Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту НДС "Искатель"
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2019-07-23-001305-b cf19c55b9f6e450eb6c79c612a2230c2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Алла Петрівна

380487154612 pgrgp.com.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Причорноморське державне регіональне геологічне підприємство
Код ЄДРПОУ: 01432144
Місцезнаходження: 65070, Україна , Одеська обл., Одеса, Інглезі,1
Контактна особа: Терещенко Алла Петрівна
380487154612
pgrgp.com.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 09:30
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту НДС "Искатель" ( згідно укладеного договору з Державною службою геології і надр України про закупівлю геологорозвідувальних робіт за державні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65070, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Інглезі, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Дата складання та підписання Акту прийняття Судна в ремонт на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Аванс 15 Банківські 30
Iнша подія Дата підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг на весь обсяг наданих Послуг, Акту приймання Судна з ремонту та Виконавчої ремонтної відомості, на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 10:46
протокол изменения в тендере на анг.язык.doc
31 липня 2019 10:45
протокол изменения в тендере.doc
31 липня 2019 10:45
протокол утвеждения тендере Искатель.doc
31 липня 2019 10:44
Тендерна документація на анг.языке.doc
25 липня 2019 11:17
Проект договора.doc
23 липня 2019 15:26
Проект договора.doc
23 липня 2019 15:25
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000036 ● 73afe916d3e243e6b6d12d1411398a40
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 Одеса № 268

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 24.07.2019 та провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 24.07.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 268
Витяг
з переліку процедур закупівель
6. UA-2019-07-23-001305-b 23.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником додатково не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Дата відміни
12 серпня 2019 09:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій