Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютера, ноутбуки
Очікувана вартість
394 790,00 UAH
UA-2019-07-23-000807-a 0d619223bfcc4dda9f6b7b4b515d3c39
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Зінько

+380962850602 tk.osvita24321@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25945998
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
Контактна особа: Сергій Зінько
+380962850602
tk.osvita24321@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 10:00
Очікувана вартість: 394 790,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,27%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
персональні комп'ютера для учнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019  —  18 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплект
персональний комп'ютер для вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019  —  18 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
12 комплект
ноутбуки для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019  —  18 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплект
ноутбук для ІРЦ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019  —  18 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 11:49
Перелік змін.pdf
29 липня 2019 11:49
Тендерна документація ПК 2019 НУШ нова редакція.docx
29 липня 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 11:49
Перелік змін.pdf
29 липня 2019 11:49
Тендерна документація ПК 2019 НУШ нова редакція.docx
23 липня 2019 17:09
Тендерна документація ПК 2019 НУШ остаточна.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:35
Дата відповіді: 29 липня 2019 11:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду звернення можемо повідомити наступне. Відповідно до примітки додатку 1 до тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”. Разом з тим, Замовником в умовах тендерної документації не встановлено вимог щодо конкретної марки чи моделі. Додатково повідомляємо, що запропоновані учасниками товари повинні відповідати усім вимогам, що встановлені Замовником в додатку 1 до тендерної документації. У разі встановлення невідповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації така пропозиція Учасника буде відхилена з підстав встановлених Законом. Відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ. Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи положення Закону Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Така оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Документація
Дата подання: 24 липня 2019 13:12
Дата відповіді: 29 липня 2019 11:29
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Згідно п.4.3. до Проекту договору - Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, введення в експлуатацію, монтаж, навчання персоналу Замовника, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-000807-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 24 липня 2019 14:02
Умови
Шановний Замовнику!

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Тендерна документація містить наступну вимогу «Гарантія від учасника про надання сервісної допомоги на протязі 1 дня з моменту виникнення гаран-тійного випадку.»

Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають ремонту/сервісній допомозі протягом 1 дня, тож ця вимога не є правомірною. Крім того необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого сервісного центру, що здійснюватиме гарантійне обслуговування та надаватиме сервісну допомогу.

Тож просимо Замовника виключити цей вираз з тендерної документації або, як мінімум, переглянути строки реагування зі сторони сервісних центрів в сторону збільшення.

Крім того наявна вимога «5.4. Постачальник постачає товар ВЛАСНИМ автотранспортом, здійснює вантажно-розвантажувальні роботи.»

Цю вимогу зможуть виконати лише ті учасники, які мають, зокрема, власний чи орендований транспорт. Як наслідок, така вимога обмежує право взяти участь у процедурі закупівлі інших суб’єктів господарювання, які планують постачати товар із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів, наприклад на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією.

Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дане положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.

Звертаємося до Замовника з проханням внести відповідні зміни до тендерної документації (прибрати «ВЛАСНИМ») та передбачити можливість здійснення поставки
транспортною організацією на підставі укладеного договору на перевезення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 липня 2019 11:44
Щодо надання сервісної допомоги, у вашому зверненні процитований текст не відповідно до тендерної документації. В тендерній документації дана вимога написана в такому вигляді: «Учасник має гарантувати надання сервісної допомоги (реагування на звернення Замовника про гарантійний випадок та надання інформації Замовнику до якого сервісного центру відправляти техніку для ремонту), напротязі 1-го дня з моменту виникнення гарантійного випадку, про що надає гарантійний лист», де в дужках зазначено що мається на увазі під виразом «надання сервісної допомоги напротязі 1-го дня з моменту виникнення гарантійного випадку». Тобто під час виникнення гарантійного випадку, учасник протягом одного дня з моменту звернення Замовника, зреагувати та надати інформацію в телефонному режимі щодо подальших дій Замовника для вирішення даної проблеми. Тому дана вимога тендерної документації не є дискримінаційною.
в п. 5,4 договору внесені зміни та викладені в в наступній редакції: Постачання, навантаження та розвантаження товару здійснюється за рахунок Постачальника

Документи

29 липня 2019 11:44
Протокол №37-19 ТК.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зубарик Оксана Василівна 394 205,00
UAH з ПДВ
394 205,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 08:25
Електронний підпис
08 серпня 2019 08:23
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зубарик Оксана Василівна

Інформація про відміну

Дата відміни
08 серпня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій