Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизоване робоче місце у складі системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу "миша", операційна система)
Очікувана вартість
389 100,00 UAH
UA-2019-07-23-000944-a 2e5bffe08b774566bd87dd8e090511b0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Данчишин

+380322603303 admk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 38008294
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., м. Львів,, вул. К. Левицького, 18
Контактна особа: Павло Данчишин
+380322603303
admk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 17:46
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 17:46
Очікувана вартість: 389 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 891,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування - кошти Державного бюджету України та обласного бюджету Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизоване робоче місце у складі системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу "миша", операційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, вул. К.Левицького, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 18:00
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:31
Дата відповіді: 26 липня 2019 14:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?

Відповідь:
Згідно п.3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». На виконання цієї вимоги у тендерній документації передбачена можливість надання еквіваленту товару, характеристики якого є не гіршими за відповідні характеристики предмета закупівлі, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики якого наведена у Додатку 2 до тендерної документації, у якому зазначено: «Всі посилання на торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Тобто, Учасник може пропонувати товар торгова марка або модель якого відрізняється від торгової марки або моделі, яка зазначена у техвимогах щодо предмета закупівлі. І такий товар обов’язково буде розглядатися Замовником. Але головною умовою є те, щоб він був еквівалентним оголошеному до закупівлі.

2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?

Відповідь:
Згідно п.1.5.1 Розділу 1 “Загальні положення” Інструкції учасникам процедури відкритих торгів тендерної документації: “Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно правових форм беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах”.
У п 5.1.1. Розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” Інструкції учасникам процедури відкритих торгів тендерної документації зазначено, що “Критерієм оцінки є лише ціна тендерної пропозиції”. Тобто, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ приймають участь у процедурі закупівлі на тих самих умовах, що й інші Учасники. При цьому оцінка тендерних пропозицій Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням ПДВ, якщо Учасник платник ПДВ, або без нього – якщо Учасник неплатник ПДВ). Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки) вважатиметься найбільш економічно вигідною без буд-яких додавань чи відрахувань до/від ціни пропозиції.

3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.

Відповідь:
Відповідно до п.1.4. Додатку 2 тендерної документації “Кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про виробника та модель запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження запропонованого товару. У разі відсутності вищезазначеної інформації (вимог), Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації”.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 17:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 372 733,02
UAH з ПДВ
372 733,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 16:02
Електронний підпис
08 серпня 2019 16:01
Проект договору.pdf
08 серпня 2019 16:01
Порівняльна таблиця.pdf
08 серпня 2019 16:01
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Інформація про відміну

Дата відміни
08 серпня 2019 17:46
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій