Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в зборі (Системний блок, монітор, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-07-23-001230-b e6276f2feaae46399c43036826b91c60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Залітко Наталія Валентинівна

380567181432 mtz1@prk.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прокуратура Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 02909938
Вебсайт: http://dnipr.gp.gov.ua/ua/index.html
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дмитра Яворницького, буд.38
Контактна особа: Залітко Наталія Валентинівна
380567181432
mtz1@prk.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 11:35
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп’ютер в зборі (Системний блок, монітор, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Персональний комп’ютер в зборі (Системний блок, монітор, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Cубвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів згідно рішення Дніпропетровської обласної ради від 07.12.2018 № 397-15/VII, розпорядження Дніпропетровської ОДА від 01.04.2019 № Р-167/0/3-19 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:55
Дата відповіді: 24 липня 2019 16:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».

Згідно додатку № 3 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) - (Системний блок, монітор, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система) - 50 шт. «В разі якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
Виходячи із вищезазначеного тендерний комітет Прокуратури Дніпропетровської області буде розглядати можливість придбання аналогічного за технічними характеристиками товару.
2) Законом не передбачено обмеження в участі в тендерних закупівлях фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Відповідно п.1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону».
Пропозиції неплатників ПДВ оцінюються автоматично електронною системою закупівель без додавання ПДВ, як остаточна ціна.
3.) Згідно додатку № 2 «Тендерна пропозиція» до Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) - (Системний блок, монітор, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система) - 50 шт. учасники повинні надати інформацію щодо товару згідно таблиці, а саме в стовпчику «Найменування товару» зазначається загальна назва закупівлі, а також марка, модель (тип) персонального комп’ютера та склад персонального комп’ютера.
Тож, внесення змін в тендерну документацію щодо конкретної торгової марки є недоцільним.
Проект Договору
Дата подання: 29 липня 2019 12:19
Дата відповіді: 29 липня 2019 16:04
Шановний Зановник! В п. 2.8. проекту Договору встановлено: Гарантійне обслуговування та технічна підтримка обладнання повинні включати: а) проведення консультацій спеціалістів Замовника на підставі письмового (по факсу), усного (за телефоном) або електронного (E-mail) повідомлення про проблеми, що виникають у ході експлуатації. б) узгодження спеціалістами сервісної служби Учасника та Замовника за телефоном в двогодинний термін з моменту отримання повідомлення про несправність, способу взаємодії по її усуненню. в) проведення робіт по виявленню та усуненню причин несправності. Роботи виконуються протягом 24 годин (але не більше 72 годин), з моменту одержання повідомлення про несправність. Повідомлення Замовника в сервісний центр Учасника може подаватись з 9-00 до 18-00 впродовж кожного офіційного робочого дня в Україні. Проте, відповідно до преамбули проекту договору, сторони називаються - Покупець та Продавець. Прохання внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прокуратури області розглянуто Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) - Персональний комп’ютер в зборі (Системний блок, монітор, комп’ютерна клавіатура, комп’ютерний маніпулятор типа «миша», операційна система) - 50 шт.
Зауваження будуть враховані під час укладання договору з переможцем закупівлі.
Дякуємо Вам за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 621 896,00
UAH з ПДВ
600 893,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 677 127,00
UAH з ПДВ
600 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 639 696,00
UAH з ПДВ
606 414,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 620 100,00
UAH з ПДВ
616 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 682 350,00
UAH з ПДВ
626 993,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЛЕКОМП ДНІПРО 796 116,00
UAH з ПДВ
626 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Суднік Віктор Аркадійович 799 500,00
UAH з ПДВ
639 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 16:34
Документи переможця.pdf
07 серпня 2019 15:50
Електронний підпис
07 серпня 2019 15:45
Таблиця відповідності.pdf
07 серпня 2019 15:45
Копії сертифікатів.PDF
07 серпня 2019 15:45
Сертифікат дилера.pdf
07 серпня 2019 15:45
Додаток №1 Витяг з ЄДР.pdf
07 серпня 2019 15:45
Довідка-пояснення.pdf
07 серпня 2019 15:45
Довідка резидент.pdf
07 серпня 2019 15:45
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 18:09
Електронний підпис
06 серпня 2019 18:08
Виписка з ЄДР оригінал.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 13:32
Електронний підпис
08 серпня 2019 13:32
Цінова пропозиція.pdf
08 серпня 2019 13:32
Технічна частина.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 10:24
Електронний підпис
08 серпня 2019 10:21
Проект договору.pdf
08 серпня 2019 10:21
Технічний опис.zip
08 серпня 2019 10:21
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 13:02
Електронний підпис
08 серпня 2019 12:54
Технічна документація.pdf
08 серпня 2019 12:44
довідка санкції.pdf
08 серпня 2019 12:43
Витяг ПДВ копія.pdf
08 серпня 2019 12:43
Витяг 29.07.19р.pdf
08 серпня 2019 12:43
виписка з ЄДР.pdf
08 серпня 2019 12:43
Статут копія.pdf
08 серпня 2019 12:33
Biдповідність ст 17.pdf
08 серпня 2019 12:33
12317717_пропозиція.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 13:45
Статут_first.jpg
08 серпня 2019 13:45
Статут_end.jpg
08 серпня 2019 13:21
статистика.jpg
08 серпня 2019 13:21
свидетельство о рег.pdf
08 серпня 2019 13:17
Тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2019 12:55
Проект договору.pdf
08 серпня 2019 12:45
II_6.pdf
08 серпня 2019 12:39
II_3.pdf
08 серпня 2019 12:16
I_2.pdf
08 серпня 2019 12:06
II_1.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 13:41
Док_08_08_19_13_39_4.pdf
08 серпня 2019 13:22
документ 2.jpg
08 серпня 2019 13:22
документ 1.jpg
08 серпня 2019 13:21
Паспорт -5.jpg
08 серпня 2019 13:21
Паспорт -4.jpg
08 серпня 2019 13:21
Паспорт -3.jpg
08 серпня 2019 13:21
Паспорт -2.jpg
08 серпня 2019 13:21
Паспорт -1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ЕЛЕКОМП ДНІПРО

ПП Суднік Віктор Аркадійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 600 893,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 17:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
600 893,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 14:54
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 10:16
ЮНІТР ДУ 3.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 10:12
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 10:06
ДУ 2 юнітрейд.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 10:02
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 15:58
ДУ № 2 від 02.09.2019.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 15:56
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2019 11:02
ДУ № 1 від 27.08.2019.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 11:01
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 10:50
Договір № 187 від 27.08.2019.pdf укладений
27 серпня 2019 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: № 187
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Джерело фінансування
Номер договору про закупівлю: № 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: № 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 600 891,00
UAH (в тому числі ПДВ 100 148,50 UAH)