Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт вул.Суворова в с.Зарічево Перечинського району Закарпатської області
Очікувана вартість
2 899 183,00 UAH
UA-2019-07-23-001325-b 0155d55a9c84410a9d38da63ed739d97
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крижановська Любов Юріївна

+380314521955 prozorro-miskarada@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Перечинська міська рада Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04351274
Місцезнаходження: 89200, Україна , Закарпатська обл., місто Перечин, пл Народна 16
Контактна особа: Крижановська Любов Юріївна
+380314521955
prozorro-miskarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 12:30
Очікувана вартість: 2 899 183,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 495,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул.Суворова в с.Зарічево Перечинського району Закарпатської області (Джерело фінансування- бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89212, Україна, Закарпатська область, с.Зарічево, вул.Суворова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором у порядку, передбаченому Постановами Кабінету Міністрів України (далі Постанови КМУ) від 27.12.01р. № 1764 “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” та від 23.04.14 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Аванс 90 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні (Поетапні) платежі за виконані Роботи здійснюються на підставі акту виконаних робіт (форма КБ-2в), та довідки про виконані роботи (форми КБ-3), підписаною уповноваженими представниками Сторін, представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням робіт., по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 30 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

проектна документація
Дата подання: 24 липня 2019 17:43
Дата відповіді: 25 липня 2019 15:47
Шановний замовнику! Звертаємося до Вас з проханням про співпрацю та просимо Вас додати до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі( як додаток до тендерної документації) локальний кошторис робіт без зазначення цін складових (нульовий кошторис в форматі інформаційного блоку даних або інформаційної моделі із зазначеними обсягами робіт з шифрами норм(розцінок)),щоб максимально коректно та точно розрахувати вартість робіт та цінову пропозицію учасника.Заздалегідь дякуємо за співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,до тендерної документації внесено зміни, а саме в Додаток 8 Технічне завдання додано поле "Обгрунтування (шифр норми)"

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-13-000003 ● c077bb7263fd4394a8aac2566d2576aa
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-13 09:47:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

13.09.2019 №35

Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області

від 13.09.2019 № 35.


Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-08-23-001974-c 23.08.2019 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
2. UA-2019-08-14-001085-b 14.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
3. UA-2019-07-23-001325-b 23.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відмінити процедуру відкриті торги по об’єкту «Капітальний ремонт вул.Суворова в с.Зарічево Перечинського району Закарпатської області» ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-23-001325-b згідно ст.31 п.2 неможливості усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;

2019-09-18 14:53:47

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Перечинська міська рада Закарпатської області, 04351274, Україна, місто Перечин, пл Народна 16
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт вул.Суворова в с.Зарічево Перечинського району Закарпатської області (Джерело фінансування- бюджетні кошти), 2899183UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 0155d55a9c84410a9d38da63ed739d97, 2019-07-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 13 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції ПП "АВАНТ". Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, та внесення змін до неї затверджену рішенням тендерного комітету Перечинської міської рада Закарпатської області (далі – Замовник); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ПП "АВАНТ", повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу установлено, що тендерний комітет Замовника 14.08.2019 визначив переможця торгів – ПП "АВАНТ" з остаточною ціновою пропозицією 2 199 999,00 грн з ПДВ та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до частини другої статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Станом на 13.09.2019 в електронній системі закупівель була відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення Замовника щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Отже, на порушення частини другої статті 32 Закону Замовник не уклав протягом 20 днів з переможцем торгів договір про закупівлю. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Згідно вимог тендерної документації – переможець, у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір, повинен надати замовникові в електронному вигляді шляхом дозавантаження через електронний майданчик інформацію та документи, передбачені в додатку № 2 (розділ для переможця) до тендерної документації, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Повідомлення про намір укласти договір з ПП "АВАНТ" оприлюднено Замовником 14.08.2019, таким чином кінцевий термін подання документів переможцем становить 19.08.2019 року. Проте переможцем ПП "АВАНТ" було завантажено документи 20 – 21 серпня 2019 року. Таким чином, Замовником в порушення, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ПП "АВАНТ".
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП "АВАНТ", встановлено порушення, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-09-23 09:23:27

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АВАНТ" 2 547 812,00
UAH з ПДВ
2 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" 2 581 356,49
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" 2 850 860,40
UAH з ПДВ
2 850 860,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 11:52
sign.p7s
30 серпня 2019 11:49
Календарний графік.PDF
21 серпня 2019 09:50
sign.p7s
21 серпня 2019 09:48
Довідка МВС.pdf
21 серпня 2019 09:21
sign.p7s
21 серпня 2019 09:12
Довідка МВС.PDF
20 серпня 2019 15:50
Довідка НАЗК.PDF
20 серпня 2019 15:50
Довідка ДФС.PDF
09 серпня 2019 18:50
sign.p7s
09 серпня 2019 18:47
14. Ліцензія.PDF
09 серпня 2019 18:47
7. Рішення засновника.PDF
09 серпня 2019 18:47
5. Статут.PDF
09 серпня 2019 18:47
3. Виписка ЄДР.PDF
09 серпня 2019 18:47
2. Відповідність ст. 17.PDF

Публічні документи

09 серпня 2019 13:41
sign.p7s
09 серпня 2019 13:40
Супровідний лист.pdf
09 серпня 2019 11:33
sign.p7s
08 серпня 2019 13:37
sign.p7s
08 серпня 2019 13:37
41. Супровідний лист..pdf
08 серпня 2019 13:37
37. Договірна ціна.pdf
08 серпня 2019 13:37
36. Дозвіл на викиди.pdf
08 серпня 2019 13:37
35. Статут.pdf
08 серпня 2019 13:37
34. Ліцензія.pdf
08 серпня 2019 13:37
33. Витяг ПДВ.pdf
08 серпня 2019 13:36
31. Виписка.pdf
08 серпня 2019 13:36
30. Атестат виробництва.pdf
08 серпня 2019 13:36
29. Додаток идо дог. лаб..pdf
08 серпня 2019 13:36
23. Додаткова угода.pdf
08 серпня 2019 13:36
22. Додаткова угода.pdf
08 серпня 2019 13:36
13. Наказ.pdf
08 серпня 2019 13:36
12. Технічне завдання.pdf
08 серпня 2019 13:36
11. Проект договору.pdf
08 серпня 2019 13:36
10. Довідки.pdf
08 серпня 2019 13:36
2. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 15:59
sign.p7s
06 серпня 2019 15:50
Файл 19 Довідка.pdf
06 серпня 2019 15:50
Файл 18 Довідка.pdf
06 серпня 2019 15:50
Файл 12 Ліцензія.pdf
06 серпня 2019 15:50
Файл 4 Відомості.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АВАНТ"
#31336048
Очікує рішення 2 199 999,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 14:55
ПП "АВАНТ"
#31336048
Рішення скасоване 2 199 999,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 14:55

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 вересня 2019 14:59
Коментар щодо відміни: згідно ст.31 п.2 неможливості усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Документи:
18 вересня 2019 14:58
протокол

Актуальні тендери

До пошуку