Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для оргтехніки
Очікувана вартість
156 015,00 UAH
UA-2019-07-23-001425-b 29fea9ea70da4fadbfc84642ae83fc67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михальчук Сергій

0384263888 mykhalchuk.serhii@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Михальчук Сергій
0384263888
mykhalchuk.serhii@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 15:40
Очікувана вартість: 156 015,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Витратні матеріали для оргтехніки (детально у додатку №3 до ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Витратні матеріали для оргтехніки (джерело фінансування: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплату товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару на склад Вантажоотримувача, за умови відповідності поставленого Товару вимогам договору щодо його кількості та якості Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 16:01
Тендерна документація з додатками 1, 2, 3, 5.pdf
23 липня 2019 16:01
Додаток 4 - Форма тендерної пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:49
Дата відповіді: 26 липня 2019 10:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. - Повідомляю, що згідно з вимогами до продукції, зазначеними в Додатку № 3 до тендерної документації даної закупівлі, замовник вимагає оригінальні витратні матеріали виробника Kyocera, тому за позицією 5 будуть розглядатися тільки пропозиції з оригінальними витратними матеріалами. В позиціях 1, 2, 3, 4 дозволяється заміна на еквівалент, за умови, що запропонований «еквівалент» буде не гіршим за оригінальний та відповідати технічним та якісним характеристикам, що зазначені в Додатку № 3.
Окрім опису предмету закупівлі, за вимогами пункту 3 Додатку № 3, учасник повинен вказати виробника запропонованого товару та надати у складі тендерної пропозиції таблицю порівняння характеристик запропонованого товару та товару, що є предметом закупівлі.
2. - Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (в тому числі і фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених замовником в тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 1 Розділу V тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ.
3. - Щодо прохання внесення змін в тендерну документацію, то вимога не має підстав, так як тендерної документації всі запропоновані зміни від потенційного учасника вже присутні у пункті 4 розділу III та у додатку 4.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 155 060,00
UAH
152 600,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 155 885,00
UAH
153 444,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 09:30
Електронний підпис
21 серпня 2019 09:29
МВС.pdf
21 серпня 2019 09:29
ДФС.pdf
12 серпня 2019 16:08
Електронний підпис
12 серпня 2019 16:08
Цінова оновлена.pdf
08 серпня 2019 14:55
Електронний підпис
08 серпня 2019 14:54
Документи.rar
08 серпня 2019 14:54
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 152 600,00
UAH
16 серпня 2019 15:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
152 600,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 15:16
Дог53-124-01-19-10895 Укр.папір.pdf укладений
03 вересня 2019 15:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 183 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 520,00 UAH)