Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС з заміною шунтуючого реактора РОДЦ-110000/750 кВ (РШ-ЗАЕС ф. А, ф. В, ф. С) на ПС 750 кВ "Запорізька" Запорізька обл., Вільнянський район, с. Значкове, Павлівська сільська рада Інв. № 31129 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
5 152 650,00 UAH
UA-2019-07-23-000715-c 216d743c105843b4a0f49daf9abd99bb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєлкумова Ольга Павлівна

(044) 238-38-02 MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Мєлкумова Ольга Павлівна
(044) 238-38-02
MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 12:00
Очікувана вартість: 5 152 650,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 526,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25763 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС з заміною шунтуючого реактора РОДЦ-110000/750 кВ (РШ-ЗАЕС ф. А, ф. В, ф. С) на ПС 750 кВ "Запорізька" Запорізька обл., Вільнянський район, с. Значкове, Павлівська сільська рада Інв. № 31129 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування - кошти підприємства. Розрахунки за Обладнання проводяться шляхом: Перерахування попередньої оплати в розмірі ___ % (___________ відсотків) (не більше 50 %) від вартості Обладнання, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Розрахунки за будівельні роботи проводяться шляхом: Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 50 % (п’ятдесят відсотків) від вартості будівельних робіт, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. (умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника.) Розрахунки за будівельні роботи проводяться шляхом: Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 50 % (п’ятдесят відсотків) від вартості будівельних робіт, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. (умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника.) Якщо сума всіх авансових платежів перевищує 1 000 000,00 грн. (один мільйон грн. 00 коп.) з ПДВ, то Аванси сплачуються Замовником за умови надання Підрядником забезпечення повернення авансового платежу (у формі Банківської гарантії), при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу повинна дорівнювати сумі Авансів. Аванси сплачуються Замовником протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунків-фактур на Аванси, а якщо Аванси перевищують суму 1 000 000,00 грн., то також за умови надання Підрядником (не пізніше дати передачі зазначеного цьому підпункті Рахунків-фактур) оригіналу безвідкличної і безумовної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (на паперовому носії та за формою згідно з Додатком __ до Договору). Аванс 25 Банківські 50
Iнша подія Розрахунки за Обладнання проводяться шляхом: Подальшої оплати за Обладнання (після поставки Підрядником Обладнання на суму не менше сплаченого авансу) протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Обладнання, з врахуванням суми отриманого авансу за Обладнання. (п.п. 3.2.1.,3.2.1.1. - 3.2.1.2. умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника. Однак ця умова не включається до тексту договору, якщо за результатами проведення закупівлі буде встановлено, що відсутня потреба в постачанні Обладнання Підрядником) Розрахунки за будівельні роботи проводяться шляхом: Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт. Розрахунки за проектні роботи проводяться шляхом: Остаточного розрахунку за виконані проектні роботи, з врахуванням суми отриманого авансу (на проектні роботи), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проектні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та) наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт). (умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника. Однак ця умова не включається до тексту договору, якщо за результатами проведення закупівлі буде встановлено, що відсутня потреба в коригуванні проектної документації Замовника) Пiсляоплата 25 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 12:22
ТД зі змінами 1__01_060896_РШЗАЕС.docx
02 серпня 2019 12:22
Зміни 1 до ТД (перелік) _ 060896 РШЗАЕС.pdf
23 липня 2019 13:25
Титульний аркуш ТД.pdf
02 серпня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 12:22
ТД зі змінами 1__01_060896_РШЗАЕС.docx
23 липня 2019 13:25
ТД__01_060896_РШЗАЕС.docx
02 серпня 2019 12:22
Зміни 1 до ТД (перелік) _ 060896 РШЗАЕС.pdf
23 липня 2019 13:25
Титульний аркуш ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

обсяги робіт
Дата подання: 25 липня 2019 10:16
Дата відповіді: 30 липня 2019 11:53
У відповідності до ДКТ Додаток 3 «Будівельно-монтажні роботи виконуються у відповідності з вимогами проекту, з матеріалами якого можна ознайомитися на торговому майданчику ДП «НЕК «Укренерго» за наступним посиланням: http://files.ua.energy/tenders/tz/2019_01060896.zip». Просимо підтвердити, що вартість будівельних робіт та постачання обладнання повинна включати в себе саме ті обсяги робіт, які зазначені в ПКД, що знаходиться за вказаним посиланням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вартість будівельних робіт та постачання обладнання повинна бути визначена згідно з актуалізованим кошторисом, інформаційна модель якого надана у складі проектно-кошторисної документації.
місце утилізації
Дата подання: 25 липня 2019 10:17
Дата відповіді: 30 липня 2019 11:54
В зв’язку з вимогою ДКТ передбачити кошторисами вивезення демонтованих з/б конструкцій, фундаментів під виведене обладнання до місця утилізації. Просимо Вас вказати (надати координати, вказати відстань від ПС) місце утилізації.
Відповідь: Вивезення демонтованих конструкцій виконувати за місцем: Запорізька область, Запорізький район, вул. Полякова, Степненська сільська рада, Мокрянський глиняний кар'єр, південно-західний кордон. Контактні дані полігону: ТОВ «Екопост». ecopost@i.ua +38(068)489-60-04; (061)224-63-16. Відстань перевезення уточнити на місці.
кошти за утилізацію
Дата подання: 25 липня 2019 10:18
Дата відповіді: 30 липня 2019 11:54
В зв’язку з вимогою ДКТ передбачити кошторисами вивезення демонтованих з/б конструкцій, фундаментів під виведене обладнання до місця утилізації і при цьому нічого не вказано, щодо витрат на утилізацію (плата за прийомку на полігоні сміття або інше.). Просимо Вас підтвердити, що саме Замовник оплачує на пряму кошти за утилізацію демонтованого з/бетону і учасник торгів не повинен включати до своєї пропозиції дані витрати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учаснику переможцю згідно з тендерною документацією необхідно виконати коригування ПКД відповідно до Завдання на Проектування реєстраційний № 02/44. У п. 10.3. цього Завдання вказано, що в локальних кошторисах передбачити вивезення з/б конструкцій до місця утилізації. На стадії складання інвесторської кошторисної документації на об’єкти реконструкції можуть враховуватися кошти на оплату послуг комунальних підприємств з утилізації будівельного сміття. Розмір коштів визначається розрахунком виходячи з обсягу будівельного сміття від розбирання, що підлягає вивезенню, і вартості утилізації 1 м3 сміття за довідкою комунального підприємства. На стадії взаєморозрахунків за обсяги виконаних будівельних робіт витрати з навантаження і вивезення будсміття включаються в «Акти приймання виконаних будівельних робіт» за формою № КБ-2в і довідку № КБ-3, а витрати на оплату послуг з утилізації компенсує замовник підряднику на підставі рахунків підрядника з підтвердженням сум, що пропонуються до оплати в звітному періоді вартості утилізації сміття, оплаченої комунальному підприємству.
місце передачі
Дата подання: 25 липня 2019 13:49
Дата відповіді: 30 липня 2019 11:55
Для можливості визначення вартості робіт просимо Вас вказати місце (зазначити на генплані) передачі Замовнику демонтованих однофазних шунтуючих реакторів 750кВ (куди необхідно перемістити демонтовані реактори?), також просимо вказати місце передачі (зазначити на генплані) Замовником виконавцю робіт нових однофазних шунтуючих реакторів 750кВ.
Відповідь: Нові фази реактору знаходяться на продольній колії перекочування навпроти кожної діючої фази РШ в 5м від поперечної колії. Для викочування старої фази виконати перекатку на відстань до 5м. Послідовність виконання робіт: існуючу фазу «С» РШ перекотити по поперечній колії 25м до перетину з продольною колією, розвернути котки, перекотити вздовж РШ-Дон на відстань 180м до перетину з поперечною колією майданчика зберігання резервного обладнання (район Камери засувок №1), розвернути котки, прокотити 15м по поперечній колії. Нову фазу РШ прокотити 5-10м по продольній колії, розвернути котки, перекотити по поперечній колії 25м до місця встановлення. Потім по тій же схемі виконати заміну фази «В» та «А» враховуючи відстань між фазами 16м. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, зокрема, додано документ «План перекатки».
тип ОПН
Дата подання: 25 липня 2019 15:28
Дата відповіді: 30 липня 2019 11:55
У Розділі 2 Додатку 3 «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації в таблиці «Перелік обладнання, що поставляє Замовник» визначена позиція 2 – «Обмежувач перенапруги (з лічильником імпульсів ) MEH4433-600L6E5M4(8)-8», а у Завданні на проектування п. 10.3 зазначено: «-виконати коригування на електричних схемах та специфікації тип ОПН на МЕН4433-600ЕSМ4(8)-8.». Просимо вказати який тип ОПН має бут включений в проектну документацію під час її коригування, також, просимо внести відповідні зміни до .таблиці «Перелік обладнання, що поставляє Замовник» чи до Завдання на проектування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Розділі 2 Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» у таблиці «Перелік обладнання, що поставляє Замовник» визначена позиція 2 – «Обмежувач перенапруги (з лічильником імпульсів ) MEH4433-600L6E5M4(8)-8» зазначене вірне маркування ОПН 750 кВ (1803-ЕП.Зм аркуш 8.1). Замовником будуть внесені відповідні зміни до Завдання на проектування.
тип шинної опори
Дата подання: 26 липня 2019 13:14
Дата відповіді: 02 серпня 2019 12:25
В ДКТ та в отриманій проектній документації вказано тип шинної опори ШОП-110-ІІ УХЛ1, що відповідає шинній опорі з полімерною ізоляцією, згідно каталожних данних заводів виробників. Проте, в даній проектній документації додається опитувальний лист на фарфорову шинну опору (п.5 опитувального листа). Просимо уточнити який саме тип шинних опор необхідно вказати в тендерній пропозиції (уточнити опитувальний лист).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній пропозиції необхідно вказати тип шинних опор ШОП-110-ІІ УХЛ1, як вказано в проектній документації. Уточнений опитувальний лист надано Замовником у внесених змінах до тендерної документації.
Заміна кольору ізоляторів шинних опор
Дата подання: 26 липня 2019 13:15
Дата відповіді: 02 серпня 2019 12:26
У зв’язку з тим,що виготовлення полімерних шинних опор в ізоляції іншого кольору (коричневому) на такому об'ємі не рентабельно для виробників, просимо погодити заміну кольору ізоляторів шинних опор типу ШОП-110-ІІ УХЛ1 на світло-сірий колір.
Відповідь: Погоджуємо світло-сірий колір ізоляторів шинних опор типу ШОП-110-ІІ УХЛ1. Уточнений опитувальний лист надано Замовником у внесених змінах до тендерної документації.
Перелік та кількість обладнання поставки Учасника
Дата подання: 26 липня 2019 13:15
Дата відповіді: 02 серпня 2019 12:27
У таблиці 2 «Перелік основного обладнання для підтвердження поставки» розділу «III Вимоги до обладнання» додатку 3 до тендерної документації «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» наведено перелік та кількість ящиків та шаф, поставку яких має підтвердити Учасник : 1. Ящик контролю ізоляції - низьковольтний зовнішньої установки ЯЗЗ-1 = 2 шт; 2. Ящик низковольтний зовнішньої установки ЯЗЗ-1 (маса =0,07) = 3 шт; 3. Шафа нетипова зовнішнього встановлення (маса=0,07) = 3 шт. У той же час, А) По поз.1 - у проекті 1803-УА1.ПЗ «Управління та автоматика. Пояснювальна записка» на арк..2 вказано, що на ВРУ 750 кВ біля шунтувального реактор передбачені наступні НКУ, в тому числі: - «шафа ЯЗ КІВ (використовується існуюча)», а у переліку обладнання на аркушах 3, 11 проекту 1803-ЕП також позначено, що шафа контролю ізоляції КІВ «використовується існуюча». Виходячи з наведеного - ящики по поз.1 (у кількості 2 шт.) постачати непотрібно? А якщо всеж-таки потрібно - то необхідно надати опитувальний лист для замовлення шаф контролю ізоляції. Б) По поз.2 - проектами 1803-ЕП «Електротехнічні рішення» ( арк. 3, 11), 1803-КГ «Кабельне господарство. Журнал та розкладка» (арк..2) та «Специфікацією обладнання» 1803-ЕП.С (поз.37) передбачено виготовлення та встановлення лише одного ящику обігріву ЯЗЗ-1 (ЯО), а не трьох. В) По поз.3 – проектами 1803-УА1 «Управління та автоматика», 1803-КГ «Кабельне господарство. Журнал та розкладка» (арк..2) та «Cпецифікацією обладнання, виробів та матеріалів» 1803-УА1.С передбачено лише виготовлення та встановлення лише одної шафи нетипової (ящик затискачів реактора ЯЗР), а не трьох. Г) Кошторисом 2-1-4 на «Придбання устаткування» передбачено придбання одного ящику обігріву ЯЗЗ-1 (ЯО) та одної шафи нетипової (ЯЗР). Виходячи з вищенаведеного, просимо внести зміни до тендерної документації, або підтвердити перелік та кількість ящиків та шаф, наведених у таблиці 2 додатку 3 до Тендерної документації, поставку яких має підтвердити Учасник та викласти у складі тендерної документації опитувальний лист для замовлення шаф контролю ізоляції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наведену кількість шаф у проектній та кошторисній документації вважати правильною, а отже:
1). Шафа КІВ – приймається існуючою.
2). Шафа обігріву (ЯО) ЯЗЗ-1 – поставка та встановлення - 1 шт.
3). Шафа ЯЗР – поставка та встановлення - 1 шт.
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Обсяги робіт які не включено до проектної та кошторисної документації
Дата подання: 26 липня 2019 13:18
Дата відповіді: 02 серпня 2019 12:28
Розглянувши комплект документації 1803-КБ звертаємо Вашу увагу що на аркуші 5 «Реконструкція системи пожежогасіння реактора» не деталізовано встановлення зрошувачів ОПДРН-15, в наслідок чого в специфікації відсутні труби, деталі трубопроводів та інші матеріали, необхідні для встановлення зрошувачів на висоті 3,5 м та 6,4 м від рівня поверхні землі. Також ці роботи відсутні у кошторисі №2-1-1 на «Конструктивно-будівельні рішення». Просимо підтвердити необхідність включення цих обсягів робіт до тендерної пропозиції Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підтверджуємо необхідність включення обсягів робіт (труби, деталі трубопроводів та інші матеріали, необхідні для встановлення зрошувачів) до тендерної пропозиції Учасника. Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Перелік робіт, які не включено до кошторисної документації
Дата подання: 26 липня 2019 13:50
Дата відповіді: 02 серпня 2019 12:28
Розглянувши комплект кошторисної документації 1803-К звертаємо Вашу увагу на обсяги робіт, які не включені до локальних кошторисів : А) Кошторисом №2-1-2 на «Електротехнічні рішення» не враховано: - Монтаж стояків для встановлення шинних опор ШОП-110 , які поставляються комплектно з шинними опорами згідно з опитувальним листом 1803-ЕП.ОЛ4, у кількості 10 шт; - Демонтаж існуючих ящиків та шаф КІВ, ЯЗР та ЯО; - Монтаж шафи нетипової (ЯЗР) , що передбачена кошторисом 2-1-4 «Придбання устаткування». Б) Кошторисом №2-1-5 на «Пусконалагоджувальні роботи» не враховано: - випробування вбудованих трансформаторів струму НН в кількості 6 шт.; - випробування трансформаторів струму ВН в кількості 3 шт.; - налагодження трьохпровідної мережі струмових кіл; - перепрограмування пристроїв БС210, 1 та 2 комплек; - перепрограмування пристроїв RET670, 1 и 2 комплект з перевіркою захистів; - налагодження зовнішніх зв`язків моніторінгу; - проведення комплексних випробувань в складі РЗА та вимикача. Просимо підтвердити необхідність включення цих обсягів робіт до тендерної пропозиції Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до Вашого запиту Замовником внесені зміни до тендерної документації стосовно необхідних обсягів робіт.
Опитувальні листи на обладнання
Дата подання: 29 липня 2019 08:09
Дата відповіді: 30 липня 2019 11:56
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації (таблиця 2) Учасник мае здійснити поставку ящиків контролю ізоляції у кількості 2 шт. Просимо викласти у складі тендерної документації опитувальні листи та креслення для замовлення та виготовленяя вказанних ящиків.
Відповідь: Ящики контролю ізоляції згідно Додатку 3 до тендерної документації являються типовими та виготовляються по технічним умовам (див. 1803-ЕП.С поз.37).
Загальне
Дата подання: 29 липня 2019 10:59
Дата відповіді: 01 серпня 2019 08:09
Враховуючи, терміни проектування (коригування) даного проекту, отримання експертного звіту та затвердження проекту Замовником, а також можливі зміни економічних чинників, що формують договірну ціну учасника до моменту виконання робіт та в період їх виконання, та додаткові обсяги робіт у порівнянні з наданою до ТД проектною документацією, з прогнозувати їх реально не є можливим та приймаючи до уваги п.4.1.1.7. проекту договору, що після передачі Підряднику скоригованої документації стадії Робоча документація (Р), і укладання додаткової угоди до договору, він зможе приступити до виконання робіт. «4.1.1.7. Після затвердження скоригованої проектної документації Замовник передає її (у визначеній чинним законодавством України кількості примірників) Підряднику для виконання будівельних робіт, забезпечення робіт Обладнанням, іншими матеріальними ресурсами.» Пропонуємо розглянути питання Замовнику, стосовно проведення закупівлі зараз на визначення переможця стосовно виконання проектних робіт тільки на коригування проекту : «Реконструкція ПС з заміною шунтуючого реактора РОДЦ-110000/750 кВ (РШ-ЗАЕС ф. А, ф. В, ф. С) на ПС 750 кВ "Запорізька" Запорізька обл., Вільнянський район, м. Значкове, Павлівська сільська рада. Коригування.» Визначення виконавця будівельних робіт здійснити після затвердження в установленому порядку проектно-кошторисної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля повинна бути проведена згідно з обсягами вказаними в Тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
12 серпня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій