Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Візок для комплексного прибирання з комплектуючими
Очікувана вартість
67 640,00 UAH
UA-2019-07-23-001261-b 9bfa36a026354e0f8d7394a7f031df7b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Хозяинова Екатерина Александровна

380629334108 centr3.mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885283
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, 80
Контактна особа: Хозяинова Екатерина Александровна
380629334108
centr3.mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 16:00
Очікувана вартість: 67 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 338,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Візок для комплексного прибирання з комплектуючими (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»35601 - Візок для прибирання (Housekeeping trolley) Джерело фінансування - міський бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Візок для комплексного прибирання з комплектуючими
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Миру, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 34910000-9 — Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше _30_банківських днів з дати поставки Товару Продавцем. Але у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюються протягом 5 банківських днів з дати надходження відповідних бюджетних асигнувань на рахунок Покупця. Джерело фінансування - міський бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-001261-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СП КБТ", Код ЄДРПОУ:25406430
Дата подання: 26 липня 2019 13:37
вимога щодо зміни ТЗ
Детально в вкладенні до вимоги
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 липня 2019 15:58
Шановний учаснику! З приводу Вашої скарги, хочемо повідомити Вас що згідно Наказу ДП "Прозорро" від 19.03.2019 № 10 та Наказу ДП "Прозорро" від 20.03.2019 № 11, "Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.", у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону україни «Про публічні закупівлі», допорогові закупівлі регламентуються наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року, відповідно до якого Замовники не зобов’язані розглядати еквіваленти товарів, що є предметом закупівлі, а також якщо вже Ви вказуєте на порушення ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, то повідомляємо Вам що Відповідно до п. 3 ч. 2. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Ми як Замовник даної продукції чітко вказали параметри товару в якому має потребу наша установа. Тобто тендерним комітетом дотримана вимога Закону та при проведенні закупівлі не було встановлено жодної вимоги, яка б суперечила чинному законодавству. Але, не дивлячись на вищенаведене та враховуючи ваші побажання, ми прибрали з технічного завдання посилання на конкретну торгову марку та виробника.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 67 639,20
UAH з ПДВ
67 639,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 10:18
ЦПМСД №3 Маріуполь.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Переможець 67 639,20
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 11:43

Документи

02 серпня 2019 11:42
скан переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
67 639,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2019 11:42
скан переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 14:17
скан ДУ.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 14:16
Скан Договору з ТОВ ІМЕД.pdf укладений
27 серпня 2019 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.5 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 00479/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML