Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер HP з додатковим картриджем
Очікувана вартість
13 500,00 UAH
UA-2019-07-23-000703-a 396675d1961f48c5b3a26a2d498205aa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кручко Тетяна Миколаївна

4683391@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05492290
Місцезнаходження: 04073, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Подільський район, вул. Копилівська, 1/7
Контактна особа: Кручко Тетяна Миколаївна
4683391@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 14:26
Початок аукціону: 30 липня 2019 14:26
Очікувана вартість: 13 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Принтер HP з додатковим картриджем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, місто Київ, м.Київ, Подільський район, вул. Копилівська, 1/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:47
Дата відповіді: 24 липня 2019 15:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідь на перше питання: торгова марка не повинна відрізнятися від торгової марки, яка зазначена в документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Модель повинна відповідати зазначеним технічним вимогам до товару. Відповідь на друге питання: Замовник буде розглядати пропозиції як платників ПДВ, так і неплатників ПДВ. Ціна в ціновій пропозиції є остаточною. Договір буде укладатися на цю суму. Відповідь на третє питання: в Документації вказано, що потрібно вказувати конкретну торгову марку. Також необхідно надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам (додаток 1). З повагою, відповідальна особа Кручко Т.М.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 12 999,00
UAH з ПДВ
11 834,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 11 835,00
UAH з ПДВ
11 835,00
UAH з ПДВ
Документи
ЧОРОПІТА ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ 13 288,00
UAH з ПДВ
13 288,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 10:55
Certificate_HP_prinnter_sanhyg.pdf
29 липня 2019 10:55
МП_Наказ_1.pdf
29 липня 2019 10:55
МП Витяг ПДВ.pdf
29 липня 2019 10:55
МП Виписка.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 10:16
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

ЧОРОПІТА ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Відхилено 11 834,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 16:23
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
Переможець 11 835,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 16:50

Документи

06 серпня 2019 16:23
Рішення 71 від 06.08.2019.pdf

Документи

06 серпня 2019 16:50
Рішення 72 від 06.08.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
11 835,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2019 16:50
Рішення 72 від 06.08.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:36
3023 Договір принтер з додатк. картриджем.pdf укладений
14 серпня 2019 09:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 835,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 972,50 UAH)