Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини та приладдя до офісної техніки (комплектуючі та витратніі матеріали для друкуючо-помножувальної техніки)
Очікувана вартість
14 013 400,00 UAH
UA-2019-07-23-001064-c b24ed18773f94104859fb47c9f6dab7d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 14 013 400,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тендерна документація

23 липня 2019 14:47
ДКТ.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: комплектуючі та витратні матеріали для друкуючо-помножувальної техніки OKI
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 7 989 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 70 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2380 од
комплектуючі та витратні матеріали для друкуючо-помножувальної техніки OKI
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, вул.Госпітальна, 12 Г
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Банківські 70
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 30

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:57
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Ні. Заміна на аналогічний Товар інших виробників не допускається. В технічному завданні чітко зазначено парт-номер, який повинен співпадати. 2.Так. Як остаточну. Ні. 3.Вносити зміни в документацію торгів недоцільно, оскільки пропозиція кожного учасника буде оцінюватись в тому числі на відповідність вимогам технічного завдання, а саме «виробник» та «парт-номер». До того ж Учасник повинен надати в складі пропозиції лист від Виробника Товару (OКІ чи НР), який засвідчує повноваження на постачання (продаж, перепродаж, розповсюдження тощо) Товару (продукту, продукції, тощо) Виробника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 6 673 662,00
UAH з ПДВ
6 673 662,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 16:39
Електронний підпис
01 серпня 2019 16:38
Технічна частина.pdf
01 серпня 2019 16:38
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 6 673 662,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 11:54

Документи

09 серпня 2019 11:53
1294.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
6 673 662,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2019 11:53
1294.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог1508_1_15.08.19.pdf укладений
27 серпня 2019 11:32