Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція МНН: Еноксапарин. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету.
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2019-07-23-000854-b 6cc9dcd55eab4c1596b53ab142398177
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрук Зоряна Ігорівна

380352268112 tmkl2buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська комунальна міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 05497361
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Контактна особа: Петрук Зоряна Ігорівна
380352268112
tmkl2buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 11:22
Очікувана вартість: 245 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 упаковка
Фармацевтична продукція МНН: Еноксапарин. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Р. Купчинського,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Enoxaparin
АТХ: B01AB05

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений Товар, здійснюється Замовником впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформлених первинних документів - видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 14:49
Протокол змінPDF.PDF
30 липня 2019 14:49
Додаток 2 МТВ зміни.docx
23 липня 2019 14:08
Додаток 1.doc
23 липня 2019 14:08
Додаток 3.doc
23 липня 2019 14:07
Додаток 4.doc
23 липня 2019 14:06
Додаток №5.docx
23 липня 2019 14:06
Тендерна документація.doc
30 липня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 14:49
Протокол змінPDF.PDF
30 липня 2019 14:49
Додаток 2 МТВ зміни.docx
23 липня 2019 14:07
Додаток 2 МТВ.docx
23 липня 2019 14:08
Додаток 1.doc
23 липня 2019 14:08
Додаток 3.doc
23 липня 2019 14:07
Додаток 4.doc
23 липня 2019 14:06
Додаток №5.docx
23 липня 2019 14:06
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-000854-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 24 липня 2019 15:52
Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 17:52
Тендерним комітетом КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня№2» розглянута вимога UA-2019-07-23-000854-b.c1 щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, і у відповідь повідомляємо наступне:
1)Щодо допустимості зазначення вимоги про наявність захисної системи голки у Додатку №2 Медико- технічні вимоги:
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на вебпорталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Згідно з листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до підпункту 3) частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – «Закон»), тендерна документація повинні містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Разом з тим, у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У випадку зазначення вимоги про наявність захисної системи голки існує належне обгрунтування для застосування зазначеної норми Закону та включення у тендерну документацію стосовно закупівель, зокрема, еноксапарину, посилань на конкретну конструкцію (у шприц-дозі з захисною системою голки), з причин, наведених нижче.
Стаття 4 Основ законодавства України про охорону здоров’я від 19.11.1992 № 2801-XII встановлює такі принципи охорони здоров’я в Україні, як орієнтація на сучасні стандарти здоров'я та медичної допомоги і випереджувально-профілактичний характер.
Працівники охорони здоров’я належать до групи підвищеного ризику зараження гемотрансмісивними інфекціями, зокрема вірусами гепатиту В і С, а також ВІЛ. У 2003 році ВООЗ опублікувала інформацію щодо інфікування медичного персоналу через укол голкою: було зареєстровано 3 мільйони випадкових травм голками, що викликали 37% серед всіх нових випадків HBV, 39% - нових випадків ВГС і близько 5,5% - нових випадків ВІЛ-інфекції (WHO, 2015) .
Сучасна епідемічна ситуація з ВІЛ-інфекцією в Україні поки що не дає підстав стверджувати про суттєве зниження тягаря епідемії ВІЛ-інфекції в країні – масштаби епідемії ВІЛ-інфекції продовжують поширюватися. Крім цього Україна сьогодні посідає перше місце в Європі за темпами поширення вірусного гепатиту С (2015) .
За результатами проведеної в 2015 р. оцінки систем України у сфері епіднагляду за ВІЛ-інфекцією було визнано, що в країні усе ще не вирішені проблемні питання щодо внутрішньо лікарняних заражень ВІЛ-інфекцією (Державна установа «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами МОЗ України», 2016) .
З огляду на те, що найчастіше внутрішньолікарняне зараження медичних працівників гемотрансмісивними інфекціями відбувається при випадковому уколі голкою або порізі, ВООЗ рекомендує застосування одноразових шприців з інженерним захистом від травми гострим елементом, що є абсолютно необхідним і важливим компонентом системи забезпечення захисту медичного персоналу під час виконання професійних обов’язків. Враховуючи епідеміологічну ситуацію щодо ВІЛ-інфекції, вірусного гепатиті В і С в України застосування лікарських препаратів для парентерального введення у формі дозованих шприців із захисною системою голки є вкрай необхідним заходом безпеки.
Відповідно до рекомендацій ВООЗ з метою зниження ризику передачі небезпечних інфекцій від пацієнта медичному персоналу доцільно віддавати перевагу використанню «розумних» шприців відповідно до стандартів ВООЗ щодо технічних характеристик, якості та безпеки. Використання препарату еноксапарин у шприц-дозі з захисною системою голки відповідає рекомендаціям ВООЗ (критеріям ISO) й попереджає травмування медичного персоналу та повторне використання шприца шляхом автоматичного вкриття голки захисним чохлом після ін’єкції, що сприяє суттєвому зниженню ризику зараження гемотрансмісивними інфекціями (насамперед, ВІЛ, гепатити В та С).
Відтак, вимога про наявність захисної системи голки є обгрунтованою та не призводить до обмеження конкуренції, оскільки не обмежує кількість постачальників, що можуть взяти участь у закупівлі, а будь-який виробник не обмежений у можливості виготовлення продукції із дотриманням вимоги щодо стандарту безпечності голки. Відсутність зацікавленості певного виробника забезпечувати дотримання стандартів безпечності виробів, рекомендованих ВООЗ, не може вважатись підставою для відмови замовника від зазначення відповідної вимоги у тендерній документації.

WHO guideline on the use of safety-engineered syringes for intramuscular, intradermal and subcutaneous injections in health-care settings. — World Health Organization, 2015
2 Україна досі залишається на першому місці у Європі за рівнем захворюваності на гепатит С — експерт. Фонд Олени Пінчук «АНТИСНІД», 2015. http://www.antiaids.org/ukr/news/aids_stat/ukrana-dos-zalishatsya-na-pershomu-msc-u-vrop-za-rvnem-zahvoryuvanost-na-gepatit-s-ekspert-10533.html (доступ 02.03.2018)
3 Державна установа «Український центр контролю за соціально небезпечними хворобами МОЗ України». Інформаційний бюлетень № 45, 2016 р.

2).Щодо вимоги про надання гарантійних листів виробника :
Згідно пункту 3 статті 22 Закону «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.».
Тому замовник самостійно визначає, якими документами учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтями 3 та 22 Закону.
Наразі відсутні нормативні документи, які встановлюють обмеження до типу та виду документів, що підтверджують інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Дана вимога прописана з метою запобігання закупівлі лікарських засобів сумнівного походження Замовником. Враховуючи непросту ситуацію в країні щодо вірогідності постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу. Твердження, що зазначена вимога є дискримінаційною до учасників не відповідає дійсності, оскільки документація не містить особливих вимог до такого листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику.
Як видно з вимоги, гарантійний лист може надаватися не лише виробником, а й його представництвом, філією виробника, представником виробника, дилером, чи дистриб’ютором, уповноваженого на це виробником.Якщо учасник не є виробником, у нього обов’язково є договірні відносини з кимось із перелічених представників виробника, які не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. На медичному ринку України в наявності достатня кількість постачальників, які мають ліцензію на здійснення даного виду діяльності та можуть забезпечити поставку заявлених лікарських засобів. Тому участь у даній процедурі закупівлі можуть приймати всі бажаючі добросовісні учасники, які мають змогу поставити заявлені лікарські засоби у повному обсязі. Такі учасники спроможні виконати дану вимогу. Зауважимо, що Ваша вимога не містить посилань на те, що Ви звертались за отриманням Гарантійного листа до будь-якого з виробників (його представників на території України) і Вам було відмовлено або прохання про надання Гарантійного листа залишено виробником без відповіді. Отже, жодним чином Замовник не обмежує конкуренцію учасників.
Крім того, Замовник хоче бути впевнений в тому, що Учасником буде гарантована можливість здійснення поставки заявлених лікарських засобів на етапі розгляду пропозицій, а не на момент поставки товару після підписання договору. Оскільки ніякі договірні гарантії чи штрафні санкції не можуть гарантувати своєчасну та якісну поставку необхідного товару, бо пацієнту необхідно надавати допомогу терміново, його не цікавить, чому постачальник або не поставив товар, або ж надав неякісний товар.
Як видно з пункту 8 листа від 19.12.2018р. за № 3301-04/55905-03/01.7/33810, виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України, акцентуємо Вашу увагу на те, що в ньому рекомендовано не прописувати гарантування можливості поставки лікарського засобу «…у визначені строки,…» бо «… в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.», а не щодо вимоги надання гарантійного листа взагалі. Дана вимога жодним чином не обмежує участь учасників у даній процедурі закупівлі.

Виходячи з вищенаведеного, наша документація повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. за №922-VIII та вимогам інших нормативних актів, які регулюють відносини закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, та ніяк не обмежує та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівлі. У зв’язку з чим не вважаємо за потрібне вносити запропоновані Вами зміни.
Голова тендерного комітету
КНП Тернопільська комунальна міська лікарня №2» Паламар С.А.
Номер вимоги: UA-2019-07-23-000854-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 29 липня 2019 16:49
Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо біоеквівалентністі препаратів
Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо біоеквівалентністі препаратів
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 липня 2019 14:44
Замовником внесено зміни до тендерної документації.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 230 129,72
UAH з ПДВ
227 624,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Амікум Фарма" 242 570,07
UAH з ПДВ
229 780,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 16:28
Електронний підпис
15 серпня 2019 16:18
документи переможця.pdf
09 серпня 2019 15:22
Електронний підпис
08 серпня 2019 16:51
Електронний підпис
08 серпня 2019 16:50
КЧ_p001-077.pdf
08 серпня 2019 16:50
КЧ_p078-153.pdf
08 серпня 2019 16:50
ТЧ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "Амікум Фарма"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 227 624,85
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 12:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
227 624,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 14:28
Додаткова угода №1 Договір 315PDF.PDF зміни до договору
21 грудня 2019 14:06
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 10:39
Договір 315PDF.PDF укладений
27 серпня 2019 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни без зміни кількості та якості товарів . п.15. Кількість товару після внесення змін не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 315
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 Договір 315
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 227 624,84
UAH (в тому числі ПДВ 14 891,34 UAH)