Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машина для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2019-07-23-000925-b 8ff2a0ee17d348a99178f6fbd0ed9e18
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербан Тарас

380684123391 shcherbantaras07@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Витвицька сільська рада об"єднаної територіальної громади Долинського району Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 04355898
Місцезнаходження: 77533, Україна , Івано-Франківська обл., село Витвиця, З.Красівського,63а
Контактна особа: Щербан Тарас
380684123391
shcherbantaras07@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 14:00
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машина для обробки даних (апаратна частина) (обладнання автоматизованих робочих місць для виконання функцій з взяття біометричних даних, оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Машина для обробки даних (апаратна частина) (обладнання автоматизованих робочих місць для виконання функцій з взяття біометричних даних, оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77533, Україна, Івано-Франківська область, село Витвиця, З.Красівського 63а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 13:03
Тендерна документація.pdf
23 липня 2019 13:03
Додаток_1_Тендерна_пропозицiя.doc
23 липня 2019 13:03
Додаток_3_Вимоги_згiдно_ст.17.doc
23 липня 2019 13:03
Додаток_4_Технiчнi_вимоги .doc
23 липня 2019 13:03
Додаток_2_Квалiфiкацiйнi_критерii.doc
23 липня 2019 13:03
Додаток_5_Проект договору.doc
30 липня 2019 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 13:03
Тендерна документація.pdf
23 липня 2019 13:03
Додаток_1_Тендерна_пропозицiя.doc
23 липня 2019 13:03
Додаток_3_Вимоги_згiдно_ст.17.doc
23 липня 2019 13:03
Додаток_4_Технiчнi_вимоги .doc
23 липня 2019 13:03
Додаток_2_Квалiфiкацiйнi_критерii.doc
23 липня 2019 13:03
Додаток_5_Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 10:13
Дата відповіді: 30 липня 2019 13:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Всі вимоги щодо предмету закупівлі наведені в тендерній документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
07 серпня 2019 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій