Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісло офісне
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2019-07-23-001499-b ec589b86f20c4d429c47fb83d6b70204
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сидорук Олександр Іванович

380442073938 k_322@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485401
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/department/25
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Сидорук Олександр Іванович
380442073938
k_322@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 14:44
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,07%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Крісло офісне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:47
Дата відповіді: 24 липня 2019 16:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! 1) Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 1 до тендерної документації технічним вимогам та характеристикам. 2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. 3) Учасники Процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з додатком 1 до тендерної документації).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 11 999,82
UAH з ПДВ
10 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРКАВ" 11 760,00
UAH з ПДВ
10 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2019 12:58
Електронний підпис
01 серпня 2019 16:17
Електронний підпис
01 серпня 2019 16:10
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
01 серпня 2019 16:10
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 серпня 2019 16:10
ПДВ_витяг та пояснення.pdf
01 серпня 2019 16:10
Повноваження.pdf
01 серпня 2019 16:10
Статут.pdf
01 серпня 2019 16:10
Цінова пропозиція.pdf
01 серпня 2019 16:10
Проект договору.pdf
01 серпня 2019 16:10
Довідки.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 17:43
ПРОЗИЦІЯ 7.pdf
30 липня 2019 17:43
1 Статут New.pdf
30 липня 2019 17:43
Договір.docx
30 липня 2019 17:43
Копія поспорта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ІНТЕРКАВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 10 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 15:50

Документи

06 серпня 2019 15:50
Інформація.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
10 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2019 15:50
Інформація.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
долговір 9-ок.PDF укладений
10 вересня 2019 11:49