Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерне обладнання для двох комп'ютерних класів для Коротичанського ліцею та інтерактивної дошки для кімнати-музею Коротичанського ліцею) Джерело фінансування закупілі: місцевий бюджет, спеціальний фонд
Очікувана вартість
617 000,00 UAH
UA-2019-07-23-000737-b a7c78caf2def4dd58f4d5b5cfa9cc417
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пегарь Наталія

+380577424942 KOROCHINSKA_CR@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОРОТИЧАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04396696
Місцезнаходження: 62454, Україна , Харківська обл., смт. Коротич, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 47
Контактна особа: Пегарь Наталія
+380577424942
KOROCHINSKA_CR@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 14:03
Очікувана вартість: 617 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 617,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


комп'ютерне обладнання для двох комп'ютерних класів для Коротичанського ліцею та інтерактивної дошки для кімнати-музею Коротичанського ліцею) Джерело фінансування закупілі: місцевий бюджет, спеціальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 шт
комп'ютерне обладнання для двох комп'ютерних класів для Коротичанського ліцею та інтерактивної дошки для кімнати-музею Коротичанського ліцею) Джерело фінансування закупілі: місцевий бюджет, спеціальний фонд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62454, Україна, Харківська обл., смт. Коротич, вулиця Центральна, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Видаткова накладна на оплату Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 11:44
Додаток_6_.docx
23 липня 2019 11:44
Додаток_5_.docx
23 липня 2019 11:44
Додаток_4_.docx
23 липня 2019 11:44
Додаток_3_.docx
23 липня 2019 11:44
Додаток_2_.docx
23 липня 2019 11:44
Додаток_1_.docx
23 липня 2019 11:44
Тендерна_документацiя_вiд_23.07.19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 10:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення
Дата подання: 25 липня 2019 11:38
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-000737-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 25 липня 2019 11:35
Умови
Шановний Замовнику!

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Тендерна документація містить наступну вимогу «Під час терміну гарантії в разі поломки будь-яких складових – їх ремонт або заміна повинні бути виконані протягом 1-го робочого дня за умови дотримання вимог експлуатації, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.»

Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають ремонту/сервісній допомозі протягом 1 дня, тож ця вимога не є правомірною. Крім того необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого сервісного центру, що здійснюватиме гарантійне обслуговування та надаватиме сервісну допомогу, та місця розташування Постачальника.

Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дане положення тендерної документації суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.

Тож просимо Замовника виключити цей вираз з тендерної документації або, як мінімум, переглянути строки реагування зі сторони сервісних центрів та Постачальника в сторону збільшення.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-07-23-000737-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК", Код ЄДРПОУ:41922095
Дата подання: 27 липня 2019 12:59
Гарантійні зобов’язання
Шановний замовник!
1) Уважно вивчивши тендерну документацію, та вимогу UA-2019-07-23-000737-b.a1 від 25.07.2019. Просимо Вас внести зміни по строку гарантійного ремонту або заміни товару, які не будуть обмежувати конкуренцію, та будуть відповідати гарантійним зобов'язанням виробників товару з урахуванням фактичного розташування (місце знаходження) експлуатації устаткування.
Наприклад:
Постачальник зобов’язаний відремонтувати устаткування, яке підлягає гарантійному обслуговуванню та вийшло з ладу, або надати устаткування для підміни, в термін, що не перевищує п'яти робочих днів, яке має технічні характеристики не гірше ніж у того, яке вийшло з ладу. Термін ремонту не повинен перевищувати 14 робочих днів, якщо інший строк не погодженний сторонами додатково.
2) Просимо усунути розбіжності по гарантійному терміну товару:
Додаток 2 Технічні вимоги в пункті номер 3 "Гарантійний термін на поставлений товар повинен відповідати гарантії від виробника, але становити не менше 12 місяців з дати поставки товару покупцю."
Натомість в Додатку номер 4 в проекті договору у пункті 2.2 "
Гарантійний термін на товар становить _________ місяців, (вказується учасником, але не менше 36 календарних місяців) з моменту поставки товару."
Що суперечить одне одному.
Не всі виробники товару пропонують 36місяців гарантії. Тому просимо в додатку номер 4 в пункті 2.2 36місяців гарантії змінити на 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 серпня 2019 12:23
Коментар щодо відміни: П.П.1 п.1 ст.31 Закону України "про публічні закупівлі" з причини відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт та послуг.
Документи:
01 серпня 2019 12:23
протокол 1.pdf