Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання комплекту меблів для вчителя
Очікувана вартість
484 800,00 UAH
UA-2019-07-23-001185-b ● bdfd8f40c2ff4aac80632eeba0e46316
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Вебсайт: | http://podilruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна 380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2019 14:23 |
Очікувана вартість: | 484 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 424,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 комплект
Придбання комплекту меблів для вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2019 14:51 |
ТД від 18.07.19 № 146.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 липня 2019 09:56
Дата відповіді: 24 липня 2019 10:48
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 1) Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації..
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. (п.1 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі").
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. (п.1 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001185-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 19 серпня 2019 12:20
Неправомірна дискваліфікація учасника закупівлі
Повідомляємо Вас, що в п. 2. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовником вимагалося подання наступних документів: «Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості на предмет закупівлі та/або декларація виробника та/ або посвідчення якості на предмет закупівлі).»
В складі своєї тендерної пропозиції ФОП Карпінський Г.І. на виконання вищевказаної вимоги було надано ряд документів в файлах: «18 Сертифікат відповідності (меблі офісні).pdf»; «19 Сертифікат відповідності (меблі для сидіння та лежання).pdf»; «20 Висновок СЕЕ (меблі корпусні).pdf», а для кращого підтвердження якості та безпеки товару Учасником додатково було надані документи, що посвідчують якість та безпеку матеріалів, з яких буде виготовлено товар: «38 Сертифікат відповідності (плити ДСП).pdf»; «39 Висновок СЕЕ (деревностружкові ламіновані плити).pdf»; «40 Висновок СЕЕ (клей).pdf»; «41 Висновок СЕЕ (меблева фурнітура).pdf»; «42 Висновок СЕЕ (окрайки меблеві).pdf».
Таким чином, оскільки тендерним комітетом Замовника предмет закупівлі було визначено таким, що відповідає ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, а Учасником було надано діючий Сертифікат відповідності №UA1. 1О229.000054-18 на продукцію «Меблі офісні» за кодом ДКПП 31.01 (в файлі «18 Сертифікат відповідності (меблі офісні).pdf»), що повністю, належним чином та в повному об’ємі забезпечує виконання Учасником вимоги п. 2. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації, оскільки код 31.01 – «Меблі офісні» Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-2010 є найповнішою та найточнішою відповідністю коду 39130000-2 – «Офісні меблі» Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. У випадку, якщо тендерний комітет Замовника хотів бачити документи, що посвідчують якість та безпеку предмету закупівлі по кожній позиції окремо, йому необхідно було розділити предмет закупівлі на лоти з вказанням різних кодів Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, тоді його вимоги щодо подачі документів про підтвердження якості та безпеки по кожній позиції предмету закупівлі (які були відсутні в тендерні документації і існували тільки в уяві тендерного комітету) були б обґрунтованими та доречними.
Більше того, оскільки в асортименті предмету закупівлі міститься «Стілець вчителя напівм’який» для запобігання непорозумінь Учасником було добровільно надано Сертифікат відповідності №UA1. 1О229.000056-18 на продукцію «меблі для сидіння та лежання» за кодом ДКПП 31.0 (в файлі «19 Сертифікат відповідності (меблі для сидіння та лежання).pdf») як доказ добропорядності Учасника та демонстрацію наявності в нього належних документів, що посвідчують якість та безпеку виготовленої продукції, навіть якщо Замовником закупівлі вони не вимагаються (як в даній закупівлі), з тих же причин були надані інші сертифікати відповідності та висновки санітарно-екологічної експертизи на товар, обладнання та комплектуючі матеріали у відповідних файлах.
Проте, тендерним комітетом Замовника не було розглянуто сертифікат відповідності на меблі офісні (в файлі «18 Сертифікат відповідності (меблі офісні).pdf») як підтвердження виконання вимоги п. 2. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації, а розглянуто лише висновок санітарно-екологічної експертизи №12.2-18-1/3439 від 14.06.2019 року. Інші документи, що посвідчують якість та безпеку предмету закупівлі, тендерним комітетом Замовника не було виявлено або свідомо не прийнято до уваги, що свідчить про порушення посадовими особами Замовника загальних принципів публічних закупівель, зокрема викладеному в пп. 5 п. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
Також маємо зазначити, що Замовником в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 13.08.2019 року не було зазначено, яку саме вимогу тендерної документації було порушено або не виконано Учасником ФОП Карпінський Г.І., на підставі чого його пропозицію було відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, що свідчить про порушення посадовими особами Замовника загальних принципів публічних закупівель, зокрема викладеному в пп. 3 п. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», оскільки даним приховуванням деталей дискваліфікації переможця тендерний комітет намагається не показувати відсутність вимог в тендерній документації, за які можна було б виключити Учасника.
Так як пропозиція ФОП Карпінський Г.І. за результатами аукціону є нижчою на 90 108,00 грн. від пропозиції наступного учасника при оголошенні закупівлі в 484 800,00 грн. – тендерний комітет Замовника, який є бюджетною організацією, своїми діями свідомо допускає розтрату бюджетних коштів та перешкоджає їх економії, що порушує загальні принципи публічних закупівель, зокрема викладений в пп. 2 п. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «максимальна економія та ефективність».
Керуючись ч. 3. ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо тендерний комітет Замовника надати чіткі та обґрунтовані пояснення відхилення тендерної пропозиції ФОП Карпінський Г.І. та вказати причини невідповідності наданих ним в складі своєї тендерної пропозиції документів в файлах: «18 Сертифікат відповідності (меблі офісні).pdf»; «19 Сертифікат відповідності (меблі для сидіння та лежання).pdf»; «20 Висновок СЕЕ (меблі корпусні).pdf»; «38 Сертифікат відповідності (плити ДСП).pdf»; «39 Висновок СЕЕ (деревностружкові ламіновані плити).pdf»; «40 Висновок СЕЕ (клей).pdf»; «41 Висновок СЕЕ (меблева фурнітура).pdf»; «42 Висновок СЕЕ (окрайки меблеві).pdf» вимогам тендерної документації Замовника стосовно засвідчення якості та безпеки запропонованого товару, викладеним в п. 2. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації, або скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.08.2019 року та визнати ФОП Карпінський Г.І. переможцем закупівлі, як учасника закупівлі з найнижчою ціновою пропозицією за результатами аукціону, чия тендерна пропозиція повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В складі своєї тендерної пропозиції ФОП Карпінський Г.І. на виконання вищевказаної вимоги було надано ряд документів в файлах: «18 Сертифікат відповідності (меблі офісні).pdf»; «19 Сертифікат відповідності (меблі для сидіння та лежання).pdf»; «20 Висновок СЕЕ (меблі корпусні).pdf», а для кращого підтвердження якості та безпеки товару Учасником додатково було надані документи, що посвідчують якість та безпеку матеріалів, з яких буде виготовлено товар: «38 Сертифікат відповідності (плити ДСП).pdf»; «39 Висновок СЕЕ (деревностружкові ламіновані плити).pdf»; «40 Висновок СЕЕ (клей).pdf»; «41 Висновок СЕЕ (меблева фурнітура).pdf»; «42 Висновок СЕЕ (окрайки меблеві).pdf».
Таким чином, оскільки тендерним комітетом Замовника предмет закупівлі було визначено таким, що відповідає ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, а Учасником було надано діючий Сертифікат відповідності №UA1. 1О229.000054-18 на продукцію «Меблі офісні» за кодом ДКПП 31.01 (в файлі «18 Сертифікат відповідності (меблі офісні).pdf»), що повністю, належним чином та в повному об’ємі забезпечує виконання Учасником вимоги п. 2. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації, оскільки код 31.01 – «Меблі офісні» Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-2010 є найповнішою та найточнішою відповідністю коду 39130000-2 – «Офісні меблі» Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. У випадку, якщо тендерний комітет Замовника хотів бачити документи, що посвідчують якість та безпеку предмету закупівлі по кожній позиції окремо, йому необхідно було розділити предмет закупівлі на лоти з вказанням різних кодів Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, тоді його вимоги щодо подачі документів про підтвердження якості та безпеки по кожній позиції предмету закупівлі (які були відсутні в тендерні документації і існували тільки в уяві тендерного комітету) були б обґрунтованими та доречними.
Більше того, оскільки в асортименті предмету закупівлі міститься «Стілець вчителя напівм’який» для запобігання непорозумінь Учасником було добровільно надано Сертифікат відповідності №UA1. 1О229.000056-18 на продукцію «меблі для сидіння та лежання» за кодом ДКПП 31.0 (в файлі «19 Сертифікат відповідності (меблі для сидіння та лежання).pdf») як доказ добропорядності Учасника та демонстрацію наявності в нього належних документів, що посвідчують якість та безпеку виготовленої продукції, навіть якщо Замовником закупівлі вони не вимагаються (як в даній закупівлі), з тих же причин були надані інші сертифікати відповідності та висновки санітарно-екологічної експертизи на товар, обладнання та комплектуючі матеріали у відповідних файлах.
Проте, тендерним комітетом Замовника не було розглянуто сертифікат відповідності на меблі офісні (в файлі «18 Сертифікат відповідності (меблі офісні).pdf») як підтвердження виконання вимоги п. 2. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації, а розглянуто лише висновок санітарно-екологічної експертизи №12.2-18-1/3439 від 14.06.2019 року. Інші документи, що посвідчують якість та безпеку предмету закупівлі, тендерним комітетом Замовника не було виявлено або свідомо не прийнято до уваги, що свідчить про порушення посадовими особами Замовника загальних принципів публічних закупівель, зокрема викладеному в пп. 5 п. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
Також маємо зазначити, що Замовником в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 13.08.2019 року не було зазначено, яку саме вимогу тендерної документації було порушено або не виконано Учасником ФОП Карпінський Г.І., на підставі чого його пропозицію було відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, що свідчить про порушення посадовими особами Замовника загальних принципів публічних закупівель, зокрема викладеному в пп. 3 п. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», оскільки даним приховуванням деталей дискваліфікації переможця тендерний комітет намагається не показувати відсутність вимог в тендерній документації, за які можна було б виключити Учасника.
Так як пропозиція ФОП Карпінський Г.І. за результатами аукціону є нижчою на 90 108,00 грн. від пропозиції наступного учасника при оголошенні закупівлі в 484 800,00 грн. – тендерний комітет Замовника, який є бюджетною організацією, своїми діями свідомо допускає розтрату бюджетних коштів та перешкоджає їх економії, що порушує загальні принципи публічних закупівель, зокрема викладений в пп. 2 п. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «максимальна економія та ефективність».
Керуючись ч. 3. ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо тендерний комітет Замовника надати чіткі та обґрунтовані пояснення відхилення тендерної пропозиції ФОП Карпінський Г.І. та вказати причини невідповідності наданих ним в складі своєї тендерної пропозиції документів в файлах: «18 Сертифікат відповідності (меблі офісні).pdf»; «19 Сертифікат відповідності (меблі для сидіння та лежання).pdf»; «20 Висновок СЕЕ (меблі корпусні).pdf»; «38 Сертифікат відповідності (плити ДСП).pdf»; «39 Висновок СЕЕ (деревностружкові ламіновані плити).pdf»; «40 Висновок СЕЕ (клей).pdf»; «41 Висновок СЕЕ (меблева фурнітура).pdf»; «42 Висновок СЕЕ (окрайки меблеві).pdf» вимогам тендерної документації Замовника стосовно засвідчення якості та безпеки запропонованого товару, викладеним в п. 2. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації, або скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.08.2019 року та визнати ФОП Карпінський Г.І. переможцем закупівлі, як учасника закупівлі з найнижчою ціновою пропозицією за результатами аукціону, чия тендерна пропозиція повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 15:20
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-07-23-001185-b.а2, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 20.08.2019 № 170 повідомляємо.
У складі пропозиції учасника – ФОП Карпінський Г.І. міститься висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.06.2019 № 12.2-18-1/15439, додатки до вказаного документу не містять продукції, яка зазначена у предметі закупівлі, а саме: стіл кутовий, тумба мобільна з шухлядами, тумба мобільна відкрита, стілець вчителя напівм’який, що не відповідає умовам тендерної документації.
Надані у складі пропозиції сертифікати відповідності № UA1. 10229.000054-18 та № UA1. 10229.000056-18 також не містять продукції, яка зазначена у предметі закупівлі, а саме: стіл кутовий, тумба мобільна з шухлядами, тумба мобільна відкрита, стілець вчителя напівм’який.
Розгорнути
Згорнути
У складі пропозиції учасника – ФОП Карпінський Г.І. міститься висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.06.2019 № 12.2-18-1/15439, додатки до вказаного документу не містять продукції, яка зазначена у предметі закупівлі, а саме: стіл кутовий, тумба мобільна з шухлядами, тумба мобільна відкрита, стілець вчителя напівм’який, що не відповідає умовам тендерної документації.
Надані у складі пропозиції сертифікати відповідності № UA1. 10229.000054-18 та № UA1. 10229.000056-18 також не містять продукції, яка зазначена у предметі закупівлі, а саме: стіл кутовий, тумба мобільна з шухлядами, тумба мобільна відкрита, стілець вчителя напівм’який.
Відповідь на вимогу ФОП Карпінський Г.І.
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001185-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Компанія Меблеві Технології, Код ЄДРПОУ:32819986
Дата подання: 17 серпня 2019 14:28
скарга на неправомірну дискваліфікацію
Управління освіти Подільського районну в м.Києві державної адміністрації 23.07.2019 року було оголошено закупівлю, а саме згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі» (Придбання комплекту меблів для вчителя) на суму 484 800,00 грн. з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” код ЄДРПОУ 32819986 подало свою пропозицію через електронний майданчик “Держзакупівлі. Онлайн” запропонованою сумою 442 800,00 грн. з ПДВ та вході електронного аукціону понижено суму до 437 952,00 грн. з ПДВ.
14.08.2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” перебувало на розгляді тендерного комітету Управління освіти Подільського районну в м. Києві державної адміністрації та надано оновлену цінову пропозицію після проведення аукціону.
15.08.2019 року згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 15.08.2019 року тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” відхилено, оскільки:
- у складі пропозиції учасника міститься висновок державної санітарно-епідиміологічної експертизи від 12.06.№ 602-123-20-1/2561, від 24.01.2019 вказаних документів не містять продукції, а саме: тумба мобільна з шухлядами,що не відповідає умова тендерної документації;
- відсутній гарантійний лист за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність щонайменше 1 (одного) сервісного центру компанії-виробника товару на території України, в якому може здійснений гарантійний та післягарантійний ремонт товару.
- та надання проекту договору про закупівлю без заповнення його пунктів (Додаток №5 до ТД)
Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” в зв'язку з вище викладеним не згоден з рішенням тендерного комітету Управління освіти Подільського районну в м.Києві державної адміністрації, так як в складі тендерної пропозиції було надано:
- учасником надано гарантійний лист 3.14 за підписом уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність щонайменше сервісного центру компанії-виробника товару на території України, в якому може здійснений гарантійний та післягарантійний ремонт товару, також надано гарантійний лист 3.12, що учасник забезпечує гарантійне обслуговування та ремонту меблів окрім того, протягом всього гарантійного терміну, у разі такої потреби, вивіз меблів з навчальних закладів від замовника на гарантійне обслуговування та ремонт і повернення її замовнику здійснюється транспортом постачальника за його рахунок.
- Згідно Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року “Про стандартизацію і сертифікацію” обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року № 28, зареєстрованим у міністерстві юстиції України 04.05.2005 року за № 466/10746.
Законом України “Про технічні регламенти та оцінки відповідності” внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України “Про стандартизацію і сертифікацію” від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 01.01.2018 року скасовується дія Декрету та припиняє свою діяльність державна система сертифікації. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018 року “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів”, наказ Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 року “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні” втратив чинність.
Згідно з ч.1 ст. 12 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції і вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов'язковою.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відомості про прийняття технічних регламентів, їх перегляд, внесення до них змін, визнання їх такими, що втратили чинність, чи їх скасування вносяться до бази даних про технічні регламенти, яка формується та ідеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання. Відомості з бази даних про технічні регламенти розміщуються у систематизованому вигляді на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, не пізніше п'яти робочих днів з дня офіційного опублікування відповідних нормативно-правових актів або з дня надання відповідними центральними органами виконавчої влади інформація про висновки, зроблені за результатами перегляду.
Відповідно до п.1 “Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України” затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. №459 Мінекономрозвитку є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує: формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, державному промислу політику, державну інвестиційну політику, державну зовнішньоекономічну політику, державну політику у сфері технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, управління об'єктами державної власності, розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, інтелектуальної власності, туризмі та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів), державних та публічних закупівель, а також державного замовлення на підготовку кадрі).
На офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, який реалізує державну політику у сфері технічного регулювання ( http://www.me/gov/ua/71ane=ик-ЦА) розміщено перелік актуальних затверджених технічних регламентів. В даному переліку відсутній технічний регламент, який регулює предмет закупівлі.
Таким чином на сьогодні виробництво товару, що є предметом закупівлі, не підлягає обов'язковій сертифікації та не регулюються діючими технічними регламентами. Усі сертифікати, оцінки відповідності технічним регламентам є добровільними.
А також просимо звернути увагу, що в дозвільних документах містяться такі позиції як: тумба мобільна, тумба відкрита, тумба з ящиками висувними, тумба при ліжкова, тумба з трьома шухлядами, тумба для офісної техніки, що повною мірою підтверджує відповідність виготовленого товару ЄЗС ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі» (Придбання комплекту меблів для вчителя) Товариства з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ “Меблеві Технології” згідно ГОСТ ДСТУ.
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” код ЄДРПОУ 32819986 подало свою пропозицію через електронний майданчик “Держзакупівлі. Онлайн” запропонованою сумою 442 800,00 грн. з ПДВ та вході електронного аукціону понижено суму до 437 952,00 грн. з ПДВ.
14.08.2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” перебувало на розгляді тендерного комітету Управління освіти Подільського районну в м. Києві державної адміністрації та надано оновлену цінову пропозицію після проведення аукціону.
15.08.2019 року згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 15.08.2019 року тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” відхилено, оскільки:
- у складі пропозиції учасника міститься висновок державної санітарно-епідиміологічної експертизи від 12.06.№ 602-123-20-1/2561, від 24.01.2019 вказаних документів не містять продукції, а саме: тумба мобільна з шухлядами,що не відповідає умова тендерної документації;
- відсутній гарантійний лист за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність щонайменше 1 (одного) сервісного центру компанії-виробника товару на території України, в якому може здійснений гарантійний та післягарантійний ремонт товару.
- та надання проекту договору про закупівлю без заповнення його пунктів (Додаток №5 до ТД)
Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” в зв'язку з вище викладеним не згоден з рішенням тендерного комітету Управління освіти Подільського районну в м.Києві державної адміністрації, так як в складі тендерної пропозиції було надано:
- учасником надано гарантійний лист 3.14 за підписом уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність щонайменше сервісного центру компанії-виробника товару на території України, в якому може здійснений гарантійний та післягарантійний ремонт товару, також надано гарантійний лист 3.12, що учасник забезпечує гарантійне обслуговування та ремонту меблів окрім того, протягом всього гарантійного терміну, у разі такої потреби, вивіз меблів з навчальних закладів від замовника на гарантійне обслуговування та ремонт і повернення її замовнику здійснюється транспортом постачальника за його рахунок.
- Згідно Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року “Про стандартизацію і сертифікацію” обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року № 28, зареєстрованим у міністерстві юстиції України 04.05.2005 року за № 466/10746.
Законом України “Про технічні регламенти та оцінки відповідності” внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України “Про стандартизацію і сертифікацію” від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 01.01.2018 року скасовується дія Декрету та припиняє свою діяльність державна система сертифікації. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018 року “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів”, наказ Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 року “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні” втратив чинність.
Згідно з ч.1 ст. 12 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції і вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов'язковою.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відомості про прийняття технічних регламентів, їх перегляд, внесення до них змін, визнання їх такими, що втратили чинність, чи їх скасування вносяться до бази даних про технічні регламенти, яка формується та ідеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання. Відомості з бази даних про технічні регламенти розміщуються у систематизованому вигляді на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, не пізніше п'яти робочих днів з дня офіційного опублікування відповідних нормативно-правових актів або з дня надання відповідними центральними органами виконавчої влади інформація про висновки, зроблені за результатами перегляду.
Відповідно до п.1 “Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України” затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. №459 Мінекономрозвитку є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує: формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, державному промислу політику, державну інвестиційну політику, державну зовнішньоекономічну політику, державну політику у сфері технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, управління об'єктами державної власності, розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, інтелектуальної власності, туризмі та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів), державних та публічних закупівель, а також державного замовлення на підготовку кадрі).
На офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, який реалізує державну політику у сфері технічного регулювання ( http://www.me/gov/ua/71ane=ик-ЦА) розміщено перелік актуальних затверджених технічних регламентів. В даному переліку відсутній технічний регламент, який регулює предмет закупівлі.
Таким чином на сьогодні виробництво товару, що є предметом закупівлі, не підлягає обов'язковій сертифікації та не регулюються діючими технічними регламентами. Усі сертифікати, оцінки відповідності технічним регламентам є добровільними.
А також просимо звернути увагу, що в дозвільних документах містяться такі позиції як: тумба мобільна, тумба відкрита, тумба з ящиками висувними, тумба при ліжкова, тумба з трьома шухлядами, тумба для офісної техніки, що повною мірою підтверджує відповідність виготовленого товару ЄЗС ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі» (Придбання комплекту меблів для вчителя) Товариства з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ “Меблеві Технології” згідно ГОСТ ДСТУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 15:11
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-07-23-001185-b.а1, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 20.08.2019 № 170 повідомляємо.
Згідно пункту 6 розділу І таблиця 2 Додатку № 1 до тендерної документації було передбачено надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа за підписом учасника або його уповноваженої особи, який містить інформацію про наявність щонайменше 1 (одного) сервісного центру компанії-виробника товару на території України, в якому може бути здійснений гарантійний та післягарантійний ремонт товару.
Довідка, яку згадує учасник – ТОВ «Компанія «Меблеві технології» у своїй вимозі, а саме: 3.14. міститься інформація щодо наявності та місцезнаходження офіційного представництва компанії-виробника товару на території України та жодного слова про сервісний центр та можливість здійснення в ньому гарантійного та післягарантійного ремонту товару.
Пунктом 2 розділу І таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації було передбачено надання учасником копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості на предмет закупівлі та/або декларація виробника та/ або посвідчення якості на предмет закупівлі).
У складі пропозиції учасника – ТОВ «Компанія «Меблеві технології» містяться висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.06.18 № 602-123-20-1/25691, від 24.01.2019 № 602-123-20-1/1109 та сертифікат відповідності (UA.PN.060.0087-19), додатки до вказаних документів не містять продукції, яка зазначена у предметі закупівлі, а саме: тумба мобільна з шухлядами, тумба мобільна відкрита, стілець вчителя напівм’який, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно пункту 6 розділу І таблиця 2 Додатку № 1 до тендерної документації було передбачено надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа за підписом учасника або його уповноваженої особи, який містить інформацію про наявність щонайменше 1 (одного) сервісного центру компанії-виробника товару на території України, в якому може бути здійснений гарантійний та післягарантійний ремонт товару.
Довідка, яку згадує учасник – ТОВ «Компанія «Меблеві технології» у своїй вимозі, а саме: 3.14. міститься інформація щодо наявності та місцезнаходження офіційного представництва компанії-виробника товару на території України та жодного слова про сервісний центр та можливість здійснення в ньому гарантійного та післягарантійного ремонту товару.
Пунктом 2 розділу І таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації було передбачено надання учасником копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості на предмет закупівлі та/або декларація виробника та/ або посвідчення якості на предмет закупівлі).
У складі пропозиції учасника – ТОВ «Компанія «Меблеві технології» містяться висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.06.18 № 602-123-20-1/25691, від 24.01.2019 № 602-123-20-1/1109 та сертифікат відповідності (UA.PN.060.0087-19), додатки до вказаних документів не містять продукції, яка зазначена у предметі закупівлі, а саме: тумба мобільна з шухлядами, тумба мобільна відкрита, стілець вчителя напівм’який, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідь на вимогу ТОВ «Компанія «Меблеві технології»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
347 844,00
UAH з ПДВ
|
347 844,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Компанія Меблеві Технології |
442 800,00
UAH з ПДВ
|
437 952,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" |
482 652,00
UAH з ПДВ
|
439 110,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ |
484 620,00
UAH з ПДВ
|
484 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215 |
Відхилено |
347 844,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 10:14
|
ТОВ Компанія Меблеві Технології #32819986 |
Відхилено |
437 952,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 14:42
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" #19017960 |
Переможець |
439 110,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 12:06
|
Договір.PDF | укладений |
28 серпня 2019 12:04
|