Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Візок для комплексного прибирання з комплектуючими
Очікувана вартість
67 640,00 UAH
UA-2019-07-23-001261-b ● 9bfa36a026354e0f8d7394a7f031df7b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м.Маріуполя" |
Код ЄДРПОУ: | 37885283 |
Місцезнаходження: | 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, 80 |
Контактна особа: |
Хозяинова Екатерина Александровна 380629334108 centr3.mariupol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 67 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 338,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Візок для комплексного прибирання з комплектуючими (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»35601 - Візок для прибирання (Housekeeping trolley) Джерело фінансування - міський бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Візок для комплексного прибирання з комплектуючими
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Миру, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 34910000-9 — Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше _30_банківських днів з дати поставки Товару Продавцем. Але у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюються протягом 5 банківських днів з дати надходження відповідних бюджетних асигнувань на рахунок Покупця. Джерело фінансування - міський бюджет. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2019 15:39 |
ТЗ зі змінами.xlsx |
26 липня 2019 15:39 |
Цінова пропозиція.docx |
23 липня 2019 15:48 |
Перелік документів.docx |
23 липня 2019 15:48 |
Договор купли продажи.doc |
26 липня 2019 15:39 |
ТЗ зі змінами.xlsx
|
||
26 липня 2019 15:39 |
Цінова пропозиція.docx
|
||
23 липня 2019 15:48 |
Перелік документів.docx
|
||
23 липня 2019 15:48 |
Договор купли продажи.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001261-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СП КБТ", Код ЄДРПОУ:25406430
Дата подання: 26 липня 2019 13:37
вимога щодо зміни ТЗ
Детально в вкладенні до вимоги
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 липня 2019 15:58
Шановний учаснику! З приводу Вашої скарги, хочемо повідомити Вас що згідно Наказу ДП "Прозорро" від 19.03.2019 № 10 та Наказу ДП "Прозорро" від 20.03.2019 № 11, "Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.", у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону україни «Про публічні закупівлі», допорогові закупівлі регламентуються наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року, відповідно до якого Замовники не зобов’язані розглядати еквіваленти товарів, що є предметом закупівлі, а також якщо вже Ви вказуєте на порушення ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, то повідомляємо Вам що Відповідно до п. 3 ч. 2. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Ми як Замовник даної продукції чітко вказали параметри товару в якому має потребу наша установа. Тобто тендерним комітетом дотримана вимога Закону та при проведенні закупівлі не було встановлено жодної вимоги, яка б суперечила чинному законодавству. Але, не дивлячись на вищенаведене та враховуючи ваші побажання, ми прибрали з технічного завдання посилання на конкретну торгову марку та виробника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Переможець |
67 639,20
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2019 14:17
|
скан ДУ.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2019 14:16
|
Скан Договору з ТОВ ІМЕД.pdf | укладений |
27 серпня 2019 11:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 1.5 викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 00479/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |