Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля комп’ютерного обладнання (ноутбуків) для початкових класів нової української школи
Очікувана вартість
261 905,00 UAH
UA-2019-07-23-001011-b a306a58e71c14aeda5a9b92d7d70beb3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стипанець Ольга Миколаївна

+380457264093 obyhiv-yo-ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37361483
Вебсайт: http://www.ouo.gov.ua
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, вул. Каштанова, 13
Контактна особа: Стипанець Ольга Миколаївна
+380457264093
obyhiv-yo-ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 15:00
Очікувана вартість: 261 905,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 619,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Закупівля комп’ютерного обладнання (ноутбуків) для початкових класів нової української школи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплекти
Закупівля комп’ютерного обладнання (ноутбуків) для початкових класів нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м. Обухів, заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля комп’ютерного обладнання (ноутбуків) для початкових класів нової української школи Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 13:48
Проєкт договору ноутбуки.docx
23 липня 2019 13:48
Додатки до ТД ноутбуки.docx
23 липня 2019 13:48
Тендерна_документацiя ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 10:07
Дата відповіді: 24 липня 2019 14:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовник в тендерній документації відповідно до п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не вказує торговельну марку чи фірму чи модель товару. Вказує лише характеристики товару, які планує закупити. Учасник у своїй пропозиції не повинен відступати від характеристик заявлених у технічному описі, щоб унеможливити надання неякісного товару.

2) Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі, якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ, якщо учасник є платником єдиного податку. Учасник визначає ціни на товар, які він пропонує надати з урахуванням усіх своїх витрат (доставка, розвантаження та установка), податків та зборів.
3) Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації Замовник вказав, що Учасники в своїх тендерних пропозиціях повинні вказувати чіткі визначення марки та моделі кожної складової, для можливості перевірки вказаних технічних характеристик.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 25 липня 2019 11:54
Дата відповіді: 26 липня 2019 14:39
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не вимагає таких вимог від Учасників згідно ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (недискримінація учасників). Учасники за бажанням можуть надавати Листи-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft та інші листи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 249 440,00
UAH з ПДВ
249 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 14:38
Електронний підпис
07 серпня 2019 14:36
Проект договору.pdf
07 серпня 2019 14:36
Паспорт Копія.pdf
07 серпня 2019 14:36
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2019 14:36
СЕЕ DELL.pdf
07 серпня 2019 14:36
виписка з ЄДР 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СМОЛА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
07 серпня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій