Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плоттер (власні кошти)
Очікувана вартість
94 293,00 UAH
UA-2019-07-23-001429-c 8bc3264d8c59427ea963f536308321ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 13:30
Очікувана вартість: 94 293,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 942,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Плоттер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41602, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул. Свободи, 9,Виробничий підрозділ Конотопська дирекція залізничних перевезень
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків-фактур, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі ТОВАРУ, але не раніше реєстрації податкової накладної. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками акту приймання-передачі ТОВАРУ та/або видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 15:50
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:52
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:58
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо технічні характеристики аналогу повністю відповідають предмету закупівлі звичайно ми допускаємо до оцінки пропозицію. Дана закупівля опублікова без врахування ПДВ, щоб всі могли приймати участь торгах, відповідно ФОП також допускається і оцінюється без ПДВ як і всі інші учасники. Договір буде укладати без ПДВ у разі перемоги ФОП.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спринт-Сервіс" 71 880,00
UAH
71 880,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 78 500,00
UAH
78 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 16:45
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:37
ВВМ Довідки.pdf
02 серпня 2019 16:37
ВВМ Проект договору.pdf
02 серпня 2019 16:37
Epson ISO 9001 (завірений).pdf
02 серпня 2019 16:37
ВВМ (виписка з ЄДР).pdf
02 серпня 2019 16:37
ВВМ (довідка 4ОПП).pdf
02 серпня 2019 16:37
ВВМ (свідоцтво ПДВ).pdf
02 серпня 2019 16:37
ВВМ (витяг ПДВ).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спринт-Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спринт-Сервіс"
#36866846
Переможець 71 880,00
UAH
15 серпня 2019 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спринт-Сервіс"
#36866846
71 880,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 16:29
Договір.pdf укладений
29 серпня 2019 16:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 86 256,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 376,00 UAH)