Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Арбузинської ЗОШ I-III ст.№2 ім.Т.Г.Шевченка по вул Шевченка,191 в смт Арбузинка Миколаївської області
Очікувана вартість
4 035 590,00 UAH
UA-2019-07-23-000825-c 581a39a5c6204e0e8f69611f9d038fd8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лутчина Ірина Сергіївна

+380513231382 selsovetarb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Арбузинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04376653
Місцезнаходження: 55300, Україна , Миколаївська обл., Арбузинка, провулок Каштановий будинок 18
Контактна особа: Лутчина Ірина Сергіївна
+380513231382
selsovetarb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 13:32
Очікувана вартість: 4 035 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 178,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Арбузинської ЗОШ I-III ст.№2 ім.Т.Г.Шевченка по вул Шевченка,191 в смт Арбузинка Миколаївської області (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55301, Україна, Миколаївська область, смт. Арбузинка, вул. Шевченко, 191
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 15:01
Протокол про зміни до ТД.pdf
07 серпня 2019 15:01
Перелік змін до ТД.pdf
07 серпня 2019 15:01
ТД нова редакція 07.08.2019.docx
24 липня 2019 14:08
протокол.pdf
24 липня 2019 14:08
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_до_ДОК_24.07.2019.docx
24 липня 2019 14:08
ТД нова редакція.docx
07 серпня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 15:01
Протокол про зміни до ТД.pdf
07 серпня 2019 15:01
Перелік змін до ТД.pdf
07 серпня 2019 15:01
ТД нова редакція 07.08.2019.docx
24 липня 2019 14:08
протокол.pdf
24 липня 2019 14:08
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_до_ДОК_24.07.2019.docx
24 липня 2019 14:08
ТД нова редакція.docx
23 липня 2019 13:56
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ціна
Дата подання: 29 липня 2019 12:29
Дата відповіді: 07 серпня 2019 15:46
В п. 1 "Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації визначено, що "ціна визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації". Просимо пояснити, що конкретно мається на увазі під цією фразою. Чи значить це, що підрядник повинен сплачувати за експертизу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так підрядник повинен зробити експертизу кошторисної документації.
Ресурси
Дата подання: 29 липня 2019 12:32
Дата відповіді: 07 серпня 2019 15:56
В п. 1 "Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації вимагається подання підсумкової відомості ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням цін на основні матеріальні ресурси, зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів та посиланням на постачальника. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто, будь-яка додаткова інформація, не передбачена Законом України "Про публічні закупівлі", може бути включена до тендерної документації лише на підставі положень якого-небудь нормативного акту. Просимо пояснити, на підставі якого нормативного акту Замовником визначено в тендерній документації вимоги щодо зазначення сертифікату якості матеріальних ресурсів та посилання на постачальника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації зазначається:
Розрахунок договірної ціни повинен відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ)


До запитання "Договірна ціна" відповідь:

Шановний Учаснику, дякуємо за зверення.

Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити.

Таким чином, замовнику надано право самостійно встановити вимогу у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням статті 5 Закону та принципів, встановлених у статті 3 Закону.

Вимоги тендерної документації , що стосуються подання підсумкової відомості ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням цін на основні матеріальні ресурси, зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів передбачено Замовником для забезпечення підтвердження якості та безпечності матеріалів першу чергу для учнів школи та інших працівників, в тому числі і працівників, які будуть виконувати ремонті роботи.

Вимога зумовлена наступним:

Пунктом 2 статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено, що

Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов‘язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.

Таким чином, виконання вимоги щодо надання учасником у складі пропозиції документів, що підтвердять якість та безпечність матеріальних ресурсів, стане гарантією для безпечної експлуатації відремонтованої споруди.



Що стосується вимоги посилання на постачальника матеріальних ресурсів, вона зумовлена цілою низкою санкційних Законів та нормативно-правових актів, посилання на них зазначено в П.2 Розділу 5 тендерної документації.

Зазначеними законодавчими актами встановлено специфіку співпраці з певними суб’єктами господарювання або постачання ряду товарів.

Сподіваємось на порозуміння та забезпечення виконання вимог законодавства.
Договірна ціна
Дата подання: 29 липня 2019 12:39
Дата відповіді: 07 серпня 2019 15:51
В п. 1 "Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації вимагається подання: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням цін на основні матеріальні ресурси, зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів та посиланням на постачальника; - Протокол узгодження цін на матеріали (з ПДВ, не вище середньорегіональних). - Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів. - Загальновиробничі та адміністративні витрати на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період (рік). Обґрунтовуючи дані та розрахунки додаються: - Розрахунок прибутку; - Інші розрахунки. При цьому вказано, що всі ці розрахунки є складовими договірної ціни та визначені ДСТУ. Просимо надати роз'яснення, яким саме ДСТУ передбачено надання всіх вищеперелічених розрахунків, з посиланням на конкретні пункти такого ДСТУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації зазначається:
Розрахунок договірної ціни повинен відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ)
Роздільна здатність
Дата подання: 29 липня 2019 13:44
Дата відповіді: 07 серпня 2019 15:47
Пунктом 2 "Інша інформація" розділу V "Оцінка тендерної пропозиції" вимагається надання електронних файлів, які мають роздільну здатність не менше 300 ppi. На нашу думку роздільна здатність 150 ppi є цілком достатньою для отримання зображення належної якості. Просимо пояснити, навіщо збільшувати розмір файлів, які завантажуються в систему?
Відповідь: При скануванні документів з роздільною здатністю менше 300 dpi може призвести до неналежного зображення деяких документів, що унеможливить розгляд даних документів та призведе до відхилення даної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТБ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ" 4 034 189,99
UAH з ПДВ
4 034 189,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПАВЛОВ МАКСИМ ЛЕОНІДОВИЧ 4 035 412,11
UAH з ПДВ
4 035 412,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 15:27
Електронний підпис
22 серпня 2019 15:26
Ст_17.pdf
22 серпня 2019 15:26
Про_пiдприeмство.pdf
22 серпня 2019 15:26
Лицензия_Каскад_.pdf
22 серпня 2019 15:26
Цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2019 15:26
Згода.pdf
22 серпня 2019 15:26
лист.pdf
22 серпня 2019 15:26
МВС.pdf
22 серпня 2019 15:26
ДФС.pdf
22 серпня 2019 15:26
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 серпня 2019 19:16
Електронний підпис
19 серпня 2019 19:14
Кошторис.pdf
19 серпня 2019 19:13
Цінова пропозиція.pdf
15 серпня 2019 12:28
Електронний підпис
15 серпня 2019 12:27
АВК.pdf
15 серпня 2019 12:27
3.4.1.pdf
15 серпня 2019 12:27
Екологія.pdf
15 серпня 2019 12:27
Витяг.pdf
15 серпня 2019 12:27
Ст 17.pdf
15 серпня 2019 12:27
Опис до статуту Каскад.pdf
15 серпня 2019 12:27
Субпідрядник.pdf
15 серпня 2019 12:27
ЦПУ.pdf
15 серпня 2019 12:27
Поноваження директора.pdf
15 серпня 2019 12:27
3.9.1.pdf
15 серпня 2019 12:27
обладнання.pdf
15 серпня 2019 12:27
Акціонерне товариство.pdf
15 серпня 2019 12:27
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
15 серпня 2019 12:27
Кошторис.pdf
15 серпня 2019 12:27
3.6.1.pdf
15 серпня 2019 12:27
Субпідрядник лист.pdf
15 серпня 2019 12:27
3.5.1.pdf
15 серпня 2019 12:27
Лицензия Каскад .pdf
15 серпня 2019 12:27
Про підприємство.pdf
15 серпня 2019 12:27
лицензия АВК-5.PDF
15 серпня 2019 12:27
Аналогічний договір 364.pdf
15 серпня 2019 12:27
Відгук до дог. 364.pdf
15 серпня 2019 12:27
Працівники скан.pdf
15 серпня 2019 12:27
3.8.1.pdf
15 серпня 2019 12:27
3.3.2.pdf
15 серпня 2019 12:27
Гарантия.zip
15 серпня 2019 12:27
Субпідрядник2.pdf
15 серпня 2019 12:27
3.4.2.pdf
15 серпня 2019 12:27
Санкції.pdf
15 серпня 2019 12:27
3.7.1.pdf
15 серпня 2019 12:27
Техпаспорти Каскад.pdf
15 серпня 2019 12:27
Згода.pdf
15 серпня 2019 12:27
Реквізити.pdf
15 серпня 2019 12:27
Довідка ЄДР.pdf
15 серпня 2019 12:27
Баланс ф1М_2М за 2018 р.pdf
15 серпня 2019 12:27
Гарантійний лист .pdf
15 серпня 2019 12:27
офіс.pdf
15 серпня 2019 12:27
Персонал.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 11:11
Тендерні документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТБ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ"

ФОП ПАВЛОВ МАКСИМ ЛЕОНІДОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТБ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
#13847146
Переможець 4 034 189,99
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТБ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
#13847146
4 034 189,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 14:46
Протокол укладений
16 січня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 10:33
Додаткова угода _1.FR10.pdf зміни до договору
09 січня 2020 10:27
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 14:22
договір укладений
02 вересня 2019 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 268
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 034 006,65
UAH (в тому числі ПДВ 672 334,44 UAH)