 серпня 2019 року були надані наступні документи:
- виписка із Єдиного державного реєстру;
- довідка МВС України про відсутність судимостей;
- довідка із ГУ ДФС України про відсутність заборгованості з платежів;
- довідка в довільній формі про відсутність заборгованності по сплаті податків і сборів.
Згідно вільнодоступної інформації з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов°язані з корупцією правопорушення по ФОП Скорозвон С.В. даних не знайдено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
08 серпня 2019 року відбувся аукціон по закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-23-001556-b). За результатами аукціону електронною системою визнано найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію ФОП Скорозвон Сергій Володимирович. Економія склала - 1 017 934,56 грн, що становить 14% від очікуваної суми. Для вчасного розпочатку опалювального сезону 2019-2020 років по ЛПЗ Воронізької АЗПСМ, була прискорена процедура укладання договору. Згідно договору № 23/08 від 23.08.2019 року та рахунку № 26 від 04.09.2019 року ФОП "Скорозвон С.В." був перерахований аванс на придбання матеріалів по об’єкту "Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж" в сумі 89 100,00 грн. В свою чергу ФОП "Скорозвон С.В." ці кошти перерахував на оплату матеріалів ФОП "Демич В.В." Документи указані у висновку про результати проведення маніторингу ФОП "Скорозвон С.В." надав наручно. Взв’язку з вище вказаними діями неможливо усунути виявлені порушення.
2019-09-13 10:04:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Скорозвон Сергій Володимирович |
6 075 208,44
UAH з ПДВ
|
6 075 208,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП БУДКОМФОРТ ДРУЖБА ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО |
6 525 469,00
UAH з ПДВ
|
6 525 469,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Скорозвон Сергій Володимирович #3303613836 |
Переможець |
6 075 208,44
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2020 16:21
|
дод угод 5.pdf | зміни до договору |
22 червня 2020 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2020 14:07
|
дод угод скорозвон.pdf | зміни до договору |
17 червня 2020 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2020 15:02
|
протокол Вороніж.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2020 15:00
|
договор воронеж.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2020 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2019 14:41
|
2019-10-21_143817.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2019 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2019 15:06
|
протокол дод.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2019 15:05
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2019 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 12:40
|
3 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:23
|
2 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:23
|
17 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:21
|
16 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:21
|
10 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:21
|
13 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:21
|
14 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:21
|
12 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:21
|
11 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:21
|
15 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:21
|
5 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:20
|
2 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:20
|
3 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:20
|
9 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:20
|
7 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:20
|
1 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:20
|
8 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:20
|
4 001.jpg | укладений |
23 серпня 2019 12:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору в зв'язку з додатковим фінансуванням за рахунок коштів ДФРР |
Номер договору про закупівлю: | 23/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна умов оплати аванса |
Номер договору про закупівлю: | 23/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна запланована на 2020 рік становить 307409.78 з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 23/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Надходження коштів з фонду ДФРР на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 23/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Надходження коштів з фонду ДФРР на 2020 рік згідно графіку фінансування. Додаткова угода № 4 від 17.06.2020 р. скасована в зв'язку з помилковим розрахунком суми договіру на 2020 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 23/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |