Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір формат А4)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-07-23-001488-c 2d5693efd7c74f5d9c6c6676f4755686
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бензар Павло Михайлович

+380444016462 tender@dpssko.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40323081
Вебсайт: http://oblvet.org.ua
Місцезнаходження: 08133, Україна , Київська обл., місто Вишневе, Києво-Святошинський район, місто Вишневе, вулиця Балукова, 22
Контактна особа: Бензар Павло Михайлович
+380444016462
tender@dpssko.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 16:05
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 16:05
Початок аукціону: 09 серпня 2019 13:28
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пач
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір формат А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, м. Вишневе, вул. Балукова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом сплати Покупцем грошових коштів в розмірі вартості фактично поставленого Товару, вказаного в накладній, протягом 30 календарних днів з дати підписання накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 16:01
Тен. док. Папір.docx
29 липня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 16:01
Тен. док. Папір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:49
Дата відповіді: 24 липня 2019 11:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В тендерній документації ми не зазначаємо торгову марку або модель. Необхідно щоб запропонований Вами товар відповідав технічним характеристикам, вказаним в додатку 3 до тендерної документації;
2) Ціна кожного учасника буде оцінюватися як остаточна;
3) Тендерною документацією передбачено надання учасником найменування товару (бренду) та виробника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 227 880,00
UAH з ПДВ
211 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 221 760,00
UAH з ПДВ
212 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 224 280,00
UAH з ПДВ
221 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 13:12
Електронний підпис
16 серпня 2019 09:17
Електронний підпис
16 серпня 2019 09:17
переможець.pdf
15 серпня 2019 15:26
Електронний підпис
12 серпня 2019 13:20
Електронний підпис
12 серпня 2019 13:20
ЦП 2.pdf
12 серпня 2019 13:09
Електронний підпис
12 серпня 2019 13:09
ЦП 2.pdf
06 серпня 2019 12:47
Електронний підпис
06 серпня 2019 12:47
Документи частина 3.rar
06 серпня 2019 12:47
Документи частина 2.pdf
06 серпня 2019 12:47
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 14:05
УСТАВНЫЕ.7z
08 серпня 2019 14:05
Лист щодо продукції.pdf
08 серпня 2019 14:05
Додаток 4 - КП.pdf
08 серпня 2019 14:05
Договір аналог..PDF
08 серпня 2019 14:05
Довідка ст.17.pdf
08 серпня 2019 14:05
Гарантійний лист.pdf
08 серпня 2019 14:05
Відгук.pdf
08 серпня 2019 14:05
Видаткова накладна.pdf
08 серпня 2019 14:05
IQ Economy + 500 л., Словакия.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 15:07
Електронний підпис
08 серпня 2019 15:06
Паспорт.pdf
08 серпня 2019 15:06
ІПН.pdf
08 серпня 2019 15:06
згода з договором.pdf
08 серпня 2019 15:06
ЕКО3071_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 211 920,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 11:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
211 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 12:54
Звіт про виконання договору укладений
21 лютого 2020 12:53
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 11:03
IMG_0003.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 10:52
Повідомлення 3 про внесення змін.docx зміни до договору
14 лютого 2020 10:52
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:44
Повідомлення про внесення змін 2.docx зміни до договору
28 грудня 2019 14:42
IMG_2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:42
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 15:46
IMG_0001.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:44
Повідомлення про внесення змін 31.docx зміни до договору
02 грудня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 10:42
scanlite62.pdf укладений
30 серпня 2019 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести до Договору наступні зміни та доповнення: 1.1 Викласти пункт XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін в такій редакції: XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін ПОКУПЕЦЬ ПРОДАВЕЦЬ Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області ТОВ «Український папір» Місцезнаходження юридичної особи: Україна, 08133, Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Вишневе, вул. Балукова, 22 Місцезнаходження юридичної особи: 04073, м. Київ, вул. Куренівська, 2-б IBAN UA318201720000035216087094702, UA888201720000035221287094702, в ДКСУ, м. Київ, МФО 820172 п/р 26008300470603 в Філія- ГУ по м. Києву та Київській області АТ "Ощадбанк", код банку 322669, код ЄДРПОУ 25394112, ІПН 253941126547, Св-во плат. ПДВ № 36733725 Код ЄДРПОУ 40323081 тел. (044) 406-08-50, 401-64-62 2. Інші умови договору залишаються незмінними та сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода № 1 набирає чинності з моменту її підписання сторонами та становить невід’ємну частину Договору. 4. Дана додаткова угода укладена в двох примірниках на українській мові, по одному для кожної із сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести до Договору наступні зміни: 1. Продовжити строк дії Договору до 01 квітня 2020 року. 2. Ця додаткова угода № 2 набирає чинності з моменту її підписання сторонами та становить невід’ємну частину Договору. 3. Дана додаткова угода укладена в двох примірниках на українській мові, по одному для кожної із сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести до Договору наступні зміни та доповнення: 1.1 Викласти пункт XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін в такій редакції: XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін ПОКУПЕЦЬ ПРОДАВЕЦЬ Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області ТоВ «Український папір» Місцезнаходження юридичної особи: Україна, 08133, Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Вишневе, вул. Балукова, 22 Місцезнаходження юридичної особи: 04073, м. Київ, вул. Куренівська, 2-б IBAN UA048201720343151001200094702, UA858201720343160001000094702, в ДКСУ, м. Київ, МФО 820172 п/р UA703226690000026008300470603 в Філія- ГУ по м. Києву та Київській області АТ "Ощадбанк", код банку 322669, код ЄДРПОУ 25394112, ІПН 253941126547, Св-во плат. ПДВ № 36733725 Код ЄДРПОУ 40323081 тел. (044) 406-08-50, 401-64-62 2. Інші умови договору залишаються незмінними та сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода № 3 набирає чинності з моменту її підписання сторонами та становить невід’ємну частину Договору. 4. Дана додаткова угода укладена в двох примірниках на українській мові, по одному для кожної із сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 211 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 320,00 UAH)