Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (Код НК 024:2019 - 48125 - Рулон марлевий, нестерильний; 35035 - Електрокардіографічний електрод, одноразовий; 34904 - Канюля для порожнистої вени; 35201 - Канюля назальна стандартна для подачі кисню; 45036 - Ларингеальний повітропровід, разового застосування; 35177 - Маска хірургічна, одноразового застосування; 34904 - Канюля для порожнистої вени; 36244 - Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер; 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 14077 - Серветка для операційної; 47174 - Непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні; 61694 - Серветка для очищення шкіри, нестерильна; 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу; 14085 - Разова ендотрахейна трубка; 42461 - Депрессор язика, оглядовий; 63095 - Шприц / голка загального призначення).
Очікувана вартість
1 782 600,00 UAH
UA-2019-07-23-001127-c 48a9113ad3fd40b69a2a00e97a80d551
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Царук

+380432651104 buh_med_katastrof@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф""
Код ЄДРПОУ: 36364624
Вебсайт: http://vinemd.org.ua
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А
Контактна особа: Тетяна Царук
+380432651104
buh_med_katastrof@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 11:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 12:58
Очікувана вартість: 1 782 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 826,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Джерело фінансування закупівлі: державна медична субвенція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 штука
Бинт марлевий медичний нестерильний 5м х 10см , тип 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 штука
Електрод одноразовий, 32х36мм (овальний), сенсор срібло-хлорид срібла, тип "кнопка", основа FOAM, педіатричний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2500 штука
Електрод одноразовий, Ø 55мм, сенсор срібло-хлорид срібла, тип "кнопка", основа з нетканого матеріалу, для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 штука
Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з крильцями та ін’єкційним клапаном, розмір 16G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
14000 штука
Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з крильцями та ін’єкційним клапаном, розмір 18G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 штука
Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з крильцями та ін’єкційним клапаном, розмір 24G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
130 штука
Канюля назальна (педіатрична)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
40 штука
Маска ларингіальна силіконова одноразова розмір 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
12500 штука
Маска медична з гумовими петлями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2300 штука
Одноразова канюля внутрішньовенна , тип «Butterfly», розмір 20G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3300 штука
Одноразова канюля внутрішньовенна , тип «Butterfly», розмір 25G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
9000 штука
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (Luer Slip)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 штука
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, з регулятором потоку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4000 штука
Пластир медичний (в котушці; на бавовняній основі, 1см х 500см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4000 штука
Серветка марлева, двохшарова 29*45 стерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 пара
Рукавички огл нітр н/с з високим ступенем захисту текст.без пудри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100000 пара
Рукавички оглядові нітрилові (нестерильні, хлоровані, текстуровані, без пудри) розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100000 пара
Рукавички оглядові нітрилові (нестерильні, хлоровані, текстуровані, без пудри) розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
9000 упаковка
Серветка спиртова одноразового використання №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
300 упаковка
Тест смужки EasyTouch для вимірювання рівня глюкози в крові (50 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 штука
Трубка ендотрахеальна (з манжетою) розмір 5,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
90 штука
Трубка ендотрахеальна (з манжетою) розмір 7,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 штука
Шпатель ЛОР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штука
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр локк , 50,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 1,2 x 38мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200000 штука
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр локк , 20,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3000 штука
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр локк , 2,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,6 x 25 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200000 штука
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр локк , 5,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,7 x 38 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд.46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 14:19
ТД Вироби - нова редакція.docx
31 липня 2019 14:19
Перелік змін.docx
23 липня 2019 14:58
ТД Вироби.docx
31 липня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 14:19
ТД Вироби - нова редакція.docx
31 липня 2019 14:19
Перелік змін.docx
23 липня 2019 14:58
ТД Вироби.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-001127-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ШИШКІНА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2961222481
Дата подання: 29 липня 2019 10:36
оскарження
оскамрження
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2019 12:51
Члени тендерного комітету за наслідками детального вивчення вимоги (UA-2019-07-23-001127-с.b1), тендерної документації, нормативних документів, прийшли до наступних висновків:

1. Тендерна документація на закупівлю медичних матеріалів, цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно вимог чинного законодавства була опублікована для загального доступу і зазначена інформація може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою.
Стосовно документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам медико-технічних вимог до закупівлі, то при їх прописані ми керувались нашою потребою.
Крім того, ми не маємо можливості отримувати інформацію про усі сертифіковані медичні вироби із загальнодоступних офіційних ресурсів, тому що в Україні на даний час немає єдиної бази даних стосовно таких виробів. Слід зазначити, що усі медичні вироби, що мають реєстраційні свідоцтва або сертифікати/декларації відповідності, виведені в обіг законно і дозволені для продажу на території України, в тому числі і для тендерних закупівель.
Відповідно, надавши завірені виробником документи надають гарантію Замовнику щодо того, що постачальником буде дійсно представник/дилер тощо, в якого гарантовано є договір з виробником і тим самим він підтверджує можливість забезпечення медичними виробами Замовника у терміни та належної якості, що надзвичайно важливо для забезпечення безперебійного надання екстреної медичної допомоги населенню, а товар є таким, що дозволений до обігу на території України.
Разом з тим, з метою рівномірного дотримання інтересів учасників, забезпечення добросовісної конкуренції все ж таки вирішено внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з Додатку 2 п 4 «Необхідність надання учасником копії сертифікату відповідності або декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі, завірені мокрою печаткою виробника та підписом уповноваженої особи виробника, із зазначенням ПІБ та дати».
2. Щодо пункту 6 та 7 Додатку 2 до ТД щодо надання зразків повідомляємо наступне.
Оскільки єдиним критерієм у визначенні переможця є ціна, то 100% засвідченням якості товару у відповідність до вимог Замовника, є надання по одному зразку кожного запропонованого Товару потенційним переможцем Закупівлі. При цьому надання зразків є на не безоплатній основі, а включені у постачання за бюджетні кошти, в разі заключення Договору на постачання з Переможцем. Таким чином Замовник чітко розуміє, який саме товар, якої якості отримає, чи задовільної якості товар, придбаний за бюджетні кошти.
Окрім цього, Тендерна документація складена без порушень Закону України від 19.11.1992, № 2801-XII: Стаття 78' 1. Обмеження, встановлені для медичних і фармацевтичних працівників під час здійснення ними професійної діяльності (Основи законодавства, ВР України, від 19.11.1992, № 2801-XII "Основи законодавства України про охорону здоров'я"). Тому що мова йде про отримання медичними та фармацевтичними працівниками вигоди під час здійснення безпосередньо своєї діяльності, а процес Закупівлі є процесом адміністративно - економічним.
Таким чином, зразки, надані тендерному комітету, не вважаємо вигодою.
З огляду на все вище викладене, твердження скаржника щодо наявності в тендерній документації по закупівлі № UA-2019-07-23-001127-с дискримінаційних умов не знайшли свого підтвердження, а вимога задоволенню підлягає частково.
Номер вимоги: UA-2019-07-23-001127-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 29 липня 2019 10:56
Щодо умов ТД
Шановний тендерний комітет. Ви напевно "загралися" "зі своїми" постачальниками. Будь ласка, виключіть з переліку вимог, всі вимоги дискрамінаційного характеру, бо надання зразків, завірення копій декларацій та сертифікатів печаткою виробника - це вже божевілля, яке буде оскаржено в АМКУ. Почитайте законодавство перед тим як викладати ТД.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2019 12:54
Оскільки єдиним критерієм у визначенні переможця є ціна, то 100% засвідченням якості товару у відповідність до вимог Замовника, є надання по одному зразку кожного запропонованого Товару потенційним переможцем Закупівлі. При цьому надання зразків є на не безоплатній основі, а включені у постачання за бюджетні кошти, в разі заключення Договору на постачання з Переможцем. Таким чином Замовник чітко розуміє, який саме товар, якої якості отримає, чи задовільної якості товар, придбаний за бюджетні кошти.
Окрім цього, Тендерна документація складена без порушень Закону України від 19.11.1992, № 2801-XII: Стаття 78' 1. Обмеження, встановлені для медичних і фармацевтичних працівників під час здійснення ними професійної діяльності (Основи законодавства, ВР України, від 19.11.1992, № 2801-XII "Основи законодавства України про охорону здоров'я"). Тому що мова йде про отримання медичними та фармацевтичними працівниками вигоди під час здійснення безпосередньо своєї діяльності, а процес Закупівлі є процесом адміністративно - економічним.
Таким чином, зразки, надані тендерному комітету, не вважаємо вигодою.
З огляду на все вище викладене, твердження скаржника щодо наявності в тендерній документації по закупівлі № UA-2019-07-23-001127-с порушень не знайшли свого підтвердження, а вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

29 липня 2019 10:36
скарга.docx

Документи подані скаржником

29 липня 2019 10:56
Про надання зразків.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 1 307 117,78
UAH з ПДВ
1 287 908,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД" 1 781 518,00
UAH з ПДВ
1 287 908,10
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 1 414 936,80
UAH з ПДВ
1 414 936,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прантекс" 1 777 695,76
UAH з ПДВ
1 777 695,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 10:50
Електронний підпис
08 серпня 2019 10:49
відповідність.pdf
08 серпня 2019 10:49
довідки МТВ.pdf
08 серпня 2019 10:49
декларации 1.pdf
08 серпня 2019 10:49
декларації 2.pdf
08 серпня 2019 10:49
відповідність МТВ.pdf
08 серпня 2019 10:49
договір.pdf
08 серпня 2019 10:49
ст 17.pdf
08 серпня 2019 10:49
техніка.pdf
08 серпня 2019 10:49
довідки.pdf
08 серпня 2019 10:49
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 08:47
01_Цінова Остаточна.pdf
06 серпня 2019 11:14
Електронний підпис
06 серпня 2019 11:09
Технічна частина ч3.pdf
06 серпня 2019 11:09
Технічна частина ч1.pdf
06 серпня 2019 11:09
Технічна частина ч2.pdf
06 серпня 2019 10:16
01_Цінова.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 11:45
Електронний підпис
21 серпня 2019 11:43
ст 17.pdf
21 серпня 2019 11:43
лист-роз'яснення.pdf
21 серпня 2019 11:24
Електронний підпис
21 серпня 2019 11:23
ст 17.pdf
21 серпня 2019 11:23
лист-роз'яснення.pdf
21 серпня 2019 11:23
Довідка МВС.pdf
21 серпня 2019 11:23
Довідка ДФС.pdf
16 серпня 2019 09:30
Електронний підпис
16 серпня 2019 09:28
накладні.pdf
16 серпня 2019 09:28
довідка про відправку.pdf
15 серпня 2019 10:29
Електронний підпис
15 серпня 2019 10:27
остаточна цінова.pdf
08 серпня 2019 09:08
Електронний підпис
07 серпня 2019 18:07
Електронний підпис
07 серпня 2019 18:02
Серветки ст п.06.pdf
07 серпня 2019 18:02
сертифікат шприц 50,0.pdf
07 серпня 2019 18:02
сертифікат шприц 20,0.pdf
07 серпня 2019 18:02
сертифікат шприц 5,0.pdf
07 серпня 2019 18:02
сертифікат шприц 2,0.pdf
07 серпня 2019 18:02
сертифікат пластир.pdf
07 серпня 2019 18:02
інструкція шприци.pdf
07 серпня 2019 18:02
інструкція пластир.pdf
07 серпня 2019 18:02
інструкція електрод.pdf
07 серпня 2019 18:02
електрод декларація.pdf
07 серпня 2019 18:02
декларація пластир.pdf
07 серпня 2019 18:02
Сертифікат ISO 13485.pdf
07 серпня 2019 18:02
Декларація ЛОР.pdf
07 серпня 2019 18:02
Метелики_ALEXPHARM_NGC (1).pdf
07 серпня 2019 18:02
Установчі документи.pdf
07 серпня 2019 18:02
тех.частина-довідки 80.pdf
07 серпня 2019 18:02
сертифікати.pdf
07 серпня 2019 18:02
пропозиція.pdf
07 серпня 2019 18:02
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 09:52
Електронний підпис
08 серпня 2019 09:50
Б) ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
08 серпня 2019 09:50
Л) ІНШІ ДОКУМЕНТИ.PDF
08 серпня 2019 09:50
Ж) ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
08 серпня 2019 09:50
А) РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прантекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#32340851
Відхилено 1 287 908,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД"
#42717957
Відхилено 1 287 908,10
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 10:12
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 1 414 936,80
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 15:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
1 414 936,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:54
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 10:40
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 10:39
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 08:49
Договір 64 від 02.09.2019 р..pdf укладений
02 вересня 2019 08:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 414 936,80
UAH (в тому числі ПДВ 92 565,96 UAH)