Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп’ютер в зборі (Системний блок, монітор, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-07-23-001230-b ● e6276f2feaae46399c43036826b91c60
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Прокуратура Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 02909938 |
Вебсайт: | http://dnipr.gp.gov.ua/ua/index.html |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дмитра Яворницького, буд.38 |
Контактна особа: |
Залітко Наталія Валентинівна 380567181432 mtz1@prk.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2019 11:35 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Персональний комп’ютер в зборі (Системний блок, монітор, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Персональний комп’ютер в зборі (Системний блок, монітор, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Cубвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів згідно рішення Дніпропетровської обласної ради від 07.12.2018 № 397-15/VII, розпорядження Дніпропетровської ОДА від 01.04.2019 № Р-167/0/3-19 | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2019 15:05 |
Протокол № 69 від 23_.07.2019 організація Системні блоки.docx | |
23 липня 2019 15:05 |
Тендерна документація компп техніка 23. 07. 2019 50 шт_2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:55
Дата відповіді: 24 липня 2019 16:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Згідно додатку № 3 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) - (Системний блок, монітор, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система) - 50 шт. «В разі якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
Виходячи із вищезазначеного тендерний комітет Прокуратури Дніпропетровської області буде розглядати можливість придбання аналогічного за технічними характеристиками товару.
2) Законом не передбачено обмеження в участі в тендерних закупівлях фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Відповідно п.1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону».
Пропозиції неплатників ПДВ оцінюються автоматично електронною системою закупівель без додавання ПДВ, як остаточна ціна.
3.) Згідно додатку № 2 «Тендерна пропозиція» до Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) - (Системний блок, монітор, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система) - 50 шт. учасники повинні надати інформацію щодо товару згідно таблиці, а саме в стовпчику «Найменування товару» зазначається загальна назва закупівлі, а також марка, модель (тип) персонального комп’ютера та склад персонального комп’ютера.
Тож, внесення змін в тендерну документацію щодо конкретної торгової марки є недоцільним.
Згідно додатку № 3 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) - (Системний блок, монітор, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система) - 50 шт. «В разі якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
Виходячи із вищезазначеного тендерний комітет Прокуратури Дніпропетровської області буде розглядати можливість придбання аналогічного за технічними характеристиками товару.
2) Законом не передбачено обмеження в участі в тендерних закупівлях фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Відповідно п.1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону».
Пропозиції неплатників ПДВ оцінюються автоматично електронною системою закупівель без додавання ПДВ, як остаточна ціна.
3.) Згідно додатку № 2 «Тендерна пропозиція» до Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) - (Системний блок, монітор, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система) - 50 шт. учасники повинні надати інформацію щодо товару згідно таблиці, а саме в стовпчику «Найменування товару» зазначається загальна назва закупівлі, а також марка, модель (тип) персонального комп’ютера та склад персонального комп’ютера.
Тож, внесення змін в тендерну документацію щодо конкретної торгової марки є недоцільним.
Проект Договору
Дата подання: 29 липня 2019 12:19
Дата відповіді: 29 липня 2019 16:04
Шановний Зановник! В п. 2.8. проекту Договору встановлено: Гарантійне обслуговування та технічна підтримка обладнання повинні включати:
а) проведення консультацій спеціалістів Замовника на підставі письмового (по факсу), усного (за телефоном) або електронного (E-mail) повідомлення про проблеми, що виникають у ході експлуатації.
б) узгодження спеціалістами сервісної служби Учасника та Замовника за телефоном в двогодинний термін з моменту отримання повідомлення про несправність, способу взаємодії по її усуненню.
в) проведення робіт по виявленню та усуненню причин несправності. Роботи виконуються протягом 24 годин (але не більше 72 годин), з моменту одержання повідомлення про несправність. Повідомлення Замовника в сервісний центр Учасника може подаватись з 9-00 до 18-00 впродовж кожного офіційного робочого дня в Україні. Проте, відповідно до преамбули проекту договору, сторони називаються - Покупець та Продавець. Прохання внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прокуратури області розглянуто Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) - Персональний комп’ютер в зборі (Системний блок, монітор, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система) - 50 шт.
Зауваження будуть враховані під час укладання договору з переможцем закупівлі.
Дякуємо Вам за звернення.
Зауваження будуть враховані під час укладання договору з переможцем закупівлі.
Дякуємо Вам за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
621 896,00
UAH з ПДВ
|
600 893,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
677 127,00
UAH з ПДВ
|
600 894,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" |
639 696,00
UAH з ПДВ
|
606 414,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
620 100,00
UAH з ПДВ
|
616 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
682 350,00
UAH з ПДВ
|
626 993,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЛЕКОМП ДНІПРО |
796 116,00
UAH з ПДВ
|
626 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Суднік Віктор Аркадійович |
799 500,00
UAH з ПДВ
|
639 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
600 893,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2019 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2019 10:16
|
ЮНІТР ДУ 3.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2019 10:06
|
ДУ 2 юнітрейд.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2019 15:58
|
ДУ № 2 від 02.09.2019.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2019 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2019 11:02
|
ДУ № 1 від 27.08.2019.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2019 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 10:50
|
Договір № 187 від 27.08.2019.pdf | укладений |
27 серпня 2019 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | № 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Джерело фінансування |
Номер договору про закупівлю: | № 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товару до 31.12.2019 |
Номер договору про закупівлю: | № 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |